Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si acum arata mai rau. Glumesc :peace:

Ai ridicat furca in pozitia normala sau tot setata "sport" e?

Multumesc, a fost ceva de munca cu curatatul stikerelor vechi peste care s-a aplicat vopsea dar in final sunt multumit de rezultat. Furca a ramas nemodificata , inca imi place asa cum este, mai tarziu ramane de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi cred ca incep sa sun ca o moara stricata, imi incerc norocul inca o data:

 

un portetrier spate de RD03 gasesc pe la voi? si un distantier roata spate stanga (pinion) tot de RD03? sau macar de imprumut pentru o vreme?

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. pentru ca subiectul legat de cauciucele haidenau k60 scout a fost postat aici, tot aici il inchei. Astazi am primit cauciucurile MitasE08(500 lei perechea), pentru care am tiganit atata din cauza ca pretul a fost gresit la Haidenau. Revin cu info legat de DOT, un coleg pe aici a intrebat ce DOT au. Sunt "calde" DOT 2015. Atasez poze.

 

post-89476-0-88545900-1436787297_thumb.jpg

post-89476-0-58907100-1436787299_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. pentru ca subiectul legat de cauciucele haidenau k60 scout a fost postat aici, tot aici il inchei. Astazi am primit cauciucurile MitasE08(500 lei perechea), pentru care am tiganit atata din cauza ca pretul a fost gresit la Haidenau. Revin cu info legat de DOT, un coleg pe aici a intrebat ce DOT au. Sunt "calde" DOT 2015. Atasez poze.

Sa le rulezi sanatos :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu ma certi , dar eu la RD07 am folosit trip-ul ptr ca nu aveam sonda de nivel la combustibil si sa nu raman in drum fara benzina . La RD04 nu am nevoie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu ma certi , dar eu la RD07 am folosit trip-ul ptr ca nu aveam sonda de nivel la combustibil si sa nu raman in drum fara benzina . La RD04 nu am nevoie .

A,da si pentru asta am vazut ca e preferat tripmasterul. E ciudat cum au adus "imbunatatiri" japonezii astia la unele modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu indica nivelul, te ajuta sa-tii tii mai bine evidenta la cati km ai facut de la un plin spre un gol. De aia ziceam ca au adus "imbunatatiri" ciudate: au scos sondele de benzina care sunt chiar utile si au bagat tripmasterul care, daca ai avea sondele de benzina ar fi util NUMAI pentru ceas. Poate colegii care au 07 pot sa dea mai multe clarificari cu privire la utilitatea trip-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce va tineti voi trip-meter ul ala pe RD07,nu inteleg, doar ca da bine ? :))))

 

Pentru ca era acolo cand am cumparat-o si pentru ca in anii '90 era ceva deosebit

Si nu ma deranjeaza

Si imi da informatii utile, mai ales kilometrajul ca sa vad cat am mers de la plin (trip 1) si cat am mers de la plecarea in excursie sau ce-o fi (trip 2)

Trip 3 merge invers, de la 999 km la zero, se poate folosi si ala la ceva

Esentialul e ca RD07/A NU are kilometraj zilier, ala care il resetezi in ceas

Deci daca demontezi tripul habar n-ai pe ce lume esti, trebuie sa umbli cu carnetelul dupa tine sa nu ramai in pana prostului

 

Evident ca in secolul 21 e depasit, dar exista solutii si pentru upgrade

 

Daca te mai prind ca bagi de vina la africane iti blochez contul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de borduri, a incercat careva sa schimbe becul ce ilumneaza martorul de kick-stand (la RD03)? ala izolat?... mari retardati astia de la Honda...cum au gandit panoul ala cu martori...


» Post actualizat in 14 Jul 2015 08:31

Cred ca v-am mai intrebat o data, poate mi raspunde cineva acum :)

 

am inlocuit toate becurile din bord cu led-uri (inclusiv alea de la martori), si tot atunci am inlocuit semnalizarile (cu altele, dar pe bec, normale).


Observ ca acum martorul rosu de benzina sta mereu aprins (chiar si cu plinul facut) (ala rosu stiu ca indica atunci cand ai sub 4L in rezervor). De asemenea, cand semnalizez stanga, martoru de semnalizare nu clipeste, insa cand semnalizez dreapta, clipeste. Mentionez ca in ambele situatii,semnalizarea in sine functioneaza, insa martorul se aprinde doar cand semnalizez dreapta..


Are idee cineva daca cele 2 chestii sunt corelate (faptu ca ala de la benzina sta aprins mereu ) + faza cu semnalizarea? La electrica (cam ca si la mecanica) sunt destul de banana. Tind sa cred ca ori e un contact imperfect undeva, dar unde? la ce releu? Iar la faza cu benzina, care ar fi cauza de sta ala aprins de nebun? (colac peste pupaza, ala portocaliu nu mi merge ca e futut senzorul cred, pt ca se aprinde cand pun contact, dar se stinge dupa aia si niciodata nu a mers). Ala rosu stiu ca mergea inainte sa schimb ledurile,etc pt ca mi se aprindea cand stiam ca am benzina putina (sub 4L)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...