Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Dragi colegi, daca merge careva la intrunirea de la Nadrag si inca nu s-a inscris, poate sa-mi ia mie locul, am un tricou XL comandat la care daca il vrea cineva pot sa renunt, cat despre mancare parca am 1-2 portii de gulas, 3 mici, 1 friptura de porc si 1 friptura de pui. Imi pare rau ca trebuie sa renunt la intrunire, dar pregatirile de nunta si eforturile financiare ma fac incompatibil cu intrunirile momentan.


» Post actualizat in 30 May 2016 06:41

P.S. Imi cer scuze organizatorilor daca se creeaza vreo incurcatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi se par un pic ciudate locatiile pt surubul de evacuare a uleiului si a lichidului de racire. Cand il desfiletezi, jetul de ulei sau lichid de racire improasca direct spre cadru. Trebuie pus ceva pt protejat (o sa fac asta la ulei,ca la lichidul de racire m-am intepat prea tarziu :) )

 

Problema nu e neaparat ca se murdareste, ci faptul ca jetul,lovind teava cadrului se duce in n directii si e greu de 'colectat' (asta daca incerci sa-l colectezi cu un recipient cu gura mai mica. daca aveam ceva gen o tigaie,era mai simplu :) )

Pai nenea, o treaba bine facuta presupune mai intai golirea instalatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin sambata , cu Oana , in plimbare ! Am scapat momentan de programul de sambata dar nu si de cel de duminica :( . Daca ramane mancare , ma bag eu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nenea, o treaba bine facuta presupune mai intai golirea instalatiei.

 

nu stiu daca ai inteles ce-am vrut sa spun, desi cred ca m-am exprimat corect :)

 

Hai sa mai incercam o data, sa reformulam.

 

Fix despre golirea instalatiei e vorba, iar golirea de antigel si ulei se face prin 'draining bolts' aflate jos,sub carter sau cum ii zice.

 

Pozitionarea lor e de asa natura, incat atunci cand desurubezi fie surubul de la ulei fie de la antigel, jetul rezultat (ca iese cu ceva presiune) tinteste fix in bara cadrului motocicletei. Acum stiu asta, si cand o sa dau jos uleiul o sa pun un staniol sau ceva pe bucata aia de cadru..

 

Nu e capat de tara, doar ca faci mizerie daca nu te 'intepi' la timp cum si in ce directie va curge :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori am schimbat uleiul nu am murdarit niciodata cadrul. Smecheria e sa nu scoti surubul de golire complet din prima. Nici macar nu ma murdaresc pe maini ;)


» Post actualizat in 30 May 2016 13:42

In alta ordine de idei.... ce se trage lumea pe coor.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine duc mobra la incaltat :peace: , deci K60-ul de fata va fi disponibil seara . Dom Profesor , nu ma trag pe dos dar nu pot veni de vineri si nici nu pot sa raman pana duminica dar sambata o voi dedica pazei la cort si fotografiei la intoarcerea de pe traseu . Promit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori am schimbat uleiul nu am murdarit niciodata cadrul. Smecheria e sa nu scoti surubul de golire complet din prima. Nici macar nu ma murdaresc pe maini ;)

» Post actualizat in 30 May 2016 13:42

In alta ordine de idei.... ce se trage lumea pe coor.... :)

 

Plus ca, in prima faza, poti lasa busonul de umplere ulei/antigel insurubat. Astfel jetul nu va mai avea presiune. Apoi potrivesti mai bine recipientul de colectare si desfaci usor busonul/joja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poti sa folosesti Stahlbus Oil Drain Valve: https://www.louis.de/en/artikel/stahlbus-oil-drain-valve/10002846?list=185387274

 

Eu il am de un an si e ok.

 

Plus ca, in prima faza, poti lasa busonul de umplere ulei/antigel insurubat. Astfel jetul nu va mai avea presiune. Apoi potrivesti mai bine recipientul de colectare si desfaci usor busonul/joja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori am schimbat uleiul nu am murdarit niciodata cadrul. Smecheria e sa nu scoti surubul de golire complet din prima. Nici macar nu ma murdaresc pe maini

» Post actualizat in 30 May 2016 13:42

In alta ordine de idei.... ce se trage lumea pe coor....

 

Uleiul nu l-am scos inca. Am scos doar antigelul si am facut exact cum ai spus tu (e common sense). Am desfacut putin,tocmai ca sa nu iasa jet puternic. Dar si-asa, iesea in toate directiile, se imprastia pe cadru :)

 

Vazand asta, n am mai scos de la ulei (ca oricum ma impotmolisem cu dezmembrarea) si am lasat-o pe alta zi. Cand o sa dau jos uleiul o sa pun ceva sa protejez cadrul :)

 

Cum am mai zis, toata schema e ca se face mizerie, nu e nici o problema in rest :)

 

Stiu ca pare comic/ penibil subiectul . E un task foarte simplu, insa totul a pornit de la mirarea mea vis a vis de pozitionarea acelor 'draining bolts'.

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata te cramponezi cu murdaritul cadrului. Ia servetele umede de bebelusi si sterge. Dintre toate lichidele trebuie sa ai grija la cel de frana si de la baterie(in caz ca n ai pe gel samd)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata te cramponezi cu murdaritul cadrului. Ia servetele umede de bebelusi si sterge. Dintre toate lichidele trebuie sa ai grija la cel de frana si de la baterie(in caz ca n ai pe gel samd)

 

 

Am observat, de-a lungul timpului, ca atunci cand cineva aduce niste cuvinte care nu sunt de lauda la adresa unei Africane, unii sar ca muscati de cwr, si nu inteleg....

 

Aveti icoane cu ele acasa? sunteti 'endorsed' de Honda?

 

E logic ca si un tampit poate scoate uleiul si antigelul din Africana sau din orice mobra in general.

 

Eu am spus DOAR ca mi s-a parut ciudat cum a fost amplasat, pt ca risti sa faci mai multa mizerie decat la alte mobre. Nu inseamna ca ma cramponez, nu inseamna ca ma duc la un mecanic sa-mi scoata uleiul :)))

 

Daca stiam ca deschid cutia pandorei cu subiectul asta, imi vedeam de treaba si nu mai mentionam asta. Observ ca e foarte usor ca anumite remarci sa fie interpretate gresit ....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te ai atacat de pomana. Te intelegeam daca faceai referire la scosul carburatoarelor din cadru sau altceva...dar la chestii de genul murdaresc cadrul, ma murdaresc pe sosoni... Esti doar subiectiv. Pentru mentenanta basic, honda este extrem de user friendly

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-or fi pus acolo gândindu-se ca să scurgă cât se poate de mult lichid din ele, nu la murdărirea cadrului.

Eu nu am dat cu ulei pe cadru sau oriunde altundeva (PD10, RD07), iar lichidul nu l-am scos pe acolo (am găurit radiatorul cu o cracă,e mai distractiv)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te ai atacat de pomana. Te intelegeam daca faceai referire la scosul carburatoarelor din cadru sau altceva...dar la chestii de genul murdaresc cadrul, ma murdaresc pe sosoni... Esti doar subiectiv. Pentru mentenanta basic, honda este extrem de user friendly

 

Nu m-am atacat, am incercat sa formulez in asa maniera tocmai ca sa previn comentarii din astea de 2 lei gen 'te cramponezi degeaba'.

 

Am avut si eu o opinie cu privire la 2 suruburi de drenare a lichidului de racire si a uleiului si automat ca si cum sunt un idiot pt ca am o opinie :)

 

In fine, sa o lasam balta :) fiecare a inteles ce-a vrut...

» Post actualizat in 31 May 2016 15:35

Le-or fi pus acolo gândindu-se ca să scurgă cât se poate de mult lichid din ele, nu la murdărirea cadrului.

Eu nu am dat cu ulei pe cadru sau oriunde altundeva (PD10, RD07), iar lichidul nu l-am scos pe acolo (am găurit radiatorul cu o cracă,e mai distractiv)

 

pai nici eu n-am dat ulei pe cadru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat, de-a lungul timpului, ca atunci cand cineva aduce niste cuvinte care nu sunt de lauda la adresa unei Africane, unii sar ca muscati de cwr, si nu inteleg....

 

Aveti icoane cu ele acasa? sunteti 'endorsed' de Honda?

 

 

Eu am.

 

Cei care comenteaza solutiile ingineresti alese de Honda (sau de oricare producator de motociclete) ar trebui sa fie de meserie.

 

Restul e can-can...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat, de-a lungul timpului, ca atunci cand cineva aduce niste cuvinte care nu sunt de lauda la adresa unei Africane, unii sar ca muscati de cwr, si nu inteleg....

 

Aveti icoane cu ele acasa? sunteti 'endorsed' de Honda?

 

E logic ca si un tampit poate scoate uleiul si antigelul din Africana sau din orice mobra in general.

 

Eu am spus DOAR ca mi s-a parut ciudat cum a fost amplasat, pt ca risti sa faci mai multa mizerie decat la alte mobre. Nu inseamna ca ma cramponez, nu inseamna ca ma duc la un mecanic sa-mi scoata uleiul :)))

 

Daca stiam ca deschid cutia pandorei cu subiectul asta, imi vedeam de treaba si nu mai mentionam asta. Observ ca e foarte usor ca anumite remarci sa fie interpretate gresit ....

 

Ai scos vreodată uleiu dintr-un BMW F650? vezi acolo ce fain e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg de ce mi-ati sarit asa grav la gat fratilor :) Doar ca am zis ca mi s-a parut naspa pozitia aia la suruburi ,da-le dracu de suruburi si mobra, ca nu e ca si cum am injurat de mama pe careva :))))

 

asta cu comentatul solutiior tehnice ale inginerilor Honda, spusa de cstelia a fost cireasa de pe tort :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vino matale la o intrunire cu noi si ai sa vezi ca ai o viziune total gresita asupra mentalitatii si atitudinii noastre

pe forumuri sau aiurea nu poti vedea zambetul de pe fata celui cu care te contrazici

nimic nu e spus cu dusmanie, totul e permis :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...