raoulserban Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 nu-s 100% sigur...dar se prea poate sa fie aceeasi pompa de apa ca aia de transalp. exrem de rar am auzit de probleme la circuitul de racire. de fel era termostatul. is curios cum de or patit necazul. ma gandesc ca s-au culcat pe km reali ai motoretei, care toti is la 60.000 pt mobre de 20 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 60.000 pt mobre de 20 de ani De ce nu crezi ? A mea are 6300 km » Post actualizat in 30 Aug 2016 07:30 In 2013 , la prima inmatriculare , babuta avea 72.000 km . Azi , are 106300 . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 nu mai cred. sunt multe de spus. ca fapt divers, km se dau inainte. gen, motocicleta are 80-90k km, arata bine , deci ar fi credibil sa scazi 30-40k km. asadar , dai km inainte pana ajungi la km doriti. urmenu prea gasesti legat de proces, sau poate ai noroc ca si X-ulescu sa gasesti pe filtru un sticker cu alti km la ultima verificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Terapia intensiva? Adevaru ca niste frane mai serioase merita AT ul Frîne mai serioase înseamnă ABS. Din contră la motoarele grele fără ABS, frînele trebuie să fie cît mai progresive, altfel s-ar înmulți creierii împrăștiați pe asfalt. M-a frapat și pe mine inițial cît e de greu să blochezi la viteză fața la un AT (am reușit doar de două ori, o dată la 30cm de portiera unei dudui blonde, a doua dată la faza cu bolovanul din valea Jiului ) , dar așa și trebuie, micuții cu ochii oblici au dozat așa intenționat pîrghia la maneta de frînă. De aia plăcuțele față (oricum duble) țin 4-5 sezoane, pe cînd pe spate schimbi 2-3 seturi pe sezon dacă e cu drumuri și cît anul și te dai 25-30 mii. La fel în teren sau pe macadam dozajul fin e obligatoriu, am reușit de căteva ori să mă conving personal inclusiv foarte recent la coborîrea de pe Ciucaș cînd dacă blocam fața eram pe jos instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Mi-e cam greu sa cred ca paletele pompei de apa s-au rupt... asa... pur si simplu, doar prin simpla utilizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 daca pui furtune racing ai sa vezi cat de usor se blocheaza fata. dozajul vine de la manutza si greier. greier care anticipeaza si calculeaza tot. oricum e o diferenta foarte mare intre furtune de frana vechi si cele noi, la fel si cu lichid de frana schimbat regulat la 2-3 ani fata de o vesnicie. pe coborare mai usor cu frana fata, si asta numai daca stai pe verticala si ai drum drept altfel e cu cantec. frana de motor si frana spate. personal trebuie sa recunosc ca am folosit doar frana spate in acele putine situatii si moamaa ce ardea discul cand am ajuns la drum drept. puteau oblicii sa puna niste discuri mai mari pe fata, si la modelele ulterioare nu cred ca le era greu sa puna discuri dastea flotante. de-a lungul istoriei modelului, au crescut capacitate cilindrica si au adaugat al doilea disc fata. apoi au umblat la carburatie din cauza consumului, cadru si rezervor, la ultimele modele parca au imbunatatit electroni...in rest nimik. cand trebuiau sa vina cu ceva serios au intrerupt modelul. Varadero flop, transalp 650-700 flop, nc pisici si restul la fel. au avut noroc ca au pastrat fiabilitatea . ma mir cum de le-a venit mintea la cap acum cu noua AT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 De ce nu crezi ? A mea are 6300 km » Post actualizat in 30 Aug 2016 07:30 In 2013 , la prima inmatriculare , babuta avea 72.000 km . Azi , are 106300 . . Kilometrajul e ultimul reper după care te poți lua. Gumele de pe bulaniere și schimbător, uzura și starea de originalitate a discurilor, uzura manetelor de pe ghidon, originalitatea vopselurilor și starea mai proaspătă sau nu a carenajelor sunt repere mult mai importante. A mea avea 48 mii pe ceas și raportat la una pe care am luat-o la 60 mii reali, avea cred în jur de 150k km. Acuma are pe cale de consecință 350 mii iar dacă o vînd noah, căt arată acum kilometrajul vre-o 50 mii . » Post actualizat in 30 Aug 2016 08:20 Mi-e cam greu sa cred ca paletele pompei de apa s-au rupt... asa... pur si simplu, doar prin simpla utilizare S-au rupt precis la demontare, ideea e ce le-a cășunat să umble acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Am remorca moto, detin garaj cu scule,ma pricep la mecanica.Pot sa-i aduc in BRASOV Termin munca la 19;00. Tel 0744842164 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Am remorca moto, detin garaj cu scule,ma pricep la mecanica.Pot sa-i aduc in BRASOV Termin munca la 19;00. Tel 0744842164 Ok, retinut, baiul mare este piesa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Din cate inteleg, grecul e paralel si cu mecanica si cu cu limba engleza. O poza cu piesa care se cere ar fi edificatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 daca pui furtune racing ai sa vezi cat de usor se blocheaza fata. dozajul vine de la manutza si greier. greier care anticipeaza si calculeaza tot. oricum e o diferenta foarte mare intre furtune de frana vechi si cele noi, la fel si cu lichid de frana schimbat regulat la 2-3 ani fata de o vesnicie. pe coborare mai usor cu frana fata, si asta numai daca stai pe verticala si ai drum drept altfel e cu cantec. frana de motor si frana spate. personal trebuie sa recunosc ca am folosit doar frana spate in acele putine situatii si moamaa ce ardea discul cand am ajuns la drum drept. puteau oblicii sa puna niste discuri mai mari pe fata, si la modelele ulterioare nu cred ca le era greu sa puna discuri dastea flotante. de-a lungul istoriei modelului, au crescut capacitate cilindrica si au adaugat al doilea disc fata. apoi au umblat la carburatie din cauza consumului, cadru si rezervor, la ultimele modele parca au imbunatatit electroni...in rest nimik. cand trebuiau sa vina cu ceva serios au intrerupt modelul. Varadero flop, transalp 650-700 flop, nc pisici si restul la fel. au avut noroc ca au pastrat fiabilitatea . ma mir cum de le-a venit mintea la cap acum cu noua AT poate is mai nou eu in ale off-road ului, dar mi se pare mai usor de blocat spatele decat fata, pe coborare (spun din patite). Aveam K60 scout fata/spate. Daca apuci sa blochezi spatele, deja o ia intr-o parte si incearca sa te depaseasca (spatele), si apoi panicat risti sa blochezi si fata, si e o chestiune de secunda pana esti pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Salut, Am primit cateva fotografii de la Nikolas https://lh6.googleusercontent.com/2oMa6Uh-2gFRGBVnv6iw0OIzC5KkJTfeUhc_PgBAin28yazMMuw1hBRJrBoffIiQtkM8Q9bIQ79upmmGnOPfjsULcz1rA7xgXQaP=w1366-h633-rw https://lh6.googleusercontent.com/P038f6tC0JycDXpsAk-TMAIPaT6UcqmYUTpnLS-Cr9Gs2Zf4p7E_aCingGJg40waLHyA_QpVAlkh7ZzZw5qwyvxJhdHbejQc80P3=w1366-h633-rw » Post actualizat in 30 Aug 2016 12:22Am postat eu, pentru ca probabil din cate tin eu minte nu ii va fi usor sa faca un cont pe motociclism Daca primesc mai multe detalii la multe intrebari am sa scriu. Acum Nikolas este in camping la Cartisoara. Intrebari la care asteptam raspuns "Is only the pump case broke? is the pump broke? do you still have water inside? can you open it? do you have the tools? I will post on the forum, as it might be difficult for you to make an account, but we need details." » Post actualizat in 30 Aug 2016 12:27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Salut, Am primit cateva fotografii de la Nikolas https://lh6.googleusercontent.com/2oMa6Uh-2gFRGBVnv6iw0OIzC5KkJTfeUhc_PgBAin28yazMMuw1hBRJrBoffIiQtkM8Q9bIQ79upmmGnOPfjsULcz1rA7xgXQaP=w1366-h633-rw https://lh6.googleusercontent.com/P038f6tC0JycDXpsAk-TMAIPaT6UcqmYUTpnLS-Cr9Gs2Zf4p7E_aCingGJg40waLHyA_QpVAlkh7ZzZw5qwyvxJhdHbejQc80P3=w1366-h633-rw » Post actualizat in 30 Aug 2016 12:22 Am postat eu, pentru ca probabil din cate tin eu minte nu ii va fi usor sa faca un cont pe motociclism Daca primesc mai multe detalii la multe intrebari am sa scriu. Acum Nikolas este in camping la Cartisoara. Intrebari la care asteptam raspuns "Is only the pump case broke? is the pump broke? do you still have water inside? can you open it? do you have the tools? I will post on the forum, as it might be difficult for you to make an account, but we need details." salut, este vorba despre turistii greci care ieri erau in Sighisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Salut, destul de sigur sunt aceeasi, putin cam greu merge cu comunicarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Cine-mi poate da numărul lor de telefon? Dau o fugă să văd ce au de schimbat, pare a fi spart capacul pompei. Trimite-ţi-mi sms cu numărul lor : 0726 277 393 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 decat un moment ca am eu nr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Am vorbit cu ei, îmi spuneau cam aşa: - pompa plimbă apă, dar i se pare că nu la fel de mult precum ar trebui. ( a comparat nivelul la care scade apa din radiator când turează motorul ) - au desfăcut capacul pompei de apă şi înăuntru e ruginit, nu ne-am înţeles însă la partea cu piese rupte, dacă a picat ceva din pompă ( bucăţi, nu toată ) - au pus pasta de etanşeizare pentru că picura apă după ce au umblat la capacul pompei, nu au lovit motorul să se fi crăpat capacul sau carterul. - mâine ar dori să plece către casă, monitorizând cât pot de des temperatura apei din motor; fiind totuşi sceptici că vor putea parcurge drumul fără probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 (editat) sa te loveasca asa o problema la o motoreta de 3000coco +, din cauza ca in fiabilitatea renumita nimeni nu schimba antigelul sau completeaza doar cu apa in 20 de ani. nu dau cu parul, doar zic. Editat August 30, 2016 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 (editat) Zic si eu, in partea de jos de obicei e gaurica aia pe unde curge daca cedeza presetupa. Baietii aia nu au astupat-o asa cumva? Sa fi curs pe acolo initial? Sa nu o dea in altele mai nasoale... Editat August 30, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Salut, Am vorbit si eu cu ei. Au oprit scurgerile, pompa este sparta (adica "palele" sunt rupte) dar totusi cu ce a mai ramas circula lichidul prin radiatoare (asta pentru ca Africa este foarte buna). Incearca sa mearga asa si multumeste tuturor pentru ajutor si suport. Daca am inteles eu bine, pierdea apa prin gaurica. Seara faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Afrikana este foarte buna. Ai dreptate. Merge si asa, e bullet proof (dar daca ii faci mentenanta). Pretul se tine sus. Parca vad la anul anunt: afrikana originala. Km reali. Adusa din Germania(via Grecia daca afli). Plimbata doar duminica de bunica-mea si te trezesti cu suprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 (editat) Donez una bucata cod reducere 20 de euro la Louis la cumparaturi de minim 99 de euro. E valabil pana pe 3 septembrie, 4 septembrie Online, daca inteleg eu bine. Primul venit, primul servit. Editat August 30, 2016 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Nici eu nu pot sa imi explic de ce se tine asa de sus..f sus pretul. E ,,frustrant,, sa fim posesorii unui model de motocicleta care starneste atata interes (sute de vizualizari pe un anunt de vanzare, oricare cu africa twin, in numai 24 de ore). Ma gandesc ca sunt poate sunt cel mult cateva zeci de persoane care sa aiba si urmaresc piata, restul fiind cei care poate isi doresc. Cred ca stiu ei ceva legat de ciclistica..de cuplu, confort, de alea doua faruri inconfundabile (mi s a intamplat acum multi ani sa raman si o ora langa o africa parcata fascinat fiind de masivitatea ssi de senzatia de indestructibilitate pe care mi o dadea). E placut sa fi in oras si de aproape fiecare data sa fi abordat admirata fiin du ti fieratania,,si e atat de evident ca e un dinozaur pe cale de disparitie.. Or fi si astea motive de pret ridicat dar fara dublu standard- si la vanzare..si la cumparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Nici eu nu pot sa imi explic de ce se tine asa de sus..f sus pretul. E ,,frustrant,, sa fim posesorii unui model de motocicleta care starneste atata interes (sute de vizualizari pe un anunt de vanzare, oricare cu africa twin, in numai 24 de ore). Ma gandesc ca sunt poate sunt cel mult cateva zeci de persoane care sa aiba si urmaresc piata, restul fiind cei care poate isi doresc. Cred ca stiu ei ceva legat de ciclistica..de cuplu, confort, de alea doua faruri inconfundabile (mi s a intamplat acum multi ani sa raman si o ora langa o africa parcata fascinat fiind de masivitatea ssi de senzatia de indestructibilitate pe care mi o dadea). E placut sa fi in oras si de aproape fiecare data sa fi abordat admirata fiin du ti fieratania,,si e atat de evident ca e un dinozaur pe cale de disparitie.. Or fi si astea motive de pret ridicat dar fara dublu standard- si la vanzare..si la cumparare. asai, nici nu iti vine sa o vinzi, pentru pretul "corect". ps: pe langa cele enumerate pe pagina anterioara, as spune ca nici schema de culori nu pusca la aripa fata. da un necunoscator care aude doar laude nici nu o sa stie si nu o sa se intrebe ce si cum pps: oscilez intre F650dakar, TA650 si africa twin. toate de dincolo . daca va fi sa fie afrikana, va fi cu un istoric sincer si stare stock, si un pret sub 3000e (achizitie si adus in tara si poate si inmatriculat) ppps: fiecare are dreptul sa ceara cat vrea pe jucariile lui ,fiecare n-are decat sa decida pt el. n-am nimic cu tine sau cu afrikana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.