Nocturnus85 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) asa e ai dreptate ...ne bucuram fiecare de flescaitura" lui ....... eu de la yamaha de 600 am ajuns la k 1200 si ot simti diferenta ...pe cand TU..........numeri km pana la luna Da ne-am prins ca esti un bogatan arogant, altceva?...N-ai un milion de euro de facut sau vreo uzina de cumparat? P.S . Hai sa terminam cu trolatul si cu off-topic. Deja e cocina si personal nu ma intereseaza niciun aspect legat bmw la momentul actual. Daca voi avea intrebari, le voi pune pe forumul dedicat. Multumesc! Editat Decembrie 15, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Da ne-am prins ca esti un bogatan arogant, altceva?...N-ai un milion de euro de facut sau vreo uzina de cumparat? ca de obicei nu reusiti sa faceti diferenta intre KM RULATI si bani in cont...... asta e fiecare are LIMITA LUI MA REFEREAM STRICT LA CE AM CALARIT SI RULAT........ da pentru tine de la chopere la strom e diferenta ai de LA PAMANT LA LUNA......greu de masurat ps la bavaria in reprezentanta au fost lasate multe STROM ....oamneii au trecut la GS.......asta o poti verifica pana sa ajungi la LUNA... "Posted 03 June 2013 - 01:33 PM Salutare, Dupa cum spune titlul, ma intereseaza un motor din clasa Adventure-touring. Ce vreau eu: Un motor orientat 70% strada-30% dum forestier. Sa fie fiabila, sa consume decent iar motorul sa fie destul de potent pentru drumuri 2up la viteze de autostrada. Maz orientez spre: Vstrom 650/1000 Versys 650 F 650 Dakar( aici stiu ca unele modele au probleme cu furcile care, tind efectiv sa plesneasca...not good and not safe) Varadero 1000 ( la dansa ma cam sperie consumul) Aprilia Caponord 1000 ( despre acest model nu cunosc multe lucruri) Ar mai fin Africa Twin insa caut un an cat mai nou. Deasemenea am auzit ca atat Africana cat si Transalpul sunt un pic mai lenese insa au un motor bullet-proof. Ca si buget, undeva la 3000 +" cele de mai sus stau drept dovada la ce am scris tu in ian 2013 nici nu stiai ce enduro touring ti se potriveste si acum ne povestesti ce experimentat esti n BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 "Posted 03 June 2013 - 01:33 PM Salutare, Dupa cum spune titlul, ma intereseaza un motor din clasa Adventure-touring. Ce vreau eu: Un motor orientat 70% strada-30% dum forestier. Sa fie fiabila, sa consume decent iar motorul sa fie destul de potent pentru drumuri 2up la viteze de autostrada. Maz orientez spre: Vstrom 650/1000 Versys 650 F 650 Dakar( aici stiu ca unele modele au probleme cu furcile care, tind efectiv sa plesneasca...not good and not safe) Varadero 1000 ( la dansa ma cam sperie consumul) Aprilia Caponord 1000 ( despre acest model nu cunosc multe lucruri) Ar mai fin Africa Twin insa caut un an cat mai nou. Deasemenea am auzit ca atat Africana cat si Transalpul sunt un pic mai lenese insa au un motor bullet-proof. Ca si buget, undeva la 3000 +" cele de mai sus stau drept dovada la ce am scris tu in ian 2013 nici nu stiai ce enduro touring ti se potriveste si acum ne povestesti ce experimentat esti n BMWNA... cu BMW ai punctat toate cele enumerate mai sus, mai putin fiabilitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 ca de obicei nu reusiti sa faceti diferenta intre KM RULATI si bani in cont...... asta e fiecare are LIMITA LUI MA REFEREAM STRICT LA CE AM CALARIT SI RULAT........ da pentru tine de la chopere la strom e diferenta ai de LA PAMANT LA LUNA......greu de masurat ps la bavaria in reprezentanta au fost lasate multe STROM ....oamneii au trecut la GS.......asta o poti verifica pana sa ajungi la LUNA... "Posted 03 June 2013 - 01:33 PM Salutare, Dupa cum spune titlul, ma intereseaza un motor din clasa Adventure-touring. Ce vreau eu: Un motor orientat 70% strada-30% dum forestier. Sa fie fiabila, sa consume decent iar motorul sa fie destul de potent pentru drumuri 2up la viteze de autostrada. Maz orientez spre: Vstrom 650/1000 Versys 650 F 650 Dakar( aici stiu ca unele modele au probleme cu furcile care, tind efectiv sa plesneasca...not good and not safe) Varadero 1000 ( la dansa ma cam sperie consumul) Aprilia Caponord 1000 ( despre acest model nu cunosc multe lucruri) Ar mai fin Africa Twin insa caut un an cat mai nou. Deasemenea am auzit ca atat Africana cat si Transalpul sunt un pic mai lenese insa au un motor bullet-proof. Ca si buget, undeva la 3000 +" cele de mai sus stau drept dovada la ce am scris tu in ian 2013 nici nu stiai ce enduro touring ti se potriveste si acum ne povestesti ce experimentat esti n BMW Are vreo importanta de cand am Stromul? Ti-am povestit eu cat de experimentat sunt in BMW? Am dat un argument cu un mic aer de sarcasm amice cand am zis de faptul ca trage stanga/dreapta insa ti s-a sculat o vena cand ti-ai vazut prea iubitul brand atacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 intrebare pentru tine...... SARCASMUL .....o fi la mine ....sau la tine.......?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Sa umbli la filtru de aer dl 650 tb sa dai rezervorul jos de tot,sau ridicat ceva .nu de alta dar tocmai l-am umplut cu benzinica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Obligatoriu rezervorul jos. E mai greu prima data. Scoti suruburile rezervorului si slabesti pe cele ale carenelor laterale. Daca te ajuta cineva rezervorul iese fara sa le demontezi. Furtunul de benzina are o cupla rapida. Nu curge decat foarte putina, dar plin rezervorul este greu, si greu de manevrat. Scoate cat poti de multa intr-o canistra. Editat Decembrie 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Nu tai nimic,in schimb vom vorbi la momentul potrivit despre o conversie tubeless....Zici ca e fiabila treaba??? Pe vreme rea folosesc altceva.Cum ar fi: No,no,no....Alea sunt de bicicleta.Are baiatu" si arcurile necesare.In schimb cred ca voi avea probleme cu gaborii datorita locarii placii de inmatriculare....Si cu asta basta!!!!E topic V Strom.....totusi. Tocmai de aceea spuneam.. "in stilul acelor sei".Bineinteles ca nu de bicicleta. Tot respectul pentru munca ta. Cand te exprimi omeneste devii chiar un tip fain,de treaba. Spor la bobberit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Tocmai de aceea spuneam.. "in stilul acelor sei".Bineinteles ca nu de bicicleta. Tot respectul pentru munca ta. Cand te exprimi omeneste devii chiar un tip fain,de treaba. Spor la bobberit Sa umbli la filtru de aer dl 650 tb sa dai rezervorul jos de tot,sau ridicat ceva .nu de alta dar tocmai l-am umplut cu benzinica. Ar fi bine sa dai jos si macar o carena,deoarece daca le cracanezi prea mult risti sa auzi o onomatopee gen POC...si s-a dus la dracu o carena!Dar dece ai benzina in airbox?E normal sa apara o pelicula de ulei cu miros de benzina datorita vaporilor de la epuratoarele carterului...Dar umplut cu benzina...???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) se poate si fara sa sa dai carenele jos, iar ca sa faca poc trebuie sa le cracanezi pana trece si un rezervor de masina pe acolo zicea ca are plinul de benzina nu airbox-ul plin de benzina Editat Decembrie 15, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Daaa...futui!!!!Asa e.....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Ia uitati ce am gasit:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.i2o.Suzukivstrom1000absarE un model 3D pt noul VStrom 1000.Functioneaza in doua moduri: model 3D normal (360° view), sau "augmented reality" - tiparesti "tinta" pe o foaie de hartie sau o afisezi pe un alt telefon/tableta, dupa care te plimbi cu telefonul in jurul ei si vezi modelul 3D in detaliu, din aproape orice unghi/directie, ba chiar poti sa vezi si in interior un pic. Exista si o aplicatie iOS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Azi am continuat . Mult mai relaxati , si eu , si ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Acum e vremea sa mai vorbesti odata cu Mosul si de ce nu u Iepurasul : Handguards, Crashbar, Cric central, Sidecase-uri,Topcase, Tankbag, Parbriz serios, Ungator automat lant( la capitolul asta precis starnesc iarasi furtuni pro / contra ) , GPS + GPS holder ( daca consideri ca e cazul) , incalzire Oxford / Saito sau alta ( daca consideri ca e cazul) , etc. Ai timp berechet sa stabilesti cand si daca e cazul bineinteles. Sa-l stapanesti intreg si sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Acum e vremea sa mai vorbesti odata cu Mosul si de ce nu u Iepurasul : Handguards, Crashbar, Cric central, Sidecase-uri,Topcase, Tankbag, Parbriz serios, Ungator automat lant( la capitolul asta precis starnesc iarasi furtuni pro / contra ) , GPS + GPS holder ( daca consideri ca e cazul) , incalzire Oxford / Saito sau alta ( daca consideri ca e cazul) , etc. Ai timp berechet sa stabilesti cand si daca e cazul bineinteles. Sa-l stapanesti intreg si sanatos. Multumesc frumos pentru urari si le intorc tie si tuturor V-Stromistilor ! Dar nu numai , tuturor motociclistilor ! Cat despre lista , cate ceva de acolo exista , altceva e pe drum iar altele sunt in plan . O intrebare despre GPS : exista ceva bun on & off , solid si de incredere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Pentru ON , eu am TOM TOM dar sa fiu sincer nu recomand cu inima deschisa. Pentru OFF, sunt altii cu experienta adevarata care pot recomanda deci ma abtin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 @RobertAmbrozie: eu as mai pune pe lista aia si un pinlock ca vad ca iti plac sporturile de iarna Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 @RobertAmbrozie: scuze ca-ntreb,ce an e a ta exact? ceva 2007+ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor. Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Ar fi bine sa dai jos si macar o carena,deoarece daca le cracanezi prea mult risti sa auzi o onomatopee gen POC...si s-a dus la dracu o carena!Dar dece ai benzina in airbox?E normal sa apara o pelicula de ulei cu miros de benzina datorita vaporilor de la epuratoarele carterului...Dar umplut cu benzina...???? NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL. Obligatoriu rezervorul jos. E mai greu prima data. Scoti suruburile rezervorului si slabesti pe cele ale carenelor laterale. Daca te ajuta cineva rezervorul iese fara sa le demontezi. Furtunul de benzina are o cupla rap ida. Nu curge decat foarte putina, dar plin rezervorul este greu, si greu de manevrat. Scoate cat poti de multa intr-o canistra. DA .Multumesc de sfat.Vreau sa pun o toba after m dar am vazut k toba la modelul din 2010 vine de jos si are o alta forma si e cam dintr-o bucata .Sonda lamda vine mai spre toba finala si nu vreau sa o elimin sub nici o forma.A mai schimbat cineva ,cum si de unde se taie.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL. Salut maestre, e neagra? nu se taie nimic - toba aftermarket trebuie sa vina si cu galerii cap-coada (cu loc pt sonda). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL. Eu i-am montat asta : http://www.ebay.de/itm/AUSPUFFANLAGE-TAKKONI-BLACK-MIT-KRUMMER-EG-ABE-SUZUKI-DL-650-V-STROM-BJ-04-12-/171191547009?pt=DE_Motorradteile&hash=item27dbcfb481 Totul a fost perfect, inclusive pozitia sondei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 @RobertAmbrozie: eu as mai pune pe lista aia si un pinlock ca vad ca iti plac sporturile de iarna Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor. Da , ai dreptate , cel mai mare chin a fost sa dezaburesc viziera . La viteza mica o ridicam si asteptam sa se dezabureasca , la viteza mare o coboram si se aburea la loc , cateodata nu aveam suficiente maini sa ma ocup si de viziera , de aceea fie inghetam, fie incercam sa ghicesc detaliile drumului prin viziera aburita... si tot asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 pin-lock sefu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 @RobertAmbrozie: scuze ca-ntreb,ce an e a ta exact? ceva 2007+ ? @Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o . pin-lock sefu!!! Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut". Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.