Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Deocamdata nu iti cer bani. Poate peste ceva vreme vei considera sa te recompensezi in vreun fel, vedem noi cum...

 

Deci nu o privi ca pe o achizitie, zi doar daca esti hotarat sa ii dai peste nas cu faza cu functionalul... Asta pe termen scurt si fara investitii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@raoulserban:

vad ca ai rezolvat eficient microfisurile din windshield si i-ai schimbat forma de vas de Jena ce-o prinsese in timpul procesului... poate impatasesti si cu noi metoda la un moment dat? :D

 

Fara gluma acuma, daca apelezi la Arthur s-ar putea sa-ti iasa si de transport decent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea aia doar la intalniri cand lumea e ametita ca a doua zi sa creada ca or visat. Am mai avut si alte chestii, gen schimbat pipa si cablu, silicon la carburi...si mai is cateva. Cum imi place sa zic, afrikana e bullet proof da nu si monkey proof, ma includ si pe mine aici :) . Korben san, google croitorasul cel viteaz. Altfel, ca rezumat, Jacques si eu mergem mai departe in viata fara afrikane si tatonam poata de adevaratii impatimiti. Preturi pe ele de dumping fata de ce se gaseste in EU, dar...atentie...trebuie nitica munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rul tu ce vrei? Nu ai bani pentru al 4-lea motor de pe anul acesta? :P

Iar Raoul, ce te bate gândul ? :))

Inca nu mi-a trecut ideea de un SUMO supermoto!!..asa ca m-am oferit sa readuc la viata motocicleta..rotile sunt in asteptare!!

post-10654-0-23885000-1490194854_thumb.jpg

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea aia doar la intalniri cand lumea e ametita ca a doua zi sa creada ca or visat. Am mai avut si alte chestii, gen schimbat pipa si cablu, silicon la carburi...si mai is cateva. Cum imi place sa zic, afrikana e bullet proof da nu si monkey proof, ma includ si pe mine aici :) . [...]

 

Povestea aia si multe altele, sunt sigur ca ai tolba plina la cat ai mesterit/reglat pe la fiare. Sper s-avem ocazia sa le-ascultam - daca restul proiectelor ne lasa sa mai ajungem pe la intalniri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am considerat sa fac cascadoria aia cu 3500 m am raportat la o piata deja existenta. Aici nu e vb ca are 750 sau 1200, nu asta e baza de calcul, ci ceea ce ofera prin comparatie cu alte modele, accesibilitatea sau mai degraba lipsa ei, satisfactia pe care o ai pilotand o, fiabilitate crescuta. Ce e bun, frumos si rar, costa si asta se aplica la tot ceea ce ne inconjoara. Cu peste 3000eu poti face multe insa trebuie sa te gandesti bine ce iti iei la banii astia si sa nu iti mai fie dor de africa twin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Începe sa semene a topic de alta marca :) .

@Raoul:

Cred ca Jacques ți-a făcut o oferta mai mult decât super eleganta.

Eu nu am avut norocul tău cu Tenerele. Nu ca nu îți înțeleg pasa actuală...

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de părere că motocicleta ar trebui să ajungă la Arthur și sunt încă odată de părere că nu sunt singurul cu această părere.

Jacques, l-am informat pe Arthur să ia legătura cu tine, sper doar să vă înțelegeți, pentru că merită și omul motocicleta și motocicleta omul !

 

Iar raportat la prețuri tot nu înțeleg de unde atâta ură?! Cum sunt alte motocicleta care dpmdv sunt niște banalități ce se vând la prețuri exorbitante, care nu sunt performante, nu au tehnică revoluționară pentru vârsta lor, ci doar look-ul le place unor dilii. ( vezi CB-uri și alte nakeduri din '70-'80 )

Dar nu intru să arunc cu căcat în posesori și în cei care aspiră la un asemenea model.

 

Africa Twin nu a fost cel mai performant model, cel mai frumos, cel mai fiabil(dada!), dar a fost, este și va rămâne un model care a plăcut unor anumiți oameni, cu urmările de rigoare. Sunt motocicleta mai performante și mai ieftine, mergeți de le cumpărați și lăsați-ne în cocina noastră cu troaca asta de motocicletă.

 

Pa!

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de părere că motocicleta ar trebui să ajungă la Arthur și sunt încă odată de părere că nu sunt singurul cu această părere.

Jacques, l-am informat pe Arthur să ia legătura cu tine, sper doar să vă înțelegeți, pentru că merită și omul motocicleta și motocicleta omul !

1+ pentru Arthur si de la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as fi Jacques, si as avea inima si buzunarul asa darnic, as discuta cu un motor club sa faca o chestie gen tombola la o intalnire de la vara. MCul probabil ca ar gasi ceva voluntari sa faca mobra ITP si road ready. iar suma stransa din vanzarea biletelor sa mearga la un orfelinat, o familie nevoiasa , renovarea unei camere de spital, tratamentele unui biker accidentat etc etc. Actiunile de genul acesta motiveaza oamenii sa cumpere bilete, atrage atentie, werbung, se duce vorba, e intradevar facere de bine. My 2cents! Arthur ca lead PR al Timisoara bikers ar putea convinge consiliul director de avantajele unei asemenea actiuni.

Ps: @Jacques, mersi inca o data de oferta dar afrikana mea are nevoie de 500e (set garnituri, ax, manopera) pt revizia motorului si alt rider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca lui Arthur i-ar veni la fix Africana aceasta. Si nici nu e genul de om care sa nu o ingrijeasca si sa nu o plimbe prin locuri frumoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am considerat sa fac cascadoria aia cu 3500 m am raportat la o piata deja existenta. Aici nu e vb ca are 750 sau 1200, nu asta e baza de calcul, ci ceea ce ofera prin comparatie cu alte modele, accesibilitatea sau mai degraba lipsa ei, satisfactia pe care o ai pilotand o, fiabilitate crescuta. Ce e bun, frumos si rar, costa si asta se aplica la tot ceea ce ne inconjoara. Cu peste 3000eu poti face multe insa trebuie sa te gandesti bine ce iti iei la banii astia si sa nu iti mai fie dor de africa twin

 

Am mentionat cilindreea ca sa intelegi la care generatie/model fac referire (nu conteaza ca are "doar" 750cc).

 

Si oricum postarea mea era o caterinca ieftina, vroiam sa vad daca s-aprind cateva spirite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O să ne zică Jaques la un moment dat. Eu nu știu ce să cred, dar dacă ar fi de donat, i-ași dona-o lui Raoulșerban care se chinuie de multă vreme să-și facă africană și e gata să renunțe la tot ce-a muncit pînă acum pentru faza cu axul secundar belit. Sau oricum în caz de donație, aș face o analiză temeinică a situației reale a amatorilor. Practic toți posesorii de africane ajungem în timp niște restauratori, sau apelăm la restauratori. Dar mult mai corect ar fi s-o vîndă pentru piese sau refacere, cu un preț de piață corect.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The Blue old lady va ajunge intr-un garaj in Timisoara ;). De acolo , va iesi pe rotile ei iar cand soarta va fi potrivnica isi va urma calea catre un alt suflet amarat . Se pare ca asta este menirea ei . In one piece for one soul . Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-ași dona-o lui Raoulșerban care se chinuie de multă vreme să-și facă africană

Așa se întâmplă când nu reusești să-ți prioritizezi activitățile și să fi realist/conștient de posibilitățile curente. Nasol pentru el următorul aspect: e a patra motocicletă în aceași situație, recidivist convins.

 

 

Galen, despre modificarea șurubului actual vorbeam, eventual încărcarea axului motocicletei (partea unde e subțiat diametrul) astfel încât către spatele motocicletei (acolo unde vine șurubul) să creezi o zonă verticală dreaptă.

Sau în capătul exterior al axului, unde are zimții, un șurub radial, de ce nu ? Unul de 3mm dintr-o parte în alta (cu piulită, nu complicat cu filetat) crezi că ar slăbi atât de tare axul ? Nu mai țin minte ce diametru are axul, dar minim 10mm, deci 3mm ar fi fix pix, părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa se întâmplă când nu reusești să-ți prioritizezi activitățile și să fi realist/conștient de posibilitățile curente. Nasol pentru el următorul aspect: e a patra motocicletă în aceași situație, recidivist convins.

 

 

Galen, despre modificarea șurubului actual vorbeam, eventual încărcarea axului motocicletei (partea unde e subțiat diametrul) astfel încât către spatele motocicletei (acolo unde vine șurubul) să creezi o zonă verticală dreaptă.

Sau în capătul exterior al axului, unde are zimții, un șurub radial, de ce nu ? Unul de 3mm dintr-o parte în alta (cu piulită, nu complicat cu filetat) crezi că ar slăbi atât de tare axul ? Nu mai țin minte ce diametru are axul, dar minim 10mm, deci 3mm ar fi fix pix, părerea mea.

Probabil că Raoulșerban vine dintr-o zonă atehnică, acuma învață și perseverează :) Probabil că va trece Rubiconul și va crăpa motorul, că n-are de ales. Cu africana albastră se pare că Arthur a rezolvat problema.

 

Axul meu de schimbător mai are încă zimți și la mijoc, (partea unde s-a subțiat diametrul), și pedala încă ține ok, fără joc strînsă ca lumea. Normal că am tăiat radial o felie din „inelul” pedalei ca să pot strînge șurubul fără să se atingă capetele. Dar e deja a doua pedală și ultima :P N-am chef să-mi facă figura undeva într-o tură cum am mai pățit. Încă meditez la o soluție de ranforsare. Faza cu șurubul de 3 se poate uita, am făcut așa la o motocicletă anterioară și s-a forfecat aproape imediat. Pînă la urmă tot soluția penei longitudinale e cea corectă, da noah, trebuie prima dată frezată bucata de ax pănă la pedală ca să poți apoi da gaura la mijloc, jumate în ax, jumate în pedală. Merci oricum!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am lecuit de afrikane( ironic ca azi e 1aprilie) o forjeaza altcineva. Sunt curios ce solutie a adoptat la ax.

Sper ca trip reportul samd sa fie publicat pe xrv.ro, intracolo ar fi frumos sa se indrepte forumul

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-nu Cristi, bine ati revenit,

primim niste fotografii, scurt trip report si ce cauciucuri ati folosit? sau faceti un topic?

Yep, cu nerăbdare! :) Dacă din diverse motive unii nu ne-am învrednicit (îl exclud de aici pe Alecu), măcar să ne spălăm ochii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...