the insider Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 daca s-a rotunjit gaura si nu mai poti sa il scoti, bate un torx cu un numar mai mare in gaura si apoi incearca sa destrangi. ms de sfat, cam la asta ma gandeam si eu. Am noroc ca nu e futu.t inca, dar e pe cale. Trebuie sa umblu cu atentie, daca mai am treaba sa dau jos scarita aia Mi se pare cam aiurea solutia aleaza de japonezi,cu suruburile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 a airea cand oricine care nu se pricepe, cu orice scule chinezesti de bazar incerca sa desfaca ceva care a fost facut cu cap!. Alea sunt niste suruburi plate, e fix ce trebuie acolo.... parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 a airea cand oricine care nu se pricepe, cu orice scule chinezesti de bazar incerca sa desfaca ceva care a fost facut cu cap!. Alea sunt niste suruburi plate, e fix ce trebuie acolo.... parerea mea! surubul in sine o fi cu cap, dar n-as fi pus gaura aia de imbus,sincer..(sau cel putin mai larga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Pai si cum era mai bine? Cu sant de surubelnita? Gaura hexagonala e facuta cat trebuie pentru surub M6, crede-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Pai si cum era mai bine? Cu sant de surubelnita? in CRUCE ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 in CRUCE ))) Nuuuuuu . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Multumesc pentru raspuns raoulserban vazusem lucru asta , chiar am intrebat aici pe forum de ce pe motorul meu de rd07a seria incepe cu rd04, cand am vazut prima data am crezut ca motorul a fost schimbat mutarea productiei din Japonia in Italia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 La vremea respectiva , adicalea cand faceam parte din lumea buna si aveam AT am cautat informatia aceasta. Din ce am gasit eu, info pe www corelat cu descifrarea VIN ului africa twin s~a produs doar in Japan. Povestea cu rd04...nush or fi avut stoc, le fi fost lene sa schimbe matritele etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Atat timp cat nu modifici constructiv nimic, tipul de motor se pastreaza si se continua numerotarea seriilor. Nu mai stiu exact standardul care e aplicabil, dar l-am avut si cand lucram in EMS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Salut , caut sa cumpar capacul din plastic al motorului ( de 750 ) din partea lui stanga , ce acopera pinionul lantului . Il are cineva de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 oare cat iau pe Africana mea, in starea in care e acum (ne-reparata)? RD03 cu vreo 60-70 mii km, '89, gume ok, lant cam praf, toba aftermarket (pusa cam eronat), ceva probleme la motor cu consum ulei (cred ca o segmentare il asteapta), in rest, stock, fara defecte optice mari in afara de uzura tipica modelului (are o crapatura mica la o carena laterala sub sa si ceva zgarieturi fine in rest). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 oare cat iau pe Africana mea, in starea in care e acum (ne-reparata)? RD03 cu vreo 60-70 mii km, '89, gume ok, lant cam praf, toba aftermarket (pusa cam eronat), ceva probleme la motor cu consum ulei (cred ca o segmentare il asteapta), in rest, stock, fara defecte optice mari in afara de uzura tipica modelului (are o crapatura mica la o carena laterala sub sa si ceva zgarieturi fine in rest). Te intorci la italience ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Te intorci la italience ? Nu, m-am cam saturat sa fiu platit prost in Romania Iar in Bucuresti sau alt oras de genu nu m-as duce sub nici o forma. Vreau sa iau si eu drumul occidentului Si daca vreau sa fac asta, orice ban e binevenit. Asta e singura situatie in care as vinde mobra. Mai am si un 400mm Canon, daca te intereseaza ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Nu, m-am cam saturat sa fiu platit prost in Romania Iar in Bucuresti sau alt oras de genu nu m-as duce sub nici o forma. Vreau sa iau si eu drumul occidentului Si daca vreau sa fac asta, orice ban e binevenit. Asta e singura situatie in care as vinde mobra. Mai am si un 400mm Canon, daca te intereseaza Sunt pe Nikon . Ce sa spun , nu pot decat sa-ti urez bafta oriunde si orice ai alege sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Vreau sa iau si eu drumul occidentului Destul de buna alegere. In ala apropiat sau indepartat? Daca fortezi un pic termenul, incluzi si Aussie si NZ Eu am vazut lumea civilizata timp de cateva luni bune si crede-ma ca m-am intors cu greu aici... dar nici nu mai imi vine sa termin ce am inceput aici si sa o tai de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Destul de buna alegere. In ala apropiat sau indepartat? Daca fortezi un pic termenul, incluzi si Aussie si NZ Eu am vazut lumea civilizata timp de cateva luni bune si crede-ma ca m-am intors cu greu aici... dar nici nu mai imi vine sa termin ce am inceput aici si sa o tai de tot... Oriunde e mai bine,unde nu ma lovesc de imbecilitate, birocratie si bete in roate si trai mediocru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 (editat) the insider and out of the closet Editat Aprilie 26, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Va dau voie sa imi faceti cadou asa o jucarie. Povestea e draguta, un american indragostit de AT-uri a reusit sa gaseasca( in Europa) nr.53 din cele 100 de motociclete pregatite de HRC in clasa maraton din 1989-1990 the Real Deal Paris-Dakar ps: cica ar fi cateva abandonate prin desert, se baga cineva la un treasure hunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 e de pe advrider preluata,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) Da. Il urmares pe ujeni de cand si a luat reconditionat prima africana, un 07. A facut o pasiune tipul pt rdo03(isi si permite, fost designer la apple). La ora actuala are cele mai multe rd03 importate in USA Editat Aprilie 28, 2016 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Poate ii combin troaca mea mai scump sa o reconditioneze ) N-ar avea mult de munca la ea )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 oare cat a dat pe exemplarul ala?...mai ales ca nu e replica oarecare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Pe ADV era o discutie despre una si se cerea 15.000 euro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 in ultimii ani s-au cerut intre 10-20k oiro pe cele care au aparut la vanzare parca tot as merge sa caut una in desert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.