Arthur E Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Daca nu se schimba prognoza . . . . . » Post actualizat in 25 May 2015 07:28Plimbarea de ieri in doua variante : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Plimbarea de ieri in doua variante : Evident, socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de pe traseu Sa intelegem ca Transplantul si Beembeul au ramas acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Erau sa ramana , dar in mana lui Zoli . . . . si moarta merge mobra . Mare om . Nici cu dom Profesor nu-mi este rusine doar ca el nu a realizat ca degeaba imi face semn pe unde sa merg ca eu doar ma tin de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 La transalp s-a rupt cablul de ambreiaj exact inainte de Caprioru. De acolo a mers Zoli pe el fara ambreiaj. BMW-ul lui Andrei a ramas in Nadrag, dupe ce l-am scos din padure si noroaie. Simptomele erau de baterie moarta. L-am pornit cu cabluri de la bateria prototiptilului, dar dupa cateva secunde se oprea si facea tot felul de scheme, gen claxonat din senin, aparea si disparea afisajul pe bord. De investigat daca e incarcarea sau bateria, sau vreun senzor ceva, dat peste cap de apa/noroi. De la Nadrag am venit 2 pe prototiptil si ultimii 40km i-am facut pe furtuna A fost interesant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Am o presimțire că s-a prăjit alternatorul. Oricum, altfel n-aș fi avut ocazia să îmbrățișez o puicuță congelată, 40 de km prin furtună Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 aia cu mutra de KTM, e XRV tau Cristi? RD 0 cat ? Cred ca la origini este un 07 . Am o presimțire că s-a prăjit alternatorul. Oricum, altfel n-aș fi avut ocazia să îmbrățișez o puicuță congelată, 40 de km prin furtună Un om cumsecade . Sa ai grija de puicuta pe o astfel de vreme si sa o tii in brate pe vremea asta . . . . . si pe saua albastra cu elefantei . . . Imi pare rau sa aud de problemele care au aparut . Ma gandesc totusi sa nu fie un fir intrerupt de la zdruncinaturile de ieri . Daca nu ai ai fi avut baterie te lasa in drum de tot . Daca spui ca si claxoneaza de capul ei , sa nu fie de acolo buba . Un fir care se balangane cum vrea p... lui si electronica il vede ca pe scurt . » Post actualizat in 25 May 2015 11:11 Era sa uit , dom Profesor , combinezonul de ploaie era la mine in lada la loc uscat si racoros . La 310 km , langa Rompetrol la Dunca s-a aprins becul rosu . In conditiile de ieri si cu lazile dupa mine , nu ma asteptam sa trec de 250 km cu un plin . Cand cauta aripa de spate , nenea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Eu merg cu 15W si mi se pare ok. Spala bine jambele si tot ce este inauntru lor inainte sa bagi noul ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 aia cu mutra de KTM, e XRV tau Cristi? RD 0 cat ? Daca te referi la chestia gri cu 2 faruri e RD03, daca te referi la chestia alb/galbena cu sa albastra cu elefantei albi e RD04. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Eu merg asa si nu simt vascozitatea din furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Hai salutări posedaţilor ! N-am mai intrat de 21 de pagini pe aici, multe s-au scris. Se presupune ca daca ai o anumita varsta, esti bugetar, ai nevasta, ai copil, esti mai responsabil si ai reducere la RCA. Bine, asta nu te impiedica sa faci ture cu copilul pe motor, pe iarba uda, beat. Hi hi hi Se presupune, din păcate. Eu am dat 380 lei / 6 luni pe aceaşi motocicletă pentru care am plătit 310 lei / 12 luni în martie anul trecut. Am nevoie de o toba de RD07. Mai ai nevoie de o tobă de RD07 ? O am pe cea de la aia cârnă, în stare bună. Eu zic ca nu-i offtopic Pentru ca ma bate gandul sa pun pe spate guma din aia, Continental TKC80, dar nu stiu cum se comporta pe asfalt rea nu poate fi, doar e Continental E foarte bună şi pe asfalt, nu am simţit diferenţă de aderenţă între TKC80 şi Anakee2, şi-am mers cu ele cum mi-e năravul. Doar că spatele după 5000km e lins. Varianta cea mai potrivită dpmdv pentru orice tip de teren este TKC80 pe faţă şi K60 Scout pe spate. Sau poate noul TKC70 pe spate, dacă are viaţă în el. Credeam ca Andry vine cu hartia de Xerox A4 Păi vin, dar pe remorcă intră un RD07a LE: de curiozitate, serviseaza cineva in RO amortizoare spate? (ma refer la mobre in general,nu doar la Africa Twin) ? În Braşov se pot recondiţiona amortizoare spate, de Africa Twin au fost reparate ( din ce ştiu eu ) până acum cel puţin 4 bucăţi. Costă aproximativ 300 lei ( poate fi mai mult acum, eu l-am recondiţionat acum doi ani ). Ati trecut pe tubeless careva cu Africana? Am trecut numai roata spate, nu am avut probleme atât timp cât am avut janta dreaptă. Când s-a îndoit buza, se întâmpla să pierd aerul instant, în offroad. Pot merge cu presiune foarte mică fără probleme, nu se dejanta anvelopa. ( nu se mişca manometrul când îl puneam, pompam ceva aer şi începea să arate presiuni de sub 1bar ). LCA, acum eşti în Cluj? La Nădrag ne vedem sau ai chef de endureală porno ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 M-am pus pe citit, cica e normal sa prajeasca alternatoare la bembe, din cauza ca e pus prost, nu se ventileaza deloc la namoale face bobina la rotisor. Pacat ca nu aveam puicuta atunci cand s-a prajit alternatorul, faceam gaina cu garnitura de alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) Amortizorul de spate l-am facut in iarna si m-a costat 100 lei. A fost necesar doar inlocuirea uleiului. Restul erau in stare foarte buna. Editat Mai 26, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 M-am pus pe citit, cica e normal sa prajeasca alternatoare la bembe, din cauza ca e pus prost, nu se ventileaza deloc la namoale face bobina la rotisor. Pacat ca nu aveam puicuta atunci cand s-a prajit alternatorul, faceam gaina cu garnitura de alternator La BMW alternatorul e pus prost? Cum adica? Nu e in motor/ulei ca la restul mobrelor? Si cum ventilezi alternatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) La R1100 e pus ca la auto, actionat pe curea. Acu' vreo cateva zile am vazut si eu chestia asta de care nu stiam. Editat Mai 26, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Aaaa. Boxerul.... Credeam ca e vreun F.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 In poze apare doar un BMW si ala e F800,daca nu ma inseala vederea. Mihutz,vezi ca ti-a cazut ambreiaju' in baia de ulei si induci lumea-n eroare pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 E un F, dar sa nu poluam threadul de Honda , pe scurt, cica Rotax si BMW s-au (cuvant urat) pe ei si au pus ceva ieftineala de alternator. Dupa ce au inceput sa pice in draci (cauta F800gs stator pe google, ai sa gasesti numai poze cu alternatoare prajite) au facut ei un "kit de alternator" nou care poate are sarma mai buna si cica "se ventileaza mai bine". Kitul asta al lor minune e cam 900$ pe la americani. Sa fie sanatosi, intai trebuie sa duc motorul de la Nadrag in Timisoara, sa-l desfacem sa vedem cat de fain e prajit si apoi vad ce si cum trebuie sa cumpar/rebobinez. » Post actualizat in 26 May 2015 11:48Modelul vechi stanga, modelul nou din kit-ul minune dreapta: Gata, nu mai poluez aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) Deci e altenator moto (aka magnetou) clasic. Iar partea cu ventilat mai bine sau mai prost e bull shit. Editat Mai 26, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Pr service amortizor spate ti-l recomand pe Loti din Sacele - Brasov tel.0723.908691 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) cacao chiar imi placea F800, cu toate ca am mai auzit chestii nasoale despre el Daca pana si un posesor de F spune ca e facut low cost... Africana rulz Editat Mai 26, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Scuzati ignoranta , dar e normal ca toti cei 3 etrieri ai RD 04 sa aiba joc de cca 1-2 mm in suportii lor ? Sa ii pot misca cu mana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Scuzati ignoranta , dar e normal ca toti cei 3 etrieri ai RD 04 sa aiba joc de cca 1-2 mm in suportii lor ? Sa ii pot misca cu mana ? E normal.Stai linistit. Etrieri Flotanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Hmmm. Etrierul spate prin natura sa are putin joc datorat sistemului ce permite intinderea lantului, dar nu cred ca este mai mare de 1mm. Etrierii fata...sub nici o forma nu trebuie sa aiba joc, ei sunt bine fixati de jambe cu 2suruburi. Placutele de frana pot avea un joc minuscul in etrieri datorita uzurii arcului lamelar destinat fixarii. Etrieri flotanti nu am auzit, insa discuri flotante da » Post actualizat in 27 May 2015 06:31 Daca te referi la culisanti, aia e altceva , si ei permit miscarea pe Y dar nici acolo nu trebuie sa ai joc. Distanta intre placute si disc trebuie sa fie fooooarte mica, pentru ca franarea sa fie rapida. Un filmulet ar ajuta la mai buna intelegere a problemei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Pentru statoare cu probleme la orice motocicleta -- IGNITECH.cz -- si ai scapat de belele. Statorul de la BMW nu e cu nimic mai special decat un oricare altul. As zice eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Buna dimineata ! Cine mai e gata de plecare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.