Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

La 11.02.2019 la 20:29, basea a spus:

Salutare prieteni, de ceva vreme am trecut si eu pe Africa Twin. Momentan am doua bucati din 2000. Oare as avea vreo sansa sa gasesc un jigler la soc second sau numai nou pe original? 

IMG_20181020_182954.jpg

IMG_20190208_152114.jpg

Ce furci sunt alea pe aia albastra? De KTM? 950/990? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Vizitator _Raul_
Acum 14 minute, Honda Cbr F4 a spus:

Saua de RD03 se potriveste pe RD04?

Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura.

 

Aaa, non ti preocupa.

Pana quando astepti sa iti continue niste straini judecata la observatii personale si directe, poate numai bine fortezi semeringurile si rasufla atat aerul cat si uleiul.

Aaa, si, vede, non e si dificile.

 

5350 de postari, fratziwher :)))).

Asta valoare adaugata. 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.05.2019 la 22:44, Honda Cbr F4 a spus:

Saua de RD03 se potriveste pe RD04?

Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura.

De sa nu stiu ce sa zic, dar pe asfalt eu merg cu 2 si 2 , daca zici ca e asa prost baga 1.5 fata spate, dar mai putin mi se pare aiurea, 1 bar e de offroad, si e periculos si acolo daca nu ai Rimlock....

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.05.2019 la 22:44, Honda Cbr F4 a spus:

[...]Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura.

 

Maxim 0.6 bar, cum e la manual, altfel scuipa simeringurile afara. Dar mai bine nici nu te incurci, comportamentul nu se schimba foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea in roti 2 cu 2 pe asfalt e ok sau 1.5 bari in off.

Parca am experimentat cu presiunea in telescoapele fata si scutura tare pe drum denivelat la 1bar, dar aveam si un ulei mai vascos, 10w ceva parca. 

Din amintiri, 5w cu 1bar era okeish pentru ambele variante, presiune in furca fata.

Seile rd03 cu rd04 parca sunt interschimbabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, am citit ca prostul ceva si am inteles altceva. In mod normal acolo nu trebuie sa umbli. Cartea zice 0.4 si mai bine o lasi  in pace . Uite aici.

 

Capture.thumb.JPG.e5e81a9de0491d6624e2d0c11b872900.JPG

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.05.2019 la 22:08, Honda Cbr F4 a spus:

Mersi !

Gasesc la cineva de cumparat o sa originala? Am luat motorul cu o sa retapitata tip confort/touring, e lata, groasa si moale, nu ma prea prinde stilul asta.

 

 Ai incercat Ebay? Ce e? Rd04? Baga si tu o poza sa o vedem. 

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare! Ma gandesc sa vand prototiptilul #1, a ajuns la mine de jumate de an dar nu prea am timp sa ma dau cu el. Poate e cineva mai liber si e pacat sa stea. Motorul trage de rupe dar consuma ulei, ar trebui deschis si vazut ce e de facut. Compresie 10 si 6. In rest e ok, electric ok, am pus un releu de incarcare cu mosfet, baterie noua (luna aprilie) si ulei+filtru nou (Procycle 20w-50 de pe louis.de). Pretul e 1350euro, motorul e inmatriculat pe numele meu, are rca(mai 5luni) si itp(pana in 2020) valabile.

Se poate vedea testa la Timisoara.

 

Detalii tehnice: e un RD04 1992, rezervor de transalp 600, furca Marzochi 50mm, amortizor de Transalp. Nu are scaritele de pasager. Modificat intru usurare. 

 

 

 

PHOTO-2018-11-12-11-24-58.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pentru cunoscatori: intrunirea de la Valenii de Munte 2019 e in ultimul weekend din august, respectiv 30-31 august

Daca doriti sa va inscrieti eventual sa comandati si tricou, mai jos aveti linkul catre formularul de inscriere

https://docs.google.com/forms/d/1OA-LdB5GBtduGT37tQhwNrQDHr2fMApevYe5uITQUR4/edit?usp=drivesdk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut.

Caut sa imprumut de la cineva o pompa de benzina, preferabil electrica, si un manometru pentru compresie.

Africana unui prieten face figuri csnd se incalzeste si musai prin eliminare trebuie sa le luam.

Daca e cineva dispus, preferabil de prin zona ardealului, dati un semn va rog.

Multumesc

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Africana prin niste hartoape pentru prima oara, foarte fluffy 😁 suspensia, nu am simtit nimic "nasol" desi  pare ca a ajuns in limita pe spate, pe ea nu simteam nimic, fluid si frumos.

Era sa faca sotia insolatie la cat m a filmat in 35 de grade🙃 . Pentru cei curiosi....1.97 si 110 kg 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 04.09.2019 la 8:24, johny77 a spus:

Salut.

Un telescop spate de rd07A stiti pe undeva de vanzare? Nu ma refer la nou :)

Sau de la ce alte modele ar potrivi?

Multumesc

 

De la RD07 sigur, si RD04 nu vad de ce nu.

 

Caut si eu un rezervor pentru birjareala daca are cineva, lovit, urat, nu conteaza, cu cat mai ieftin.

 

Multumesc

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, andreim92 a spus:

 

De la RD07 sigur, si RD04 nu vad de ce nu.

 

Caut si eu un rezervor pentru birjareala daca are cineva, lovit, urat, nu conteaza, cu cat mai ieftin.

 

Multumesc

La RD04 e arcul mai tare, nu știu dacă și tija amortizorului e mai lunga, dar arcul e cu siguranță mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări! 

 

Sper că e acceptabil să scriu aici, nu vreau să deschid topic nou - dacă nu e ok, rog un moderator să mute post-ul unde consideră de cuviință, inclusiv în Recycle Bin :)  (nu va fi cu supărare).

 

Sunt in "tratative" de cumpărare a unui RD07 din 1994 (mărul mult dorit din care cred că în sfârșit sunt pe cale sa mușc :D ) și aș dori să vă cer câteva sfaturi dacă-mi permiteți.

Lăsând la o  parte checklist-urile clasice, cum aș putea să-mi dau seama dacă pompa de benzină e pe ducă?

Mai sunt și alte bube cunoscute la RD07 față de cele enumerate aici si aici?

 

Știu că la unele modele de moto e recomandată verificarea spline-ului de la axul pinionului de exemplu. Alte chestii de care să țin cont?

 

Menționez că experiența mea pe dualsport/adv e foaarte limitată, toti  km mei sunt făcuți pe FZS600 si CB500. Am avut ocazia de a face câteva ture mici cu un f650 st, VStrom de 650 si Transalp-ul de 650, dar nu suficient cât să spun că știu cu ce se mănâncă - dimpotrivă. Experiența pe Transalp e foarte proaspătă dar a fost ușor umbrită de un close-call cauzat in mare parte de mine in primele sute de metri. Măcar am invățat o lecție.. uneori e bine să-ți primești una peste nas cănd ți se urcă la cap - dar aia e o poveste pentru altă dată :)

 

Mulțumesc în avans!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...