Galen Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 gasesti cuzineti pe cod original la coya de reparati Judecind dupa pozele alea nu cred ca trebuie rectificate cotele de cuzineti, acolo eu am vazut doar urme de aliaj de cuzineti ars. daca nu sint rizate cotele , eu zic sa le lasi asa, doar alti cuzineti. Orice rectificare subtiaza zona cementata si daca in urma masuratorilor nu e neaparat necesara este de evitat. Alti cuzineti si va merge perfect, asa cred dupa poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 (editat) Judecind dupa pozele alea nu cred ca trebuie rectificate cotele de cuzineti, acolo eu am vazut doar urme de aliaj de cuzineti ars. daca nu sint rizate cotele , eu zic sa le lasi asa, doar alti cuzineti. Orice rectificare subtiaza zona cementata si daca in urma masuratorilor nu e neaparat necesara este de evitat. Alti cuzineti si va merge perfect, asa cred dupa poze. Exact. Dupa ce a fost spalat bine cu motorina, totul arata ok. Cand a aparut bataia, am oprit imediat motorul si nu l-am mai pornit, pentru ca nu vroiam sa o stric mai tare, asa ca nu a apucat "sa dea brazda". Urmele se cuzinet ars au disparut si acum astept cuzinetzii noi. Sa speram ca ajung repede. Si pentru ca tot e motorul desfacut, am schimbat si rulmentzii de la ambreiaj, si cred ca o sa fac o modificare mica pe acolo... deocamdata ma gandesc, si ma documentez pe site-uri de afara. Iar pentru noul posesor de Afrikana... Am vazut ca esti din PH. Poate dai o fuga la Valenii de Munte, si daca nu esti vrei sa scrie neaparat vreun nume de firma pe el, iti fac eu cricul central. A mea are tot un cric facut de mine. Si probabil ca o sa te coste vreo 2 beri pentru strungarul care o sa iti faca axul, deci iesi mult mai ieftin. Arcurile le gasesti la Louis, si nu sunt scumpe. Deci, daca nu te dau banii afara din casa, te ajut cu placere. Editat Octombrie 12, 2009 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Pt Redplanet. Cuzineti nu cred ca ai sa gasesti pe reparatie la reprezentanta HONDA. Poti sa rectifici arborele, si facuti alti cuzineti, din material de calitate(ca se gaseste in ziua de azi), dar chestiile astea nu se fac in porumb sau acasa, ca n-ai cu ce, iti trebuie scule potrivite si meseriasi potriviti. Am gasit cuzineti pe OEM Parts la cele 3 cote de reparatie....arborele nu are nimic este OK... .....ma descurc la reparat motoare (cine ma cunoaste in Valenii de Munte.... stie ce pot) Oricum multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Judecind dupa pozele alea nu cred ca trebuie rectificate cotele de cuzineti, acolo eu am vazut doar urme de aliaj de cuzineti ars. daca nu sint rizate cotele , eu zic sa le lasi asa, doar alti cuzineti. Orice rectificare subtiaza zona cementata si daca in urma masuratorilor nu e neaparat necesara este de evitat. Alti cuzineti si va merge perfect, asa cred dupa poze. nu am spus sa rectifice! ci sa rectifice doar daca este nevoie! atat timp cat arborele este masurat cu micrometru si eventual comparator si este in cote, nu trebuie decat sa schimbe cuzinetii si gata! daca este asa cum a spus ca a oprit motorul in momentul in care a inceput sa clampane are toate sansele sa fie ok arborele, si sa se fi belit doar cuzinetii ca oricum ei cedeaza primii! iar faptul ca se subtiaza stratul de cimentaj de pe vibrochen este dupa parerea mea relativa! atat timp cat fabricantul ala mic cu ochii oblici da 2-3 cote de reparatie nu stiu exact cate, la pistoane sunt 2 cote +0,25 si +0,50 , inseamna ca nu e nici o problema cu atat mai mult cu cat ofera si piesele afernete originale OEM , daca te apuci tu si rectifici 4 cote o data si faci tu cuzineti in gradina la bunica atunci cu siguranta o sa fie o problema destul de mare! mult respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Interesat cineva de un RD07a din 2002? PM sau 0722858466 domnule stelia spune-mi te rog pretul masinarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 PM sau 0722858466 domnule stelia spune-mi te rog pretul masinarii Domnule A.O. v-ati gandit sa va luati si dumneavoastra " scuter " ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 , daca te apuci tu si rectifici 4 cote o data si faci tu cuzineti in gradina la bunica atunci cu siguranta o sa fie o problema destul de mare! mult respect @duc-le, si tu si @mociclistu, tot ii dati cu gradina bunicii, porumb, etc, omu cauta cuzineti, si nu se referea la rectificarea arborelui cotit pe mijloc intr-un peisaj mirific cum ar fi curte bunicii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 nu am spus ca trebuie musai rectificat! mai repet o data! am spus sa masoare mai intai si sa vada ce anume ii trebuie mai exact! si cuzineti am mai spus cateva topicuri mai in spate ca gaseste numai OEM si le gaseste la honda sau alti dealeri care aduc piese originale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Lasa aberatiile Jeane in seama aberatorilor de profesie, pune xenoane linistit, iti spun eu SIGUR si de un sezon experienta ca MERITA!!Mesaj completat si baga si tu un ochi pe topicul cu xenoanele la care am dat link Gata, m-am hotarat.., bag bi-xenon, numa sa-mi spuna cineva de unde pot cumpara niste bani?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 (editat) @jean taxi Ti-ai construit suportii ptr.coburi???? Tare in graba erai atunci, n-am mai auzit nimic dupa aceea. Africanu Editat Octombrie 16, 2009 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 domnule stelia spune-mi te rog pretul masinarii Exact ala pe care ti l-am spus la telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 @duc-le, si tu si @mociclistu, tot ii dati cu gradina bunicii, porumb, etc, omu cauta cuzineti, si nu se referea la rectificarea arborelui cotit pe mijloc intr-un peisaj mirific cum ar fi curte bunicii. A gasit omul cuzineti, speram sa mai vedem Africana mergand. Bafta la facut RedPlanet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Dap... Mai dureaza putzin cu cuzinetzii, dar cu sigurantza Afrikana o sa rupa iar noroaiele pe dealuri. Deja imi e dor sa o simt sub mine, alergand pe forestiere si prin padure. Si pentru ca in curand o sa devin si vanator cu acte, am eu o banuiala ca o asteapta niste modificari majore la crash bar-uri, suportzii de coburi, toba, culoare... Mai ales ca pentru o perioada de timp o sa fiu pieton si o sa am timp sa ma ocup serios de ea. Daca are cineva posibilitate sa aduca cuzinetzi mai repede, il rog sa imi dea un mesaj pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 zicea cineva mai demult aici ca si-a alezat cilindrii cu vreo 200 de lei, as vrea sa stiu si eu unde va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Lasa aberatiile Jeane in seama aberatorilor de profesie, pune xenoane linistit, iti spun eu SIGUR si de un sezon experienta ca MERITA!!Mesaj completat si baga si tu un ochi pe topicul cu xenoanele la care am dat link salutare sunt si eu un incepator si am si eu de curand o vacuta din 97 am luat-o din austria prin iulie nu am avut nicio problema pana acum o luna cand am vazut ca s-au ars becurile pe faza scurta. Atunci am masurat sa vad cat imi incarca alternatorul si spre marea mea uimire am observat ca baga 18,4 Am fost binenteles cu ea la honda mi-a verificat instalatia si mi-au zis sa o trag pe dreapta daca nu vreau sa ard cdi. Este adevarat pot sa il ard?daca puteti sa imi ziceti si mie daca pot sa mai merg cu ea asa cu farurile aprinse pe faza lunga ca sa am consumatori ca momentan ma cam sparge sa ii iau un releu ca la honda e 225 e Cand am luat-o din austria ii mergea doar un singur bec pe faza scurta in romania le-am skimbat pe amandoua cu 2 becuri philips achizitionate din omv de 55w pe faza scurta si 60w pe cea lunga. Imi cer scuze daca nu m-am adresat pe topicul care trebuia dar e prima oara cand scriu pe un astfel de site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) Ia sa vedem ce proiectoare va-ti pus pe vaca. Hai nu va fie teama ca doar sintem intre noi si nu ne vede nimeni. De mentionat ca o instalatie cit mai simpla nu solicita sistemul de alimentare electrica al mototretei. Editat Octombrie 23, 2009 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 zicea cineva mai demult aici ca si-a alezat cilindrii cu vreo 200 de lei, as vrea sa stiu si eu unde va rog ! eu am alezat cilindrii cu 200 de lei! i-am facut in constanta! daca vrei mai multe detalii te rog sa intrebi! Mesaj completat salutare sunt si eu un incepator si am si eu de curand o vacuta din 97 am luat-o din austria prin iulie nu am avut nicio problema pana acum o luna cand am vazut ca s-au ars becurile pe faza scurta.Atunci am masurat sa vad cat imi incarca alternatorul si spre marea mea uimire am observat ca baga 18,4 Am fost binenteles cu ea la honda mi-a verificat instalatia si mi-au zis sa o trag pe dreapta daca nu vreau sa ard cdi. Este adevarat pot sa il ard?daca puteti sa imi ziceti si mie daca pot sa mai merg cu ea asa cu farurile aprinse pe faza lunga ca sa am consumatori ca momentan ma cam sparge sa ii iau un releu ca la honda e 225 e Cand am luat-o din austria ii mergea doar un singur bec pe faza scurta in romania le-am skimbat pe amandoua cu 2 becuri philips achizitionate din omv de 55w pe faza scurta si 60w pe cea lunga. Imi cer scuze daca nu m-am adresat pe topicul care trebuia dar e prima oara cand scriu pe un astfel de site NU e bine sa mergi cu ea in continuare asa! cum spunea colegul Galen poti monta un releu de dilni sau linhai! chiar azi am montat unul de dinli 802 pe un F4i! merge brici si a costat la motozone in Constanta 200 de lei + montaj! singura treaba la releul de dinli ca trebuie sa mai tragi un fir de + prin contact la releu! mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 eu am alezat cilindrii cu 200 de lei! i-am facut in constanta! daca vrei mai multe detalii te rog sa intrebi! aoleu, nu mi-am imaginat ca era in CT, cam greu avand in vedere ca eu sunt din Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Interesat cineva de un RD07a din 2002? PM sau 0722858466 salut,am inteles de pe forum sa te intreb daca ai cumva un releu pt o afrika twin di 1997 un RD07 daca da poti sa imi zici si mie la ce bani? poti sa imi trimiti si un mesaj la nr de mobil 0729997445. Multumesc frumos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Gata, m-am hotarat.., bag bi-xenon, numa sa-mi spuna cineva de unde pot cumpara niste bani?! Daca gasesti raspunsul sint si eu interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Salutari! Am o mare dilema! Am comandat de pe ebay un releu regulator care se vroia a fi pentru xrv650. Cand l-am primit am constatat ca are cu un fir in minus fata de cel original, si anume negrul. In rest formatul se potriveste, insa din cate vad pe schema negrul alimenteaza cateva chestii si dupa parerea mea nu prea o sa mearga. Am atasat o schema electrica de la rd03. Am nevoie de o parere cu privire la chestia asta. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Salutari! Am o mare dilema! Am comandat de pe ebay un releu regulator care se vroia a fi pentru xrv650. Cand l-am primit am constatat ca are cu un fir in minus fata de cel original, si anume negrul. In rest formatul se potriveste, insa din cate vad pe schema negrul alimenteaza cateva chestii si dupa parerea mea nu prea o sa mearga. Am atasat o schema electrica de la rd03. Am nevoie de o parere cu privire la chestia asta. Multumesc anticipat! Mai, hmm, draga, daca ai gasit numai schema asta sar putea sa fie bai. de ce ? pentru ca in partea dreapta jos este tipul de motocicleta in functie de anul de fabricatie si destinatia (TARA). asa ca identifica acest numar si apoi ataca schema , care de la un tip la altul are mici diferente. SPORRRRRR la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Am eu un topic anterior in care explic pe larg cum e facut releul de africana. Din schema ta, cele trei fire Yellow (galbene) duc la generator, red-whiteul (rosu-negru) merge la +baterie prin siguranta principala normal, greenul (verdele) e masa (merge la masa) iar frumosul bl(black-negrul) merge la +contact, adica la plusul bateriei care + vine prin contact si numai daca este pus contactul. Daca ai sa citesti topicul respectiv ai sa si intelegi de ce, daca nu ai chef, uita pur si simplu de firul ala negru, nu alimenteaza nimic, din contra vechiul releu era alimentat cu +contact prin el, noul releu e modern, nu are nevoie. Asa ca uita de negroteiul ala! Monteaza-le corect pe celelalte si totul va merge perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 @jean taxi Ti-ai construit suportii ptr.coburi???? Tare in graba erai atunci, n-am mai auzit nimic dupa aceea. Africanu Am rezolvat demult cu suportii si pe langa ei mi-am facut si cricul central.., totul la pretul de 70e! Sunt foarte multumit.., cat despre bi-xenon, tot nu sunt hotarat, sunt tentat sa fac o mica modificare si sa pun halogene de 65w, cred ca ar fi mai eficace, mai ieftin si mai simplu.., mai ma gandesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 @Jean Taxi Ar fi frumos daca ai pune niste dreptunghiuri cu multe pixel-uri sa dam si noi cu parerea Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.