chemical Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Eu cand mi-am schimbat cutia de viteze mi-am luat de pe ebay.co.uk ceva de genu http://m.ebay.com/itm/ATHENA-Repair-kit-Gasket-set-Complete-engine-Honda-XRV-750-Africa-Twin-/331462917874?nav=SEARCH Multe din ele mi-au ramas pt ca nu s-au rupt cand a desfacut mecanicul motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Segemntii sunt undeva pe la 90 eur setul daca nu ma insel, deci 180 EUR pentru ambii cilindrii. Garniturile de chiuloase le poti refolosi o data daca ai grija la demontare sa nu le footizezi. Semeringurile de supape am luat Athena la 12 RON bucata. Un kit complet de garnituri (top-end) e pe la 500RON parca Merci pt sfaturi si informatii profesore! » Post actualizat in 03 Aug 2015 19:14 Eu cand mi-am schimbat cutia de viteze mi-am luat de pe ebay.co.uk ceva de genu http://m.ebay.com/itm/ATHENA-Repair-kit-Gasket-set-Complete-engine-Honda-XRV-750-Africa-Twin-/331462917874?nav=SEARCH Multe din ele mi-au ramas pt ca nu s-au rupt cand a desfacut mecanicul motorul O socoteala aproximativa ma duce inspre circa 300 euro, asta daca fac singur treaba. Bani cu care iti iei cel putin 100kg ulei de africana La cate garnituri si o-ringuri sunt, clar ca trebuie un set la fiecare interventie, pentru ca cele care se deterioreaza sunt cam aceleasi. Merci pt oferta, am sa apelez daca va fi cazul. Deocamdata sezonul merge inainte, dar in mod sigur la iarna fac rocada. Azi la spalat motorul am bagat un jet de apa in toba si apoi l-am pornit, mi-a umplut curtea de funingine. Cand trag gazul brusc si turez fumega zdravan, e cam gata. Cel de 60 e de 60 sigur, totul era uzat pe el de 60k km. Asta nu inseamna ca nu papa ulei. L-am adus pe roti din Timisoara si mergea perfect, La asa drum scurt, n-a beut oloi, am in el uleiul cu care a venit din Italia. In fine am sa vad cum sta cu compresia si apoi decid ce fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Iar va trebui sa schimb rulmentii spate . . . . . si apelez la garajul d-lui Profesor cu ocazia asta sa vad daca nu are ratacite ceva amortizoare de prin butucul rotii spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 De ce "iar" ? Cand i-ai schimbat ultima data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 De ce "iar" ? Cand i-ai schimbat ultima data? Acum doi ani . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 si trebuie sa-i schimbi deja? ce rulmenti ai bagat? eu nu i-am schimbat niciodata, si am deja 40.000 km, cine stie de cand sunt acolo... auzi la el, cica RD04 e bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 si trebuie sa-i schimbi deja? ce rulmenti ai bagat? eu nu i-am schimbat niciodata, si am deja 40.000 km, cine stie de cand sunt acolo... auzi la el, cica RD04 e bun Ceva cu bile de pe la Rolling Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 La ambele motociclete am pus rulmenţi şi simeringuri SKF pe spate, pe la 65 lei setul. Rulmentii i-am decapsulat şi am mai vârât vaselină în dânşii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Acum doi ani . . . . Ceva nu ai facut bine... Sau nu ai bagat vaselina in ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Ceva nu ai facut bine... Sau nu ai bagat vaselina in ei Au joc , neglijabil dar nu-mi place sa stiu ca nu sunt ok . Asa ca urmeaza schimbarea . Tre sa sap pe aici sa vad tipul de rulmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 incearca pe xrv.ro s-ar putea sa gasesti mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 http://www.atic.org/faq/bearings.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Multam domnilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Greu tare se mai vând Africanele astea... Sau nu fac eu ceva bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Greu tare se mai vând Africanele astea... Sau nu fac eu ceva bine ? Iti spun eu unde gresesti ! Vrei sa o vinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Greu tare se mai vând Africanele astea... Sau nu fac eu ceva bine ? Is ca Oltcit-ul. Le iei pe viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 E clar, mai bine-mi fac credit şi nu mai sper la banii de pe urma motocicletei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Variante sunt, Andry. Schimbul, un pret derizoriu sau rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 (editat) Hahaha http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=609488 . Editat August 5, 2015 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Atasul ala arata cam SF... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 ieftin ca braga » Post actualizat in 05 Aug 2015 05:57Ori era in RON, ori unii viseaza tare mult, ori l-a obligat nevasta sa vanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 DIn pacate, in loc sa ma laud aici cu noua achizitie trebuie sa va cer ajutorul.Dimineata dupa ce motocicleta a pornit perfect cu socul tras, cand am inchis socul motorul a murit si s-a stins totul pe bord. (becul de neutru, de ulei si de sidestand, etc).La urmatoarele 3 incercari de a pune contactul nu se aprindea nimic in bord.La a 4-a totul s-au aprins toate si am putut porni cu socul tras. Din nou, cand am inchis socul, totul a murit.Situatia asta s-a mai repetat odata, dar ultima data dupa ce motorul s-a incalzit a functionat si cu socul inchis.Cand am oprit motorul, nu a mai vrut sa porneasca (nici nu am mia insistat) Mi-am amintit ca Nicu a vazut ca lipseste un cauciuc (sau elastic) care tine bateria in loc. Am desfacut saua si borna de plus era desfacuta (surubul destrans). Am strans totul la loc, dar simptomele au ramas la fel. Alt aspect ciudat e faptul ca ieri m-a lasat vitezometru si nici trip computerul nu mai masura distanta.In dimineata asta, cand am reusit sa pornesc motorul, trip computerul masura o distanta, chiar daca stateam pe loc. Aveti vrei idee?E vorba de un PD 07 din 95. » Post actualizat in 05 Aug 2015 06:50Am ramas blocat pe Transalp...RD07 din 95* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Sfatul meu este sa studiezi un pic instalatia electrica si sa incerci sa depistezi daca undeva ai vreo manufactura. Eventual ia legatura cu vanzatorul poate "isi aminteste" vreun detaliu... In alta ordine de idei pune bateria la incarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Sfatul meu este sa studiezi un pic instalatia electrica si sa incerci sa depistezi daca undeva ai vreo manufactura. Eventual ia legatura cu vanzatorul poate "isi aminteste" vreun detaliu... In alta ordine de idei pune bateria la incarcat. Am facut deja vreo 700 de km cu motorul si nu au fost probleme. Sper sa nu fie vreo problema "ascunsa". Ma gandesc ca e ceva legat de faptul ca borna de plus era desfacuta. O sa studiez azi instalatia, mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Verifica si incarcarea, ca aia e importanta si de asemenea,vezi in ce stare sunt si toate sigurantele. In privinta kilometrajului,vezi melcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.