Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Este normal ca la motocicleta noua sa ai mici probleme la schimbarea vitezelor. Pe de o parte, in primi cateva sute de km, se aseaza discurile de ambreiaj, se mai intinde un pic si cablul de ambreiaj, si de aici necesitatea refacerii reglajelor, iar pe de alta parte nici tu nu esti obisnuit cu modul de cuplare al vitezelor, fiecare model moto avand diferente mici, specifice. Se poate intampla sa-ti scape si intre viteze (la mine 3-4), dar nici asta nu este o nenorocire. Rabdare si dupa 500-1000 de km o sa uiti de astfel de probleme. Legat de manerele incalzite cele originale sant foarte scumpe si nu au nimic in plus. Monteaza-ti unele Saito, tot japoneze la 40-60 euro, dar neaparat si cu protectiile de maini originale, care nici alea nu sant ieftine, dar protejaza la frig si arata bine. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. La fix ai postat, chiar ma gandeam s-o "impodobesc" si eu cu manere incalzite, acum m-am razgandit, o sa-mi iau protectii pentru maini.

2. Am o nelamurie in privinta cutiei de viteze: a 1-a intra cateodata f. frumos nici n-o aud, alteori trancane, si am patit sa nu-mi intre deloc decat daca dau drumul la maneta de ambreiaj pana la 1/2 din cursa; la a 3-a sesizez o oarecare "incapatanare" in a intra, ocazional. E normal?

Protectiile de maini originale sunt ok, dar sunt facute dintr-un plastic destul de moale si fara ranforsari. Protejeaza destul de bine la vant si ploaie, dar nu cred ca tin la tavaleala. Am auzit de oameni care si-au rupt manetele de frana sau de ambreiaj la cazaturi, desi aveau aparatorile astea.

 

Referitor la cutia de viteze - chestiile astea se intampla la orice motor. Depinde cum se nimeresc rotile dintate din cutie in momentul cand vrei sa schimbi viteza.

Alta chestie care mi se intampla uneori e sa nu pot sa schimb in jos daca am viteza prea mica - de exemplu, daca a trebuit sa pun o frana brusca si am ramas intr-a 5-a sau a 6-a, e ceva de munca pana o aduc in viteza I, trebuie sa tin schimbatorul apasat in timp ce dau drumul la ambreiaj ca sa fiu sigur ca intra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate cu protectiile de maini originale. Eu am scapat motorul de pe loc de doua ori pe stanga si de fiecare data s-a strambat /rupt maneta de ambreiaj. O data am inlocuit-o si o data am indreptat-o. Aparatoarea in schimb s-a deformat si apoi si-a revenit la forma initiala.Atele mai bune (solide si care sa acopere bine palma) nu am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iraque: Sa il stapanesti sanatos si sa va impacati bine! :laugh:

 

Si al meu a cazut si s-a rupt si aparatoarea si maneta de frana. :bounce: Am vazut un model fain la Acerbis, ceva touring, cu ramforsari de aluminiu.

 

PS: Cateva poze din concediu. 7000 km in 3 saptamani pe toate tipurile de drumuri si suprafete(chiar si 2 metri de mlastina :P )

post-3733-1221591269_thumb.jpg

post-3733-1221591306_thumb.jpg

post-3733-1221591342_thumb.jpg

post-3733-1221592129_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare mandrii posesori de V-strom ! Am citit cam ce era de citit, vreau insa sa va si intreb: cine se da cu ele pe off-road si cum se comporta ? Vorbesc, evident, de soft-enduro, cam pe unde ati fost si ce impresii lasa motoreta. Din datele tehnice e cam joasa (17 cm) si cel mai rau ma ingrijoreaza toba aia cretinoid amplasata (jos) ... :laugh:

 

MULTUMESC !! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare mandrii posesori de V-strom ! Am citit cam ce era de citit, vreau insa sa va si intreb: cine se da cu ele pe off-road si cum se comporta ? Vorbesc, evident, de soft-enduro, cam pe unde ati fost si ce impresii lasa motoreta. Din datele tehnice e cam joasa (17 cm) si cel mai rau ma ingrijoreaza toba aia cretinoid amplasata (jos) ... :laugh:

 

MULTUMESC !! :bounce:

 

 

 

Pentru soft enduro iti trebuie scut si bare de protectie in rest merge ok.Daca ar fi niste gume gen Metzeler Karoo sau Continental TKC 80 ar fi excelent.

post-156-1221598033_thumb.jpg

post-156-1221598074_thumb.jpg

post-156-1221598102_thumb.jpg

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare mandrii posesori de V-strom ! Am citit cam ce era de citit, vreau insa sa va si intreb: cine se da cu ele pe off-road si cum se comporta ? Vorbesc, evident, de soft-enduro, cam pe unde ati fost si ce impresii lasa motoreta. Din datele tehnice e cam joasa (17 cm) si cel mai rau ma ingrijoreaza toba aia cretinoid amplasata (jos) ... :laugh:

 

MULTUMESC !! :bounce:

Te bate gandul sa schimbi XF-ul cu "fratele mai mare"? :P

Eu n-am apucat inca sa ma dau prea mult pe "off-road", dar am facut cateva drumuri de pietris, pamant, etc. Doar la "pietris" din ala cu pietre destul de mari, cum sunt pe drumul dintre Comarnic si Valea Doftanei, am avut ceva emotii.

I-am pus scut si crashbar, mai trebuie sa-i pun si o protectie de radiator.

Garda la sol pare mica, dar avand in vedere ca pot sa escaladez bordurile lui Videanu pt mine e suficient. :rock:

 

Pentru cine vrea sa vada V-Strom offroad, e aici un topic:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=156028

Sunt cateva poze fantastice acolo daca aveti rabdare sa cautati - treceri prin desert, prin apa, prin mlastini, prin zapada, etc.

Intradevar, aia care se tin de offroad mai serios se incalta cu TKC80 sau Karoo.

 

In alta ordine de idei, mi-am luat parbriz MRA-Vario si e o imbunatatire considerabila.

Eu inclinasem deja un pic suportul de parbriz, asa ca era suportabil chiar si cu parbrizul original si disparusera in mare parte turbulentele.

Cu parbriz MRA pe suport inclinat nici macar nu ma mai deranjeaza prea tare zgomotul pana pe la 160km/h. Dupa aia am alte griji.

Urmatorul pas in "lupta pentru liniste la ghidon" e o casca Schuberth S1 Pro, sper sa o iau saptamana asta.

 

post-6232-1221639084_thumb.jpg post-6232-1221639096_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de lamuriri si sfaturi, azi mi-am ridicat si parbrizul sa vad schimbarea.

@spd, foarte cool scutul de motor, ce natie este?

Poze din trafic.

 

@atw, cum ai reusit sa inclini parbrizul si cat te-a costat MRA-ul?

post-40870-1221639170_thumb.jpg

post-40870-1221639191_thumb.jpg

post-40870-1221639221_thumb.jpg

Editat de iraque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de lamuriri si sfaturi, azi mi-am ridicat si parbrizul sa vad schimbarea.

@spd, foarte cool scutul de motor, ce natie este?

Poze din trafic.

 

@atw, cum ai reusit sa inclini parbrizul si cat te-a costat MRA-ul?

Foarte misto galbenul ala, iti sare in ochi.

 

Am pus niste suruburi mai lungi in partea de jos a suportului si am folosit niste piulite de diametru mai mare pe post de distantiere (intre suport si carena).

Suruburile calca stramb acum pe suport, dar asta e, deocamdata nu dau semne de slabire.

Am facut niste poze dar nu stiu daca sunt suficient de explicite:

post-6232-1221641869_thumb.jpg post-6232-1221641878_thumb.jpg

 

Varianta optima ar fi un suport reglabil de la Madstad, dar am zis sa incerc intai versiunea low-tech. :bounce:

http://www.madstad.com/s.nl/it.A/id.55/.f?...amp;category=67

 

Parbizul e 120E pe Louis, cod 10006993.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te bate gandul sa schimbi XF-ul cu "fratele mai mare"? :bounce:

Eu n-am apucat inca sa ma dau prea mult pe "off-road", dar am facut cateva drumuri de pietris, pamant, etc. Doar la "pietris" din ala cu pietre destul de mari, cum sunt pe drumul dintre Comarnic si Valea Doftanei, am avut ceva emotii.

I-am pus scut si crashbar, mai trebuie sa-i pun si o protectie de radiator.

Garda la sol pare mica, dar avand in vedere ca pot sa escaladez bordurile lui Videanu pt mine e suficient. :laugh:

 

Pentru cine vrea sa vada V-Strom offroad, e aici un topic:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=156028

Sunt cateva poze fantastice acolo daca aveti rabdare sa cautati - treceri prin desert, prin apa, prin mlastini, prin zapada, etc.

Intradevar, aia care se tin de offroad mai serios se incalta cu TKC80 sau Karoo.

 

 

Ma cam bate ... dar deocamdata ezit intre Transalp ( > off) si V-strom ( > on). Eu cand am lasat XF-ul mai jos (adica la 17 cm cat are V-strom-ul) am lovit imediat cu scutul in off ... :| deci 2-3 cm se simt la garda .. ma mai gandesc ..

Editat de alexxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma cam bate ... dar deocamdata ezit intre Transalp ( > off) si V-strom ( > on). Eu cand am lasat XF-ul mai jos (adica la 17 cm cat are V-strom-ul) am lovit imediat cu scutul in off ... :| deci 2-3 cm se simt la garda .. ma mai gandesc ..

 

 

Am avut Transalp 600 si 650.E o diferenta mare intre V-strom si TA mai ales pe sosea,in teren intradevar e un pic cam jos

Suzuki dar nici cu transalpul nu poti face mari minuni, plus ca diferenta de putere e destul de mare si consumul e mai bun la V-strom sa nu mai vb de autonomie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot nega avantajele incontestabile ale V-strom-ului. Dar bani ar fi doar de prima serie, adica 2004, daca nu ma insel. Merita sa iau din 2004 ?

 

Transalp are roata de 21 fata, 20 cm garda la sol, nu e maestru in off dar stai mult mai linistit. Acum depinde ce face fiecare cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot nega avantajele incontestabile ale V-strom-ului. Dar bani ar fi doar de prima serie, adica 2004, daca nu ma insel. Merita sa iau din 2004 ?

Cam astea sunt schimbarile din 2004 si pana acum:

- Bascula e mai lunga cu 15mm

- 2 bujii pe cilindru

- ABS optional

- Comenzile de pe ghidon schimbate

- Cadru vopsit in negru

- Grafica diferita

- Modelul 2008 se pare ca are alternator de 400W fata de 375 inainte

- Clapetele de acceleratie mai greu de sincronizat

- Protectii de cauciuc deasupra scaritelor

 

Motorul din cate stiu eu e la fel dpdv al puterii si fiabilitatii, adica beton.

 

Singurul motiv pt care ar merita sa iei unul mai nou ar fi ABS-ul, dar astea cu ABS sunt destul de scumpe chiar si SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Transalp 600 si 650.E o diferenta mare intre V-strom si TA mai ales pe sosea,in teren intradevar e un pic cam jos

Suzuki dar nici cu transalpul nu poti face mari minuni, plus ca diferenta de putere e destul de mare si consumul e mai bun la V-strom sa nu mai vb de autonomie.

 

Daca mai pui la socoteala si aspectul final dat de Transalp, mai bine iti cumperi modelul din '93 ca e lucrat mai bine. Cand mi-am luat WEE-ul, am trecut si pe la Honda sa vad Transalpul si nu trebuie sa va spun eu, dar cand am vazut ca ma tai la mana in marginea de la rezervor m-am gandit ca e neterminata.

 

 

@spd, scutul arata mult mai bine decat cel original, si pentru mine e potrivit, eu nu fac off-road doar ceva drumuri de tara, deci cred ca e bun.

@atw, am fost sa-mi probez parbrizul in pozitia cea mai inalta si am facut aprox. 100km. Diferentele sunt minime in ce priveste protectia la vant si maxime in privinta turbulentelor. In iarna asta o aranjez cu un MRA, un suport reglabil si dupa vom vedea diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@atw, am fost sa-mi probez parbrizul in pozitia cea mai inalta si am facut aprox. 100km. Diferentele sunt minime in ce priveste protectia la vant si maxime in privinta turbulentelor. In iarna asta o aranjez cu un MRA, un suport reglabil si dupa vom vedea diferenta.

Mie in pozitia cea mai inalta mi s-a parut ingrozitor, iesisem sa fac o proba pe autostrada si dupa cativa km am tras repede pe banda de urgenta si l-am dat la loc in pozitia de mijloc.

Pe la 120km/h mi se balanganea capul de nu mai vedeam nimic, trebuia sa stau culcat pe rezervor ca sa pot sa merg.

Cu suportul inclinat insa e cu totul alta viata, chiar si in pozitia cea mai inalta. De fapt, cred ca nici nu merge pus mai jos daca e inclinat.

Nu e perfect, dar se poate merge.

Cu MRA-ul am reusit sa merg si cu 180km/h oarecum linistit, mai ales daca aplecam putin capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine vrea sa vada V-Strom offroad, e aici un topic:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=156028

Sunt cateva poze fantastice acolo daca aveti rabdare sa cautati - treceri prin desert, prin apa, prin mlastini, prin zapada, etc.

Intradevar, aia care se tin de offroad mai serios se incalta cu TKC80 sau Karoo.

 

Super poze ! Si la pagina doi e unul care zice sec "The v-strom should not be taken offroad. Those who do so are foolish." :laugh:

 

Dupa care primeste reply-uri:

 

"Hmmm... Isn't that what they used to say about men flying too?"

 

"Neither should GS's.... at least... thats what 'they' say....:D"

 

"You and my mom have a lot in common :rolleyes:"

 

Ok, ideea e ca acele "mici" diferente intre modelul 2004 si cel din 2007 sa zicem (parca din 2007 are ABS) sunt notabile. Dar cum ABS nu-mi permit oricum .. m-am reorientat spre Transalp (de care nici nu vroiam sa aud inainte :cheers: ). Hotararea inca nu e luata, intai trebuie sa vand tractorasu asta de care ma voi desparti greu .. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@atw Si eu am manerele incalzite de la suzuki, si nu am problemele de care zici. Singura problema este ca nu se incalzeste tot manerul, se incalzeste doar o "banda" din el, si aia destul de prost pozitionata (undeva sub podul palmei). Sincer, preferam sa imi incalzeasca degetele.

 

Legat de offroad, eu l-am bagat inclusiv pe niste albii de parau coborand de la cabana Susai, si nu a fost nici un fel de problema, dar este totusi cam greu pentru aventuri de genul asta, daca il inclini un pic mai mult decat trebuie, dai de naiba, si e pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa indelungi chinuri, ajutat fiind si de un incident cu un cablu de internet uitat de ,,internautii'' imbecili atarnand pe un stalp la nivelul carenelor.....am reusit sa aerografiez carenele la klv 1000 (sau V-Strom 1000 pentru cine prefera acest gen de exprimare).

Eu zic ca a iesit ok.....

post-9134-1221749448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A iesit intr-adevar bine si pe motor cred ca se vede mai bine. Oricum, eu prefer sa las motorul la exterior cum e de la mama lui, stock.

 

Motocicleta se poate spala la presiune, cu spume, ceara si clatire ca la orice masina? Sau nu? Ca dupa ultima ploaie am facut-o de scandal si-as vrea s-o aranjez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta se poate spala la presiune, cu spume, ceara si clatire ca la orice masina? Sau nu? Ca dupa ultima ploaie am facut-o de scandal si-as vrea s-o aranjez.

 

Salve. Eu o spal asa de vreo 2 ani si pana acum nu are nicio o problema deci cred ca poti sa incerci :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta se poate spala la presiune, cu spume, ceara si clatire ca la orice masina? Sau nu? Ca dupa ultima ploaie am facut-o de scandal si-as vrea s-o aranjez.

Eu am spalat V-Stromul o singura data in 4 luni, la spalatoria aia de langa Motor Team, unde oamenii stiu cat de cat cu ce se mananca motocicletele. Totul e sa nu bage furtunul prin locurile sensibile, adica sub sa.

In rest, il mai sterg pe ici pe colo cu o carpa din cand in cand. :rolleyes:

Savage-ul l-am spalat de multe ori la tot felul de spalatorii si n-am avut nici un fel de problema, dar ala nici n-are prea multa electronica in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...