lenoyy Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) Se discuta acum ceva vreme despre consumul de ulei. Tocmai ce am completat 100 ml dupa 4000 de km, ulei semisintetic Motul 15W50. Am mers 90% in afara orasului la viteze medii spre mari. Moto are acum 33800 km Editat Octombrie 12, 2011 de lenoyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) Se discuta acum ceva vreme despre consumul de ulei. Tocmai ce am completat 100 ml dupa 4000 de km, ulei semisintetic Motul 15W50. Am mers 90% in afara orasului la viteze medii spre mari. Moto are acum 33800 km ti-am zis ca tu ai nevoie de alta motocicleta, de 800 sau de 1000 in aceeasi categorie. sau poate noul 650 ca are overdrive si nu mai trebuie s-o ti turata in draci la drum lung. era perfect un vstrom de 800 si 80-85 de cai ... Editat Octombrie 12, 2011 de adrian cristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 ti-am zis ca tu ai nevoie de alta motocicleta, de 800 sau de 1000 in aceeasi categorie. sau poate noul 650 ca are overdrive si nu mai trebuie s-o ti turata in draci la drum lung. era perfect un vstrom de 800 si 80-85 de cai ... Din cate am inteles e minciuna cu overdrive-ul la noul 650, e exact la fel ca inainte. Daca te uiti pe datele tehnice, cutia are exact aceleasi rapoarte, exact acelasi raport final, pinioanele de la lant au aceeasi dimensiune, deci nu s-a schimbat absolut nimic la transmisie din punctul asta de vedere. Si mie imi consuma ulei daca merg mult cu viteza peste 150-160 (sau peste 7000rpm) - si cam merg. In 5000km mi-a ajuns de la max la min, acum trebuie sa completez un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) Din cate am inteles e minciuna cu overdrive-ul la noul 650, e exact la fel ca inainte. Daca te uiti pe datele tehnice, cutia are exact aceleasi rapoarte, exact acelasi raport final, pinioanele de la lant au aceeasi dimensiune, deci nu s-a schimbat absolut nimic la transmisie din punctul asta de vedere. Si mie imi consuma ulei daca merg mult cu viteza peste 150-160 (sau peste 7000rpm) - si cam merg. In 5000km mi-a ajuns de la max la min, acum trebuie sa completez un pic. Nu am inteles care este treaba cu overdrive-ul, de fapt care este diferenta fata de o cutie fara. Si cine va pune sa mergeti cu 180 la drum lung cu DL-ul de 650? 140 nu va ajunge? Mergi mai putin stresat, si tu, si motorul, si tot acolo ajungi Editat Octombrie 12, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Nu am inteles care este treaba cu overdrive-ul, de fapt care este diferenta fata de o cutie fara. Si cine va pune sa mergeti cu 180 la drum lung cu DL-ul de 650? 140 nu va ajunge? Mergi mai putin stresat, si tu, si motorul, si tot acolo ajungi Overdrive inseamna pur si simplu ca diferenta dintre vit 5 si 6 e mult mai mare decat diferenta intre 1-2-3-4-5. Adica a 6-a e special pt viteza mare pe autostrada la o turatie relaxata. Si nu, uneori nu-mi ajunge 140 (care inseamna de fapt 128km/h, probat de mai multe ori cu mai multe GPS-uri ) Plus ca pe curbe sau in oras ajung frecvent la peste 7000rpm. E clar, si mie mi-ar trebui un 800 sau 1000, dar decat sa-mi iau 800-1000 si sa-mi rup gatul, mai bine stresez motorasul asta de 650, e mai sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) E clar ca cel mai bun upgrade la V-Strom ar fi fost 10 caluti in plus. Pe drumul de intoarcere de la CLung Moldovenesc, prin Bacau-buzau-etc, unde am tinut-o in zona 140-150 la aprox 6000 de ture in a 6 a, am constatat ca viteza imi scade si trebuia sa cobor in a 5 a la 7000 de ture. Nu stiam ca se numeste Overdrive dar cred am si eu d-asta ). Mi-e clar acum ca sub 150 n-ai ce cauta in a 6 a !!! La uleiuri, la Motul 300V am completat, la 7100 am completat. Acum am 5100 si 2000 km. Dintre acestea, 5100 imi place cel mai mult datorita felului in care suna motorul. Editat Octombrie 13, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Din cate am inteles e minciuna cu overdrive-ul la noul 650, e exact la fel ca inainte. atunci sa le fie rusine de mincinosi. dar decat sa-mi iau 800-1000 si sa-mi rup gatul, mai bine stresez motorasul asta de 650, e mai sanatos deci recunosti ca e motoras si nu motor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Mai degraba minciuna a fost treapta a sasea cand au inventat+o. Am tot auzit pe multi spunand ca-i inutila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) inseamna ca a mea e stricata daca merge intr-a 6-a la 130 fara sa se chinuie la 6000 ture ??? sau o fi de la aia 3-4 caluti in plus pe care ai am fata de voi...... Editat Octombrie 13, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Mai degraba minciuna a fost treapta a sasea cand au inventat+o. Am tot auzit pe multi spunand ca-i inutila! N-as zice ca e inutila, eu de multe ori o caut si pe a saptea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 inseamna ca a mea e stricata daca merge intr-a 6-a la 130 fara sa se chinuie la 6000 ture ??? sau o fi de la aia 3-4 caluti in plus pe care ai am fata de voi...... dap ... de aia se comporta ca una in toate mintile cu orice an de fabricatie. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 E clar ca cel mai bun upgrade la V-Strom ar fi fost 10 caluti in plus. Pe drumul de intoarcere de la CLung Moldovenesc, prin Bacau-buzau-etc, unde am tinut-o in zona 140-150 la aprox 6000 de ture in a 6 a, am constatat ca viteza imi scade si trebuia sa cobor in a 5 a la 7000 de ture. Nu stiam ca se numeste Overdrive dar cred am si eu d-asta ). Mi-e clar acum ca sub 150 n-ai ce cauta in a 6 a !!! e ciudat sa ai pierdere de viteza pentru ca la 6000 de ture motorul e in plaja de cuplu maxim http://www.mcnews.com/mcn/model_eval/VStrom05B.pdf. daca bozoro are 130 la 6000 de ture iar tu ai 140-150 inseamna ca ori tu ori el aveti un pinion schimbat, fata sau spate. verifici pinioanele si daca sint diferite de pinioanele din fabrica poate gasesti sa imprumuti unele stoc si vezi daca se mai intimpla. daca ai pinioanele stoc inseamna ca pe undeva este o problema. bozoro, tu ai pinioanele stoc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 e ciudat sa ai pierdere de viteza pentru ca la 6000 de ture motorul e in plaja de cuplu maxim http://www.mcnews.com/mcn/model_eval/VStrom05B.pdf. daca bozoro are 130 la 6000 de ture iar tu ai 140-150 inseamna ca ori tu ori el aveti un pinion schimbat, fata sau spate. verifici pinioanele si daca sint diferite de pinioanele din fabrica poate gasesti sa imprumuti unele stoc si vezi daca se mai intimpla. daca ai pinioanele stoc inseamna ca pe undeva este o problema. bozoro, tu ai pinioanele stoc? Nu'sh ce sa zic. Nu cred ca am alte pinioane decat cele stock. Poate-i mai puturoasa a mea. Poate-i tre o sincronizare de clapete, un joc la supape facut, sau mai stiu eu ce. Bujii am schimbat si am pus Iridium [deh]. Altfel. ce sa zic, n-am nici un calut mort, ca nu miroase, poate nu i-am primit io pe toti! inseamna ca a mea e stricata daca merge intr-a 6-a la 130 fara sa se chinuie la 6000 ture ??? sau o fi de la aia 3-4 caluti in plus pe care ai am fata de voi...... Cum adica ai 3-4 caluti in plus? De unde i-ai luat si cat ai dat pe ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 da o fuga pe la mine sa numaram dinti ( nu de la cai) e posibil sa nu ai foaia sau pinionul stoc, la mine asa sunt, iar cei 3-4 cai in plus ai ai si tu da nu ai folosesti, pt ca sunt blocati, 67 folosesti doar intr-a 4-a. in rest intre 62 si 64. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 da o fuga pe la mine sa numaram dinti ( nu de la cai) e posibil sa nu ai foaia sau pinionul stoc, la mine asa sunt, iar cei 3-4 cai in plus ai ai si tu da nu ai folosesti, pt ca sunt blocati, 67 folosesti doar intr-a 4-a. in rest intre 62 si 64. Am uitat eu? Parca numai DL1000 este limitat in putere in toate vitezele mai putin 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 mda....ai cam uitat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 la dl650 sigur e limitata puterea in treptele 1,2,3 si 5....s-a dorit si s-a obtinut o livrare a puterii liniara si ascedenta,iar livrarea se face din turele mici fara izbucniri de forta sau pierderi, asta e si marele atu al stroamei,e foarte buna si pentru oras si pe forestier. eu in treapta a 6a la 140km/h am cam 6350 de ture si toarce al dracu de bine acolo,fara pierderi de putere (viteza),mers citeva ore incontinuu la turatia asta (si singur si cu pasager)si sigur se simte o economie de combustibil...in a 6a in schimb la depasiri in forta retrogradez in a 5a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 (editat) deci recunosti ca e motoras si nu motor, alooooo de unde-ti veni' asta? :nono: asta e un monstru , nu motor Editat Octombrie 15, 2011 de spd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Domnilor pregatesc garajul pt. mobrele celor care doresc sa le lase la mine la iernat. Cei interesati sa ma anunte sa stiu si eu cum ma organizez cu spatiul. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Salut, Are cineva rabdare sa imi zica ce chei sunt in trusa standard de DL? imi lipseste trusa originala si as vrea sa stiu daca cea incropita de mine acopera acea trusa. Merci, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) Salut, Are cineva rabdare sa imi zica ce chei sunt in trusa standard de DL? imi lipseste trusa originala si as vrea sa stiu daca cea incropita de mine acopera acea trusa. Merci, Paul Cheie bujii 16 Fixe de 8, 10(2 buc), 12, 14 plus 22 si 24 pentru cauciucul spate imbus 3, 4, 5 si 6 Surubelnita dreapta si cruce patent. Calitatea lor lasa de dorit asa ca nu e nicio belea ca nu ai trusa originala. Editat Octombrie 18, 2011 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Cheie bujii 16 Fixe de 8, 10(2 buc), 12, 14 plus 22 si 24 pentru cauciucul spate imbus 3, 4, 5 si 6 Surubelnita dreapta si cruce patent. Calitatea lor lasa de dorit asa ca nu e nicio belea ca nu ai trusa originala. merci mult, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salutare, M-am pricopsit de la o cunostinta cu 2 jucarii: - Easyboost: un eliminator de sonda Lambda; - G-Pack Plus: un "pacalitor" de treapta. Sunt de la o marca Italiana elesi.it. Cu Easyboos este... easy. La G-pack, in schimb, nu ma prind pentru ce este al doilea fir.... cica ar trebui sa ajunga la +(plusul) pompei de benzina. Aveti fro info sau experienta in plus? Pe situl lor nu sunt date detalii de instalare iar la mail n-au raspuns inca Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salutare, M-am pricopsit de la o cunostinta cu 2 jucarii: - Easyboost: un eliminator de sonda Lambda; - G-Pack Plus: un "pacalitor" de treapta. Sunt de la o marca Italiana elesi.it. Cu Easyboos este... easy. La G-pack, in schimb, nu ma prind pentru ce este al doilea fir.... cica ar trebui sa ajunga la +(plusul) pompei de benzina. Aveti fro info sau experienta in plus? Pe situl lor nu sunt date detalii de instalare iar la mail n-au raspuns inca Merci Firul ala portocaliu banuiesc ca este pt alimentare, se leaga la +contact (deci ori la plusul pompei, ori la faruri, ori la unul dintre firele portocalii cu dunga de sub cutia cu sigurante). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 ESTE CEEA CE AM SI EU pui la plusul de la baterie si uraaaaaaaa.....67 de cai in toate treptele. scuze de sris problem cu tastatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.