jacques Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Deocamdata nu iti cer bani. Poate peste ceva vreme vei considera sa te recompensezi in vreun fel, vedem noi cum... Deci nu o privi ca pe o achizitie, zi doar daca esti hotarat sa ii dai peste nas cu faza cu functionalul... Asta pe termen scurt si fara investitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Sa mor io daca am inteles ceva din ultimele doo pagini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 @raoulserban: vad ca ai rezolvat eficient microfisurile din windshield si i-ai schimbat forma de vas de Jena ce-o prinsese in timpul procesului... poate impatasesti si cu noi metoda la un moment dat? Fara gluma acuma, daca apelezi la Arthur s-ar putea sa-ti iasa si de transport decent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Povestea aia doar la intalniri cand lumea e ametita ca a doua zi sa creada ca or visat. Am mai avut si alte chestii, gen schimbat pipa si cablu, silicon la carburi...si mai is cateva. Cum imi place sa zic, afrikana e bullet proof da nu si monkey proof, ma includ si pe mine aici . Korben san, google croitorasul cel viteaz. Altfel, ca rezumat, Jacques si eu mergem mai departe in viata fara afrikane si tatonam poata de adevaratii impatimiti. Preturi pe ele de dumping fata de ce se gaseste in EU, dar...atentie...trebuie nitica munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 (editat) Rul tu ce vrei? Nu ai bani pentru al 4-lea motor de pe anul acesta? Iar Raoul, ce te bate gândul ? ) Inca nu mi-a trecut ideea de un SUMO supermoto!!..asa ca m-am oferit sa readuc la viata motocicleta..rotile sunt in asteptare!! Editat Martie 22, 2017 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Povestea aia doar la intalniri cand lumea e ametita ca a doua zi sa creada ca or visat. Am mai avut si alte chestii, gen schimbat pipa si cablu, silicon la carburi...si mai is cateva. Cum imi place sa zic, afrikana e bullet proof da nu si monkey proof, ma includ si pe mine aici . [...] Povestea aia si multe altele, sunt sigur ca ai tolba plina la cat ai mesterit/reglat pe la fiare. Sper s-avem ocazia sa le-ascultam - daca restul proiectelor ne lasa sa mai ajungem pe la intalniri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 3500 pe o Africana de 750,mi se pare o gluma proasta (mie). Puteti sa incepeti sa va reglati tirul pt aruncat cu pietre in directia mea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Cand am considerat sa fac cascadoria aia cu 3500 m am raportat la o piata deja existenta. Aici nu e vb ca are 750 sau 1200, nu asta e baza de calcul, ci ceea ce ofera prin comparatie cu alte modele, accesibilitatea sau mai degraba lipsa ei, satisfactia pe care o ai pilotand o, fiabilitate crescuta. Ce e bun, frumos si rar, costa si asta se aplica la tot ceea ce ne inconjoara. Cu peste 3000eu poti face multe insa trebuie sa te gandesti bine ce iti iei la banii astia si sa nu iti mai fie dor de africa twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 (editat) Începe sa semene a topic de alta marca . @Raoul: Cred ca Jacques ți-a făcut o oferta mai mult decât super eleganta. Eu nu am avut norocul tău cu Tenerele. Nu ca nu îți înțeleg pasa actuală... Editat Martie 22, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 (editat) Eu sunt de părere că motocicleta ar trebui să ajungă la Arthur și sunt încă odată de părere că nu sunt singurul cu această părere. Jacques, l-am informat pe Arthur să ia legătura cu tine, sper doar să vă înțelegeți, pentru că merită și omul motocicleta și motocicleta omul ! Iar raportat la prețuri tot nu înțeleg de unde atâta ură?! Cum sunt alte motocicleta care dpmdv sunt niște banalități ce se vând la prețuri exorbitante, care nu sunt performante, nu au tehnică revoluționară pentru vârsta lor, ci doar look-ul le place unor dilii. ( vezi CB-uri și alte nakeduri din '70-'80 ) Dar nu intru să arunc cu căcat în posesori și în cei care aspiră la un asemenea model. Africa Twin nu a fost cel mai performant model, cel mai frumos, cel mai fiabil(dada!), dar a fost, este și va rămâne un model care a plăcut unor anumiți oameni, cu urmările de rigoare. Sunt motocicleta mai performante și mai ieftine, mergeți de le cumpărați și lăsați-ne în cocina noastră cu troaca asta de motocicletă. Pa! Editat Martie 23, 2017 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Eu sunt de părere că motocicleta ar trebui să ajungă la Arthur și sunt încă odată de părere că nu sunt singurul cu această părere. Jacques, l-am informat pe Arthur să ia legătura cu tine, sper doar să vă înțelegeți, pentru că merită și omul motocicleta și motocicleta omul ! 1+ pentru Arthur si de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Daca as fi Jacques, si as avea inima si buzunarul asa darnic, as discuta cu un motor club sa faca o chestie gen tombola la o intalnire de la vara. MCul probabil ca ar gasi ceva voluntari sa faca mobra ITP si road ready. iar suma stransa din vanzarea biletelor sa mearga la un orfelinat, o familie nevoiasa , renovarea unei camere de spital, tratamentele unui biker accidentat etc etc. Actiunile de genul acesta motiveaza oamenii sa cumpere bilete, atrage atentie, werbung, se duce vorba, e intradevar facere de bine. My 2cents! Arthur ca lead PR al Timisoara bikers ar putea convinge consiliul director de avantajele unei asemenea actiuni. Ps: @Jacques, mersi inca o data de oferta dar afrikana mea are nevoie de 500e (set garnituri, ax, manopera) pt revizia motorului si alt rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Si eu zic ca lui Arthur i-ar veni la fix Africana aceasta. Si nici nu e genul de om care sa nu o ingrijeasca si sa nu o plimbe prin locuri frumoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Teoria conspiratiei zice ca anu asta afrikana sufera rau de tot la bursa. https://www.olx.ro/oferta/honda-africa-twin-rd07-ID8cPpB.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Deci, cate Africane se vand si cu cat? Am castigat la casino in Marrakech si cumpar tot. Binenteles, voi vinde la suprapret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Cand am considerat sa fac cascadoria aia cu 3500 m am raportat la o piata deja existenta. Aici nu e vb ca are 750 sau 1200, nu asta e baza de calcul, ci ceea ce ofera prin comparatie cu alte modele, accesibilitatea sau mai degraba lipsa ei, satisfactia pe care o ai pilotand o, fiabilitate crescuta. Ce e bun, frumos si rar, costa si asta se aplica la tot ceea ce ne inconjoara. Cu peste 3000eu poti face multe insa trebuie sa te gandesti bine ce iti iei la banii astia si sa nu iti mai fie dor de africa twin Am mentionat cilindreea ca sa intelegi la care generatie/model fac referire (nu conteaza ca are "doar" 750cc). Si oricum postarea mea era o caterinca ieftina, vroiam sa vad daca s-aprind cateva spirite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Am mentionat cilindreea ca sa intelegi la care generatie/model fac referire (nu conteaza ca are "doar" 750cc). Si oricum postarea mea era o caterinca ieftina, vroiam sa vad daca s-aprind cateva spirite Eee..nu i bai, e superfun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Pana la urma care mai e duda cu Africana albastra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 (editat) O să ne zică Jaques la un moment dat. Eu nu știu ce să cred, dar dacă ar fi de donat, i-ași dona-o lui Raoulșerban care se chinuie de multă vreme să-și facă africană și e gata să renunțe la tot ce-a muncit pînă acum pentru faza cu axul secundar belit. Sau oricum în caz de donație, aș face o analiză temeinică a situației reale a amatorilor. Practic toți posesorii de africane ajungem în timp niște restauratori, sau apelăm la restauratori. Dar mult mai corect ar fi s-o vîndă pentru piese sau refacere, cu un preț de piață corect. Editat Martie 30, 2017 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 The Blue old lady va ajunge intr-un garaj in Timisoara . De acolo , va iesi pe rotile ei iar cand soarta va fi potrivnica isi va urma calea catre un alt suflet amarat . Se pare ca asta este menirea ei . In one piece for one soul . Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 i-ași dona-o lui Raoulșerban care se chinuie de multă vreme să-și facă africană Așa se întâmplă când nu reusești să-ți prioritizezi activitățile și să fi realist/conștient de posibilitățile curente. Nasol pentru el următorul aspect: e a patra motocicletă în aceași situație, recidivist convins. Galen, despre modificarea șurubului actual vorbeam, eventual încărcarea axului motocicletei (partea unde e subțiat diametrul) astfel încât către spatele motocicletei (acolo unde vine șurubul) să creezi o zonă verticală dreaptă. Sau în capătul exterior al axului, unde are zimții, un șurub radial, de ce nu ? Unul de 3mm dintr-o parte în alta (cu piulită, nu complicat cu filetat) crezi că ar slăbi atât de tare axul ? Nu mai țin minte ce diametru are axul, dar minim 10mm, deci 3mm ar fi fix pix, părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) Așa se întâmplă când nu reusești să-ți prioritizezi activitățile și să fi realist/conștient de posibilitățile curente. Nasol pentru el următorul aspect: e a patra motocicletă în aceași situație, recidivist convins. Galen, despre modificarea șurubului actual vorbeam, eventual încărcarea axului motocicletei (partea unde e subțiat diametrul) astfel încât către spatele motocicletei (acolo unde vine șurubul) să creezi o zonă verticală dreaptă. Sau în capătul exterior al axului, unde are zimții, un șurub radial, de ce nu ? Unul de 3mm dintr-o parte în alta (cu piulită, nu complicat cu filetat) crezi că ar slăbi atât de tare axul ? Nu mai țin minte ce diametru are axul, dar minim 10mm, deci 3mm ar fi fix pix, părerea mea. Probabil că Raoulșerban vine dintr-o zonă atehnică, acuma învață și perseverează Probabil că va trece Rubiconul și va crăpa motorul, că n-are de ales. Cu africana albastră se pare că Arthur a rezolvat problema. Axul meu de schimbător mai are încă zimți și la mijoc, (partea unde s-a subțiat diametrul), și pedala încă ține ok, fără joc strînsă ca lumea. Normal că am tăiat radial o felie din „inelul” pedalei ca să pot strînge șurubul fără să se atingă capetele. Dar e deja a doua pedală și ultima N-am chef să-mi facă figura undeva într-o tură cum am mai pățit. Încă meditez la o soluție de ranforsare. Faza cu șurubul de 3 se poate uita, am făcut așa la o motocicletă anterioară și s-a forfecat aproape imediat. Pînă la urmă tot soluția penei longitudinale e cea corectă, da noah, trebuie prima dată frezată bucata de ax pănă la pedală ca să poți apoi da gaura la mijloc, jumate în ax, jumate în pedală. Merci oricum! Editat Aprilie 1, 2017 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 D-nu Cristi, bine ati revenit, primim niste fotografii, scurt trip report si ce cauciucuri ati folosit? sau faceti un topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) Eu m-am lecuit de afrikane( ironic ca azi e 1aprilie) o forjeaza altcineva. Sunt curios ce solutie a adoptat la ax. Sper ca trip reportul samd sa fie publicat pe xrv.ro, intracolo ar fi frumos sa se indrepte forumul Editat Aprilie 1, 2017 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 D-nu Cristi, bine ati revenit, primim niste fotografii, scurt trip report si ce cauciucuri ati folosit? sau faceti un topic? Yep, cu nerăbdare! Dacă din diverse motive unii nu ne-am învrednicit (îl exclud de aici pe Alecu), măcar să ne spălăm ochii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.