Jump to content
Sign in to follow this  
Axa cu Scame

Honda AfricaTwin - XRV650/750

Recommended Posts

Mi-am dat seama ca am facut ceva ce ma dispera enorm la altii. Am lansat o 'sageata' cu posibila vanzare a Africanei mele, fara sa ofer detalii de bun simt. Nu incercam sa 'testez' piata, ci pur si simplu am fost indolent si prost.


Am primit cateva mesaje, la care n-am apucat sa raspund. O parte din carenaje le am in alta localitate (acasa), si vreau sa le adun toate intr-un loc, sa fac si poze, si sa ma decid ce fac, si sa revin cu un pret, daca doresc sa o dau.

 

Ce e garantat este ca nu o voi da pe bucati. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai ramane uimit. pe bucati poti scoate o suma mai mare, evident pe o perioada de timp mai lunga (vb din experienta, proiectul meu Dominator a ajuns vanzare pe bucati si am scos dublul investitiei)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 22.01.2019 la 11:36, raoulserban a spus:

cat e halatul? 500-700Eur?

 

La 02.02.2019 la 19:48, the insider a spus:

Ce e garantat este ca nu o voi da pe bucati. 

 

Acum 4 ore, raoulserban a spus:

ai ramane uimit. pe bucati poti scoate o suma mai mare, evident pe o perioada de timp mai lunga (vb din experienta, proiectul meu Dominator a ajuns vanzare pe bucati si am scos dublul investitiei)

 

Deci dupa ce ii ceri motorul la bani de seminte, postezi treaba cu Dominatorul. 🤣 Bun asa...

Daca as fi @the insideras sta mai mult cu ea pe bara si ti-as trimite-o surub cu surub pana scot 1400 de euro de pe tine. 😂

Asa ca mai bine fa-i omului o oferta de 1000 de euro si gata vorba lunga.😏😁

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oferta mea nu era serioasa, era fix pe masura momelii aruncata in balta. 

Cat despre experienta mea cu Dominatorul, am uitat sa spun si stresul ce l-am avut dupa ce m-am vazut cu o gramada de fiare, gaura in buzunar si nici o luminita in zare.

vandutul pe piese este o alta rezolvare la aceeasi problema...am un fier si nu ma dau cu el

Oferta mea nu era serioasa, era fix pe masura momelii aruncata in balta. 

Cat despre experienta mea cu Dominatorul, am uitat sa spun si stresul ce l-am avut dupa ce m-am vazut cu o gramada de fiare, gaura in buzunar si nici o luminita in zare.

vandutul pe piese este o alta rezolvare la aceeasi problema...am un fier si nu ma dau cu el.

@Tizule, pe unde mai umbli, ce mai faci? nu de alta da ne mananca coruptii , incultii si incompetentii, mafioti ce mai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare prieteni, de ceva vreme am trecut si eu pe Africa Twin. Momentan am doua bucati din 2000. Oare as avea vreo sansa sa gasesc un jigler la soc second sau numai nou pe original? 

IMG_20181020_182954.jpg

IMG_20190208_152114.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce e ala “jigler la soc”?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, habar n-am. Ii piesa din imaginea de mai jos. Choke valve ar fi denumirea in engleza...supapa de soc, nu stiu denumirea exacta

IMG_20190215_094121.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare stimați colegi, m-ar interesa pentru RD04, crash bars dacă are cineva de vânzare. Parcă nu aș da foarte mult pe un set nou așa că merge și ceva sh. Mulțumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U can't go wrong with HeawyDuties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat cu Heavy Dutyes. Mulțumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa doi ani de Transalp trec si eu pe ceva mai pe marimea mea. XRV 750 1994 cu culoarea foarte  faina Tasmanian Green. Dynojet, arcuri fata-spate Ohlins, ceva inaltatoare, mansoane Rally 714, Ghidon Renthal 613-01, Pompa cu vacuum de pe Tenere am inteles. Scut si jante vopsite in camp electrostatic. Daca ajung sa o iubesc sezonul asta ( Nu am mers pe ea) , o sa primeasca capace tot asa, vopsite in camp electrostatic.

 

Cstelia o stie, haha.

 

 

9495ce57-4a86-40d6-97b3-858ad7b8f225.jpg

ede2460c-25e1-4aeb-b386-56f3bc0d1e5c.jpg

5bee123c-3f47-4ac1-b918-789441192c96.jpg

b88dcb76-a2ff-4f15-987f-4e2f89aad595.jpg

3efedb60-55e5-4002-ae74-6186a9d078be.jpg

b576e654-d72f-47f1-9fab-90d9a2108570.jpg

Edited by andreim92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut.

     Am un prieten cu o africana rd07a, cu motor de rd04.

     Ieri a facut o tura prin padure, cu pasager, motorul s-a incalzit, si la un moment dat s-a oprit.

Dupa mai multe incercari de pornire( invartea dar nu pornea), si pauze sa se raceasca, a pornit, dar mergea foarte neregulat, nu statea la relanti, dadea rateuri, se oprea, ca si cum ar merge intr-un piston, sau mai rau. Vreo 2 tentative din astea, apoi dupa cateva accelerari si-a dat drumul si mergea frumos, rotund.

       In ziua de ieri au fost vreo 3 episoade din astea cum am povestit mai sus.

       Releul de incarcare e nou, baterie noua, pompa benzina vacuumatica, socul nu era tras, am verificat.

      Ce poate fi, de unde sa incepem sa cautam problema?

       

       

 

 

Edited by johny77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pornirea la rece e buna, la cald buna.

Sa se opreasca asa din mers din cauza bujiilor se poate?

Si nici nu a fost culcata sa putem zice ca de aceea a pornit greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, johny77 a spus:

Pornirea la rece e buna, la cald buna.

Sa se opreasca asa din mers din cauza bujiilor se poate?

Si nici nu a fost culcata sa putem zice ca de aceea a pornit greu.

Am un prieten  caruia ii mergea transalpul foarte bine, si dintr o data ii statea numai intr un piston. Cauza au fost bujiile, dar de oprit nu s a oprit, o tinea intr unu si nici de a naiba nu voia sa isi revina.

Mizerie in carburator? Benzina proasta?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul de rd04 e acelasi cu rd07 si rd07a, ce au schimbat sunt carburatoarele si aprinderea Kaizen maderfucker in limbajul lor. Kudos.

Trebuie vazut ce anume nu e in regula, verificat si testat tot, de la alimentare cu benzina, impuritati-filtre etc ,  reglaj carb, pana la aprindere si circuitul de racire (desi am senzatia ca e efect secindar supraincalzirea)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut johnny77, dacă aveți cum, incercati cu o pompă originală. Am întâlnit o africană, rd07a, care nu se înțelege cu pompa vacuumatică, iar simptomele erau cam aceleași

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnilor, va multumesc pentru raspunsurile prompte.

O sa incepem sa  le luam prin eliminare, incepand cu bujii, fise, pipe.

Treaba e ca nu tot timpul face problema asta, asa ca doar dacand multi km vom vedea rezultatele.

Va tin la curent cu orice schimbare.

 O seara buna.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune un furtun de vacuum mai gros, mai rezistent la temperatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11.02.2019 la 20:29, basea a spus:

Salutare prieteni, de ceva vreme am trecut si eu pe Africa Twin. Momentan am doua bucati din 2000. Oare as avea vreo sansa sa gasesc un jigler la soc second sau numai nou pe original? 

IMG_20181020_182954.jpg

IMG_20190208_152114.jpg

Ce furci sunt alea pe aia albastra? De KTM? 950/990? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 13.03.2019 la 15:17, andreim92 a spus:

Cstelia o stie, haha.

 

Da, cum sa nu o stiu. Ai facut o afacere buna, motorul e ca si nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saua de RD03 se potriveste pe RD04?

Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 minute, Honda Cbr F4 a spus:

Saua de RD03 se potriveste pe RD04?

Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura.

 

Aaa, non ti preocupa.

Pana quando astepti sa iti continue niste straini judecata la observatii personale si directe, poate numai bine fortezi semeringurile si rasufla atat aerul cat si uleiul.

Aaa, si, vede, non e si dificile.

 

5350 de postari, fratziwher :)))).

Asta valoare adaugata. 

 

 

Edited by _Raul_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...