Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Se discuta acum ceva vreme despre consumul de ulei. Tocmai ce am completat 100 ml dupa 4000 de km, ulei semisintetic Motul 15W50. Am mers 90% in afara orasului la viteze medii spre mari. Moto are acum 33800 km

Editat de lenoyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se discuta acum ceva vreme despre consumul de ulei. Tocmai ce am completat 100 ml dupa 4000 de km, ulei semisintetic Motul 15W50. Am mers 90% in afara orasului la viteze medii spre mari. Moto are acum 33800 km

 

ti-am zis ca tu ai nevoie de alta motocicleta, de 800 sau de 1000 in aceeasi categorie. sau poate noul 650 ca are overdrive si nu mai trebuie s-o ti turata in draci la drum lung.

 

era perfect un vstrom de 800 si 80-85 de cai ...

Editat de adrian cristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am zis ca tu ai nevoie de alta motocicleta, de 800 sau de 1000 in aceeasi categorie. sau poate noul 650 ca are overdrive si nu mai trebuie s-o ti turata in draci la drum lung.

 

era perfect un vstrom de 800 si 80-85 de cai ...

Din cate am inteles e minciuna cu overdrive-ul la noul 650, e exact la fel ca inainte. Daca te uiti pe datele tehnice, cutia are exact aceleasi rapoarte, exact acelasi raport final, pinioanele de la lant au aceeasi dimensiune, deci nu s-a schimbat absolut nimic la transmisie din punctul asta de vedere.

Si mie imi consuma ulei daca merg mult cu viteza peste 150-160 (sau peste 7000rpm) - si cam merg.

In 5000km mi-a ajuns de la max la min, acum trebuie sa completez un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles e minciuna cu overdrive-ul la noul 650, e exact la fel ca inainte. Daca te uiti pe datele tehnice, cutia are exact aceleasi rapoarte, exact acelasi raport final, pinioanele de la lant au aceeasi dimensiune, deci nu s-a schimbat absolut nimic la transmisie din punctul asta de vedere.

Si mie imi consuma ulei daca merg mult cu viteza peste 150-160 (sau peste 7000rpm) - si cam merg.

In 5000km mi-a ajuns de la max la min, acum trebuie sa completez un pic.

Nu am inteles care este treaba cu overdrive-ul, de fapt care este diferenta fata de o cutie fara. Si cine va pune sa mergeti cu 180 la drum lung cu DL-ul de 650? 140 nu va ajunge? Mergi mai putin stresat, si tu, si motorul, si tot acolo ajungi :moto:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inteles care este treaba cu overdrive-ul, de fapt care este diferenta fata de o cutie fara. Si cine va pune sa mergeti cu 180 la drum lung cu DL-ul de 650? 140 nu va ajunge? Mergi mai putin stresat, si tu, si motorul, si tot acolo ajungi :moto:

Overdrive inseamna pur si simplu ca diferenta dintre vit 5 si 6 e mult mai mare decat diferenta intre 1-2-3-4-5. Adica a 6-a e special pt viteza mare pe autostrada la o turatie relaxata.

Si nu, uneori nu-mi ajunge 140 (care inseamna de fapt 128km/h, probat de mai multe ori cu mai multe GPS-uri ;) )

Plus ca pe curbe sau in oras ajung frecvent la peste 7000rpm. E clar, si mie mi-ar trebui un 800 sau 1000, dar decat sa-mi iau 800-1000 si sa-mi rup gatul, mai bine stresez motorasul asta de 650, e mai sanatos ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca cel mai bun upgrade la V-Strom ar fi fost 10 caluti in plus.

Pe drumul de intoarcere de la CLung Moldovenesc, prin Bacau-buzau-etc, unde am tinut-o in zona 140-150 la aprox 6000 de ture in a 6 a, am constatat ca viteza imi scade si trebuia sa cobor in a 5 a la 7000 de ture. Nu stiam ca se numeste Overdrive dar cred am si eu d-asta :)). Mi-e clar acum ca sub 150 n-ai ce cauta in a 6 a !!!

 

La uleiuri, la Motul 300V am completat, la 7100 am completat. Acum am 5100 si 2000 km. Dintre acestea, 5100 imi place cel mai mult datorita felului in care suna motorul.

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles e minciuna cu overdrive-ul la noul 650, e exact la fel ca inainte.

 

atunci sa le fie rusine de mincinosi.

 

dar decat sa-mi iau 800-1000 si sa-mi rup gatul, mai bine stresez motorasul asta de 650, e mai sanatos ;)

 

deci recunosti ca e motoras si nu motor, :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba minciuna a fost treapta a sasea cand au inventat+o. Am tot auzit pe multi spunand ca-i inutila!

N-as zice ca e inutila, eu de multe ori o caut si pe a saptea! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca a mea e stricata daca merge intr-a 6-a la 130 fara sa se chinuie la 6000 ture ???

sau o fi de la aia 3-4 caluti in plus pe care ai am fata de voi...... :bounce:

 

dap ... de aia se comporta ca una in toate mintile cu orice an de fabricatie.

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca cel mai bun upgrade la V-Strom ar fi fost 10 caluti in plus.

Pe drumul de intoarcere de la CLung Moldovenesc, prin Bacau-buzau-etc, unde am tinut-o in zona 140-150 la aprox 6000 de ture in a 6 a, am constatat ca viteza imi scade si trebuia sa cobor in a 5 a la 7000 de ture. Nu stiam ca se numeste Overdrive dar cred am si eu d-asta :)). Mi-e clar acum ca sub 150 n-ai ce cauta in a 6 a !!!

 

e ciudat sa ai pierdere de viteza pentru ca la 6000 de ture motorul e in plaja de cuplu maxim http://www.mcnews.com/mcn/model_eval/VStrom05B.pdf.

 

daca bozoro are 130 la 6000 de ture iar tu ai 140-150 inseamna ca ori tu ori el aveti un pinion schimbat, fata sau spate. verifici pinioanele si daca sint diferite de pinioanele din fabrica poate gasesti sa imprumuti unele stoc si vezi daca se mai intimpla. daca ai pinioanele stoc inseamna ca pe undeva este o problema.

 

bozoro, tu ai pinioanele stoc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ciudat sa ai pierdere de viteza pentru ca la 6000 de ture motorul e in plaja de cuplu maxim http://www.mcnews.com/mcn/model_eval/VStrom05B.pdf.

 

daca bozoro are 130 la 6000 de ture iar tu ai 140-150 inseamna ca ori tu ori el aveti un pinion schimbat, fata sau spate. verifici pinioanele si daca sint diferite de pinioanele din fabrica poate gasesti sa imprumuti unele stoc si vezi daca se mai intimpla. daca ai pinioanele stoc inseamna ca pe undeva este o problema.

 

bozoro, tu ai pinioanele stoc?

 

 

Nu'sh ce sa zic. Nu cred ca am alte pinioane decat cele stock. Poate-i mai puturoasa a mea. Poate-i tre o sincronizare de clapete, un joc la supape facut, sau mai stiu eu ce. Bujii am schimbat si am pus Iridium [deh]. Altfel. ce sa zic, n-am nici un calut mort, ca nu miroase, poate nu i-am primit io pe toti!

 

inseamna ca a mea e stricata daca merge intr-a 6-a la 130 fara sa se chinuie la 6000 ture ???

sau o fi de la aia 3-4 caluti in plus pe care ai am fata de voi...... :bounce:

 

Cum adica ai 3-4 caluti in plus? De unde i-ai luat si cat ai dat pe ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da o fuga pe la mine sa numaram dinti ( nu de la cai) e posibil sa nu ai foaia sau pinionul stoc, la mine asa sunt, iar cei 3-4 cai in plus ai ai si tu da nu ai folosesti, pt ca sunt blocati, 67 folosesti doar intr-a 4-a. in rest intre 62 si 64.

Am uitat eu? Parca numai DL1000 este limitat in putere in toate vitezele mai putin 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la dl650 sigur e limitata puterea in treptele 1,2,3 si 5....s-a dorit si s-a obtinut o livrare a puterii liniara si ascedenta,iar livrarea se face din turele mici fara izbucniri de forta sau pierderi, asta e si marele atu al stroamei,e foarte buna si pentru oras si pe forestier.

eu in treapta a 6a la 140km/h am cam 6350 de ture si toarce al dracu de bine acolo,fara pierderi de putere (viteza),mers citeva ore incontinuu la turatia asta (si singur si cu pasager)si sigur se simte o economie de combustibil...in a 6a in schimb la depasiri in forta retrogradez in a 5a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Are cineva rabdare sa imi zica ce chei sunt in trusa standard de DL?

imi lipseste trusa originala si as vrea sa stiu daca cea incropita de mine acopera acea trusa.

 

Merci,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Are cineva rabdare sa imi zica ce chei sunt in trusa standard de DL?

imi lipseste trusa originala si as vrea sa stiu daca cea incropita de mine acopera acea trusa.

 

Merci,

Paul

Cheie bujii 16

Fixe de 8, 10(2 buc), 12, 14 plus 22 si 24 pentru cauciucul spate

imbus 3, 4, 5 si 6

Surubelnita dreapta si cruce

patent.

 

Calitatea lor lasa de dorit asa ca nu e nicio belea ca nu ai trusa originala.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheie bujii 16

Fixe de 8, 10(2 buc), 12, 14 plus 22 si 24 pentru cauciucul spate

imbus 3, 4, 5 si 6

Surubelnita dreapta si cruce

patent.

 

Calitatea lor lasa de dorit asa ca nu e nicio belea ca nu ai trusa originala.

 

merci mult,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am pricopsit de la o cunostinta cu 2 jucarii:

- Easyboost: un eliminator de sonda Lambda;

- G-Pack Plus: un "pacalitor" de treapta.

 

Sunt de la o marca Italiana elesi.it.

 

Cu Easyboos este... easy. La G-pack, in schimb, nu ma prind pentru ce este al doilea fir.... cica ar trebui sa ajunga la +(plusul) pompei de benzina.

Aveti fro info sau experienta in plus? Pe situl lor nu sunt date detalii de instalare iar la mail n-au raspuns inca :(

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am pricopsit de la o cunostinta cu 2 jucarii:

- Easyboost: un eliminator de sonda Lambda;

- G-Pack Plus: un "pacalitor" de treapta.

 

Sunt de la o marca Italiana elesi.it.

 

Cu Easyboos este... easy. La G-pack, in schimb, nu ma prind pentru ce este al doilea fir.... cica ar trebui sa ajunga la +(plusul) pompei de benzina.

Aveti fro info sau experienta in plus? Pe situl lor nu sunt date detalii de instalare iar la mail n-au raspuns inca :(

 

Merci

 

Firul ala portocaliu banuiesc ca este pt alimentare, se leaga la +contact (deci ori la plusul pompei, ori la faruri, ori la unul dintre firele portocalii cu dunga de sub cutia cu sigurante).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...