vrajitoru Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 craciun fericit la toata lumea! hai primavara, ca iarna nu se mai hotaraste sa vina. mi-am pregatit placile si acim ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 CRACIUN FERICIT SI UN AN NOU MAI BUN SI CU CATI MAI MULTI KM PE DOUA ROTI !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Sarbatori fericite tuturor, si sa va aduca mosul bani de benzina si cauciucuri pt la anul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 CRACIUN FERICIT SI UN AN NOU CU MULTE IMP LINIRI.......SI MULTE WEEKENDURI USCATE PENTRU TOTI CARE ALEARGA PE DOUA ROTI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Craciun fericit! La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 La multi ani si sarbatori fericite tuturor! 2010 cu multi km, posesori noi si de ce nu vstromiste si acu ceva de sezon: http://extreme.buell.eu/ http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdetail...1254302463,.htm http://www.wunderlichamerica.com/mm5/merch...y_Code=F800GS-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Ceva pentru mers pe apa nu se gaseste? Vad ca la noi e sezon ploios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 acum mai in gluma mai in serios ati dat peste un subiect care priveste punerea unei roti de 21" pe fata la V-Strom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 nu merita sa pui roata de 21 pe vstrom. nu poti face enduro cu el si cu 21 ii scade manevrabilitatea pe strada si curbe. eu zic ca 19 inch e perfect pt vstrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) acum mai in gluma mai in serios ati dat peste un subiect care priveste punerea unei roti de 21" pe fata la V-Strom? Se potriveste furca si roata de la DR 650 dar ii trebuiesc arcuri mai tari Mesaj completat Poze exemplu Editat Decembrie 28, 2009 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Se potriveste furca si roata de la DR 650 dar ii trebuiesc arcuri mai tari dar o furca upside-down s-ar potrivi de la alta motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 dar o furca upside-down s-ar potrivi de la alta motoreta? Daca vrei neaparat, se poate... http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=507981 Si am vazut pe undeva o poza cu un DL650 cu roti de Africa Twin (21" pe fata), cu furca originala - deci se poate si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) O furca USD implica niste costuri mult mai mari, schimbare trebuie sa se faca cu tot cu juguri. Daca nu aveam ABS la ea (implica costuri suplimentare la modificarea cursei, trebuiesc lungite toate matele de pe acolo) faceam acelasi lucru ca aici: http://www.advrider.com/forums/showthread....k+tubes+v-strom el a mai castigat cam 4 cm in plus la cursa suspensiei pe fata, daca mai adaugi si un amortizor wilbers simplu pe spate mai scoti si de acolo 4 cm in plus si se ajunge la un 20/20, si zic eu suficient ca sa poti face muult mai multe cu vacuta. Editat Decembrie 28, 2009 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 acum mai in gluma mai in serios ati dat peste un subiect care priveste punerea unei roti de 21" pe fata la V-Strom? 21'' nu ma tenteaza dar roti cu spite as vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 nu merita sa pui roata de 21 pe vstrom. nu poti face enduro cu el si cu 21 ii scade manevrabilitatea pe strada si curbe. eu zic ca 19 inch e perfect pt vstrom Nu pre sunt argumente contra..ktm950-990 are 21 si nu cred sa se fii plans cineva de manevrabilitate,cei de la Wunderlich au scos chit de 21 pt GS 1200..americani au si ei un producator(numi vine acum numele in cap) care face roti 21 fata si 18 spate spitate pt BMW sau alte moto mari .....si crede-ma ca m-am dat pe coclau cu moto mari si se simte rota de 21!! Mesaj completat Se potriveste furca si roata de la DR 650 dar ii trebuiesc arcuri mai tariMesaj completat Poze exemplu asa am gandit si eu ...mai am in garaj un DR 800 SI ma sa incerc Mesaj completat Daca vrei neaparat, se poate... http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=507981 Si am vazut pe undeva o poza cu un DL650 cu roti de Africa Twin (21" pe fata), cu furca originala - deci se poate si asta. fata de africana are avantajul ca rota de fata are 2 discuri de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Decembrie 28, 2009 Autor Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) LA MULTI ANI PE DOUA ROTI, CU UNGERE AUTOMATA, TUTUROR V-STROMISTILOR MAI VECHI SAU MAI NOI! Santem pe ultima suta cu ungatoarele. Ultimul obstacol este eticheta autoadeziva pe care vrem s-o facem prin serigrafie pe o folia transperenta. Am ales rosu cu portocaliu pe fond negru (varianta 3) Felicitari pentru rezultat. Chiar arata bine, de functionat nu am nici cea mai mica indoiala. BINE AI VENIT VLAD. Nu-ti va parea rau nici o secunda de alegerea facuta. Editat Decembrie 28, 2009 de AS25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90RIK Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 LA MULTI ANI PE DOUA ROTI, CU UNGERE AUTOMATA, TUTUROR V-STROMISTILOR MAI VECHI SAU MAI NOI! Santem pe ultima suta cu ungatoarele. Ultimul obstacol este eticheta autoadeziva pe care vrem s-o facem prin serigrafie pe o folia transperenta. Am ales rosu cu portocaliu pe fond negru (varianta 3) LA MULTI ANI TUTUROR !!!! Cat despre ungerea automata, daca ne ajuti si pe noi, astia cu 2 maini stangi, ti-am fi tare recunoscatori. Daca le produceti si pentru comercializare, sunt interesat si va multumesc anticipat. Oricum Felicitari! Inca odata LA MULTI ANI SI MULT BELSUG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Livarile si montajul incep din ianuarie 2010. V-Stromistii au prioritate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 in curind o sa am un derestrictor gata. daca e cineva interesat sa faca probe sa-mi spuna. ma intereseaza comportamentul in treptele 2 si 3 la turatii mici si medi la fel de mult ca viteza de top in treptele 5 si 6. derestrictorul modifica si acest comportament; sint foarte curios in ce fel ... pentru derestrictor am disponibile 3 perechi de asa ceva: Male connector: 09900-28710-004 Pack of 5 each $11 Female connector: 09900-28710-005 Pack of 5 each $5 am dat la elf 72 de lei pe 5 perechi. ideea e ca si eu sunt interesat sa scot sau fentez acel limitator,cand ii dati careva de cap sa anuntati si la mine.. ,in rest mie mi-a venit scutul,manerele incalzite,priza de 12v,si....sunt gata modificarile la tobe...bestial.. Mesaj completat ideea e ca si eu sunt interesat sa scot sau fentez acel limitator,cand ii dati careva de cap sa anuntati si la mine.. ,in rest mie mi-a venit scutul,manerele incalzite,priza de 12v,si....sunt gata modificarile la tobe...bestial.. toate cele bune,la multi ami,pentru un an nou mai bun,imbelsugat plin de bucurii si kilometrii alaturi de consoartele noastre. kruno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 ideea e ca si eu sunt interesat sa scot sau fentez acel limitator,cand ii dati careva de cap sa anuntati si la mine.. ,in rest mie mi-a venit scutul,manerele incalzite,priza de 12v,si....sunt gata modificarile la tobe...bestial..Mesaj completat toate cele bune,la multi ami,pentru un an nou mai bun,imbelsugat plin de bucurii si kilometrii alaturi de consoartele noastre. kruno. CE MODIFICARI AI FACUT LA TOBE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90RIK Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Livarile si montajul incep din ianuarie 2010. V-Stromistii au prioritate! Multumesc. Astept sa dai un semn cand sunt gata. LA MULTI ANI !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Decembrie 30, 2009 Autor Share Postat Decembrie 30, 2009 Eu vreau sa va urez putin inainte LA MULTI ANI pentru 2010. Noroc si bafta pentru toti Vstromistii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 CE MODIFICARI AI FACUT LA TOBE? 1 .prima faza le-am dat jos,taiat fata/spate pe sudurile originale ,golit si aruncat tot ce exista pe interior. 2.inlocuit interiorul (mijlocul)cu teava gaurita(ciuruita) fi 50mm.intre teava si peretii tobei indesat vata minerala (sau bazaltica). 3.sudate (imbinate)impreuna mijlocul cu exteriorul. 4.resudate cu argon cotul si capetii pe toba principala,dupa semnele si dimensiunile initiale.. montat inapoi si VOALA,munca de o zi,incununata cu un sunet bestial,gros,ragusit,,ce mai,o simfonie de-a dreptul.... PS.doar ca tin sa mentionez ca sunt la a 6-sea incercare REUSITA de modificari de evacuare,asa ca nu am intampinat prea mari dificultati in a face aceste operatiuni ,insa cu ceva scule si pricepere se poate da de cap fara 6-8 sute euroi cat necesita schimbarea tobelor cu unele aftermarket... bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 1 .prima faza le-am dat jos,taiat fata/spate pe sudurile originale ,golit si aruncat tot ce exista pe interior. 2.inlocuit interiorul (mijlocul)cu teava gaurita(ciuruita) fi 50mm.intre teava si peretii tobei indesat vata minerala (sau bazaltica). 3.sudate (imbinate)impreuna mijlocul cu exteriorul. 4.resudate cu argon cotul si capetii pe toba principala,dupa semnele si dimensiunile initiale.. montat inapoi si VOALA,munca de o zi,incununata cu un sunet bestial,gros,ragusit,,ce mai,o simfonie de-a dreptul.... PS.doar ca tin sa mentionez ca sunt la a 6-sea incercare REUSITA de modificari de evacuare,asa ca nu am intampinat prea mari dificultati in a face aceste operatiuni ,insa cu ceva scule si pricepere se poate da de cap fara 6-8 sute euroi cat necesita schimbarea tobelor cu unele aftermarket... bafta!!! excelent un tutorial cu poze se poate? avea @rul unul dar nu il mai gasesc (dl raul va rog sa-l postati daca se poate. multumesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 1 .prima faza le-am dat jos,taiat fata/spate pe sudurile originale ,golit si aruncat tot ce exista pe interior. 2.inlocuit interiorul (mijlocul)cu teava gaurita(ciuruita) fi 50mm.intre teava si peretii tobei indesat vata minerala (sau bazaltica). 3.sudate (imbinate)impreuna mijlocul cu exteriorul. 4.resudate cu argon cotul si capetii pe toba principala,dupa semnele si dimensiunile initiale.. montat inapoi si VOALA,munca de o zi,incununata cu un sunet bestial,gros,ragusit,,ce mai,o simfonie de-a dreptul.... PS.doar ca tin sa mentionez ca sunt la a 6-sea incercare REUSITA de modificari de evacuare,asa ca nu am intampinat prea mari dificultati in a face aceste operatiuni ,insa cu ceva scule si pricepere se poate da de cap fara 6-8 sute euroi cat necesita schimbarea tobelor cu unele aftermarket... bafta!!! cam asa ceva am si eu in cap..dar ramane o mica intrebare :Db-killer pt iesit in afara tarii...ai reusit sa faci sau ai cumparat din louis ca am vazut ca sunt ceva modele Mesaj completat excelentun tutorial cu poze se poate? avea @rul unul dar nu il mai gasesc (dl raul va rog sa-l postati daca se poate. multumesc) La "Trotinete" ma mai pricep dar sa pun pe forum un link mai greu, dar am sa incerc!! Mesaj completat excelentun tutorial cu poze se poate? avea @rul unul dar nu il mai gasesc (dl raul va rog sa-l postati daca se poate. multumesc) Mesaj completat sunt bun!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.