kanvulf Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 In cele din urma am rezolvat problema electrica. Totul e ok acum. Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 baieti, cum pot sa inalt de spate africana?? trebe sa schimb oasele alea, sau si triunchiul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 daca ai RD04 vezi in semnatura mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 @Jean Taxi Ar fi frumos daca ai pune niste dreptunghiuri cu multe pixel-uri sa dam si noi cu parerea Africanu Sunt maimuta in ceea ce priveste lucrul pe calculator.., am de trei ani calculator si nu m-am obosit sa invat cum se pun niste poze! Huuo! mie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Salut! Cel mai simplu se ridica sau coboara spatele la Afrikane prin schimbarea "triunghiului" de la bascula. Dar e valabila intr-un singur sens, adika rd04 se ridica si rd07 se coboara, daca schimbi intre ele triunghiurile, adika la rd04 pui de rd07 si invers. Rd04 se ridica cu 3-4 cm, iar rd07 coboara tot cu atat. Eu caut pe cineva dispus sa faca schimbul, sa ii dau triunghi de rd04 si sa imi dea de rd07, pentru ca vreau sa o transform putzin pe a mea, si o vreau mai inalta. Varianta cu schimbatul "tendoanelor" de la articulatzie, e mai usor de realizat, in sensul ca se gasesc la Louis, sau se pot confectiona, dar din cate am citit pe site-uri dedicate Afrikanelor de afara, nu prea e indicata decat daca mergi pe asfalt, si vrei sa cobori motocicleta, nu sa o ridici. La o utilizare in off-road, cica nu prea se comporta ok, si mai cedeaza. E totushi o motocicleta grea, si daca te mananca undeva sa mai faci si salturi cu ea, e bine sa stii ca te potzi baza pe ea la aterizare. Cat despre proiectoare... Ale mele sunt total inutile. Sunt clar o imbunatatzire fatza de halogenul pe care il aveam pe moto. Conteaza mult si firma de la care provin becurile halogen, sau proiectoarele. Aveam halogene de 100 in faruri, si de 150 in proiectoare. Atat becurile cat si proiectoarele erau de la Piaa. http://www.piaa.com/Lamps/Lamps.html Cine a auzit cate ceva despre ei, stiu ca nu sunt treburi de 10 ron din obor. Acum am xenon. A meritat si ultimul banutz. Am lumini fantastice, proiectoarele le aprind doar daca vreau sa fortzez pe cei cu jeep-uri sa dea faza scurta, altfel, raman stinse, pentru ca daca am faza scurta de la xenon aprinsa, sunt "acoperite" de lumina lor. Am facut scufundari cu motorul de mai multe ori in apa, si desi erau aprinse, nu au patzit nimik, sunt intacte, si functioneaza perfect. Asa ca eu zic sa nu va mai batetzi capul cu prostii de proiectoare, releuri de protectie si alte tampenii, si incepetzi sa strangetzi bani de xenoane. Poate ca motocicleta voastra nu merita, dar viatza voastra cu sigurantza valoreaza mai mult. Cu proiectoare nu faci altceva decat sa orbesti soferii care vin din fatza, cu xenonul chiar vezi orice obstacol de la distantza. Si daca imi mai permitetzi un sfat, nu le cumparatzi mai mari de 6000k. Peste valoarea asta bat in albastru si sunt tot atat de inutile ca becurile normale atat noaptea cat si pe ploaie, ceatza... P.S. Urmeaza sa schimb si vechile proiectoare Piaa cu halogen cu unele Piaa cu xenon. http://www.piaa.com/Lamps/Lamp-pages/600hid.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Boierule, spune , te rog, de cat sunt xenoanele tale, de 4-5 sau 6000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 https://www.mrcanadaimports.com/images/xeno...temperature.jpg http://www.mercedesmanuals.com/v/vspfiles/...s/colortemp.jpg http://www.otamat.com/images/3575Wcomparison.jpg http://marsperformance.com/attachments/ima.../COLOR-TEMP.jpg http://www.touratech-usa.com/shop/media2/0...eam-pattern.jpg Ultimul link e un test de compartzie facut de cei de la Touratech pe moto, intre halogen si xenon. Eu am de 4300k, desigur difera putzin nuantza de la firma la firma, dar ale mele au albul acela stralucitor. Pentru proiectoare o sa caut unele mai galbene, deci o valoare mai apropiata de 3000k, ca strapunga bine ceatza. De obicei pe ceatza imi sting farurile, adika le las doar pe ledurile de la pozitii, si folosesc proiectoarele, care sunt plaste mult mai jos, mai aproape de asfalt, si nu mai fac "perdeaua" aceea alba pe care o fac farurile, si prin care vezi mai greu. Mi-a spus un amic, ca in Germania, la proiectoare pun peste becurile halogen niste camasi din sticla galbena, care filtreaza lumina produsa de becuri, special pentru ceatza. Cica sunt destul de ieftine si se gasesc in benzinarii. La noi nu am vazut asa ceva inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 salut. sigur intra si africana pe acolo, promit ca voi pune poze sa vezi pe unde ajunge africana, nici gand de drum forestier, doar gandul ca vrei sa ajungi acolo sus, putina vointa, si poate echipament si pentru tn si pentru motor (cauciucuri) Mesaj completat salutare, mai boiere. sa sti k am vazut in magazine la noi pe vremuri,camasi din acelea galbene,dar probabil nu se stia la ce-s bune, am sa caut acasa sa vad dk mai gasesc, sa-mi aduci aminte. Mesaj completat salutare, stiu eu unul care nu are nevoie de proiectoare, le-am avut pe motor dar nu le-am legat niciodata , nu-mi trebuie sa vad , stiu drumul . Mesaj completat Am gasit cuzineti pe OEM Parts la cele 3 cote de reparatie....arborele nu are nimic este OK... .....ma descurc la reparat motoare (cine ma cunoaste in Valenii de Munte.... stie ce pot) Oricum multumesc de sfaturi Felicitari Ciprian! Mesaj completat @duc-le, si tu si @mociclistu, tot ii dati cu gradina bunicii, porumb, etc, omu cauta cuzineti, si nu se referea la rectificarea arborelui cotit pe mijloc intr-un peisaj mirific cum ar fi curte bunicii. 10 puncte, domnul Pedros.....pai arborii nu in padure traiesc? stiu ceva baietii Mesaj completat Salutare, Duminica in drum spre casa mi-a "murit" melcul de kilometraj. Unde as putea gasi altul ? Parca s-a mai vb pe aici, dar nu am gasit exact pagina ... Multumesc anticipat intreaba-l pe boieru' el a facut odata comanda de acel melc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Nu sunt sigur, dar cred ca am melcul pe undeva prin garaj. Nu l-am schimbat inca la a mea, pentru ca face treaba inca originalul. O sa ma uit de el, si daca il gasesc, vorbim. Oricum, daca imi iese o combinatzie si schimb toata fatza la Afrikana cu una de Afrika Queen, nu o sa imi mai trebuiasca. P.S. Are cineva pile pe la bazele militare? Si nu din acestea de metal, cu maner de lemn, ci cu ceva americani prin ea, cum e cea de la Kogalniceanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 mi-am vandut vechea mobra si ma gandesc ce sa iau, oscilez intre trei modele de enduro turing vreau si eu 3 motive pentru care sa aleg africa twin comparativ cu tdm sau supertenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 mi-am vandut vechea mobra si ma gandesc ce sa iau, oscilez intre trei modele de enduro turingvreau si eu 3 motive pentru care sa aleg africa twin comparativ cu twin africa sau africana. sti destul de bine ce trebe sa iei xrv 750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 vreau si eu 3 motive pentru care sa aleg africa twin comparativ cu tdm sau supertenere Nu-ti cumpara AT, nu-s bune pentru cei ce au nevoie de motive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) mi-am vandut vechea mobra si ma gandesc ce sa iau, oscilez intre trei modele de enduro turingvreau si eu 3 motive pentru care sa aleg africa twin comparativ cu tdm sau supertenere pai hai sa o luam pe indelete: in primul rand tdm-ul, dupa umila mea parere, nu are ce cauta la aceasta clasa. bun, au ramas africa twin-ul si super tenere. nu vreau sa renasc vechile dispute pe aceasta tema, e plin internetul de ele, pe tot mapamondul. eu nu fac decat sa expun concluziile la care am ajuns eu, bune sau rele, ramane ca tu sa decizi. daca iti doresti mai mult off road africa twin este preferata mea, motive ar fi destule, mie mi-a placut cuplul de la o turatie mai joasa ca la super tenere, mai prietenoasa si mai eficace din acesta cauza (cand mi-am luat super tenerele tot intr-o smaceala o tineam pe forestiere, acum am la articulatia mainii drepte precizie de chirurg, dar tot ma solicita mai mult...). daca este vorba de asfalt, sincer nu cred ca este mare diferenta intre ele, poate un demaraj mai bun la super tenere datorita celor 12 cai in plus (dar cine face liniute?) si o viteza de varf mai mare (dar cui ii trebuie?). in rest consumul este cam acelasi (adica maricel ), in privinta fiabilitatii un plus pentru africa twin (mie cel putin mi se pare mai solid lucrata), si de asemenea un plus tot pentru africana la capitolul ergonomie (sa, ghidon, comenzi, un bord mult mai complet). eu mi-am dorit africa twin (si inca mi-o doresc...) dar nu s-a putut, in primul rand financiar, la cei 1050 de euro cat am dat pe super tenere-le meu nu gaseam nici un fel de africana (cred ca nici lovita ), insa si daca o sa-mi iau o africana vreodata, nu voi renunta la motocicleta actuala, ce sa fac, cu toate neajunsurile ei, mi s-a lipit de suflet ! bafta la cumparare! p.s. sunt doar niste umile pareri, deci va rog, nu dati cu pietre Editat Noiembrie 17, 2009 de Byk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 mi-am vandut vechea mobra si ma gandesc ce sa iau, oscilez intre trei modele de enduro turingvreau si eu 3 motive pentru care sa aleg africa twin comparativ cu tdm sau supertenere taie tdm-ul, "iertare pentru cei ce-l au", iar intre AT si ST, cred eu, ca ST este mai mult pentru strada si AT pentru teren, diferenta este mica, ramane : bugetul, design-ul si starea motocicletei pe care o gasesti. asteptam poze cu Africana ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) baieti, cum pot sa inalt de spate africana??trebe sa schimb oasele alea, sau si triunchiul??? Cred ca cei care au scris anterior au uitat ceva. Poate ca omul nu doreste sa inalte in mod radical africana si nu stie de reglajul de la telescopul central. Acolo exista pe filetul exterior al telescopului o piulita mai ciudata cu crestaturi (de fapt sint doua - una este pentru blocarea primei) care ridica sau coboara partea superioara a telescopului. Elongatia arcului depinzind doar de greutatea combinatiei motor-ocupanti, prin aceasta manevra se ridica sau se coboara spatele africanei. In functie de persoana care a detinut inainte africana s-ar putea sa mai ai rezerve bune de ridicare a spatelui. Pentru a umbla acolo ai ceva de desfacut, in primul rind carenele laterale, acumulatorul si inca citeva chestii care imi scapa, dar imi amintesc ca deranjau pe acolo. Apoi folosesti o cheie de holender de toba si o tija pe care o prelucrezi la un capat in chip de dalta fara insa sa o ascuti, ca sa potriveasca in caneluri. Cu astea doua scule, cu un ciocan si natural cu rabdarea stramoseasca desfiletezi intii contrapiulita la maximum, apoi ridici piulita pina iti convine inaltimea africanei (eu am coborit-o un picutz fata de cum era). la urma stringi contrapiulita ca lumea sa nu se deregleze de la vibratii. ca totul sa mearga usor, cureti bine filetul cu o perie si apa cu detergent, eventual mai fisii dupa ce se usuca locul si cu celebrul WD40. In mod normal daca nu esti pasarilatlungila ar trebui sa-ti ajunga ridicatura de acolo. Oricum in mod ciudat modelele rd04 sint mai inalte decit rd07, eu am rd 04 si am vazut ca asta coafeaza orice gigant, daca de aia ai e ok, tre sa se poata ridica destul din reglaj. oricum n-o ridica pina la ceruri trebuie sa stai macar cu jumate talpile pe asfalt cind pui bulanele jos, altfel o sa ai surprize contondente in teren. bafta! Mesaj completat Nu-ti cumpara AT, nu-s bune pentru cei ce au nevoie de motive Nimic nu se compara cu AT daca vrei sa te misti all-road, restul sint tentative mai mult sau mai putin reusite. TDM? Editat Noiembrie 17, 2009 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 am nevoie de o scaritza spate de rd 07, mi-a luat-o unul, "asfalt" dk stiti pe undeva una . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Lasa ca iti dau eu scaritza de spate. M-am uitat si se potrivesc cele de la Vf. Oricum, eu zic sa pui mana sa mai exersezi si mersul pe doua rotzi, ca cine stie, iti fura cineva intr-o zi si roata de fatza daca nu o folosesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 galen, eu am 120kg, si pe ea mai pun 2 coburi de al, full, top case full, si o geanta rotunda pe locul pasagerului, sau pasager! am dat sus de piulita, am o cheie de la celelalte motoare, dar cand e full se lasa!! aaaaa, si apropo, am comandat regulator la ignitech, costa 97 euro, 14 euro transport si banca a mai luat 30euro(BT)!total 600ron, acu astept sa vina!!! boiere cand e gata casa de oaspeti???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Din pacate nu anul acesta. Nu am avut deloc timp, dar stii bine ca esti oricand binevenit la mine. Mai ales ca am promis ca iti fac crash bars si suport de coburi. Am cam terminat curatzenia prin garaj, si zilele urmatoare ma apuc de treburi, pentru Afrikana, si daca mai ai putzina rabdare, cred ca peste o saptamana-doua o sa fie gata totul pentru motorul tau. Mi-a venit si presa de indoit teava. Trebuie sa ma duc sa o achit, si sa o iau acasa. O sa pot indoi teava de pana la 2 tzoli, deci pot sa orice forma de crash bar-uri moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 am sa vin pe la tine, dar imi trebuiesc doar crash-baruri, pt africana lu baiatu ala care a luat-o de la timisoara! eu am tot ce trebe pe a mea!!! dar defapt vb ca vreau sa iau si eu o pompa de benzina vacumatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 ..... O sa pot indoi teava de pana la 2 tzoli, deci pot sa orice forma de crash bar-uri moto. nu se strica presa daca faci un crash-bar si pt. supertenere? . as putea imprumuta de la cineva ca sa ai model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 nu se strica presa daca faci un crash-bar si pt. supertenere? . as putea imprumuta de la cineva ca sa ai model. Acum ma documentam pe net de modele pentru SuperTenere, ca am doua in orash care au nevoie de asa ceva. Dupa ce o sa le fac, o sa pun poze sa vedetzi, si daca vretzi si voi, va astept pe la mine, dar vorbim inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Huh.. Nu credeam ca o sa ajung sa scriu asa ceva, dar.. ghinion.. Am nevoie de un parbriz de RD04. De unde il gasesc ? Cit costa ? La reprezentanta am sunat si a ramas sa ma sune ei sa imi spuna cit face, daca il au, si cind mi-l pot aduce. Simt ca o sa am nevoie de niste Aspacardin, cind o sa aud pretul, d-aia si intreb unde il gasesc si cit ma costa, sa nu dau banii si pe pastile.. Nu ma intereseaza nou, vreau doar sa fie intreg si sa isi faca treaba. Ca e cam nasol fara.. mai ales pe vremea asta... Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Huh.. Nu credeam ca o sa ajung sa scriu asa ceva, dar.. ghinion.. Am nevoie de un parbriz de RD04. De unde il gasesc ? Cit costa ? La reprezentanta am sunat si a ramas sa ma sune ei sa imi spuna cit face, daca il au, si cind mi-l pot aduce. Simt ca o sa am nevoie de niste Aspacardin, cind o sa aud pretul, d-aia si intreb unde il gasesc si cit ma costa, sa nu dau banii si pe pastile.. Nu ma intereseaza nou, vreau doar sa fie intreg si sa isi faca treaba. Ca e cam nasol fara.. mai ales pe vremea asta... Thx. Nou gasesti la Louis, cod 60101059, costa 70 eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Nou gasesti la Louis, cod 60101059, costa 70 eur Thx. Atunci nu mai astept raspunsul de la oamenii de la reprezentanta, care in mod cert nu ma "loveau" cu asa un pret. Ma interesez de Louis, sa vad ce si cum. Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.