Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

night racer 110 are fix aceleasi specificatii ca si night breakeru unlimeted din poze par identice. 3200K are si night breakeru pe faza scurta, pe vreme uda noaptea in schimb e mai ok cu 3200. Cel putin eu asa consider. linkul de la Emilian pare de un model mai vechi de bec.

 

w5w e la pozitii si la numar

 

lasand becurile la o parte :) readuc in discutie tema telescoapelor de fata : )

 

Am schimbat uleiul si semeringurile de ulei si praf dupa 41500 de km si 4 ani. Primi 33 de mii de km motorul a vazut numai drumuri vestice si asfaltate fara praf. Spalatorie cu spuma activa deloc. Ultimii km a vazut cateva sute de km de drumuri neasfalatate, praf din greu si gropi garla, spuma activa deloc. Semeringurile de praf erau usor crapate in 2 3 locuri, dar nu leam observat in luna aprilie la 33 de mii de km :) Uleiul din telescoape era de culoare gri inchis spre negru. Noroi sub forma de depuneri si alti balauri nu am gasit. Cuzinetii arata inca bine. Zgarieturi pe nici care din tevi, iar arcurile mai au inca 1 cm pana la limita de toleranta. Dupa primi km, primii inpresie e ca lucra usor mai lin/fin dar nimic spectaculos. Pret in Timisoara 285 lei piese+manopera.

 

Manualul de service spune sa inspectezi telescoapele la fiecare 12 mii de km. Prin inspectare se intelege verificarea vizuala de crapaturi a semeringurilor si zgarieturi pe tevi, atat interior cat si exterior si verificarea lungimii arcului. Cum sa inspectezi teaba pe dinuntru fara sa desfaci tot nu pot sa imi dau seama : ), iar daca orice piese prezinta defecte se va inlocui. Nu imi explic de ce in germania in 33 de mii de km si o gramda de revizii facute la reprezentanta nu a fost schimbat vreodata uleiul sau semeringurile, doar daca nu au aplicat principiul ca vizual arata bine de la exterior. Personal cred ca viata uleiului si a semeringurilor este invers proportionala cu cantitatea de praf, insecte, soare, spuma activa si drumuri proaste inghitite de telescoape :) Daca furca este supusa tutror factorilor de stres atunci clar tre servisata mai des decat daca este usor menajata : ) Unii mecanici recomanda o data pe an schimbul de ulei, altii la 2, unii la 5 mii, altii10 mii de km, iar altii la 15. Pareri am auzit/citit multe. Adevarul pare sa fie undeva la mijloc : ) si anume fiecare face cum vrea si cum isi permite : )


» Post actualizat in 30 Jul 2014 13:43

Legat de filtre, eu personal mi-am luat filtru normal, am studiat tangential problema filtrelor spalabile, dar nu mi se pare o mega afacere. Pret filtru normal 90 lei la 12 mii de km. Pret filtru spalabil 200 si de lei. Filtru lavabil nu las tine mai mult de 4-5 spalari si de regula nu ai voie sa il sufli de praf asa cum zice manualul la 6 mii de km ci trebuie spalat. Nu cred ca un spray din acela de spalat tine 5 spalari. Deci in 24 de mii de km costurile sunt identice si o mult mai mare bataie de cap cu cel lavabil si un stres in plus : )

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cooldeep, pune-ti un K&N, si dupa aia mai

vorbim....Oricum aceste filtre merg cel mai bine

in combinatie cu evacuare racing si Power Commander, asa cum are a mea...

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pti pune

 

Salutare!

 

Are experienta cineva in legatura cu filtrele de aer lavabile, tratate cu ulei, ca cel de mai jos?

 

http://www.bmcairfilters.com/standard-bike-filters/fm378-04_d473_1.aspx

 

Mersi!

pune linistit. economisesti o gramada de bani. filtrul normal nutine in romanaia mai mult de 6000. decat daca mergi numai dupa ploaie si cand nu sunt insecte. la 6000 sunt atat de imbacsite incat suflatul nu face altceva dacat sa baga mai abitir praful in ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori se poate spala un filtru K&N in asa fel incat sa ofere aceleasi perfomante ca si nou ? Prin performanta inteleg debit de aer si gradul de filtrabilitate al particulelor. Cate spalari tine un spray de spalat, cate ungeri tine un spray de uns? Cat costa kitu de sprayuri ? Din calculele mele sumare pe 3-4 ani am ajuns la concluzia ca nu castig mare lucru, doar imi fac de lucru cu curatatul.

 

evacuare racing, power comander si tuning nu folosesc, nu vreau sa folosesc si cred ca marea majoritate a vstroamelor de pe sosele sunt stock. Vroiam mai multa putere imi luam alta motocicleta sau alta motorizare, vroiam sa sune altfel, imi luam altceva. Personal nu am nevoie de mai multa putere la aceasta motocicleta. Folosesc motocicleta la ture lungi si multe sute de km pe zi iar un sunet mai puternic mi-ar crea un disconfort. Cand conduci 4-500 de km intr-o singura zi pe drumuri virajate nu iti prea arde sa izbesti pasageru de topcase dupa fiecare curba incat sa simti diferenta celor 2 3 cai teoretici adaugati de noul filtru.

 

A schimbat cineva filtru de aer si apoi a mers cu motocicleta pe un dyno sa vedem niste rezultate concrete si masurate, nu reclame pe net ? Dupa testu cu dyno adica cel teoretic a masurat cineva in practica cate secunde sau sutimi de secunda castiga de la o acceleratie de la un 60-80-100 la 140. Testele sa fie facute de useri ai forumului nu de producatori de piese.

 

Personal consider ca e mult mai important sa ii oferi motocicletei un service ca la carte, consumabile schimbate la timp, reglari si ajustari facute la timp, decat briz brizuri care nu prelungesc cu absulut nimic viata motorului. Am citit pe forumurile acestea discutii pe tot felu de teme si ma ingrozesc cand cineva nu poate sa inteleaga ca lantul este consumabil si trebuie schimbat atunci cand a ajuns la limita de uzura, iar pe forum citesc recomandarea sa inlature 2 zale si apoi citesc ca la nu stiu ce intalnire pe nu stiu ce deal i s-a rupt la unu si la altu lantu. Tot pe forumuri sau FB vad oameni care trag de gume pana sunt trecute de limita de uzura legala(adancimea profilului) si morala(varsta) de mii de km si se mai si lauda cu treaba asta. Nu am citit inca un tutorial serios pe tema cum se masoare si la nevoie ajuteaza supapele, sau pe tema sincornizarii carburatoarelor sau a pozitionarii senzorilor, dar citesc de tobe gaurite, de tobe fara site de filre care mai decare. Nu inteleg cum unii dau sute de euro in tobe facute de firma x de tuning ca sa sune, dar oamenii neglijeaza suspensia sau chestile de baza ale motorului.

 

Tot pe tema informatii eronate va spun ca TPS ul de la modelele k8 in sus, ca asta am, se regleaza cu laptopul si cu mufa de diagnoza si nici decum in service mode. Pe diagnoza 1 mm rotit inseamna o alta valoare care nu apare in service mode. Tot asa va confirm ca nici turometrul nici vitezometrul nu sunt calibrate la adevarata valoare si poti roti aproape 2 mm de tps si in service mode va arata bine. Si totusi cunosc pe cineva care a reusit sa isi calibreze bordul si a dat bani multi la service uri prin alte tari pt treaba aceasta, dar pe forumuri nu gasesti informatia cum se face. De reprezentanta suzuki ce sa mai vb, cel putin in timisoara sunt ca si inexistenti.

 

joebrown a intrebat care avem experienta cu filtre lavabile/spalabile. Eu i-am raspuns ca din punct meu de vedere si strict financiar nu o vad o mare afacere, iar tu, ii spui ca K&N merg cele mai bine si sa mai vorbim dupa ce imi pun si eu asaceva. Eu tocmai acum cateva zile mi-am pus filtru de ala de rahat cu 90 de lei dupa ce am studiat un pic problema. Nici nu stiu daca e sau nu OEM sau ce firma e. Atata vreme cat este produs in aceleasi specificatii ca cel oem nu ma intereseaza nici un alt detaliu si asta doar ca am incredere in acel vanzator. Daca o sa imi ofere vreodata piese de proasta calitate, voi avea o discutie cu el, dar pana atunci ce ii comand aia imi aduce la un pret decent : ).

Imi pare rau sa iti spun dar informatiile oferite de tine sunt subiective bazate pe idei personale si lipsite de o aplicabilitate practica.

 

Textul de genu "Oricum aceste filtre merg cel mai bine" am sa il incadrez la texte de genu "scoate 2 zale din lant sa mai poti merge cu el" "am facut 40 de mii de km cu cauciucurile OEM" "imi pun tobe galgioase sa ma auda conservarul cu geamu inchis cu clima pornita si muzica data spre maxim, de parca el mai poate auzi ceva" "imi fac serviceul la furca o data la 10 ani" "nu trebuie verificate jocurile la supape doar dupa 60k km, ca pana atunci oricum merg bine" "clapetele de acceleratie trebuie sincronizate la 50k km sau daca numai sta la relanti, nu la fiecare 12k km cu mzice manualul" etc.

 

Rog userii acestui topic sa ii respecte pe ceilalti useri si sa ofere informatii cat mai bune, corecte si legale, pt a putea pastra un standard ridicat de calitate al acestui topic.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca idee filtrele k&n sunt garantate cam lifetime daca sunt intretinute cum trebuie. Nu trebuie decat sa le dai cu detergent, le clatesti si le usuci si sa le ungi cu ulei. Un kit de curatat tine cam 10 spalari si e vreo 50 de lei. Si daca o faci la 6000 de kilometri care e problema? Nu spui chiar tu ca il cureti la 6000? Deci tot demontezi. Asa ca per total e mai convenabil. In trei patru schimburi e amortizat. Evident daca faci 3000-4000 pe an nu convine. Dar cine face 10-15000 se poate gandi serios la el ca alternativa. Aici nu e vorba de prestatii sau alte bazaconii. E simpla matematica si comoditate. Deci, de ce sa nu fie recomandat? Cine vrea il pune, cine nu, nu. Si ce nevoie e de tonul asta? Ne scriem si ne dam sfaturi de ani buni pe topicul asta si nimeni nu a patit nimic pana acum. ;)

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa cele spuse de Fabio, din experienta proprie am constatat filtrare mai buna cu filtrele KN sau DNA. Am mai spus-o la Vstrom, in spatele filtrului original, desfacut la 8-9000 km, am gasit praf fin depus pe carcasa. Acelasi lucru la Supertenere. Primul l-am inlocuit cu KN, al doilea cu DNA si carcasele pe interior, perfect curate la intretinere. Contrar a ceeace se spune in popor legat de "filtrarea superioara" a filtrelor de hartie, dar asta am constata eu, repet cu filtrele originale ale motocicletelor si inlocuite la timp. La Vstrom dupa 90000 km parcursi si minim 10 spalari arata ca nou. Idem cu DNA-ul dupa 50000 si cca 6 spalari.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua domnilor!

 

Dupa cum probabil va amintiti (sper/cred) tot intrebam acum ceva vreme despre o toba sport pt. un DL-650.

Intr-un final am reusit, am gasit la cineva o toba de carbon Arrow la un pret bun.

Montajul, destul de simplu, in sensul ca dupa flex, toba s-a potrivit fara alte modificari de traseu. Asa ca a venit o sudura si s-a rezolvat treaba.

Diferenta este desul de mare in sound, dar nu este genul de toba care sa porneasca alarmele la masini. Este un sunet frumos, cum ar trebui, zic eu, sa fie la un V :)

In concluzie sunt foarte multumit de schimbare, pot zice ca in oras s-a reinventat motociclismul datorita sound-ului, si aici ma refer strict la modul in care reactioneaza soferii. Pana acum fiind aproape invizibil...

 

Atasez si o poza, ca sa va faceti o idee cum arata "dracovenia" :)

 

P.S. Ca pret, m-a dus toata joaca la 120E, toba + manopera si mentionez ca odata cu finala am primit traseul complet pana la motor, dar de pe un GSX-R. Evident ca la mine nu s-a potrivit nimic, dar daca aveti vreo conostinta ceva care are nevoie, pot da traseul pe o suma modica sau poate chiar sub forma de donatie.

post-47466-0-99703000-1406795797_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cooldeep, al meu a fost mapat pe Dyno, in Ungaria, la Vegh tech

Racing.K&N inseamna

mult mai mult decat

filtrul stock.Nu am mai

gasit deloc praf in

airbox.Ca nu iti place tie

e una, dar realitatea e

alta...Iar o evacuare de calitate cu db killer in, nu e deloc deranjanta.Cel putin asta am constatat dupa 1230 km.facuti intr-o zi...

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua domnilor!

 

Dupa cum probabil va amintiti (sper/cred) tot intrebam acum ceva vreme despre o toba sport pt. un DL-650.

Intr-un final am reusit, am gasit la cineva o toba de carbon Arrow la un pret bun.

Montajul, destul de simplu, in sensul ca dupa flex, toba s-a potrivit fara alte modificari de traseu. Asa ca a venit o sudura si s-a rezolvat treaba.

Diferenta este desul de mare in sound, dar nu este genul de toba care sa porneasca alarmele la masini. Este un sunet frumos, cum ar trebui, zic eu, sa fie la un V :)

In concluzie sunt foarte multumit de schimbare, pot zice ca in oras s-a reinventat motociclismul datorita sound-ului, si aici ma refer strict la modul in care reactioneaza soferii. Pana acum fiind aproape invizibil...

 

Atasez si o poza, ca sa va faceti o idee cum arata "dracovenia" :)

 

P.S. Ca pret, m-a dus toata joaca la 120E, toba + manopera si mentionez ca odata cu finala am primit traseul complet pana la motor, dar de pe un GSX-R. Evident ca la mine nu s-a potrivit nimic, dar daca aveti vreo conostinta ceva care are nevoie, pot da traseul pe o suma modica sau poate chiar sub forma de donatie.

Cu sonda lamda cum ai facut? A mea e 2010 si are sonda aprope de toba finala.Ai anula-to?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e 2006, nu cred ca are. Oricum nu stiam ca e asa aproape de finala, deci nu mi-am pus problema....

Am facut-o "ciobaneste" nu am stat sa ma interesez prea mult. Am luat toba noua, am taiat-o pe cea veche, sudata cea noua si cam atat...

 

Ideea este ca duminica trecuta am facut o tura de vreo 600km si a mers perfect. Am scos cu pasager (eu 100kg si pasagerul vreo 68), fara bagaje notabile (un rucsac normal bagat in top case) 4.6L/100km. Nu ma dau "reising" dar nici nu merg 50-90-130 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha .cred ca fac si eu sa ma fac putin mai auzit.spune-mi k sti f bine acest motor ,cele 3 imbusuri sunt putin sudate cum le dau jos,sau decupez teava aia mica cu ele nedesfacute,cu mare grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

408 cu transport in ro?

mare atentie la dot.

 

stima,

paul

A ajuns NEXTul la mine si a iesit la final dupa plata comisione/schimburi valutare/paypal etc. :) 425 lei si o bere pt transport in ro. Pe el scrie made in Germany cu DOT 25/14, deci sfarsitul lu iunie a.c., mai mult decat decent. Probabil spatele tot de acolo o sa il comand cand va fi nevoie.

Pt cine are nevoie si posibilitati de transport recomand cu incredere magazinul http://www.ebay.de/usr/reifen-com . Am facut miercuri noaptea comanda/plata si pachetul a ajuns in germania la adresa vineri la pranz.

» Post actualizat in 02 Aug 2014 23:52

Am ajuns sa ma complic si sa comand asa deorece daca comandam de pe acel site din tara cu reducerea de 10% si cu transport imi iesea setul 971 lei si trebuia sa le comand pe amandoua anvelope desi momentan aveam nevoie de una. Apeland la metoda ebay la final voi plati 955 lei +2 beri :) deci 965 lei si cel mai important nu am fost obligat sa le cumpar deodata. Daca s-ar fi aplicat reducerea de 10% si pt o singura anvelopa si ar fi costat 450 lei cu transport atunci nu ma complicam cu alte tari, dar in conditiile in care cu transport pe acel site costa 490 lei am preferat sa fac o ecomonie de 70 lei.

» Post actualizat in 02 Aug 2014 23:56

EDIT: 496 nu 490 vine pe siteul romanesc cu transport cu tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu pe ce site te uiti si cat e berea la tine da iese cu virgula ce zici tu. adica e mai bine sa iei de afara la 5 lei diferenta (970 romania-965 afara) cu riscul sa primesti ceva ce nu poti returna in cazul in care este vechi sau doamne fere peste vreo saptamana apare vreo un defect???

iar un cauciuc fata cu tot cu transport e 477. asta ca sa fim corecti.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu pe ce site te uiti si cat e berea la tine da iese cu virgula ce zici tu. adica e mai bine sa iei de afara la 5 lei diferenta (970 romania-965 afara) cu riscul sa primesti ceva ce nu poti returna in cazul in care este vechi sau doamne fere peste vreo saptamana apare vreo un defect???

iar un cauciuc fata cu tot cu transport e 477. asta ca sa fim corecti.

:cheers:

 

conform http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=6 costa 28 de lei transportu in afara bucurestiului, + 1,24 eco taxa conform http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=7 azi pe site pretu pe fata e de 467,54 lei :) deci avem un cost final 497 lei. Deci la cei 425 platiti de mine avem o diferenta de 72 lei sau conform spuselor tale(477) 52 lei. Si in alte tari se practica politica de retur pe banii clientului exact ca in romania.

Nu vreau sa fur nimanui clientii, dar cine are posibilitatea si cauta solutii gaseste, se pare, solutii mai ieftine. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu castig nimic din treaba asta doar am incercat sa ajut comunitatea Vstrom. nu e vorba de furat clienti ci de informatii eronate de care tot tu spui sa nu mai dam. daca ai dat 425 plus transport diferenta e mult mai mica de 52 lei. plus garantia ca daca ai probleme se pot schimba. care zic eu e mai importanta fata de diferenta de 20-30 de lei care ramane la final. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza pe cineva un Anakee 2 spate , folosit 2000km ( dot aprilie 2014 parca) ?

nu ma impac cu el si vreau sa trec inapoi pe TR91 dar n-am rabdare sa il consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un Metzeler Tourance de spate, nou, nefolosit, cu dot-ul de anul asta. Daca intereseaza pe cineva, il dau la pretul cu care l-am luat, 490 ron. Transportul vi-l asigur eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza pe cineva un Anakee 2 spate , folosit 2000km ( dot aprilie 2014 parca) ?

nu ma impac cu el si vreau sa trec inapoi pe TR91 dar n-am rabdare sa il consum.

 

am primit mai multe mesaje si ca sa nu stau sa raspund la fiecare in parte postez aici mai multe informatii:

- Anakee2 150/70 R17 DOT 05 2014

- folosit doua drumuri Bucuresti-Vama Veche si doua Bucuresti-Brasov

- pret 350 ron. eu am dat pe el 460-470 parca

- livrare in bucuresti sau daca am eu drum in alta parte...il aduc eu

- il dau dupa ce imi vine celalat nou (TR91)

-nu ma grabesc sa-l vand deci daca cineva il vrea sigur pot sa-l tin mai mult

 

0740072363. Miercuri seara plec in Italia si ma intorc duminica deci probabil nu o sa ma gasiti pe telefon tot timpul

post-746-0-26468800-1407237633_thumb.jpg

post-746-0-88266500-1407237634_thumb.jpg

post-746-0-11856500-1407237636_thumb.jpg

post-746-0-41430700-1407237637_thumb.jpg

post-746-0-61974000-1407237638_thumb.jpg

post-746-0-01836600-1407237640_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrele k&n sunt garantate cam lifetime

Lifetime in raport cu ce? Cu media de viata a unui vehicul (care este intre 3 si 5 ani panala prima revanzare) ? Sau cu perioada de timp care trece pana apare varianta imbunatatita a produsului respectiv (intre 5 si 15 ani)?.

 

nu contest calitatea lor, dar nici nu cred in garantiile lifetime.

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...