Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

transmisie pe lant ? :scratch:

 

un motiv in plus sa cred ca suzuki merge in continuare pe calea de mijloc si nu vrea sa se bata cu ozn-urile de 15.000 euro ci sa ramina cu preturile pe pamint. la Nm nu cred ca pot sa creasca prea mult dar 110-120 de cai plus un consum decent si multi o sa fie multumiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata m-am documentat. ciocu a aparut prima oara la suzuki dr750s. asa ca nu l-a inventat bemve. iegzact! dar chiar mai inante, tu ai pus poza de dr800, dar a aparut pe dr750 cu fo 10 ani inainte. am scris impreuna.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciocu tot suzuki l-a inventat, pe la dr sau ceva de genul acu multi ani, ca si numele de GS. tot suzuki l-a scos. asa ca daca vorbim de copiat nimeni nu a copiat nimic de la bemve ci bemve a copiat totul de unde a putut. :bounce:

 

raule si uritule!

 

am trecut la atac la persoana ca pe fabio nu-l dovedesc altfel, :crack:

 

pina la urma care e treaba cu ciocu' (inventat de !!!SUZUKI!!!), are vreun rol sau e doar estetic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, ia pune-ti voi pe hartie o motocicleta sa vaza si ochiu meu cum ati vrea voi sa arate pt voi mobra perfecta!!! :scratch: carcotasilor, e un concept in primul rand si in al doilea e normal sa se mai schimbe ceva pe la mobre ca altfel un model ar arata la fel timp de 100 de ani. cum ar fi sa ai au ford T cu abs airbag si xenon. e normal sa arate altfel: se cheama progres! :grinbandit: ps. las ca ie frumos bemveu...... :lol:

 

Challenge accepted! :P

 

 

E normal sa arate altfel, dar nu tre sa fie mai urat. Nu cred ca cresteau costurile de productie daca il faceau mai frumos. Eu zic ca arata mai bine varianta mea decat fata aia de ratza dezorientata. In plus, designul asta de la bking s-ar putea modifica inspre touring ca sa se potriveasca mai bine conceptului.

post-9248-0-83878100-1349245701_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un motiv in plus sa cred ca suzuki merge in continuare pe calea de mijloc si nu vrea sa se bata cu ozn-urile de 15.000 euro ci sa ramina cu preturile pe pamint. la Nm nu cred ca pot sa creasca prea mult dar 110-120 de cai plus un consum decent si multi o sa fie multumiti.

 

am uitat: sa creasca in puii mei numarul de km dintre schimburile de ulei ca ma ... pe el de suzuki cu 6000 km la o motocicleta de calatorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da poti sa il schimbi si la 10000. nu se supara nimeni. indiferent de ce o sa zica fabricantul,10, 15, 20 jdemii, eu tot la 5000 o sa il schimb. oi fi paranoic da uleiul semi nu are cum sa mearga mai mult. poate ala sintetic, da noi nu trebuie sa uitam ca o mobra sta in mod constant intre 5 si 8000 ture. la diesel merge sa il schimbi la 25000, da alea de abia ajung la 4500 de ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da poti sa il schimbi si la 10000. nu se supara nimeni. indiferent de ce o sa zica fabricantul,10, 15, 20 jdemii, eu tot la 5000 o sa il schimb. oi fi paranoic da uleiul semi nu are cum sa mearga mai mult. poate ala sintetic, da noi nu trebuie sa uitam ca o mobra sta in mod constant intre 5 si 8000 ture. la diesel merge sa il schimbi la 25000, da alea de abia ajung la 4500 de ture.

Semisintetic?Eu decand ma stiu bag sintetic si de ceva vreme doar Motorex.Are ceva?

 

Semisintetic?Eu decand ma stiu bag sintetic si de ceva vreme doar Motorex,cu schimb la 4,5-5k.Are ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da poti sa il schimbi si la 10000. nu se supara nimeni. indiferent de ce o sa zica fabricantul,10, 15, 20 jdemii, eu tot la 5000 o sa il schimb. oi fi paranoic da uleiul semi nu are cum sa mearga mai mult. poate ala sintetic, da noi nu trebuie sa uitam ca o mobra sta in mod constant intre 5 si 8000 ture. la diesel merge sa il schimbi la 25000, da alea de abia ajung la 4500 de ture.

 

noul triumph are intervalul la 15 sau 16.000 km. noul ktm are la 15.000 km. toti astia mari de peste 1000 au intervalul de 2 ori si jumatate decit suzuki dl1000. dl1000 nu trebuie tinut constant intre 5.000 si 8.000 de ture. daca vrei neaparat poti sa-l turezi dar nu e neaparat nevoie si oricum o faci pe durate scurte nu stai constant la 8.000 ture. eu pe autostrada merg intre 5.000 si 5.500 ture.

 

inainte am avut kawasaki kle 500, bicilindru in linie de 500 cmc. schimbam uleiul la 10.000 km, conform manualului, si nu mi-a spus niciodata mecanicul ca arata rau uleiul sau ca l-am tinut prea mult. bagam semisintetic, 15-50. cu aia mergeam la drum lung mai turat decit cu vstrom-ul din cauza cilindreei mici. din cite stiu motocicleta a depasit 100.000 km la urmatorul proprietar si inca merge. probabil ca daca schimbam toti propretarii uleiul la 5.000 km in loc de 10.000 motorul ar ajunge si la 400.000 km dar inseamna ~27 de ani de utilizare in ritmul meu. eu as vrea sa schimb uleiul la 10.000 km sau mai mult chiar daca tine doar 20 de ani motorul. asta mai ales in 2012 cind eu cred ca viitorul nu mai apartine combustibililor fosili. daca si peste 20 de ani imi iau sau folosesc tot o motocicleta pe benzina care sa consume cit astea de acum inseamna ca planeta asta chiar nu mai are nici o sansa, am belit-o de tot. de ce as vrea o motocicleta care sa ma tina 30 de ani? nu sint consumatorist impatimit, nu schimb motocicleta o data la 2 ani, dar nu cred nici ca trebuie sa tina un motor o viata de om. nu ziceai si tu mai sus de progres?

 

Semisintetic?Eu decand ma stiu bag sintetic si de ceva vreme doar Motorex.Are ceva?

 

fabio (bozoro) are de 650 si cam toata lumea cu 650 pune semisintetic si e foarte multumita.

 

din cite stiu tu ai de 1000; si eu prefer sa pun full-sintetic pe 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A inviat bivoluuuuu'.

Pfuai ce fain a fost ieri seara cand am facut o tura scurta.

Nu mai tacane, merge rotund, trage bine dar relantiul la rece e tot varza.

Am schimbat si kitul de lant, deci am lant nou.

E bobocel de bobocel. Mama ce dor imi era de 2 roti.

 

Asa ca suntem iar pe drum: "on the road again!!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A inviat bivoluuuuu'.

Pfuai ce fain a fost ieri seara cand am facut o tura scurta.

Nu mai tacane, merge rotund, trage bine dar relantiul la rece e tot varza.

Am schimbat si kitul de lant, deci am lant nou.

E bobocel de bobocel. Mama ce dor imi era de 2 roti.

 

Asa ca suntem iar pe drum: "on the road again!!"

 

:grinbandit: da io tot vreau sa iti masor lanturile alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mor io daca inteleg care e faza cu "ciocurile" alea de au rasarit in ultima vreme pe diverse motoare asa-zis "adventure" :scratch:

Sunt urate cu spume, nu contribuie cu nimic dpdv functional... doar ca sa semene cu 1200GS? Bleah.

OK, o fi aparut "ciocul" prima oara pe DR, dar acum multi il "imprumuta" pt ca e pe GS.

Daca nu le iese nici asa, ce urmeaza? O sa puna toti motoare boxer, suspensii blablalever, faruri cat mai aberante si eventual isi schimba siglele cu unele circulare, alb-albastru, doar-doar mai ciupesc ceva din cota de piata a BMW? :haha:

Sa fim seriosi, succesul GS-ului nu se datoreaza aspectului, nici macar performantelor sau fiabilitatii, ci mai mult imaginii si "legendei" construite incet-incet in ultimii 30 de ani, iar pe aia n-ai cum s-o copiezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar s-au zgarcit astia de la suzuki.

s-a dus pe copca farurile de care ne bucuram in fiecare zi. parbrizul ...hmmm..unde-i ? transmisie pe lant ? :scratch:

dar handguard-urile imi plac .

si nu uitati un amanunt. in poza se afla modelul concept, deci cel de serie va fi ceva mai saracut :)

 

Parbrizul este prins pe suport, deci se poate inlocui usor. Este comunicata cumva puterea si greutatea?

 

Cardanul l-au pastrat pt DL1250, 4 in linie :crack: Ciocul avea oarece rol functional la GS, unde directiona ceva mai mult aer in radiatorul de ulei si pt ca oricul era deficitar la racire era justificat. Restul ciocurilor aparute sunt numai pt design, in incercarea de a se alatura estetic liderului din clasa. Ca sa nu fie mai prejos pana si BMW cu noul GSracit partial cu apa a pastrat ciocul, dar fara sa mai aiba vreun rol functional.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa pun si eu o intrebare: de ce e admisia de aer la GS in partea de sus a ciocului? Nu cumva ciocul ala are rol de a deflecta apa care sare de la roata fata la treceri, si a o impiedica sa intre in admisia de aer si sa ajunga pe filtru? Intreb si eu? Sau sa nu lase aceeasi apa sa fie aruncata de roata pe pilot sau pe parbriz? Ma indoiesc ca sunt chiar asa de nefunctionale si au doar rol estetic.

Ca la fel imi pun intrebarea: la castile de enduro touring, de ce au pus cozorocul ala? Numai ca sa te protejeze de soare? Ca la viteza mare cred ca iti cam da capul pe spate. Nu am mers cu vreuna sa stiu dar simt cum imi da mie capul pe spate botul castii mele daca e ridicat.

 

@bozoro: am luat lanturilke vechi. Numai ca sunt desfacute, nu sunt intregi. Ori ti le trimit ori le aduc eu daca o sa mai vin sa imi reglezi putin moto.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am remarcat pe unde intra aerul in cutia filtrului la GS-ul nou, dar parca nu pe deasupra ciocului pt ca de la cioc in sus incepe farul.

Acolo e:

http://moto-images.caradisiac.com/IMG/jpg/2/0/0/6/0/2006-BMW-R1200GS-Adventurei.jpg

si daca nu e admisia de aer atunci tot e ceva acolo.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel din poza este GS-ul vechi si deasupra ciocului este radiatorul de ulei. La cel nou ciocul este lipit de far.La cel nou sunt doua gaurele pe laterala ciocului care ar putea fi de admisie aer dar nu prea cred.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi prins parbrizul pe suport dar, suportul nu mai e la fel de mare -lat- ca la vechiul model. Botul masiv al vechiului model impunea respect si cele doua faruri iti lumina drumul foarte bine. Poate era mai indicat sa urmeze linia fratiorului mai mic,iar rotile daca tot le-au schimbat de ce nu le-au facut pe spite ? pacat ca n-avem date despre motor,la prima vedere pare acelasi.Un plus ar fi furca fata si frinele,abs oricum va fi obligatoriu pentru toti,sa speram ca nu va fi o varianta primitiva (asta pentru a obtine un pret scazut de productie)

Una peste alta din profil arata binisor -mai putin ciocul ala care nu-mi place de nici un fel-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde esti pe drum, bre? laugh.gif

 

Hai ca a mai ramas timp de o plimbare. Sambata s-ar putea sa te vizitez, la festival. 67.gif

ce festival ca si pe mine ma manaca iar de plimbare :))

bravo vraji :) . ma bucur ca ti-ai facut troaca. bre ...sper ca nu ai ramas cu impresia ca sunt suparat cumva pe tine pt faza cu "dupa mine vitejii mei" :) . mai rad si eu de situatie ca asa fac eu haz de necaz :)

tre sa vezi filmul oricum :)) (numai sa reusesc sa-l tai )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi place modelul nou de v-strom :D cu cioc fara cioc mi se rupe ...

-are o furca mai rasarita si doamne ajuta full-reglabila? are!

-are frane radiale cu abs? are!

-are un motor fiabil si care si la ora actuala poate da fum oricarui GS 1200 pe autostrada? are!

aceeasi sea imi pare din poze care pentru mine este perfecta si pentru 1000km/zi

daca o sa fie si ca modelul vechi aprox 10000 de euro noua va tinti spre un alt cumparator: ala de cauta o motocicleta de incredere fara fite si la preturi omenesti.

Sper doar sa faca lumina farul ala .... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fabio (bozoro) are de 650 si cam toata lumea cu 650 pune semisintetic si e foarte multumita.

 

din cite stiu tu ai de 1000; si eu prefer sa pun full-sintetic pe 1000.

Da.E miar.

 

Stie cineva unde pot sa-mi modific saua.Adica alt fel de burete si gel,fata-spate.Husa,culori,incalziri,etc nu ma intereseaza.Doar confortul.Acu 2 ani an mers din Linz pana in Lausanne(Elvetia)si am facut aproape 1000 de km.non stop.Dupa doua zile din Lausanne pana la Venetia.Mai nasol.A fost vai de curu' meu la un momentdat.Am vazut la o nemtoaica in Stuttgart un scaun beton,pentru,atunci noua Yamaha XJ 600,modificat in Franta.De vis,ce mai!Zicea ceva despre TopSellerie.Dar cred ca astia sunt de fapt Bagster,ca TopSellerie nu am gasit pe net.Mai caut si la iarna o fac si pe asta si dupa aia gata!Ca prea multe parale am bagat in motorul asta si deja ma furnica pentru noua FJR 1300...Cand mi-oi permite-o o sa se mai ieftineasca :unsure:

 

Se pare ca e ceva:http://www.topsellerie.com/@EN-FR/SUZUKI-V-STROM-DL-1000-seats-petrol-tank-covers-tank-bags-motorbike_7_179.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...