cstelia Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Cu asta sigur ai primii pemiul de originalitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 "Ceac Norris avea o motocicleta cu 3451 de lucruri pe ea si avea la dispozitie 3452 de lucruri cu care sa te omoare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Cu asta sigur ai primii pemiul de originalitate O sa incerc sa vad daca aflu cine proprietarul ei si de unde i se trage pasiunea asta pentru relicve de animale salbatice . Posibil sa fie vreun neozeelandez mereu fumat ... Dar , pentru ca tot erai pe aici , Dom' Profesor , cum e pana la urma cu etrierii mei Nissin de pe RD04 ? Sunt flotanti ? Au voie sa aiba putin joc in suruburile respective ? La viteze mici si frana usoara chiar parca ii aud ( sau mi se pare ? ) cum fac "clac-clac" ... Oricum pot sa ii misc cu mana , desi suruburile par bine stranse . Editat Mai 27, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Etrierul e prins pe furca prin intermediul unui suport (gaurile marcate cu rosu). Daca jocul il ai aici nu e OK Franarea se face pe principiul actiunii si reactiunii, de aceea etrierul culiseaza pe suportul lui pe doua bolturi (ce am marcat cu negru). Daca jocul este doar de-a lungul axelor culisante e OK. Daca ai un joc notabil transversal pe axa acestor bolturi atunci nu e OK, etrierii avand uzura mare. Am folosit o bucata din poza colegului fairplaybiker, cea cu etrierii de vanzare. Sper sa nu se supere Editat Mai 27, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Al tau nu e cu gaz? Daca se lasa prea jos inseamna ca nu mai ai presiune in butelie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Intrebare : o semnalizare spate dreapta sau ambele de pe spate sau doar bratele . . . ca nu mai am loc unde sa pun coliere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Etrierul e prins pe furca prin intermediul unui suport (gaurile marcate cu rosu). Daca jocul il ai aici nu e OK Franarea se face pe principiul actiunii si reactiunii, de aceea etrierul culiseaza pe suportul lui pe doua bolturi (ce am marcat cu negru). Daca jocul este doar de-a lungul axelor culisante e OK. Daca ai un joc notabil transversal pe axa acestor bolturi atunci nu e OK, etrierii avand uzura mare. etrieri.jpg Am folosit o bucata din poza colegului fairplaybiker, cea cu etrierii de vanzare. Sper sa nu se supere Intrebare : o semnalizare spate dreapta sau ambele de pe spate sau doar bratele . . . ca nu mai am loc unde sa pun coliere 90xrv.jpg multumesc pentru explicatie , o sa verific si revin cu rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Intrebare : o semnalizare spate dreapta sau ambele de pe spate sau doar bratele . . . ca nu mai am loc unde sa pun coliere 90xrv.jpg Nu am din pacate. Daca vrei de la Louis: https://www.louis.de/artikel/blinker-honda-div-mod-mit-e-pruefung-fuer-honda-xrv-750-africa-twin/10033250?filter_bike_id=0319&list=81499230 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Am verificat jocul etrierilor, este doar axial, in lungul buloanelor lungi . Transversal e infim si nu exista joc in suruburile de prindere pe jambe . Multumesc inca o data . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solitarul bv Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Buna seara. Am devenit si eu de carand posesorul unei Africa Twin RD07 din 1995, si am cateva intrebari catre cei ce detin aceasta motocicleta de mai mult timp: - cric central in afara de cele noi de la Heavy Duties, este cumva care are si ii prisoseste sau care poate face la un mai ok decat cei mentionati,. la fel as fi interesat si de suporti laterale; - pe filtru de aer K&N este mentionat cumva marca sau nu are inscriptionat nimic; - ce implica dinojet -ul la acest model; - robinetul de rezerva in ce pozitie este indicat sa fie tinut in timpul mersului; - pt a umbla/servisa bateria trebuie sa fie dat jos rezervorul; - peste carenele albe cu stikere s-a aplicat vopsea neagra spray, cum as putea sa dau jos acele stichere si sa fac o vopsire ok, respectiv sa aplic stikere ulterior; Va multumesc mult. O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Salut, da-mi un telefon maine - 0724205019 si poate ne vedem un pic (sa vad si eu ce utilaj nou avem in ograda) si sa ne sfatuim despre ce poti face la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Buna seara. Am devenit si eu de carand posesorul unei Africa Twin RD07 din 1995, si am cateva intrebari catre cei ce detin aceasta motocicleta de mai mult timp: - cric central in afara de cele noi de la Heavy Duties, este cumva care are si ii prisoseste sau care poate face la un mai ok decat cei mentionati,. la fel as fi interesat si de suporti laterale; *cric central OEM este super ok, gasesti uzat pe ebay, dar mult peste pretul HD. din experienta si din feedback HD sunt printre cei mai OK atat in tara cat si in afara. - pe filtru de aer K&N este mentionat cumva marca sau nu are inscriptionat nimic; *de fel este stantat numele si codul filtrului corespunzator modelului de mobra - ce implica dinojet -ul la acest model; *ceva ghidusii la carburator, cuie,diuze etc. creste consumul dar si power-ul (Cstelia e printre singurii ce au asa ceva pe la noi, ask him) - robinetul de rezerva in ce pozitie este indicat sa fie tinut in timpul mersului; *alway ON, pozitia robinetului nu influenteaza uzura platinilor de la pompa in caz ca acolo ti-a fugit gandul. zice-se prin popor ca daca mergi cu rezervorul peste jumate plin duce mai mult pompa de benzina. - pt a umbla/servisa bateria trebuie sa fie dat jos rezervorul; *e Honda nu Yamaha, bornele sigur tre sa le dai jos - peste carenele albe cu stikere s-a aplicat vopsea neagra spray, cum as putea sa dau jos acele stichere si sa fac o vopsire ok, respectiv sa aplic stikere ulterior; *pfufff...slefuire,slefuire, slefuire, grunduire, vopsea proaspata, stickere noi, lac Va multumesc mult. O seara buna. *Spor la mesterit si arunca un ochi pe XRV.ro sectiuena tutoriale, numa bine poate si scrii unul dine xperienta proprie **cauta sa mergi la ATmeeting Ncity 2015, gasesti de toate si de toti in ale afrikanelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 hmmm. ti-as recomanda sa le pastrezi. afrikanele se vand mult mai bine in stare originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Aici ai dreptate!!! Nici felație nu fac, sunt și mari/grase, nu ajungi cu ambele picioare pe jos, se strică pompa de benzină, ălea vechi au culori de fâșuriuri de prin 83 (unele au și ROZ!!!!!) Sa nu uităm că kilometrajele sunt ca vai de ele (nimeni nu știe exact nr de km reali) pentru că nu există și cifra de sute de km... sau s-a stricat melcu.... Precizez că deja majoritatea au carene zgâriate și oglinzile pe spate nu sunt prea negre că motocicletele astea nu au stat doar in garaj... s-au și decolorat de la soare. Șeile sunt crăpate sau cârpite. Nici africanele ăstea nu mai sunt ce-au fost acum 10-20 de ani. Păcat. Niște motoare jenante ce cântăresc prea mult la prețurile astronomice de pe piață! Cred că o să-mi iau un MotoGuitz pe injecție multipunct directă fără comonreil și senzor de tracțiune pe ploaie. Au apărut deja și variantele de offroad cu roata pe față de 23". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Care pret? Eu am cumparat RD07A din 1999 in 2011 cu 3000 euro si a trebuit sa mai bag cateva sute ca sa o fac cum imi place Nu regret niciun cent cheltuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 I insa ceea ce nu inteleg este pretul lor, raportat la concurenta ( la alte modele, atat din acelasi an,sau din alti ani). Cum se justifica pretul asta, atat nu inteleg Care concurenta? Crezi ca toti din Europa s-au vorbit intre ei sa tina pretul sus la Africane? E simplu, man. E o motocicleta fiabila care la varsta ei inca duce multi km si suporta multe. Dai cu ea pe jos, o ridici si pleci mai departe. Nu am chef acum sa mai pornesc polemici, dar am in tolba exemple destule despre AT vs. "altceva". » Post actualizat in 29 May 2015 19:53 Apropo, a mea e din 1993, am luat-o in 2007 si am platit pe ea 4000. Am mai bagat in ea cat inca un RD04 mai lesinat. Nu vreau sa fac din ea ceea ce nu e, dar inca nu am gasit alt motor care sa indeplineasca simultan conditiile astea: - sa imi placa cum arata - sa tina la tavaleala - sa fie atat de bine echilibrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Faptul ca tin la pret e un avantaj. Afrikanele is ca vinurile. Si deja se incadreaza la moto clasice ce le sporeste si mai mult valoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solitarul bv Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Multumesc mult pentru sugestii si sfaturi. Urmeaza sa o iau incet in funtie si de buget. O sera buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Stim, si exista topic dedicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Ehhh, uite de aia are afrikana pret bun. Inclusiv modelul nou e comparat cu originalul si nu cu actuala competitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Azi m-am hotarat sa incep o treaba gospodareasca , in ideea imbunatatirii circuitului de incarcare si reducerea consecintelor negative in caz de defectare , astfel : 1. montarea unui cooler pe releul existent , 2.eliminarea mufelor care se incalzesc si inlocuirea lor cu reglete , 3. montarea unui releu suplimentar , de rezerva , gata de a fi conectat imediat in caz de defectare a celui existent ( imediat inseamna chiar si in padure , cu un minim de scule ) 4. montarea unui voltmetru digital in bord pentru monitorizarea permanenta a starii circuitului de incarcare . . Am inceput prin a monta un cooler Intel pe releul existent , L-am prins frumos si elegant in soricei mari , bine pozitionari si bine stransi . Apoi am montat sub codita, pe interior , prins de cadrul metalic din spatele numarului de inmatriculare, un releu de VFR 800 pe care il cumparasem cu 45 euro . Releul de VFR are acelasi numar de fire ca cel de AT , doar ca acestea erau mai lungi , ceea ce mi-a permis sa le trag frumos pana in zona releului original . Am dat jos de pe fire mufele de VFR , am cositorit capetele , le-am izolat frumos si etans si le-am ascuns undeva sub sa . In acest fel am obtinut un releu de rezerva gata de a fi folosit in caz de nevoie , cu cablurile pregatite . Apoi am eliminat cele 2 mufe ( cea cu fire galbene si cea rotunda cu 2 verzi , 2 rosii , 1 negru ) , am cositorit frumos toate capetele si am refacut conectarea prin reglete fixate de cadru cu soricei . Acum am urmatoarea dilema : sa alimentez coolerul direct de la plusul de dupa contact ? Daca as face asa, ar insemna ca tensiunea masurata de voltmetru va fi mereu influentata de consumul coolerului, acesta fiind alimentat permanent la punerea contactului . Asta inseamna ca nu voi putea citi niciodata o tensiune la bornele bateriei, fara consumatori . Sa ii pun coolerului un comutator separat si sa il pornesc doar cand cred ca e cazul ? Parca as complica situatia prea mult, desi cam asa ar fi corect. Voi ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 @RobertAmbrozie Alimentarea de la contactul permanent al cooler-ului nu influenteaza deloc masurarea tensiunii. Trebuie sa stii ca tensiunea nu are voie sa treaca de 14,8V, in nici o conditie. Te gandesti ca mergi intotdeauna cu farurile aprinse, aici ai un consum >55W, deci cei cativa Watt-isori, nu dreanjeaza chiar deloc. Coolerul este o problema de credinta. Pentru mine am decis sa cositoresc firele, asa cum ai descris si tu. Asta ajunge. Restul, frectii la picior de lemn, my 2 cents. Si nu uita 12 iunie se apropie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 @Africanu , multumesc pentru sfaturi, ca de obicei , foarte precise. Eu insa ma gandeam ca acest cooler nu imi va influenta citirea tensiunii atunci cand motorul e pornit , ci la punerea contactului , inainte de pornire . Adica as prefera sa citesc tensiunea curata la bornele bateriei , fara sa am acel consumator care zbarnaie, chiar inainte de pornire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 @Africanu , multumesc pentru sfaturi, ca de obicei , foarte precise. Eu insa ma gandeam ca acest cooler nu imi va influenta citirea tensiunii atunci cand motorul e pornit , ci la punerea contactului , inainte de pornire . Adica as prefera sa citesc tensiunea curata la bornele bateriei , fara sa am acel consumator care zbarnaie, chiar inainte de pornire . Pai de ce? Tie ti-e frica sa ramai fara baterie sau fara releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 @ Andrei Daca un montaj inteligent imi ofera mai multe informatii , in ai multe secvente , nu ma supar. O sa vad daca gasesc un termostat bimetalic incapsulat , normal deschis , care sa inchida undeva la 50 grade , pe care sa il atasez pe corpul releului si care sa comande toata povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.