Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

tu vrei sa bagi in boala bemveistii si o dai cu mantinela. :D ca si cum nu s-ar sti pe ce mobra a murit.

 

Intr-o anumita masura ai dreptate, recunosc, insa n-am vrut sa accentuez pe asta . Pentru ca poate s-ar fi inflamat foarte rau discutia.

Sincer, cred ca asa i-a fost destinul , sa moara pe mobra . Ca a fost BMW intamplator sau nu ... e o discutie prea grea si prea rea pentru acest topic . In curand se va implini un an .

 

Dar am vrut sa aduc aminte ca avea o parere foarte buna de Stroamele noastre ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Intr-o anumita masura ai dreptate, recunosc, insa n-am vrut sa accentuez pe asta . Pentru ca poate s-ar fi inflamat foarte rau discutia.

Sincer, cred ca asa i-a fost destinul , sa moara pe mobra . Ca a fost BMW intamplator sau nu ... e o discutie prea grea si prea rea pentru acest topic . In curand se va implini un an .

 

Dar am vrut sa aduc aminte ca avea o parere foarte buna de Stroamele noastre ,

Este mai mult ca evident, privind si la "intamplarile" similare din trecut, ca BMW nu o sa recunoasca niciodata ca GS-ul LC, nu era gata si incomplet l-a lansat pe piata, "poate merge si asa". Cert este: jurnalistul a cazut si ulterior decedat facand test pe GS si cu totul intamplator in anul urmator atat ADV-ul, dar si GS-ul sunt completate cu amortizor de ghidon tocmai pt a evita instabilitatea mobrei in situatiile care au dus la regretabilul incident.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harea...Desteptul cedeaza intotdeauna....!Da-i incolo cu BMW-ul lor cu tot,ca si asa nu ai cu cine!Astia si-au tras motor smecher(in viziunea lor) fiindca il considera must have.Nu ca ar fi motoristi puri si duri.Eu spun ca n-are rost sa te strofoci.N-ai cu cine,dom'le...N-ai cu cine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harea...Desteptul cedeaza intotdeauna....!Da-i incolo cu BMW-ul lor cu tot,ca si asa nu ai cu cine!Astia si-au tras motor smecher(in viziunea lor) fiindca il considera must have.Nu ca ar fi motoristi puri si duri.Eu spun ca n-are rost sa te strofoci.N-ai cu cine,dom'le...N-ai cu cine!

asa le spui, de parca ne cunosti pe toti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va cunosc,dar intuiesc....Din pacate observ ca voua,daca cineva va aduce cel mai mic contraargument,bashca documentat si obiectiv il luati ca pe o ofensa..Ce zic eu,ofensa...Un adevarat les-majeste.Despre motorul meu poti sa indrugi orice,ca nu mai voi obosi sa-ti spun ca nu e chiar asa.Pentru mine cazul BMW e inchis,dupa cum bine ai observat.Hai noroc si sa nu o mai labarim cu cine ce motor are.Vorba aia:cea mai buna bere este cea din halba mea!!!Incerc sa va respect pe toti,dar pana la un punct.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Robert: azi iesi cu mobra? cum e vremea pe acolo?

Salut, ies eu astazi : Sibiu , -2°C. Scurt, prin oras, o duc la montat led-urile suplimentare Durite 0-420-51.

Vrand nebrand, maine circul din nou: o aduc acasa la hibernat.

O zi buna.

http://www.agmpartscomponents.co.uk/product_info.php?products_id=683

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai la voi se anunta 9-10C pe sfarsitul saptamanii viitoare, eu zic sa mai astepti cu hibernatul :P

Gata , m-am intors :) .Am lasat-o.

Daca vor fi 9°C aman hibernatul.

Apropo: joia trecuta eram cu job-ul in Atena , 12°C si ma uitam cu ciuda la mobristii greci. N-au nici o retinere...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am cumparat cartea : image-carte.jpg

 

O poveste frumoasa , o calatorie de 57.000 km care a durat 9 luni si a fost parcursa de 2 incepatori , pe o Stroama obisnuita , cu cauciucuri stock ! Deci , totul e posibil , trebuie doar...... SA VREI !

Nu pe orice Stroama, pe Stroama lu' Banu !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Robert: azi iesi cu mobra? cum e vremea pe acolo?

 

Am prins o fereastra de circa 2 ore de temperaturi pozitive si soare . Am mai adunat kilometri pe drumuri de pamant printre sate izolate , vii sau livezi . . Am constatat ca cea mai mare pasiune a caucicurilor mele este sa piarda aderenta :-L . Pe pietris fug un pic , pe drum de pamant acoperit cu pietricele fine , la fel , pe asfalt cam la fel . Insa totul la viteze mici si cand dozajul puterii motorului e o chestiune fina . Insa n-au nici o problema la peste 30-40 km /ora cand inertia dinamica a motocicletei pe traiectorie le reduce rolul si nevoia de aderenta ferma . Atunci se transforma in tren de aterizare/decolare pentru zborul Stroamei peste denivelari .

 

Unde se poate gasi cartea?

O poti gasi pe www.micadu.ro. Recomand .

 

A incercat cineva Metzeler Karoo 3 pe V-Strom ?

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , cred ca au caramele mari , e vorba despre acestea :

 

product_sheet_karoo3_460x500_jpeg_new.jp

 

Si mai am o intrebare , deh , de incepator deocamdata : ce influenta poate avea montarea unor dimensiuni non-standard , respectiv mai late ? Cum ar fi 170 pe spate ( in loc de 150 ) si 120 pe fata ( in loc de 110 ... E mai bine , e mai rau ? De ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , cred ca au caramele mari , e vorba despre acestea :

 

product_sheet_karoo3_460x500_jpeg_new.jp

 

Si mai am o intrebare , deh , de incepator deocamdata : ce influenta poate avea montarea unor dimensiuni non-standard , respectiv mai late ? Cum ar fi 170 pe spate ( in loc de 150 ) si 120 pe fata ( in loc de 110 ... E mai bine , e mai rau ? De ce ?

Nu cred ca are rost si in cazul asta mai mult poate insemna mai prost.

 

A iesit super coadita. Le-ai vopsit deja? Cea mai eficienta metoda de a scapa de semnale rupte.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , cred ca au caramele mari , e vorba despre acestea :

 

product_sheet_karoo3_460x500_jpeg_new.jp

 

Si mai am o intrebare , deh , de incepator deocamdata : ce influenta poate avea montarea unor dimensiuni non-standard , respectiv mai late ? Cum ar fi 170 pe spate ( in loc de 150 ) si 120 pe fata ( in loc de 110 ...

E mai bine , e mai rau ? De ce ?

Din experienta mea,uneori mai mult inseamna defapt mai putin...Vei modifica maniabilitatea sau ma rog,handling-ul.Ai vazut vreun chopper cu balonaj baban,etalon de manevrabilitate?Eu cred ca mai subtiri sunt mai ok! Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tip , grec, care pare ca stie ce zice, spune ca, probabil Suzuki V-Strom DL 650 poate fi considerata cea mai buna motocicleta din lume, a tuturor timpurilor. Si asta in ciuda faptului ca lui personal, subiectiv vorbind, nu ii place . Dar are toate argumentele cu care sa isi sustina acest punct de vedere, de maxima admiratie pentru Stroamele noastre . Chiar daca o bate , o loveste cu picioarele, la propriu ! , omul e convins si convingator . Pentru mine, e clar ca are dreptate . Iata :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...