Dogaru Florin George Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Nu-i frumos in sensul ca nu trebuie sa facem din acest forum talcioc. Un anunt, o singura data, e de bun simt. Imi iau o capra, revin cu detalii cand o sa fie mai sigura treaba. O iau cu bani imprumutati de la prieteni. Daca ma descurc sa dau banii inapoi fara sa vand stromul, le pastrez pe amandoua, altfel trebuie sa vand una. Ca sa fiu sigur, merg inainte cu vanzarea stromului, chiar daca nu sunt sigur ca e varianta buna. Deocamdata, e cea mai sigura cale de a returna banii imprumutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) pai cine a zis ca nu se poate? de uns ai uns? scottoiler-ul e 70 euro acum - vre-o 3 perechi de spray uns + curatit. pe langa asta - eu cel putin nu suport sunetul de lantz care zornaie - nu am reusit sa obtin asta decat cu un lant proaspat uns (primii 50 de km dupa ungere) sau cu ungator. stima, paul Dar kitul pe curea....?Daca nu vindeam miarul meu,asta urma... Editat Octombrie 16, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 La ce sarcina e pe cureaua aia, cred ca se schimba preventiv la maxim 5000km, si nu cred ca e tocmai ieftina. Si daca ti se rupe sau iti sar dintii de pe ea pe undeva in drum, chiar daca ai alta la tine, tb sa dai roata jos, daca nu si piese din cadru/suspensie spate. Vad ca multe modele de HD au curea, dar alea sunt moto de bulevard, nu de mers in jurul lumii, ca stroamele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Pe vremuri, cand aveam Vstromul, in Germania, kitul costa undeva la 1200 euro. Nu prea merita investitia. Scapi de zgomotul lantului(pe cine derajaza?)si unsul regulat, in schimbi stai cu frica in san pt ruperea fara nici un avertisment a curelei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Dar HD au cuplu mai mare si sunt mai grele. Si cureaua rezista. Cred ca e OK daca faci turul lumii pe asfalt avand curea de transmisie dar ii ia din aerul sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Curelele moderne rezista infinit mai mult ca si lantul...care si el se poate rupe(plus ca la rupere iti poate distruge motorul).Buell Ulyses merge pe tarla bine-merci,dar are o protectie mult mai sigura la curea.E ok.sa faci 50-60k km.fara nici o intretinere si sa ii verifici tensiunea odata pe an....Daca tine la Vulcanul de 2k sau Electra Ultra Glide(+400kg.),pentru Strom e pistol cu apa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 problema la curea e ca nu poti iesi pe off cu ea. daca treci prin balti sau rauri, paduri sau drumuri pline de resturi de crengi, pitre mari si prinzi cu cureaua,adio curea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Kit-ul de curea costa in jur de 700-800 eur in Germania si (din ce spun cei care au facut modificarea) rezista cel putin 50.000 km. Aveam si eu in cap aceasta idee, dar am renuntat din cauza complexitatii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Kit-ul de curea costa in jur de 700-800 eur in Germania fix cat un telescop bun ... si avantajele (la curea) sunt minore versus telescop. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Da' poponeataele (asa a corectat curele cu primele 3 litere scrise cu italice?) exista in mai multe culori? http://photos.imageevent.com/motorbiker/newspics3/Color-Chain-on-motorcycle.jpg Editat Octombrie 17, 2014 de Horia_Long_Xiao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 problema la curea e ca nu poti iesi pe off cu ea. daca treci prin balti sau rauri, paduri sau drumuri pline de resturi de crengi, pitre mari si prinzi cu cureaua,adio curea. Asa este,dar vechiul miar nu este pentru asa ceva...Poate asta nou.Pentru un utilizator mai...domestic,cred ca e cea mai buna solutie.Mai ales la ture lungi pe drumuri asfaltate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 dar CBS de instalat pe vstrom a investigat cineva? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 ma tu sigur nu vrei masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 ma tu sigur nu vrei masina? nu. dar ma cam plictisesc tehnic vorbind ... si iarna inca nu a inceput. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) nu. dar ma cam plictisesc tehnic vorbind ... si iarna inca nu a inceput. numai bine, paul Pentru cine se plictiseste , revin cu o tema pe care eu mi-am propus sa o dezvolt, in ciuda diferitelor tipuri de hopuri sau bariere , respectiv ATASUL pe V Strom . Rog revedeti discutiile din paginile 525-526 ale topicului si pozele de mai jos . Eu vreau atas . Nu e urgenta , dar poate ca la anul in toamna o sa il am . Ce ar trebui facut , concret ? Editat Octombrie 20, 2014 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Si, si pe mine ! Dar doar varianta Flexit. Extrem de ingenioasa, pastreaza ciclistica unei motociclete normale, fara inconvenientele ciclisticii infernale ale atasului clasic. In plus cica !?! se monteaza in 10 min si se demonteaza in 20. Editat Octombrie 20, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Pentru cine se plictiseste , revin cu o tema pe care eu mi-am propus sa o dezvolt, in ciuda diferitelor tipuri de hopuri sau bariere , respectiv ATASUL pe V Strom . Rog revedeti discutiile din paginile 525-526 ale topicului si pozele de mai jos . Eu vreau atas . Nu e urgenta , dar poate ca la anul in toamna o sa il am . Ce ar trebui facut , concret ? Motociccleta este prevazuta din fabrica cu dispozitiv de fixarea atasului? Nu, deci nu se poate decat daca ai pile la RAR, sau iti aduci de afara unul gata omologat cu atas. Sau, daca ai bani de dat (multi), cauti un service Suzuki agreat de RAR pentru modificari de sasiu, mai cauti un proiectant acreditat de RAR sa-ti faca proiectul, urmeaza procedura de testare dinamica, si daca ai noroc, poate il inmatriculezi cu atas. Costurile finale ar fi undeva la 3000-4000 euro, din care doar 1000 euro reprezinta taxa pentru test dinamic, Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Exista si varianta pe repede inainte, unde nu mai este nevoie de toate omologarile. Pt folosirea mobrei cu atas nu exista pedeapsa. Cel mult te pune garcea sa-l demontezi si sa-l lasi pe marginea drumului. Important este sa avem atase, usor demontabile, corect executate si perfect functionale. Eu vreau atas pt caine. Creste ca Fat Frumos si cat de curand nu mai intra in nici o geanta. Editat Octombrie 20, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) . Pt folosirea mobrei cu atas nu exista pedeapsa. In cazul de fata (daca esti prins) doar o amenda pentru modificari constructive neomologate RAR, retragerea numarului de inmatriculare si a talonului pe loc si obligativitatea reomologarii la RAR pentru redobandirea dreptului de circulatie pe drumurile publice. Editat Octombrie 20, 2014 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Tu tii cu ursu? Jumatate din atasele care circula la noi sunt fara acte. Au fost opriti in trafic de politisti doar pt a fi admirate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Revin la ungatoarele de lant: Am varianta ieftina, care unge foaia pe ambele parti. Cat de eficienta este defapt (nu prea inteleg cum ajunge uleiul in zonele de imbinare ale lantului)? Scottoiler-ul merita? Vad ca unge lantul unde trebuie, dar doar pe o parte. Varianta slovaca mi se pare ca picura in zona ideala, insa prefer sa nu montez inca ceva electronic. Punand in balanta vacumatic / electronic pt mine e mai bun vacum. Oricum, nice gadget Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Tu tii cu ursu? Jumatate din atasele care circula la noi sunt fara acte. Au fost opriti in trafic de politisti doar pt a fi admirate. Atunci, cum ti-o fi norocul. Personal nu prefer sa ajung acasa cu mobra pe platforma din cauza vreunui militian mai zelos, sa nu mai vorbesc de accident, caz in care asigurarea este nula si vei plati toate pagubele, chiar daca nu esti tu de vina. Mai exista o filiera mai legala, via Bulgaria, dar trebuie sa ai pe cineva acolo. » Post actualizat in 20 Oct 2014 17:44 Revin la ungatoarele de lant: Am varianta ieftina, care unge foaia pe ambele parti. Cat de eficienta este defapt (nu prea inteleg cum ajunge uleiul in zonele de imbinare ale lantului)? Scottoiler-ul merita? Vad ca unge lantul unde trebuie, dar doar pe o parte. Varianta slovaca mi se pare ca picura in zona ideala, insa prefer sa nu montez inca ceva electronic. Punand in balanta vacumatic / electronic pt mine e mai bun vacum. Oricum, nice gadget Dar de ce nu vorbiti voi cu Harea, sa studieze nitel problema si sa va faceti niste hub-uri de protectie in genul celor de la motoarele vechi, care sa protejeze integral pe toata lungimea basculei? Si-asa scapati de problema jegului care se strange pe lant. Editat Octombrie 20, 2014 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Am varianta ieftina, care unge foaia pe ambele parti. Cat de eficienta este defapt (nu prea inteleg cum ajunge uleiul in zonele de imbinare ale lantului)? Scottoiler-ul merita? Vad ca unge lantul unde trebuie, dar doar pe o parte. Salut, Si la scottoiler tot pe foaie ajunge (ma rog - depinde unde pozitionezi tu picuratorul) dar cel mai oki e cand ajunge pe foaie si apoi treptat prin centrifugare ajunge pe lantz in zona zalelor. de acolo prin (nu stiu cum se numeste proprietatea aia a uleiului de a se intinde foarte usor in jur) ajunge pe zale si pe o-ringuri pe ambele parti. e mai oki sa ajunga pe foaie intai pentru ca asa se imprastie treptat - daca picatura ar ajunge direct pe lantz - la viteze mari va fi aruncata in exterior prin centrifugare inainte de a apuca sa se intinda uniform pe lantz. am mai vazut o varianta de intalare a picuratorului in zona pinionului mic prin gaurirea capacului de protectie de sus in jos, central - mi s-a parut interesant dar cred ca si aici daca ajunge picatura dintr-o data si direct pe lantz - va fi aruncata in exterior la viteza - chiar si in zona pinionului mic. la scottoiler am avut si dual head dar era mai mare chinuiala sa il tii in pozitia buna si sa nu se infunde. ca sa verifici pozitia picuratorului dinspre roata - era un CHIN! diferenta majora intre electronic si vacuumatic e ca pe ala vacuumatic il reglezi tu rotind de rotita de la rezervor in loc sa dai click,click pe un display electronic pe ecran. dar la ambele tot tu esti cel care faci "calibrarea" - cat trepte la frig sa fie deschis, cate trepte la cald sa fie deschis, cate trepte pe ploaie sa fie deschis. dar e fix aceeasi chestie ca sa nu pun in discutie diferenta de bani intre cele doua plus efortul cu instalat cablaraia si alimentarea la cel electronic. nu vreau sa imi amintesc cum se face "amorsarea" la cel electronic ca parca lansezi racheta cu combinatiile de butoane versus cel vacuumatic. in veci nu o sa dau banii pe ala electronic. cel vacuumatic single head face toti banii mai ales ca e la reducere - 70 de euri de multa vreme. nu stiu despre alte ungatoare dar scottoiler m-a satisfacut total si nu a fost nevoie sa mai testez. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Unde este 70 euro? Eu nu am gasit sub 130-140 euro. Celalalt care functioneaza pe principiul vibratiilor sau ceva de genul,e asa de ieftin,aprox 70 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Unde este 70 euro? Eu nu am gasit sub 130-140 euro. Celalalt care functioneaza pe principiul vibratiilor sau ceva de genul,e asa de ieftin,aprox 70 euro https://www.louis.de/en/artikel/scottoiler-louis-special/10004387?list=22010935 pe louis - cica editie speciala. nu stiu de care zici pe principiul vibratiilor. cel din link si cel din descrierea mea e cel vacuumatic. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.