Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Vrei neaparat din Italia?Care e bugetul tau?Am un cunoscut in Bucuresti cu V-strom din 2006 cred ,a mers foarte putin cu el.

Suna-ma si poate rezolvam: 0722.675.842

 

 

Mufa pt GPS mi-am pus si eu, am legat-o direct de baterie si functioneaza normal. N-am mai avut chef sa mai umblu prin mate (mai ales ca mufa vine prevazuta cu siguranta proprie)

Jhon, suna la 0722675842.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare, a inceput cuiva sa-i bazaie pompa de benzina, nu tot timpul dar din cand in cand?

Mie de la o vreme mi se pare ca bazaie pompa de benzina mai tare ca la inceput, iar de cand s-a lasat frigul parca si mai tare. :P

Se aude cand stau la semafor sau cand merg cu viteza f mica, dar e un bazait continuu. Variaza un pic cu turatia, si isi schimba tonalitatea cand trag frana sau cand clipesc semnalizatoarele, pt ca variaza tensiunea.

Alte simptome n-are, debitul pare sa fie ok (n-am masurat, dar motorul nu se balbaie deloc, nici macar pe autostrada la viteza mare), dar ma ingrijoreaza ca se aude destul de tare, chiar si cu rezervorul plin.

 

Aici zice ca in mod normal n-ar trebui sa se auda cand e rezervorul plin:

http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...&artlang=en

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i, in timpul mersului nu se aude, cand sta la relanti mai incepe uneori, nu de fiecare data.

Am remarcat ca daca opresc si pornesc motorul nu se mai aude....macar o perioada.

Din ce am remarcat, n-are importanta la ce nivel se afla benzina, feedback-uri negative de la motor n-am primit....

Ce ciudati si astia de la Suzuki, sa capsuleze filtrul de benzina in pompa, doh..... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine, la DL650, bazae numai cand bag cheia in contact, cateva secunde ( pana se amorseaza probabil), dupa care nu se mai aude nimic, indiferent daca rezervorul este gol sau plin.

 

Cand pui contactul functioneaza cateva secunde, dupa care se opreste daca nu pornesti motorul. Cand pornesti motorul incepe sa functioneze din nou. Poate nu o mai auzi din cauza castii.

 

Maine ii schimb kitul de lant si rulmentul si semeringul de la caroana. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine, la DL650, bazae numai cand bag cheia in contact, cateva secunde ( pana se amorseaza probabil), dupa care nu se mai aude nimic, indiferent daca rezervorul este gol sau plin.

Cat de bine stai cu auzul? :drink:

Dupa ce pornesti motorul se aude un bazait de sub rezervor, doar ca la unele se aude mai tare decat la altele.

 

Igi, cati km ai reusit sa faci cu lantul asta? Si ce simptome ai de zici ca vrei sa schimbi rulmentul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici la mine nu mai bazaie dupa primele secunde, chiar dc pornesc motorul si indiferent ca este rezervorul plin sau gol. :drink: Oricum este posibil sa bazaie mai incet sau sa nu o mai aud de la zgomotul motorului, cine stie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai da ce se intampla cu V-strom de 1000? Nu se mai fabrica? Stiu ca nu e un model asa de reusit ca cel de 650. Nu trege bine la ture joase. am rezolvat-o doar cu Power Commander si tobe leovince

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DL1000 nu mai figureaza in lista de moto pe 2009. Poate si-au luat astia de la Suzuki un an de pauza in fabricatie sa-l mai perfectioneze, sau sa-l schimbe cu unul nou. Daca ar fi dupa mine le-as da cateva sugestii. Max 200kg, cca 800 cmc, min 85 CP, suspensii si frane mai adevarate, parbriz turing, iar din cea veche as pastra cadrul,rotile,rezervorul, farul si saua. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DL1000 se fabrica in continuare, doar ca nu se mai vinde in Europa pt ca nu e Euro III.

Pe site-ul Suzuki USA a aparut modelul 2009:

http://suzukicycles.com/Products/DL1000K9

 

Multi viseaza la un DL800, dar cred ca mai avem cativa ani de asteptat... :drink:

Eu deocamdata sunt super-multumit de DL650, cu toate micile ei neajunsuri e o motocicleta excelenta in foarte multe imprejurari.

Daca avea etriere Brembo radiale cu 4 pistonase, furca inversata, amortizor Ohlins si alte de-astea cred ca multi dintre noi nu si-o mai permiteau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca avea etriere Brembo radiale cu 4 pistonase, furca inversata, amortizor Ohlins si alte de-astea cred ca multi dintre noi nu si-o mai permiteau.

Probabil ca ar costa 9-11000 euro in loc de 7000 cat costa DL650 si tot ar fi mai ieftina decat F800 de la BMW si ar fi o super motocicleta numai buna de turing pe orice drum, 10 ore/zi, dar si de oras. Sper sa le vina mintea la cap si celor de la Suzuki. Intr-un fel ar fi o evolutie fireasca intr-un segment unde nu cred ca ar avea concurenta, respectiv enduroturing mediu. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Bogdan, mi-a venit mufa pt incalzitoare maini dar la codul respactiv care e scris pe punga in care e mufa si firele zice cablu instalacion claxon si are doi papuci intr-un capat si o iesirecu doua fire dincolo firele imi par cam subtiri ca sa duca consumul de curent pt instalatia de incalzire. incerec mai incolo sa pun o poza poate poti sa-mi confirmi daca e aceasta piesa de care am nevoie nu de alta dar nu vreau sa desfac si sa nu portveasca

 

salut Bogdan, mi-a venit mufa pt incalzitoare maini dar la codul respactiv care e scris pe punga in care e mufa si firele zice cablu instalacion claxon si are doi papuci intr-un capat si o iesirecu doua fire dincolo firele imi par cam subtiri ca sa duca consumul de curent pt instalatia de incalzire. incerec mai incolo sa pun o poza poate poti sa-mi confirmi daca e aceasta piesa de care am nevoie nu de alta dar nu vreau sa desfac si sa nu portveasca

 

 

post-38236-1226935932_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, asta este mufa. Intr-o parte intra papuci obisnuiti ca la Dacia si se leaga la manere si partea cealalta intra in mufa pt manere incalzite din instalatia originala de pe moto. Eu am gasit codul pe un site din SUA si intradevar este un cablu de la claxon. Acum ai manere incalzite, dar cred ca s-a terminat sezonul :drink: Manerele nu consuma mult, max 54W pe start si cca 16-18 W pe functionare continua. Cand este foarte frig afara eu le-am lasat pe puterea maxima pana au inceput sa friga (15-20 min) si apoi le treceam pe normal si n-au fost probleme. Firele din instalatie dedicate manerelor incalzite sant la fel de subtiri.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, asta este mufa. Intr-o parte intra papuci obisnuiti ca la Dacia si se leaga la manere si partea cealalta intra in mufa pt manere incalzite din instalatia originala de pe moto. Eu am gasit codul pe un site din SUA si intradevar este un cablu de la claxon. Acum ai manere incalzite, dar cred ca s-a terminat sezonul :rock: Manerele nu consuma mult, max 54W pe start si cca 16-18 W pe functionare continua. Cand este foarte frig afara eu le-am lasat pe puterea maxima pana au inceput sa friga (15-20 min) si apoi le treceam pe normal si n-au fost probleme. Firele din instalatie dedicate manerelor incalzite sant la fel de subtiri.

 

 

ok multumesc mai departe ma descurc. daca mai am probleme cu alte lucruri si nu te deranjeaza o sa mai apelez la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt mufa du-te cu codul si insista sa-l gaseasca in calculatorul lor. Parca era la repere auto, si nu in lista lor curenta de piese moto.Oricum reperul exista si cu ceva insistente, l-am cumparat tot de la B&S, si asta dupa ce initial mi-au spus si mie ca nu exista. Costa 7-8 euro.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Igi, cati km ai reusit sa faci cu lantul asta? Si ce simptome ai de zici ca vrei sa schimbi rulmentul?

 

Nu stiu cati km avea lantul ca am luat motorul second. Eu am facut 12000 cu el si motorul are 33000, dar s-a dus pentru ca l-am bagat pe plaja si am mai facut vreo 400 km pana am curatat lantul :rock: .Lantul era DID dar nu stiu daca era original. Pinionul avea uzura foarte mica si coroana era ca noua dar din lant mi-au sarit si O-ringurile...

Rulmentul l-am schimbat pentru ca avea coroana joc destul de mare dar m-am inselat... E din cauza distantoarelor...

 

Ieri mi-am comandat kit de reglaj al clapetelor de acceleratie si crash-baruri Givi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine ralantiul variaza cu 300 rpm. Am facut consumul si mi-a iesit 6,2 , mers destul de sportiv cu ridicat pe o roata, plecari rapide de la semafor,80% prin oras.

Inca o chestie: a scazut temperatura afara sub 10 grade si a inceput sa imi bata si mie furca fata :what: . Cred ca "s-a ingrosat" uleiul si de-aia bate :rock:

post-3733-1227179796_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti.

Nu am mai intrat pe forum de ceva timp.

Vad subiecte din ce in ce mai interesante pe acest topic. Am citit ultimile 5 pagini.

 

Felicitari :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti.

Nu am mai intrat pe forum de ceva timp.

Vad subiecte din ce in ce mai interesante pe acest topic. Am citit ultimile 5 pagini.

 

Felicitari :lol:

 

 

Ce model de esapament ai pe motorul tau?A trebuit sa faci modificari la montare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...