cstelia Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Inca o chestie. Trebuie folosit ulei mineral sau eventual semi-sintetic, in nici un caz sintetic. Eu am pus in a mea ulei Procycle de la Louis si in 2000km nu a consumat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Inca o chestie. Trebuie folosit ulei mineral sau eventual semi-sintetic, in nici un caz sintetic.Eu am pus in a mea ulei Procycle de la Louis si in 2000km nu a consumat nimic. Stiu ca s-a mai discutat pe tema asta dar nu mai stau sa caut.. asa ca rog inca o data explicatia de ce e musai sa NU fie sintetic? (nu de alta dar eu ultimele 3 schimburi de ulei am bagat full sintetic.. ) din fericire la mine nu consuma ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 In cazul ca se foloseste ulei sintetic sau semi-sintetic, depinde si de marca, iti patineza ambreiajul. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 baieti cunoasteti pe cineva care da o AT pe TA ? Sunt disponobil pt un schimb, multam si bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 (editat) In cazul ca se foloseste ulei sintetic sau semi-sintetic, depinde si de marca, iti patineza ambreiajul. Africanu da.. am uitat sa mentionez: eu folosesc putoline 15w50 Editat Septembrie 5, 2009 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Multzam pentru raspunsuri. Trec si eu pe 15w 40 sau 15w50. @Duc, ai schimbat doar segmentii sau si altceva? Cat te-a costat? Unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maguest Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 In cazul ca se foloseste ulei sintetic sau semi-sintetic, depinde si de marca, iti patineza ambreiajul. Africanu Ambreiajul va patina daca se pune ulei auto, care contine modificatori de frecare. Daca se pune ulei sintetic moto, nu are de ce sa patineze. In 3 motoare, doar ulei sintetic pun de ceva vreme si toate-s bune. Evident uleiul sintetic moto este aberant de scump, un inlocuitor excelent fiint Shell Rimula Signia de exemplu (un soi de Rotella mai rasarit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Multzam pentru raspunsuri.Trec si eu pe 15w 40 sau 15w50. @Duc, ai schimbat doar segmentii sau si altceva? Cat te-a costat? Unde? am mai raspun o data cateva pagini mai in urma! segmenti+pistoane r1, semriguri supape, curatat supape; piesele au fost 380 euo cu garnituri cu tot, iar mana de lucru nimik! am facut singur operatiuunea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 @All Cei dintre voi care au pus la AT 650 au 750 pistoane si segmenti noi din cauza consumului foarte mare de ulei, ati incercat sa schimbati inainte de actiune numai semeringurile de la supape? Explicati-mi va rog dece schimbati tot deodata. Dupa parerea mea la o astfel de actiune se masoara in prealabil compresia, si daca e sub 8 sau presiunile sint inegale, atunci fac segmentare. Sint bucuros daca mai invat si eu ceva. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 @All Cei dintre voi care au pus la AT 650 au 750 pistoane si segmenti noi din cauza consumului foarte mare de ulei, ati incercat sa schimbati inainte de actiune numai semeringurile de la supape? Explicati-mi va rog dece schimbati tot deodata. Dupa parerea mea la o astfel de actiune se masoara in prealabil compresia, si daca e sub 8 sau presiunile sint inegale, atunci fac segmentare. Sint bucuros daca mai invat si eu ceva. Africanu eu am desfacut motorul cu gandul sa schimb semeringurile de supape care le aveam in setul de garnituri si sa umblu in cutie pt ca aveam un pinion care facea galagie, cand am masurat segmentii unul era la 0,7 si unul era la 0,6 fanta unde maxim este 0,8, iar toleranta intre cilindru si poiston era undeva in jur de 0,12-0,15 unde maaximul era daca i-mi aduc aminte 0,15 deci erau toate cam la limita asa ca a trebuit sa-mi comand pistoane si segmenti! cand am fost cu cilindrii la alezat mi-a masurat cilindrii cu comparatorul si mi-a spus ca aveau bataie cam 2 sutimi in unele locuri in rest era uzat uniform si ca ar mai fi mers cu niste segmenti noi de cota 0! eu oricum cumparasem pistoanele si seg de cota1 asa ca am alezat cilindrii conform cotelor din maual si asta este! stiu ca am motorul ca nou! in rest uzura la cuzineti pe vibrochen si pe palier nu are, la bolturile pistoanelor ok axe cu came ok totul era foarte ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 @Duc Merci, citi km avea motorul inainte de alezaj? Am o cunostiinta care are 297.000 km fara sa fi desfacut motorul. Consumul de ulei nu il cunosc. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 am mai raspun o data cateva pagini mai in urma! segmenti+pistoane r1, semriguri supape, curatat supape; piesele au fost 380 euo cu garnituri cu tot, iar mana de lucru nimik! am facut singur operatiuunea! Da prietene, ai dreptate, raspunsurile erau cateva pagini mai inainte. Orice re-aducere aminte e ok. Cred , pe de alta parte, ca problema la mine e de la semeringurile alea de supape si de la faptul ca de 22.000km de cand bag eu, nu am reglat nimica nimicutza. Doar schimb de bujii si curatat carburator. A, si profesoru' a verificat sincronizarea. Toate bune. Mesaj completat PS Ce-am mai patit in seara asta: plec eu la vreo 60 km de Timi intr-un loc, langa Gataia, unde cica e un tumul, un deal din ala circular. Mormant de capetenie. Inalt de vreo 60-70 m si cu diametrul de peste 200 m. Am prins numa bine asfintitul, absolut superb. Faza pe care-am patit-o e urmatoarea.: eram pe macadam (piatra/pietris/drum tare), mergeam cu vreo 50-60, se vedea drumul fain-frumos in departare. La un moment dat, o curba usoara la stanga, usor obturata vizual de un delusor, dar cum eram in scari vad doi cai frumosi pe partea stanga a drumului. Caii erau cu spatele la drum. Reduc usor viteza dand drumul la gaz, iau frumos curba iar unul dintre cai , destept fiind, nu ca vacile, da sa se indeparteze de drum. Din viteza vad intr-o fractiune ca calul e legat cu o funie de vreo 10 metri. Unde credei ca era tarusul de la capatul funiei? Ati ghicit, pe partea dreapta a drumului. Asa ca calul (scuzati balega) intinde fain frumos funia inaintea mea, eu eram la iesire din curba, pe jos pietris, aveam vreo 40. Am trecut cu roata fatza peste funie si cred ca s-a prins in scut sau in roata spate. A fost aproape ca la bungee-jumping. Incredibil cum poate un cal sa amortizeze socul. In secunda 2 eram pe jos. Cred ca si calul, pentru ca atunci cand m-am ridicat era deja in spatele meu, la mijlocul drumului, si se scutura de praf, in picioare, nedumerit. Nici eu nici leviatanul n-am patit chiar nimic. Cred ca nici calul. Dar - MARE ATENTIE la orice animale de pe marginea drumului, indiferent ce sunt si incotro se indreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Dragi colegi posesori de Africi fara robinet de benzina. Acela dintre dvs care sufera de pe urma defectarii ambilor termistori care aprind becurile (portocaliu, respectiv rosu) sub care screi "FUEL" sa ridice 2 degete. Cu cateva scule si olecuta de indemanare are ocazia sa schimbe rolul principal din thriler-ul "Oare mai am suficienta benzina?" pe cel din horror-ul "Al dracu bec, iar s-a aprins". Spun "Acela" pentru ca oferta este, din pacate, pentru unul singur (primul venit, primul servit). Mesaj completat OK, termistorul s-a dat, sa fie cu noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 @Duc Merci, citi km avea motorul inainte de alezaj? Am o cunostiinta care are 297.000 km fara sa fi desfacut motorul. Consumul de ulei nu il cunosc. Africanu in bord aveam aprox 75000 dar nu cred ca erau reali! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Din ciclul "Pimp my Twin"... Daca cineva e interesat sa-si schimbe becurile anoste din bord si tripmaster cu LED-uri color, baga-ti un PM. Am primit cate un set de "evaluare" si am facut pozele de mai sus. Comanda trebuie sa fac pe minim 10 seturi. Pret 75RON/set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Din ciclul "Pimp my Twin"... Daca cineva e interesat sa-si schimbe becurile anoste din bord si tripmaster cu LED-uri color, baga-ti un PM. Am primit cate un set de "evaluare" si am facut pozele de mai sus. Comanda trebuie sa fac pe minim 10 seturi. Pret 75RON/set Frimoase rau ledurile dar vinzarea conditionata de 10 seturi costa mult prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) @cstelia Eu am inteles, daca TU faci comanda, nu poate fi sub 10 seturi. Cu alte cuvinte, trebuie sa asteptam pina se aduna clienti ptr. 10 seturi. Asa este? Africanu Editat Septembrie 8, 2009 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 @Africanu: Exact! Mie imi trebuie 10 clienti ca sa pot face comanda. @pedros: Hai spune ce culoare vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 @Africanu: Exact! Mie imi trebuie 10 clienti ca sa pot face comanda.@pedros: Hai spune ce culoare vrei Deocamdata e criza , facem economii, trebe sa schimb oloiu si filtrul asa ca aminam, oricum multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Aveti de ce sa fiti mandri. Aproape am ramas blocat cand am vazut titlul pe AdvRider. Baietii din Africa Twin Polonia (Sambor si compania) lovesc din nou. Cititi si voi : Afghanistan ride. How to enter, survive and return in one piece... Pe zi ce trece realizez ca nu sunt altceva decat un mare motociclist virtual . Fuck ! Nu prea mai am cuvinte... Respect ! Editat Septembrie 11, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Aveti de ce sa fiti mandri. Aproape am ramas blocat cand am vazut titlul pe AdvRider. Baietii din Africa Twin Polonia (Sambor si compania) lovesc din nou. Cititi si voi : Afghanistan ride. How to enter, survive and return in one piece... Pe zi ce trece realizez ca nu sunt altceva decat un mare motociclist virtual . Fuck ! Nu prea mai am cuvinte... Respect ! Asa-i cum zici. Nu poti sa nu ramai blocat cand vezi ce-au bagat baietii. Editat Septembrie 16, 2009 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Dragi colegi, o vand:http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=edi...m&ID=234499 Vezi ca ai dat copy/paste la link inainte de a salva postarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 multumes, am observat. din pacate doar un moderator mai poate modifica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 multumes, am observat. din pacate doar un moderator mai poate modifica ... Mai pune odata anuntul BULINULE ca lipseste culoarea si citeva poze,,,,,si bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Am urmatoarea problema ( si nu prea am timp sa trec iar prin tot topicul):- dupa ce acum 3000km am facut schimbul de oloi, am constatat ca tre sa completez 1,2 l ulei - am avut MOTUL 10w 40 - am bagat din astia 3000 km aproape 1000 pe of-road, adica in regim de turatii forja, in primele trei trepte de viteza - motorul nu fumega, dimineata dupa mai multe zile de neumblat cu socul tras evident scoate foarte putin fum alb/albastru Intrebari: 1. tre sa schimb uleiul, sa pun mai gros, 20w 50? 2. Exista undeva recomandarea Honda pentru uleiuri in functie de ambient cald/rece ? Adica e bine un ulei in Ghana si atul in Suedia? 3. trebe oare segmentat? 4. se pot face/ e necesar periodic, niste reglaje la supape/tacheti si alte maruntaie ? Altfel, sunt fericit cu leviatanul meu. Vacutza mea, pe la vre-o 45 mii facuti de mine si vre-o 100 mii reali, nu scoate pic de fum albastru si am mers 45 mii cu acelasi set de bujii. Dar: in prima jumate de tur al Romaniei de anul asta (apropo cei care n-au bagat ochii la aventura asta de 25 de zile cu africana- /index.php?showtopic=426470 ) in partea facuta in jumatea de nord a tarii, cu toate drumurile pe alocuri infernale, cu forjele enduro respective, in aprox 2000 km vacuta nu a mincat decit 400 grame de oloi si e si de-ala, cel mai ieftin (mobile 10w-40). Dar am ajuns in suuuud. Intr-o parte a turului am tras un drum blitz pe autostrada soarelui tur retur cu inca vre-o 400 de km de sosele topite de caldura, respectiv in total vre-o 1000 km. Asta dupa ce pusesem oloiul la nivelul maxim. Cu africa zdravan supraincarcata bineinteles si la viteze de 120-140 la dus si 150-160 la intors ca ma grabeam. M-am intors seara cu parbrizul de la casca demontat ca se rupsese unul dintre reazeme, doar cu ochelarii de soare, aia ai castii, si ca sa nu ma ajunga conservarii aia cu xenoane albastre in conditiile in care vedeam destul de rau, am bagat constant 150 si peste uneori, sa stau doar pe banda a doua. Apoi peste doua zile ies din Bucuresti catre sud si pe la Turnu Magurele ma pune iuda sa verific oloiul si constat cu groaza ca vacuta imi bause in 1300 km cam un litru, avea uleiul chiar la virful jojei. Cei care afirma ca mobra lor nu consuma ulei cind sare de 50 mii halucineaza sau se dau ca scolerii. Orice motor, chiar relativ nou, consuma ulei cind il forjezi in teren. Africana mea folosita decent in oras si pe sosea in regimuri sub 130 la ora , fara forje enduro, consuma cam 800 grame - 1L la 5000 km. Pun litrul ala in motor si la 7000 il schimb pe tot. Filtrul il schimb la doua schimburi de ulei, mai des e abuz. Dar daca-i dau in gura africanei pe austostrada vara la ture inalte si in plina tractiune, se pare ca consumul urca chiar la 1 L la 1500 km. Am discutat cu un guru al motoarelor care mi-a spus ca e absolut normal consumul si sa nu-mi fac griji. Si tot asa mi-a spus sa incerc cu 15W50 vara. Oricum stiu din diverse surse ca africana nu necesita reparatie capitala (pistoane segmenti) pina pe la 200-250 mii km, si si atunci e posibil sa o mai intinzi 50-60 mii cu o segmentare. Eventual pe la 150 mii ii schimbi simeringurile si segmentii. Asta daca schimbi filtrul la timp, macar la doua schimburi de ulei. Calitatea uleiului cu care umbli nu prea conteaza. Normal ca daca-l forjezi, e mai bine sa umbli cu oloi ieftin, ca se papa oricum si cel scump. Consumul de ulei depinde esential si de calitatea uleiului si de cit e de vechi e. Daca forjezi motorul cu ulei vechi (peste 4000km ) in el, il papa imediat masiv, asa am patit eu, tocmai v-am povestit. Am sa incerc si eu cu 15w-50 vara. In mod sigur va scadea drastic consumul. Fa un test simplu, scoate cite o bujie de la fiecare cilindru si aia nu trebuie sa fie neagra uleioasa, ci de o frumoasa culoare de caramel deschis. Daca e asa, poti sa uiti de povestea cu uleiul. Mesaj completat Ca va consuma vacutzele ulei in orasele voastre din sud (Bucuresti- Timisoara) nu ma mir, ca am vizitat tocmai si am avut placerea indelunga de a-mi auzi pentru prima data ventilatorul torcind mai tot timpul, in traficul infernal deasupra asfaltului topit. ma mir cum circula la voi choperistii raciti cu aer, aia cred ca au consumuri serioase de ulei. Mesaj completat Multumesc de raspuns. Releul e ok, urmeaza sa masor bobinele. Insa nu am gasit bobine de rd03,noi, in eventualitatea in care una ar fi in scurt. Am gasit un site, unde ar fi bobine de transalp din '90, insa nu stiu daca se potrivesc: http://www.busters-accessories.co.uk/produ...=Ignition-CoilsO parere? Sanatatea releului nu are absolut NIMIC de-a face cu starea bobinelor. releul este de fapt un redresor trifazat comandat pe cele trei faze de un unic circuit de reglaj, care limiteaza tensiunea de iesire la 14, 3 volti. daca una sau mai multe bobine sint cu spire in scurt sau intrerupe, partea din releu care redreseaza faza aceea va fi descarcata si va lucra rece. Releele s-au ars din cauza calitatii execrabile fiind facute 100% in china. mai bine monteaza un releu universal http://www.ignitech.cz , alea sint facute in cehia si sint adevarate la care adaptezi un cooler de calculator. Dupa aia nu ai treaba. Eu va recomand de fapt la toti sa va montati xenoane, pe linga ca "va scot din intuneric" definitiv, mai si consuma doar 35w bucata, adica exact consumul "felinarelor italiene" pe care le aveam inainte, motiv pentru care la circa 100 mii km vacutza mea merge tot cu releul original si inca neracit suplimentar. Mesaj completat Iar cdi-urile s-au ars aproape sigur din cauza bobinei de inductie. Terstul e simplu. Se fac 5-10 km cu motorul, apoi se compara temperatura bobinelor. Daca una din ele are spire in scurt, se va incalzi mai tare decit cealalta. dar este posibil ca cdi-urile sa fie facute mai nou tot in china Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.