Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Daca ar fi dupa mine as trage o intrunire la Vatra Dornei, locul copilariei mele. De acolo v-as duce o zi prin Maramures prin Pasul Tihuta cu intoarcere prin Pasul Prisolop si o zi prin nordul Bucovinei pe Obcine. Peisaje de vis. Pe Vraji si compania i-as duce la Gura Haitii in masivul Calimani sau la Bilbor pentru off-road. Dar din pacate e al dracu de departe (520 de km din Bucuresti) si nu se preteaza pentru un week-end. Cel putin de pe miercuri pana duminica.

Mai realist ar fi sa o face undeva pe la Lacul Rosu - Cheile Bicazului sau Toplita. Locurile sunt de vis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pri npasul Prislop sa te mai duci doat tu.........ca eu pe acolo nu mai calc.

 

Hai ca iar incepi sa te dai lovit. Nu e dracu chiar atat de negru. Am avut noi ghinion anul trecut ca ne-a prins furtuna in Pasul Prislop. Perdea de ploaie, fulgere pe stanga si pe dreapta la 10m, gropile din asfalt pline de apa de mergeam pe reflexe. Dar trebuie sa recunosti ca peisajul este de mare efect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am facut si eu un drive test cu noul Strom, din pacate prea putin sa pot rumega f. bine concluziile(doar intr-un poligon s-a desfasurat testu).Ce am observat comparativ cu vechiul strom:

 

- se simte putin mai usurel

- motoru putin putin mai vioi (dar mie mi s-a parut mai putin elastic, parca tragea unpic mai sacadat in ture joase - asta poate fi si din cauza ca inca nu era rodat motoru)

- un plus la bord/instrumente, arata mult mai bine + indicatorul de treapta, trip computer

- protectia la vant chiar daca este unpic mai ingust/mai suplu pare la fel de buna, scobiturile din carene cred ca sunt putin mai ergonomic gandite ca la vechiul, deci tind sa cred ca nu a pierdut din protectia la vant comparativ cu vechiul.

 

Concluzia mea 98 % aceeasi marie dar cu o palarie mai coafata :)

 

Sunt curios de concluziile de la cei care o sa calareasca maine mobra la modul serios (exploatata in toate treptele de viteza, drum intins, viteza de croaziera, etc, cam ce nu am putut proba eu)

Editat de ruler
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am intors primul din test. Foarte reusit motorul. Cuplu cacalau si de foarte jos. Merge la 2200 rot/min intr-a sasea fara probleme si demareaza fara sughituri de la 50, la 150. Sta bine pe viraje, frane si suspensii mult mai bune decat cele vechi. Pozitie in sa similara, sa mai comoda, protectie buna cu parbrizul stok+deflector. Ce se simte din prima este motorul foarte bine echilibrat, nu vibreaza in nici o turatie pana la 9000 rot/min si de aici si senzatia ca nu se forteaza indiferent cat tragi de ea. De la 70 la 130 in depasire in vit 6 pleaca racheta. Cutia de viteze functioneaza mai bine, intra/iese usor din viteze si nimeresti neutralul din prima, si de fiecare data. Bordul nou arata mai modern cu multe informatii si acesibile de la ghidon, plus indicatorul de treapta. Cifrele sunt insa cam mici pt consum si trip. Cele de treapta mai mari si mai vizibile. Aproape ca nu i se poate reprosa nimic, dinamica parca-ti zice ca mergi pe un 800, nu pe 650. Daca va participa iar in Alpi, candideaza pt primul loc. Sunt curios ce o sa mai spuna si ceilalti.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am facut si eu un drive test cu noul Strom, din pacate prea putin sa pot rumega f. bine concluziile(doar intr-un poligon s-a desfasurat testu).Ce am observat comparativ cu vechiul strom:

 

- se simte putin mai usurel

- motoru putin putin mai vioi (dar mie mi s-a parut mai putin elastic, parca tragea unpic mai sacadat in ture joase - asta poate fi si din cauza ca inca nu era rodat motoru)

- un plus la bord/instrumente, arata mult mai bine + indicatorul de treapta, trip computer

- protectia la vant chiar daca este unpic mai ingust/mai suplu pare la fel de buna, scobiturile din carene cred ca sunt putin mai ergonomic gandite ca la vechiul, deci tind sa cred ca nu a pierdut din protectia la vant comparativ cu vechiul.

 

Concluzia mea 98 % aceeasi marie dar cu o palarie mai coafata :)

 

Sunt curios de concluziile de la cei care o sa calareasca maine mobra la modul serios (exploatata in toate treptele de viteza, drum intins, viteza de croaziera, etc, cam ce nu am putut proba eu)

 

A, deci tu ai condus aici ?

http://www.youtube.com/watch?v=2kJxXi5xvDY

 

:D

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum m-am intors si eu de la test-ride, sunt de-a dreptul entuziasmat! :D

Total de acord cu ce a spus Bogdan - mai putin partea cu 2200rpm intr-a sasea, pe care n-am incercat-o :) Am mers un pic si sub 5000, dar in general 5000-10000rpm :bounce:

Si mie mi se pare ca trage mult mai bine - n-o s-o confunde nimeni cu una de 1000, dar chiar se simte diferenta fata de modelul vechi.

Scoate un parait extrem de satisfacator cand bagi mana in gaz, iar airbox-ul suiera de parca e turbo :)

Ce m-a surprins cel mai tare au fost franele, cred ca aici e cea mai mare diferenta - asta chiar franeaza, tragi mai tare cu un deget si scartaie cauciucul, tragi si mai tare si intra ABS-ul, chiar simti ca te poti baza pe franele alea.

Eu am luat-o de la Targoviste la Campulung, pe un drum destul de rupt, dar chiar daca are suspensiile mai rigide ca la a mea, nu pot sa zic ca am suferit prea tare.

Mi-a luat juma' de ora sa-mi sterg ranjetul de pe fata. Chiar imi place :ok:

 

Poze mai tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, nu e o diferenta fantastica - dupa cum spuneam, n-o sa-l confunde nimeni cu unul de 1000, dar se simte diferenta. Poate e accentuata si de sunetul pe care-l scoate toba cand bagi mana in gaz, la aproape orice turatie, nu stiu.

Oricum ca s-o simti trebuie sa mergi la drum, tu parca ziceai ca te-ai dat doar in parcare.

 

Eu am mers in total cu 4 motoare azi - in ordinea latimii ranjetului de pe fata:

 

1 - VStromul nou :rock:

2 - VStromul meu :bounce:

3 - R1200GS :rolleyes:

4 - Honda VTX1300 (parca) :baldy:

 

Poze:

post-6232-0-93763100-1316886181_thumb.jpg

post-6232-0-38874000-1316886183_thumb.jpg

post-6232-0-65710600-1316886184_thumb.jpg

post-6232-0-62148900-1316886185_thumb.jpg

post-6232-0-78035600-1316886186_thumb.jpg

post-6232-0-11811600-1316886188_thumb.jpg

post-6232-0-30598700-1316886191_thumb.jpg

post-6232-0-45835200-1316886192_thumb.jpg

post-6232-0-77563900-1316886193_thumb.jpg

post-6232-0-60657600-1316886195_thumb.jpg

post-6232-0-66424800-1316886213_thumb.jpg

post-6232-0-57377600-1316886214_thumb.jpg

post-6232-0-70913000-1316886215_thumb.jpg

post-6232-0-33102600-1316886217_thumb.jpg

post-6232-0-34869500-1316886218_thumb.jpg

post-6232-0-44842800-1316886219_thumb.jpg

post-6232-0-45587200-1316886220_thumb.jpg

post-6232-0-47659400-1316886223_thumb.jpg

post-6232-0-81877100-1316886224_thumb.jpg

post-6232-0-71753700-1316886225_thumb.jpg

post-6232-0-57854200-1316886237_thumb.jpg

post-6232-0-86447300-1316886238_thumb.jpg

post-6232-0-61224000-1316886239_thumb.jpg

post-6232-0-76762500-1316886241_thumb.jpg

post-6232-0-62215600-1316886244_thumb.jpg

post-6232-0-46499400-1316886245_thumb.jpg

post-6232-0-33921100-1316886246_thumb.jpg

post-6232-0-65808400-1316886247_thumb.jpg

post-6232-0-62157500-1316886248_thumb.jpg

post-6232-0-56828700-1316886249_thumb.jpg

post-6232-0-35449700-1316886260_thumb.jpg

post-6232-0-69633600-1316886261_thumb.jpg

post-6232-0-56357600-1316886263_thumb.jpg

post-6232-0-42936800-1316886264_thumb.jpg

post-6232-0-35034500-1316886265_thumb.jpg

post-6232-0-43579100-1316886266_thumb.jpg

post-6232-0-62130900-1316886267_thumb.jpg

post-6232-0-80310000-1316886268_thumb.jpg

post-6232-0-73698900-1316886269_thumb.jpg

post-6232-0-62498600-1316886270_thumb.jpg

post-6232-0-06422600-1316886282_thumb.jpg

post-6232-0-16104500-1316886283_thumb.jpg

post-6232-0-15805800-1316886284_thumb.jpg

post-6232-0-09874400-1316886285_thumb.jpg

post-6232-0-99459000-1316886285_thumb.jpg

post-6232-0-43653900-1316886287_thumb.jpg

post-6232-0-73821100-1316886288_thumb.jpg

post-6232-0-05003900-1316886290_thumb.jpg

post-6232-0-16775300-1316886291_thumb.jpg

post-6232-0-03411000-1316886292_thumb.jpg

post-6232-0-73610900-1316886305_thumb.jpg

post-6232-0-07534300-1316886307_thumb.jpg

post-6232-0-60746400-1316886308_thumb.jpg

post-6232-0-78445800-1316886309_thumb.jpg

post-6232-0-79510200-1316886310_thumb.jpg

post-6232-0-81129000-1316886311_thumb.jpg

post-6232-0-72309800-1316886312_thumb.jpg

post-6232-0-16447600-1316886316_thumb.jpg

post-6232-0-21261200-1316886317_thumb.jpg

post-6232-0-05918600-1316886318_thumb.jpg

post-6232-0-88430200-1316886331_thumb.jpg

post-6232-0-56787800-1316886335_thumb.jpg

post-6232-0-42986600-1316886336_thumb.jpg

post-6232-0-75025500-1316886338_thumb.jpg

post-6232-0-48569700-1316886340_thumb.jpg

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi-a placut tare mult noua generatie de VStrom. Parerea mea nu poate fi pertinenta pentru in general stilul meu de conducere este mai mult preventiv, dar si asa am simtit o imbunatatire evidenta. M-a incantat foarte mult ca trage din orice turatie si din orice treapta de viteza. Cu Stromul meu, 150 km/h mi se pare o viteza prea mare, dar cu noul model, 170 km/h a fost mai mult decat confortabila. N-as putea zice mare lucru despre frane si suspensii pentru ca asa cum am zis, nu conduc spre extrem dar sunt convins ca parerile lui Bogdan si ATW sunt reale si corecte. Eu m-am bucurat inca o data de gasca noastra frumoasa, plimbare si peisaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puse una langa cealalta, noua/veche si chinuite la max, nu cred ca dinamica celei noi este foarte diferita, mai buna clar, dar nu cu mult. Diferenta o face echilibrarea celor doua motoare, care este perfecta pt cea noua, aproape ca la un 4 in linie si care face ca suprasolicitatea motorului sa nu fie perceputa ca atare. Tragi de motor, urci la 150 nu simti nimic deosebit si parca ai mai trege de ea. Daca este sa fiu carcotasi, in cazul meu specific, singurul lucru pe care l-am simtit ca un disconfort, nu fata de V-Stromul vechi, care este la fel, ci fata de ST, a fost pozitia scaritelor prea inalta, care face ca picioarele sa stea ghemuite si care la mine duce la amorteli la drum lung, peste 500km/zi. Cand am s-o cumpar prima modificare va fi mutarea scaritelor mai jos. Evident, noul DL 650 nu poate fi confundat cu noul DL1000 (daca ar exista sau cand va aparea), dar fata de cel vechi, cel putin singur, fara bagaje si pasager, este tot ce ti-ai dori. Cred ca in momentul asta este cel mai reusit motor enduro turing de 650 din cate sunt la vanzare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord. Chiar sunt curios cum se simte asta nou cu pasager si bagaje. Daca de asta al meu sunt super-multumit 95% din timp, cu asta nou ar trebui sa bata spre 99%... :)

Si eu simt nevoia sa-mi intind picioarele dupa un drum mai lung, dar ma gandesc la o sa mai inalta, nu la scarite mai joase. Chiar daca deocamdata nu prea dau cu ele de pamant, dupa ce o sa invat sa iau si eu o curba ca lumea fara sa-mi umplu fundul de caroten, cine stie... :bounce:

 

Singura parte proasta la asta nou e ca, echipat cu tot ce trebuie, bate spre 10000EUR... e o diferenta destul de mare fata de cat am dat eu - sub 8000, nou, cu aproape tot ce se poate pune pe el - scut, crashbar, topcase, genti laterale, cric central, manere incalzite, parbriz cu deflector, etc.

Bine, chiar si asa, la banii astia nu prea ai de ales. Singurul care m-ar tenta ar fi Tiger 800, dar pe ala n-am unde sa-l incerc.

Si daca ar fi sa nu ma uit la bani deloc, singurul care m-ar mai interesa ar fi Ducati Multistrada 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cit ma pricep eu la motoare nu sint cel mai in masura sa critic sau sa laud dar sa va zic si parerea mea ca nu degeaba m-am dat cu ea.Schimbarea la fata la noul model depinde de gusturi (tot plastic mult)in mers prima impresie a fost ca se misca un pic mai bine,parca sta mai bine pe asfalt,raspunde un pic mai repede la accelerari,ca si la cea veche livrarea puterii e liniara si incepe de jos (un avantaj in traficul din oras),pozitia pe sa un pic mai confortabila (nici de cea veche nu ma pling,mers 14 ore),suspensia pe fata mai tare (buna pe asfalt neted dar pe drum prost un dezavantaj),bordul nou ma cam lasa rece,nu stiu citi se uita in timpul mersului la consumul mediu sau din acel moment,la cit e temperatura in radiator.Cit despre frine nu stiu ,eu doar am accelerat-o si frinarea a fost lina,in schimb frina de motor e mai slaba decit la cea veche (eu conduc mai preventiv si lucrez mult cu frina de motor).

Pe scurt parerea mea: nu e mare diferenta intre cele doua modele,binenteles modelul nou are citeva plusuri dar nu mari,daca ar fi avut 15-20 de cai putere in plus atunci da,s-ar fi observat marea diferenta,Singurul lucru care intradevar m-a incintat si l-as vrea pe stroama mea a fost sunetul scos de toba de esapament (trebuie sa fac rost de una neaparat).

Nu ma injurati dar la o mobra foarte buna nu prea ai ce inbunatatiri sa-i aduci.Fiecare doreste o mobra in felul sau,care sa intruneasca anumite conditii care sa-i satisfaca anumite pretentii,eu nu sint asa de exigent,ce am imi place si sint tare multumit de murgul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa imi spun si eu impresiile: frumos si bun motociclet.

 

+ :

- bord nou si foarte lizibil (oare a observat cineva ca nu are ceas pe el? adicatelea sa vezi ora si minutul :) )

- trage bine

- frane foarte bune

- mi s-a parut ca sta mai bine pe viraj ca al meu

- e mai inalt (sau o fi din telescopul de spate)

- saua foarte comoda

- oamenii din jurul ei sunt tot aia din jurul la modelul vechi si au ramas de prima clasa.

 

- :

- intre 4500 si 5000 are o vibratie care de la primii km am sesizat-o si pe urma am urmarit-o pe toata perioada testului. E acolo constant.

- protectia la vant e la fel ca la modelul vechi (adica tre' aftermarket)

 

Un singur of am si eu: mi-ar fi placut sa ma dau putin pe forestiera cu ea. Dar, deocamdata, ma multumesc si cu coborarea de la popasul de unde am mancat.

 

Eu ii multumesc lui Dan pentru oportunitatea oferita de a testa noul model de V-Strom.

Respect maxim Dane.

 

In rest: toate cele bune!!!

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am reusit sa ajung la 9 la Motor Team. Am plecat abia pe la 11:00 si am luat-o pe Pitesti-Campulung.

Mi-am luat si mandra in spate si am tras tare sa va prind. Mor de ciuda ca n-am reusit.

Am ajuns in Buc la 17:30, cu un mic detur pe la pastravaria din Azuga.

Am tot sperat ca va prind din urma, cand defapt eu trecusem de voi. Probabil cand v-ati oprit sa mancati am trecut de voi.

 

Oricum, a fost o cursa nebuna, mi-a placut tare. V-Strom rules. 420 km in cinci ore si juma. Fara stres sau amorteli. Consum 5.2%.

 

ASta e! Va voi cunoaste data viitoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu ai telefonul nimanui?

Ca si MIonutz ne-a prins din urma la masa. Si a fost ghidat prin tel.

 

Il aveam pe-al lui Bozoro, Fabio... dar sa dea dracii daca l-am putut gasii!

Am facut un update la agenda si cred ca l-am zapacit.

 

Nu-i nimik. Vroiam sa vin pentru gashca mai degraba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stiti careva din cei care ati testat noul Strom cu ce era uns lantu ? :scratch: Se vede in poza de mai jos la ce ma refer, era uns cu ceva treaba rosie.

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=741036

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stiti careva din cei care ati testat noul Strom cu ce era uns lantu ? :scratch: Se vede in poza de mai jos la ce ma refer, era uns cu ceva treaba rosie.

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=741036

 

Posibil sa fie uns cu spray de lant rosu Ipone ,avand in vedere ca motoreta este a Motor team-ului si ei au Ipone

http://www.motorteam.ro/consumabile/view/32

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...