Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si e chiar de 850cmc... :ok:

azi o sa ajung la foxmotors sa iau o motoreta d-acolo. Iau si haparatu' sa fac niste poze si o sa o si testez :crack:

comunic impresiile la revenire

 

 

L.E: am revenit

motorul arata destul de rau din p de v estetic...dar nu cred ca asta va intereseaza :D

a pornit usor, nu am auzit nimic suspect

nu am avut timp sa ma dau cu ea si sa o verific, dar merita vazuta...tinand cont ca ultimul pretz e 1500 E :D

pozele nu le pot baga :huh:

Daca e cineva interesat, ma gaseste pe mess si le trimit pe mail(id-ul e la profil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... 850 cmc ? e vreo combinatie de la africa queens ? sau sunt si altii care fac treburi d-astea "necurate" cu africanele ?

 

 

... maine merg la militzia judeteana pentru numere :huh: CL-83-XRV :crack: , asfalt uscat si sa ne vedem la brasov :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intzeles ca lasa pana la 1500 d euroi. Pai ce pana mea... E normal sa arate asa la banii astia. Dar o mana de baiat iscusit, care mai baga 200 de euroi in ea, o face boboc. Un pic de polish pe scutul de motor, pe rezervor, revopsita aripa fatza si lipite colantele, slefuit parbrizul... E mai complicat cu aripioarele acelea care vin la carene, si care se gasesc tare greu. In Anglia sunt cam 60 de lire bucata. Eu o sa fac matritza dupa ale mele, si ma apuc sa fac din fibra, ca am deja comenzi pt vreo 6 seturi. Capacul de la carena spate se poate gasi usor pe e-bay. Trebuie vazut daca motorul e ok, si ce ii mai trebuie. Filtrele sigur trebuiesc schimbate, uleiul, placutze. Dar eu zic ca e un pretz bun pentru o cineva care isi doreste o Afrika si are bani putzini. Ca pe urma mai renuntza la o bere, la o pizza sa mai cumpere ceva pt motor. E mult pana te urci pe ea, ca pe urma nu iti mai vine sa cobori. Azi am venit de la Constantza la Valenii de Munte, si cand am ajuns, ma cam ofticam. Parca as mai fi mers putzin...

 

P.S. Daca nu plecam in plimbarea din Alpi, sa mor daca nu o luam eu, si mi-o modificam puternic, pentru teren. Fara carene, fara bord, doar martorii de la ulei, benzina... As fi incercat sa o usurez la maxim, o perche de crampoane si benzina... Si apoi in varf de deal cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iese anunta public.

eu nu am nevoie momentan de nici un plastic dar ma tenteaza in cazul in care ies bune. preventiv vreau sa am chiloti de schimb la motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum nu am facut

Dar vreau sa imi fac una de Afrika Queen. Daca imi iese te anuntz.

 

pai am sa incerc si eu sa facceva din fibra ... pentru inceput carena lipsa :( :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era mai usor daca aveam una originala, si sa imi fac matritza dupa ea. Dar daca ma gandesc bine, putzina originalitate nu strika. Am facut rost de catalogul Touratech si ma mai uit si pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nebuniile alea de la Africa Queens sau Boano sunt scumpe rau ... pt mine cel putin :cheers:

 

--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 11:14 -------------
salutare ... am si eu o "mica" problema ... marti dupa amiaza am plecat din bucuresti cu africana undeva in provincie, am mers vreo 110 km, am ramas peste noapte acolo, iar dimineatza cand am vrut sa pornesc drujba, am pus contactul, s-au aprins ledurile, am incercat sa pornesc motorul dar ... nimic ... doar un sunet scos de "starterul magnetic" - asa am gasit denumirea in microfise ... chestia incercuita cu rosu in schema atasata ... apoi am dat bateria jos si am observat ca era uscata (fiind din aia cu intretinere), apoi am remontat bateria, pus contactul si nimic ... apoi am pus apa distilata in baterie, incarcat bateria, remontat bateria si ... nimic ... ce s-ar fi putut intampla ? si de ce s-a uscat bateria (ea fiind noua, marca Victor-daca asta spune ceva) ... ce ar trebui sa verific sau sa fac ? astept cu interes orice sfat ... :burnout:

post-4615-1207815280_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nebuniile alea de la Africa Queens sau Boano sunt scumpe rau ... pt mine cel putin :angryfire:

 

<small>--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 11:14 -------------</small><br/>salutare ... am si eu o "mica" problema ... marti dupa amiaza am plecat din bucuresti cu africana undeva in provincie, am mers vreo 110 km, am ramas peste noapte acolo, iar dimineatza cand am vrut sa pornesc drujba, am pus contactul, s-au aprins ledurile, am incercat sa pornesc motorul dar ... nimic ... doar un sunet scos de "starterul magnetic" - asa am gasit denumirea in microfise ... chestia incercuita cu rosu in schema atasata ... apoi am dat bateria jos si am observat ca era uscata (fiind din aia cu intretinere), apoi am remontat bateria, pus contactul si nimic ... apoi am pus apa distilata in baterie, incarcat bateria, remontat bateria si ... nimic ... ce s-ar fi putut intampla ? si de ce s-a uscat bateria (ea fiind noua, marca Victor-daca asta spune ceva) ... ce ar trebui sa verific sau sa fac ? astept cu interes orice sfat ... :angryfire:

 

verifica daca nu cumva iti incarca prea mult, atunci electrolitul "fierbe" si scade din baterie. foloseste niste cabluri si da-i curent de la o baterie auto, porneste, decupleaza cablurile si masoara cu un voltmetru tensiunea pe borne in timp ce merge la ralanti si apoi accelerat. daca depaseste cu mult 14.5 V probabil ca releul de incarcare s-a busit.

Alta varianta e ca bateria sa fi fost pur si simolu proasta sau veche/statuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai partea ciudata e ca nenea ala de la care am luat mobra a zis ca e baterie noua ... deci avea 2 luni ...

 

O fi fost nou cumparata, dara daca a stat in magazin 5 luni cu acidul in ea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce se poate ... asta chiar n-am de unde sa stiu ... are careva o schema electrica ?

 

eu am postat in locul lui valicaddy, fara sa-mi dau seama .. deci pe unde as gasi o schema electrica? :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult :angryfire:

 

--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 15:51 -------------
pana la urma i-am dat de cap ... era arsa siguranta centrala, am schibat-o si apoi am masurat incarcarea si la relanti cu luminile aprinse aveam 14,5V dar daca acceleram ajungeam undeva aproape de 16V si incepe sa fiarba bateria .... banuiesc ca este defect regulatorul de tensiune ... are careva o idee de unde as putea gasi unul in Romania?, pentru ca pe am gasit deja pe ebay.de :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...