Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Segemntii sunt undeva pe la 90 eur setul daca nu ma insel, deci 180 EUR pentru ambii cilindrii.

Garniturile de chiuloase le poti refolosi o data daca ai grija la demontare sa nu le footizezi.

Semeringurile de supape am luat Athena la 12 RON bucata.

 

Un kit complet de garnituri (top-end) e pe la 500RON parca

Merci pt sfaturi si informatii profesore!

» Post actualizat in 03 Aug 2015 19:14

Eu cand mi-am schimbat cutia de viteze mi-am luat de pe ebay.co.uk ceva de genu http://m.ebay.com/itm/ATHENA-Repair-kit-Gasket-set-Complete-engine-Honda-XRV-750-Africa-Twin-/331462917874?nav=SEARCH

Multe din ele mi-au ramas pt ca nu s-au rupt cand a desfacut mecanicul motorul

O socoteala aproximativa ma duce inspre circa 300 euro, asta daca fac singur treaba. Bani cu care iti iei cel putin 100kg ulei de africana :) La cate garnituri si o-ringuri sunt, clar ca trebuie un set la fiecare interventie, pentru ca cele care se deterioreaza sunt cam aceleasi. Merci pt oferta, am sa apelez daca va fi cazul. Deocamdata sezonul merge inainte, dar in mod sigur la iarna fac rocada. Azi la spalat motorul am bagat un jet de apa in toba si apoi l-am pornit, mi-a umplut curtea de funingine. Cand trag gazul brusc si turez fumega zdravan, e cam gata. Cel de 60 e de 60 sigur, totul era uzat pe el de 60k km. Asta nu inseamna ca nu papa ulei. L-am adus pe roti din Timisoara si mergea perfect, La asa drum scurt, n-a beut oloi, am in el uleiul cu care a venit din Italia. In fine am sa vad cum sta cu compresia si apoi decid ce fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar va trebui sa schimb rulmentii spate . . . . . si apelez la garajul d-lui Profesor cu ocazia asta sa vad daca nu are ratacite ceva amortizoare de prin butucul rotii spate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si trebuie sa-i schimbi deja? ce rulmenti ai bagat? eu nu i-am schimbat niciodata, si am deja 40.000 km, cine stie de cand sunt acolo...

auzi la el, cica RD04 e bun :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si trebuie sa-i schimbi deja? ce rulmenti ai bagat? eu nu i-am schimbat niciodata, si am deja 40.000 km, cine stie de cand sunt acolo...

auzi la el, cica RD04 e bun :crack:

Ceva cu bile de pe la Rolling :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva nu ai facut bine... Sau nu ai bagat vaselina in ei

Au joc , neglijabil dar nu-mi place sa stiu ca nu sunt ok . Asa ca urmeaza schimbarea . Tre sa sap pe aici sa vad tipul de rulmenti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DIn pacate, in loc sa ma laud aici cu noua achizitie trebuie sa va cer ajutorul.

Dimineata dupa ce motocicleta a pornit perfect cu socul tras, cand am inchis socul motorul a murit si s-a stins totul pe bord. (becul de neutru, de ulei si de sidestand, etc).
La urmatoarele 3 incercari de a pune contactul nu se aprindea nimic in bord.
La a 4-a totul s-au aprins toate si am putut porni cu socul tras. Din nou, cand am inchis socul, totul a murit.
Situatia asta s-a mai repetat odata, dar ultima data dupa ce motorul s-a incalzit a functionat si cu socul inchis.
Cand am oprit motorul, nu a mai vrut sa porneasca (nici nu am mia insistat)

 

Mi-am amintit ca Nicu a vazut ca lipseste un cauciuc (sau elastic) care tine bateria in loc.

Am desfacut saua si borna de plus era desfacuta (surubul destrans). Am strans totul la loc, dar simptomele au ramas la fel.


Alt aspect ciudat e faptul ca ieri m-a lasat vitezometru si nici trip computerul nu mai masura distanta.
In dimineata asta, cand am reusit sa pornesc motorul, trip computerul masura o distanta, chiar daca stateam pe loc.

Aveti vrei idee?
E vorba de un PD 07 din 95.


» Post actualizat in 05 Aug 2015 06:50

Am ramas blocat pe Transalp...
RD07 din 95*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu este sa studiezi un pic instalatia electrica si sa incerci sa depistezi daca undeva ai vreo manufactura. Eventual ia legatura cu vanzatorul poate "isi aminteste" vreun detaliu...

 

In alta ordine de idei pune bateria la incarcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu este sa studiezi un pic instalatia electrica si sa incerci sa depistezi daca undeva ai vreo manufactura. Eventual ia legatura cu vanzatorul poate "isi aminteste" vreun detaliu...

 

In alta ordine de idei pune bateria la incarcat.

 

Am facut deja vreo 700 de km cu motorul si nu au fost probleme. Sper sa nu fie vreo problema "ascunsa".

Ma gandesc ca e ceva legat de faptul ca borna de plus era desfacuta.

 

O sa studiez azi instalatia, mersi!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si incarcarea, ca aia e importanta si de asemenea,vezi in ce stare sunt si toate sigurantele. In privinta kilometrajului,vezi melcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...