01-BPM Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 E vorba de campingul de la RASNOV, cu 30 de casute, cu locuri pt. corturi, cu grupuri sanitare, cu o terasa acoperita, cu multi copaci si locuri de aruncat gunoiul (pe care sper sa le foloseasca toata lumea), situat la baza cetatii si la marginea drumului de Poiana Brasov. Nici urma de targul de vite din Prejmer, departe de praf, mizerie si tiganie, asa ca fiti linistiti. Cel putin asta v-o garantez. Voi pune nr. de tel pt rezervari ca sa vorbiti direct cu proprietarul campingului si sa va intelegeti fiecare. salut daca se hotaraste pt. camping si sunt care vor sa doarma in casute ii ok. pt ceilalti care is cu cortu, io zic sa se vorbeasca cu administratoru din timp,se ne ocupe loc mai mare ca sa putem campa cat de cat apropiati unu de celalalt,sa nu fim imprastiati si sa ne cautam prin tot campingu. parerea mea,si asta nu inseamna ca ii si buna nu cunosc campingul,deci sa ma iertati daca supar pe careva dintre voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Supertreaba.., merem la camping atunci.Niste nr de tel sa facem rezervari si sa ne vedem sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Asadar, revin cu cateva informatii promise anterior: *proprietarul campingului se numeste DUDU (motociclist si el) si il puteti contacta la nr. de tel. 0748.145.189 *pretul la casute este de 40 roni/noapte (2 paturi) *pretul la corturi este de 10roni/noapte/persoana ps: sper sa nu fi inteles gresit la telefon datele comunicate anterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 salutare ! scuze ca intervin in problema intalnire dar am o problema si anume: Dupa vreo 10-15 km de mers prin oras sau vreo 100 in afara mi se opreste motorul-daca o accelerez e ca si cum as porni de pe loc cu a 2-a dupa care se opreste , dupa vreo 15 min de ""odihna"" pentru ea ii dau cheie si o ia..... PLS HELP Mentionez ca am pus ventilator pe regulator deci nu e aia problema Multam mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Incearca sa alimentezi carburatoarele FARA pompa de benzina. Leaga-o direct(furtunul). Cred ca platinele pompei de benzina s-au ars. Cind o lasi sa stea un timp se pot umple iarasi carburatoarele si atunci poti merge iara citiva km. Deci leaga direct si umple rezervorul, ai destula cadere ptr a merge mai departe. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 (editat) Deci leaga direct si umple rezervorul, ai destula cadere ptr a merge mai departe. insa numai pt ~ 150km in oras. Si uite si ce-ti trebuie sa repari pompa de benzina: http://www.romimoto-piese.ro/category/1041.../article/268235 Editat Iunie 25, 2009 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Incearca sa alimentezi carburatoarele FARA pompa de benzina. Leaga-o direct(furtunul). Cred ca platinele pompei de benzina s-au ars. Cind o lasi sa stea un timp se pot umple iarasi carburatoarele si atunci poti merge iara citiva km. Deci leaga direct si umple rezervorul, ai destula cadere ptr a merge mai departe. Africanu Nu e pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 am releu montat pe pompa, zicea cineva ca ar fii compresia,asa o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 am releu montat pe pompa, zicea cineva ca ar fii compresia,asa o fi? Dupa logica mea nu cred ca este compresia pt. ca aceasta e in legatura directa cu segmentii de la fiecare piston. La segmenti treaba este daca sunt la cote sau nu. Daca nu sunt la cote, atunci compresie pauza de la bun inceput, indiferent daca motorul e rece sau nu. Eu nu vad legatura. N-am studii de mecanica, doar merg logic, insa e posibil sa ma insel. Poate vin alte ipoteze mai plauzibile decat a mea. Oricum, bafta la detectat si reparat dilema negresei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 (editat) Dupa logica mea nu cred ca este compresia pt. ca aceasta e in legatura directa cu segmentii de la fiecare piston. La segmenti treaba este daca sunt la cote sau nu. Daca nu sunt la cote, atunci compresie pauza de la bun inceput, indiferent daca motorul e rece sau nu. Eu nu vad legatura. N-am studii de mecanica, doar merg logic, insa e posibil sa ma insel. Poate vin alte ipoteze mai plauzibile decat a mea. Oricum, bafta la detectat si reparat dilema negresei ! Multam ! Imi planje inima ca sufera Editat Iunie 25, 2009 de PERL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 @PERL si totusi, de unde stii ca nu e pompa???? Ai dat jos furtunul sa vezi daca pompeaza???? Sau ai ascultat doar si ai auzit-o? Nu are nimic de-a face cu releul ce spui tu. Una e releul si alta e pompa. In cazul ca nu mai merge motorul, scoate o bujie si vezi daca e uscata sau uda. Functie de asta stii daca ii lipseste curent sau benzina. Indiferent care e cauza, te rog scrie ce a fost pina la urma. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 (editat) posibil sa fie pompa de vina.... faptul ca ai un releu pus pe pompa e un lucru bun pt ca scade curentul din contactii pompei si nu ii mai impusca asa repede.... dar e posibil sa fie deja obositi si sa nu mai mearga..... incearca varianta sa anulezi pompa si sa te duci direct cu un furtun in carburatoare sau sa unesti cele doua furtune care se duc la pompa... si vezi ce simtome ai... dar recomand sa faci treaba asta cu rezervorul piln ca sa aiba cadere suficenta! spor la treaba! Editat Iunie 25, 2009 de duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 (editat) insa numai pt ~ 150km in oras. Si uite si ce-ti trebuie sa repari pompa de benzina: http://www.romimoto-piese.ro/category/1041.../article/268235 Sau o platina de Dacia (5RON) si putina indemanare Eu am trecut prin chestia cu pompa bulita. Simptomele erau aproximativ la fel si ce spune Africanu te va lamuri daca e sau nu pompa de benzina cauza functionarii defectoase. mai verifica si fluxul de benzina prin filtrul ce se afla inainte de pompa, sa nu fie cumva infundat partial... Editat Iunie 26, 2009 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 luni fac stickerele... sa vad lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 @PERLsi totusi, de unde stii ca nu e pompa???? Ai dat jos furtunul sa vezi daca pompeaza???? Sau ai ascultat doar si ai auzit-o? Nu are nimic de-a face cu releul ce spui tu. Una e releul si alta e pompa. In cazul ca nu mai merge motorul, scoate o bujie si vezi daca e uscata sau uda. Functie de asta stii daca ii lipseste curent sau benzina. Indiferent care e cauza, te rog scrie ce a fost pina la urma. Africanu salutare ! Se pare ca cei care au spus ca pompa e vinovata au avut dreptate-am desfacut-o.De reparat......e cam ciudat cu contactele alea. Din pacate ROMI Moto nu are chitul de reparatie decat peste vreo 2 , 3 saptamani, aveti idee unde pot gasi ? sau are cineva de vanzare pana va aduce Romi ? Multam mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) Vezi 2 posturi mai sus. Eu am reparat-o pe a mea. Asa arata cand am desfacut-o: Piese donatoare de organe: Editat Iunie 27, 2009 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 de reparat e un pic mai dificil! se poate face dar trebuie multa rabdare.... si daca nu te pricepi mai bine astepti pana gasesti alta pompa sau alta solutie! ce se mai aude cu intrunirea? ramana la rasnov in camping? as vrea sa stiu si eu cum sunt conditiile din casute eventual niste poze dintr-o casuta ar prinde bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 salutare. sunt cu africa in curu gol pe trotuar. ea e in curu gol, al meu e gol doar jumate cand ma aplec. acum ceva intrebari ca lucrez la partea din fata a mobrei: 1 rulmenti de jug: am cumparat o pereche de rulmenti de la louis. cu ai mei nu se mai putea, avea puncte in care se impotmolea ghidonul si nu se rasucea uniform. am decis sa ii schimb. dat tot jos, dar jugu jos si surpriza: nu , nu andreea marin ci rulmentii. cei originali sunt pe bile (cred ca sunt rulmentii originali si nu s-a mai facut niciodata operatiunea). cei pe care ii am eu sunt pe role. acum intrebarea mea: ce e de facut in mod normal? astept si caut rulmenti pe role sau ma apuc, la ciocan si scot bucsele din gat (din jug), cot bucsele de pe axu jugului si pun noii rulmenti ? la ochi, maine incerc sa fac rost de un subler, pare ca la exterior rulmentii noi sunt putin mai ingusti. doar pare , maine masor. intrebare e : scot cu o surublenita si ciocan bucsele vechi si pace buna, pun rulementii noi sau imi caut pe bile? 2 furca: simeringurile par intregi, ba mai mult tinea presiune in ea (e pe aer). ma gandeam sa ii schimb numai uleiul si sa nu umblu la simeringuri. cand am scos burdufele nu era DELOC ulei, si cand am scos uleiul vechi, a iesit cat trebuia sa fie in ea...eu am decis sa nu schimb simeringurile. decizie gresita? 3 roata: cum verific daca rulmentii rotii trebuie schimbati sau nu ? ei par ok ... am bagat degetul in ei sa ii invart.. DAR ce masor, cum imi dau seama daca sunt dusi si trebuiesc inlocuiti ? revin pe masura ce progresez cu reparatiile:D .. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Ma bag cu parerea doar la 2. furca , si anume: daca ai demontat furcile posibil sa fi fecundat putin si semeringurile. De la o vreme, in cativa ani, obosesc si isi pierd forma/etanseitatea. Si cum le-ai cam zgandarit , se prea poate sa cedeze repejor. Partea buna e ca nu-i mega-bai. O sa vezi ca curge unul, o sa-njuri de toate alea, si dupa 1000-2000 km o sa te-duri sa le schimbi. Asta e . Si-atunci iti sugerez sa schimbi si lichidul, daca n-o faci deja acum. Deci , nu cred ca e decizie gresita dar tre sa fii atent si sa-ti asumi ca o sa mai ai de lucru. PS costa vreo 30-35 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 ce e naspa la simeringuri : imi trebe sa fac o presa de simeringuri. eu nu sunt acasa, sunt in belgia, si reparatia o fac pe trotuar:D, deci ce nu e urgent si necesar las pentru alta data sau pentru cand crapa:D am simeringurile, nu asta e baiul, ceea ce nu am este o teava de 43mm diametru interior din care sa imi fac presa. daca luni gasesc asa ceva in brico sau undeva, le schimb si pe ele . ulei nou le pun oricum. schimb in ea tot ce inseamna lichide, ma gandesc sa pun si furtune de frana metalice DAR inca ma gandesc daca sa rup 100e sau nu .. in rest doamna merge, poate pun niste poze maine cu ea in curu gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 o teava de 43mm diametru interior din care sa imi fac presa. daca luni gasesc asa ceva in brico sau undeva, le schimb si pe ele . Impropriu spus presa, dar scula respectiva o gasesti si la Louis. Oricum, de demontat poti sa demontezi semeringurile vechi cu o surubelnita, iar de montat cu un dorn facut din lemn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 rulmentii originali sunt cu bile asa vin din fabrica! fsptul ca ai luat de la louis rulmenti de jug si sunt cu role nu e nici o problema atat timp cat respecta cotele tale.... si sigur le respecta daca i-ai comandat pentru AT! am schimbat si eu de curand la un hornet si la un XX rulmentii si cei originali erau cu bile iar cei aftermarket cu role conice s-au potrivit perfect! semeringurile daca desfaci furca e bine sa le schimbi ca pt ca risti ca dupa ce o montezi la loc sa curga asa cum spunea cineva mai sus..... de presat semeringurile eu le presez la furcile normale cu semeringul vechi... adica pui semeringul nou, pui peste ea semeringul vechi si bati usor cu ciocanul de plastic circular pana intra... nu va speriati ca nu mai puteti scoate semeringul vechi pentru ca el intra in cota antiprafului care este mai mare ca a semeringului si iese f usor cu o surubelnita! rulmentii de la roata daca nu au joc, si au capacele intregi, nu opun rezistenta cand ii invarti si nu fac galagie sunt ff buni, dar daca vrei sa-i schimbi nu-i nici o problema numai sa cumperi ceva de calitate SKF, FAG, NTN, INA ca altfel mai bine ii lasi pe astia! mult noroc in continuare si spor la treaba~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 de reparat e un pic mai dificil! se poate face dar trebuie multa rabdare.... si daca nu te pricepi mai bine astepti pana gasesti alta pompa sau alta solutie! ce se mai aude cu intrunirea? ramana la rasnov in camping? as vrea sa stiu si eu cum sunt conditiile din casute eventual niste poze dintr-o casuta ar prinde bine.... se pare ca am bubuit contactul de tot -s-a rupt partea de sus ( fasia aceea de cupru ) care e prinsa in 2 nituri pe corpul contactului. voi incerc sa faca alta. raman la vechea intrebare stie cineva de unie pot lua un contact ? am gasit ceva dar sunt varza cu germana ,aveti idee daca au pe stoc si detalii privind livrarea cei care stiu ceva germana... http://www.motomike.eu/mike/vehicle/41813/.../article/268235 http://www.ebiker24.de/index.php?anzeige=a...l&id=268235 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 @Gaxel: eu am schimbat toti rulmentii de pe motor (pus SKF) preventiv, ca nu stiu daca fusesera schimbati vreodata, si m-au costat vreo 80 RON... deci nu e mare sfaraiala cheltuiala. La jug, rulmentii pe con/cilindru sunt mai performanti si cica si mai rezistenti decat cei pe bile (stiu asta de la cealalta motoreta pe care o am - Honda VTR - unde astia cica ar fi rulmenti "racing"). Cu semeringurile daca nu ai presa, cel mai simplu e cum zice Duc - cu semeringul vechi. @Perl: parca citisem pe undeva ca se poate pune pompa de benzina de SuperTenere... cred ca am un amic care are asa ceva. Daca te intereseaza, da un semn. Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Ma bag cu parerea doar la 2. furca , si anume: daca ai demontat furcile posibil sa fi fecundat putin si semeringurile. De la o vreme, in cativa ani, obosesc si isi pierd forma/etanseitatea. Si cum le-ai cam zgandarit , se prea poate sa cedeze repejor. Partea buna e ca nu-i mega-bai. O sa vezi ca curge unul, o sa-njuri de toate alea, si dupa 1000-2000 km o sa te-duri sa le schimbi. Asta e . Si-atunci iti sugerez sa schimbi si lichidul, daca n-o faci deja acum. Deci , nu cred ca e decizie gresita dar tre sa fii atent si sa-ti asumi ca o sa mai ai de lucru. PS costa vreo 30-35 RON Poti posta un link sau o adresa cu magazinul care vinde semerignuri de furca la 30 - 35 ron? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.