LCA Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Eu merg asa si nu simt vascozitatea din furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Hai salutări posedaţilor ! N-am mai intrat de 21 de pagini pe aici, multe s-au scris. Se presupune ca daca ai o anumita varsta, esti bugetar, ai nevasta, ai copil, esti mai responsabil si ai reducere la RCA. Bine, asta nu te impiedica sa faci ture cu copilul pe motor, pe iarba uda, beat. Hi hi hi Se presupune, din păcate. Eu am dat 380 lei / 6 luni pe aceaşi motocicletă pentru care am plătit 310 lei / 12 luni în martie anul trecut. Am nevoie de o toba de RD07. Mai ai nevoie de o tobă de RD07 ? O am pe cea de la aia cârnă, în stare bună. Eu zic ca nu-i offtopic Pentru ca ma bate gandul sa pun pe spate guma din aia, Continental TKC80, dar nu stiu cum se comporta pe asfalt rea nu poate fi, doar e Continental E foarte bună şi pe asfalt, nu am simţit diferenţă de aderenţă între TKC80 şi Anakee2, şi-am mers cu ele cum mi-e năravul. Doar că spatele după 5000km e lins. Varianta cea mai potrivită dpmdv pentru orice tip de teren este TKC80 pe faţă şi K60 Scout pe spate. Sau poate noul TKC70 pe spate, dacă are viaţă în el. Credeam ca Andry vine cu hartia de Xerox A4 Păi vin, dar pe remorcă intră un RD07a LE: de curiozitate, serviseaza cineva in RO amortizoare spate? (ma refer la mobre in general,nu doar la Africa Twin) ? În Braşov se pot recondiţiona amortizoare spate, de Africa Twin au fost reparate ( din ce ştiu eu ) până acum cel puţin 4 bucăţi. Costă aproximativ 300 lei ( poate fi mai mult acum, eu l-am recondiţionat acum doi ani ). Ati trecut pe tubeless careva cu Africana? Am trecut numai roata spate, nu am avut probleme atât timp cât am avut janta dreaptă. Când s-a îndoit buza, se întâmpla să pierd aerul instant, în offroad. Pot merge cu presiune foarte mică fără probleme, nu se dejanta anvelopa. ( nu se mişca manometrul când îl puneam, pompam ceva aer şi începea să arate presiuni de sub 1bar ). LCA, acum eşti în Cluj? La Nădrag ne vedem sau ai chef de endureală porno ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 M-am pus pe citit, cica e normal sa prajeasca alternatoare la bembe, din cauza ca e pus prost, nu se ventileaza deloc la namoale face bobina la rotisor. Pacat ca nu aveam puicuta atunci cand s-a prajit alternatorul, faceam gaina cu garnitura de alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) Amortizorul de spate l-am facut in iarna si m-a costat 100 lei. A fost necesar doar inlocuirea uleiului. Restul erau in stare foarte buna. Editat Mai 26, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 M-am pus pe citit, cica e normal sa prajeasca alternatoare la bembe, din cauza ca e pus prost, nu se ventileaza deloc la namoale face bobina la rotisor. Pacat ca nu aveam puicuta atunci cand s-a prajit alternatorul, faceam gaina cu garnitura de alternator La BMW alternatorul e pus prost? Cum adica? Nu e in motor/ulei ca la restul mobrelor? Si cum ventilezi alternatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) La R1100 e pus ca la auto, actionat pe curea. Acu' vreo cateva zile am vazut si eu chestia asta de care nu stiam. Editat Mai 26, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Aaaa. Boxerul.... Credeam ca e vreun F.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 In poze apare doar un BMW si ala e F800,daca nu ma inseala vederea. Mihutz,vezi ca ti-a cazut ambreiaju' in baia de ulei si induci lumea-n eroare pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 E un F, dar sa nu poluam threadul de Honda , pe scurt, cica Rotax si BMW s-au (cuvant urat) pe ei si au pus ceva ieftineala de alternator. Dupa ce au inceput sa pice in draci (cauta F800gs stator pe google, ai sa gasesti numai poze cu alternatoare prajite) au facut ei un "kit de alternator" nou care poate are sarma mai buna si cica "se ventileaza mai bine". Kitul asta al lor minune e cam 900$ pe la americani. Sa fie sanatosi, intai trebuie sa duc motorul de la Nadrag in Timisoara, sa-l desfacem sa vedem cat de fain e prajit si apoi vad ce si cum trebuie sa cumpar/rebobinez. » Post actualizat in 26 May 2015 11:48Modelul vechi stanga, modelul nou din kit-ul minune dreapta: Gata, nu mai poluez aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) Deci e altenator moto (aka magnetou) clasic. Iar partea cu ventilat mai bine sau mai prost e bull shit. Editat Mai 26, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Pr service amortizor spate ti-l recomand pe Loti din Sacele - Brasov tel.0723.908691 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) cacao chiar imi placea F800, cu toate ca am mai auzit chestii nasoale despre el Daca pana si un posesor de F spune ca e facut low cost... Africana rulz Editat Mai 26, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Scuzati ignoranta , dar e normal ca toti cei 3 etrieri ai RD 04 sa aiba joc de cca 1-2 mm in suportii lor ? Sa ii pot misca cu mana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Scuzati ignoranta , dar e normal ca toti cei 3 etrieri ai RD 04 sa aiba joc de cca 1-2 mm in suportii lor ? Sa ii pot misca cu mana ? E normal.Stai linistit. Etrieri Flotanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Hmmm. Etrierul spate prin natura sa are putin joc datorat sistemului ce permite intinderea lantului, dar nu cred ca este mai mare de 1mm. Etrierii fata...sub nici o forma nu trebuie sa aiba joc, ei sunt bine fixati de jambe cu 2suruburi. Placutele de frana pot avea un joc minuscul in etrieri datorita uzurii arcului lamelar destinat fixarii. Etrieri flotanti nu am auzit, insa discuri flotante da » Post actualizat in 27 May 2015 06:31 Daca te referi la culisanti, aia e altceva , si ei permit miscarea pe Y dar nici acolo nu trebuie sa ai joc. Distanta intre placute si disc trebuie sa fie fooooarte mica, pentru ca franarea sa fie rapida. Un filmulet ar ajuta la mai buna intelegere a problemei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Pentru statoare cu probleme la orice motocicleta -- IGNITECH.cz -- si ai scapat de belele. Statorul de la BMW nu e cu nimic mai special decat un oricare altul. As zice eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Buna dimineata ! Cine mai e gata de plecare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Cu asta sigur ai primii pemiul de originalitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 "Ceac Norris avea o motocicleta cu 3451 de lucruri pe ea si avea la dispozitie 3452 de lucruri cu care sa te omoare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Cu asta sigur ai primii pemiul de originalitate O sa incerc sa vad daca aflu cine proprietarul ei si de unde i se trage pasiunea asta pentru relicve de animale salbatice . Posibil sa fie vreun neozeelandez mereu fumat ... Dar , pentru ca tot erai pe aici , Dom' Profesor , cum e pana la urma cu etrierii mei Nissin de pe RD04 ? Sunt flotanti ? Au voie sa aiba putin joc in suruburile respective ? La viteze mici si frana usoara chiar parca ii aud ( sau mi se pare ? ) cum fac "clac-clac" ... Oricum pot sa ii misc cu mana , desi suruburile par bine stranse . Editat Mai 27, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Etrierul e prins pe furca prin intermediul unui suport (gaurile marcate cu rosu). Daca jocul il ai aici nu e OK Franarea se face pe principiul actiunii si reactiunii, de aceea etrierul culiseaza pe suportul lui pe doua bolturi (ce am marcat cu negru). Daca jocul este doar de-a lungul axelor culisante e OK. Daca ai un joc notabil transversal pe axa acestor bolturi atunci nu e OK, etrierii avand uzura mare. Am folosit o bucata din poza colegului fairplaybiker, cea cu etrierii de vanzare. Sper sa nu se supere Editat Mai 27, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Al tau nu e cu gaz? Daca se lasa prea jos inseamna ca nu mai ai presiune in butelie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Intrebare : o semnalizare spate dreapta sau ambele de pe spate sau doar bratele . . . ca nu mai am loc unde sa pun coliere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Etrierul e prins pe furca prin intermediul unui suport (gaurile marcate cu rosu). Daca jocul il ai aici nu e OK Franarea se face pe principiul actiunii si reactiunii, de aceea etrierul culiseaza pe suportul lui pe doua bolturi (ce am marcat cu negru). Daca jocul este doar de-a lungul axelor culisante e OK. Daca ai un joc notabil transversal pe axa acestor bolturi atunci nu e OK, etrierii avand uzura mare. etrieri.jpg Am folosit o bucata din poza colegului fairplaybiker, cea cu etrierii de vanzare. Sper sa nu se supere Intrebare : o semnalizare spate dreapta sau ambele de pe spate sau doar bratele . . . ca nu mai am loc unde sa pun coliere 90xrv.jpg multumesc pentru explicatie , o sa verific si revin cu rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Intrebare : o semnalizare spate dreapta sau ambele de pe spate sau doar bratele . . . ca nu mai am loc unde sa pun coliere 90xrv.jpg Nu am din pacate. Daca vrei de la Louis: https://www.louis.de/artikel/blinker-honda-div-mod-mit-e-pruefung-fuer-honda-xrv-750-africa-twin/10033250?filter_bike_id=0319&list=81499230 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.