Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

rectific ceea ce am spus pe pagina anterioara: duminica am verificat de curiozitate, si surpriza, daca brachez ghidonul dreapta total, aparatoarea atinge carea (nu rezervorul) cam in dreptul surubului de sus al carenei. O sa incerc sa revin cu poze. Mentionez ca sunt aparatoare suzuki "genuine". O sa verific daca pot face ceva in sensul asta. (ar mai fi de adaugat ca pe stanga nu atinge)

Editat de mitzone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzile sint reflectorizante si le-am luat de la magazinul de pe circuitul din Pipera Amcart si am dat vreo 30 lei.

Parbrizul e de la Givi si e luat de pe Auner si din cite tin minte aproximativ 100 euro. Eu il am de 2 ani si sint super multumit de el.

 

http://www.auner.at/

 

Download catalog preturi 2008 si gasiti la pag. 127

Mersi pt raspuns.

Aduce cineva marfa de la Auner, sau l-ai luat direct de acolo?

Protectia la vant e singurul lucru care ma nemultumeste la motocicleta asta.

 

rectific ceea ce am spus pe pagina anterioara: duminica am verificat de curiozitate, si surpriza, daca brachez ghidonul dreapta total, aparatoarea atinge carea (nu rezervorul) cam in dreptul surubului de sus al carenei. O sa incerc sa revin cu poze. Mentionez ca sunt aparatoare suzuki "genuine". O sa verific daca pot face ceva in sensul asta. (ar mai fi de adaugat ca pe stanga nu atinge)

 

Am verificat si eu, si surpriza... la mine nu atinge! :moto:

Nici in stanga, nici in dreapta, cu ghidonul bracat la maxim. Raman cel putin 2cm in fiecare parte.

Aparatorile mele sunt tot originale Suzuki. Am si manere incalzite originale, care sunt mai scurte, poate de aici sa apara diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu domnule, si eu am si mansoanele incalzite tot de la suzuki si montate de baietii de acolo odata cu aparatoarele (incercasem si eu in prealabil, dar a fost peste puterile mele sa gasesc beleaua aia de conector, si cei din service s-au chinuit vre-o juma de ora sa-l gaseasca dupa ce in prelabil scosesera carena si rezervorul). Deci nu cred sa fie de la asta. Ar mai fi de spus ca in momeentul testului, motorul era pe cric (lateral) deci usor inclinat stanga. Oare poate braca mai mult in conditiile astea? (logic ar fi sa nu, parerea mea). Poate ne vedem odata prin oras, daca esti din Bucuesti, sa vad cum sunt la tine, ca altfel nu imi dau seama de spil.

Editat de mitzone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu domnule, si eu am si mansoanele incalzite tot de la suzuki si montate de baietii de acolo odata cu aparatoarele (incercasem si eu in prealabil, dar a fost peste puterile mele sa gasesc beleaua aia de conector, si cei din service s-au chinuit vre-o juma de ora sa-l gaseasca dupa ce in prelabil scosesera carena si rezervorul). Deci nu cred sa fie de la asta. Ar mai fi de spus ca in momeentul testului, motorul era pe cric (lateral) deci usor inclinat stanga. Oare poate braca mai mult in conditiile astea? (logic ar fi sa nu, parerea mea). Poate ne vedem odata prin oras, daca esti din Bucuesti, sa vad cum sunt la tine, ca altfel nu imi dau seama de spil.

Ciudat.

Cred ca trec maine pe la arc. Poate apuc sa vad mai de aproape si parbrizul lui AS25, sa vad daca merita banii. :ok:

 

Alta chestie: am incercat sa umblu la robinetul de preload, dar e intepenit. Se misca 2cm stanga-dreapta si atat. :moto:

E vreun spil, sau iti trebuie brand serios ca sa-l misti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus aparatorile de maini originale, iar manere incalzite de la KTM. Montajul l-am facut singur, dar nu atinge nimic. Trebuie sa fie ceva in neregula daca freaca de carena. Daca trebuie pun o poza, daca nu miercuri la ARC, si mai facem schimb de informatii. Saptamana trecuta mi-am schimbat cauciucurile originala dupa 22000km cu Meteler Tourance. Extraordinara senzatie de...... cauciuc nou, se vireza si inclina in curbe intr-un mare fel. Nu-mi trecea prin minte ca este asa o diferenta . In plus am schimbat filtrul de aer cu unul K&N, cel original fiind super inbacsit si cu cel putin 30 de albine si muste in el, si bujiile cu altele noi evident IRIDIU. V-Sromul merge acum parca mai bine ca nou, clar este o diferenta. La ultimul drum cu doua persoane si viteza 100-120km/h, dar si cu varfuri de 140 am scos un consum incredibil de mic, cel mai mic pe care l-am calculat vreodata 3,89 L/%. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rectific ceea ce am spus pe pagina anterioara: duminica am verificat de curiozitate, si surpriza, daca brachez ghidonul dreapta total, aparatoarea atinge carea (nu rezervorul) cam in dreptul surubului de sus al carenei. O sa incerc sa revin cu poze. Mentionez ca sunt aparatoare suzuki "genuine". O sa verific daca pot face ceva in sensul asta. (ar mai fi de adaugat ca pe stanga nu atinge)

 

Exact aceasi situatie. Astazi m-am uitat la inca unul si nu freca. Din cate am observat maneta de frana e cu cativa milimetri mai jos la mine si cred ca din cauza asta freaca.

Weekendul trecut am facut 1500 km. 900 i-am facut pe autostrada, o parte cu pasager si restul singur. Am tinut-o pe la 150 km/h si merge foarte frumos.

Sambata dimineata plec din Italia spre Romania, alti 1400 km dintr-un foc. :ok: :D :D Dar pana atunci trebuie sa ii schimb uleiul si filtrul. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, maine trebuie sa ajung la o intalnire mai simandicoasa, nu cred ca o sa ma duc cu moto la servici. Pe la ce ora va strangeti la arc? Si pana pe la cat stati? Poate reusesc totusi sa dau o fuga acasa, sa iau moto.

In jur de 6:30, dar eu unul nu cred ca stau prea mult azi.

 

Eu am pus aparatorile de maini originale, iar manere incalzite de la KTM. Montajul l-am facut singur, dar nu atinge nimic. Trebuie sa fie ceva in neregula daca freaca de carena. Daca trebuie pun o poza, daca nu miercuri la ARC, si mai facem schimb de informatii. Saptamana trecuta mi-am schimbat cauciucurile originala dupa 22000km cu Meteler Tourance. Extraordinara senzatie de...... cauciuc nou, se vireza si inclina in curbe intr-un mare fel. Nu-mi trecea prin minte ca este asa o diferenta . In plus am schimbat filtrul de aer cu unul K&N, cel original fiind super inbacsit si cu cel putin 30 de albine si muste in el, si bujiile cu altele noi evident IRIDIU. V-Sromul merge acum parca mai bine ca nou, clar este o diferenta. La ultimul drum cu doua persoane si viteza 100-120km/h, dar si cu varfuri de 140 am scos un consum incredibil de mic, cel mai mic pe care l-am calculat vreodata 3,89 L/%. :moto:

Ai stat 22000km cu cauciucurile originale?? :ok: Cum aratau?

Eu am schimbat cauciucul pe spate la Savage dupa vreo 17000km, cand aproape ajunsese la sarma. Deja nu prea imi mai facea placere mersul cu motorul, si nu stiam de ce. Am pus un Dunlop nou si nu-mi venea sa cred, parca imi luasem alta motocicleta. :D

La V-Strom n-am de gand sa mai astept asa mult.

Zilele trecute l-am gasit pe un tip tavalit pe jos la fantani la Unirii, facuse pana pe spate in curba de la cauciucul mult prea tocit. Juliturile aratau destul de dureros, si ale lui, si ale motorului, desi cazuse la viteza destul de mica.

 

Din cate stiu parerile in legatura cu filtrele K&N sunt impartite - lasa sa treaca un debit mai mare de aer, de unde si o mica crestere de performanta, dar odata cu asta lasa sa treaca si mai mult praf.

 

Bujiile Iridium nu stiu daca dau vreo crestere de performanta (sunt discutii interminabile pe tema asta pe net...), dar se pare ca sunt mai durabile.

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, din pacate nu am mai ajuns aseara. Astazi insa am avut ceva mai mult timp sa ma holbez la problema, si se pare ca maneta frana fata, e putin mai jos decat cea de ambreiaj (implicit si aparatoarea e putin mai jos in partea dreapta). Rezovarea pare simpla:o cheie de 10 sau 12, slabit putin suportul de oglinda, care pare sa tina si frana si aparatoare, rotit o idee mai sus, strans bine la loc. O sa va anunt dupa ce incerc miscarea, probabil in weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ieri am dat avansul pentru un DL 650 galben, si din pacate pot sa-l ridic abia la sfarsitul lunii august, cand se intorc baietii din concediu.

Pentru mine a fost foarte important acest topic, m-a ajutat sa iau decizia de a-mi lua V-Strom fara retineri.

Ne mai "auzim"! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ieri am dat avansul pentru un DL 650 galben, si din pacate pot sa-l ridic abia la sfarsitul lunii august, cand se intorc baietii din concediu.

Pentru mine a fost foarte important acest topic, m-a ajutat sa iau decizia de a-mi lua V-Strom fara retineri.

Ne mai "auzim"! :D

Felicitari, sa-l stapanesti sanatos, cat mai multe zeci de mii de km!

O sa-ti placa sigur.

Asa, de curiozitate, de unde l-ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Motor Team Bucuresti, in alta parte n-am gasit galben, am cautat la toti dealerii din tara si toti mi-au spus ca anul asta nu se mai fac galbene :D

Ce sa-i fac, am avut fixatie pe galben...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@igi problema se rezolva foarte usor: ai nevoie de o cheie de 10 si de 5 minute din viata ta :D . Slabesti putin suruburile care tin bratul oglinzii, tragi putin de el spre sa, si se ridica in sus tot (maneta frana plus aparatoare. Strangi surubul purin, brachezi, verifici, eventual mai reglezi odata si asta e. Bafata multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inspectand uleiul de rodaj pe care il am acum am observat ca si-a schimbat culoarea de-a lungul celor 900 de km de la verzui clar pana la un maroniu opac.

Saptamana viitoare vreau sa fac prima revizie la V-Strom (cea de 1000km) si as vrea sa stiu cam ce uleiuri recomandati pentru primul schimb (marca/tip).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inspectand uleiul de rodaj pe care il am acum am observat ca si-a schimbat culoarea de-a lungul celor 900 de km de la verzui clar pana la un maroniu opac.

Saptamana viitoare vreau sa fac prima revizie la V-Strom (cea de 1000km) si as vrea sa stiu cam ce uleiuri recomandati pentru primul schimb (marca/tip).

 

 

eu am pus Motul 7100 10w40 dar l-am aruncat dupa 500 km pt ca a fost cam galagios motorul si cam aspra cutia de viteze, am pus Castrol 10w40 semisintetic,acum e ok.Cu toate ca la Bandit-ul ce l-am avut inaite am folosit doar Motul :D

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus Motul 7100 10w40 dar l-am aruncat dupa 500 km pt ca a fost cam galagios motorul si cam aspra cutia de viteze, am pus Castrol 10w40 semisintetic,acum e ok.Cu toate ca la Bandit-ul ce l-am avut inaite am folosit doar Motul :D

Hmm, 7100 e full sintetic din cate stiu. Sa incerc cu ceva semisintetic sau mineral pentru inceput (gen Motul 5100)?

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, 7100 e full sintetic din cate stiu. Sa incerc cu ceva semisintetic sau mineral pentru inceput (gen Motul 5100)?

 

 

eu zic ca un semisintetic 10w40-10w50 e destul de bun,dar nu vreau sa zic ca Motul e un ulei prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Motor Team Bucuresti, in alta parte n-am gasit galben, am cautat la toti dealerii din tara si toti mi-au spus ca anul asta nu se mai fac galbene ;)

Ce sa-i fac, am avut fixatie pe galben...

S-o conduci sanatos, sa fii sigur ca e o alegere buna! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o conduci sanatos, sa fii sigur ca e o alegere buna! :lol:

 

Multumesc, sper sa ma fereasca Dumnezeu de problemele inerente mersului pe 2 roti.

Acum am timp sa-mi caut echipament...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni am vazut pe un v-strom un deflector de aer montat pe parbriz. Tipul il lauda ca nu-ti mai tremura casca. Are careva de pe aici asa ceva sa spuna o parere? Cam cat costa? Se poate lua separat de parbriz? Merita?

Multumesc pt viitoarele raspunsuri :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni am vazut pe un v-strom un deflector de aer montat pe parbriz. Tipul il lauda ca nu-ti mai tremura casca. Are careva de pe aici asa ceva sa spuna o parere? Cam cat costa? Se poate lua separat de parbriz? Merita?

Multumesc pt viitoarele raspunsuri :eek:

Probabil era un mra-vario (10006993 pe louis pt v-strom).

E 120 de euro, mai scump decat un parbriz Givi. Nu sunt sigur care din ele arata mai putin stupid... :lol:

Daca-ti iei, poate mi-l imprumuti si mie o tura sa vad cum e :P

Trebuie neaparat sa fac ceva cu parbrizul, si nu sunt hotarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni am vazut pe un v-strom un deflector de aer montat pe parbriz. Tipul il lauda ca nu-ti mai tremura casca. Are careva de pe aici asa ceva sa spuna o parere? Cam cat costa? Se poate lua separat de parbriz? Merita?

Multumesc pt viitoarele raspunsuri :lol:

 

 

Eu am MRA cu deflector si e destul de ok cu toate ca geamul il tin in pozitia de jos pt ca in poz de mijloc sau sus imi umfla

geaca in talie.Cred ca problema mare e ca geamurile pt v-strom sunt prea inguste in partea de sus, ar fi bun unul in V ca

BMW GS adventure.Cred totusi ca arata mai bine decat Givi iar daca pun deflectorul jos e un geam normal(aproape).

post-156-1217846450_thumb.jpg

post-156-1217846467_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca un semisintetic 10w40-10w50 e destul de bun,dar nu vreau sa zic ca Motul e un ulei prost.

 

Gata, am facut si eu revizia de 1000, ca ulei am pus Motul 5100 10W50, semisintetic zic eu alegerea cea mai potrivita pentru motorul V-Strom-ului.

Sa vedem cum se comporta, in cei 20 de km cat am mers dupa schimb n-am simtit ca ceva sa se fi schimbat (in bine sau rau).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Un review "proaspat" de DL 650 2008:

http://www.motorcyclemojo.com/articles/2008-vstrom-650/

7000km in 15 zile in Canada si Alaska, si omul n-are decat cuvinte de lauda despre V-Strom, poate chiar prea multe... :)

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am implinit de curand 24000 km cu V-Stromul si in afara de cauciucuri, bujii si filtrul de aer nu am schimbat nimic. Urmeaza un drum mai lung, cca 4000km in Turcia si nu stiu daca sa schimb kit-ul de lant sau nu. Deocamdata nu sant problema in zona transmisiei finale, respectiv pinioanele nu au dintii excesiv de ascutiti, iar lantul este intins cam la 1/2 din cursa axului pe bascula. Ma gandesc totusi la uzura rapida ce apare catre sfarsitul vietii lantului cand ajungi sa-l reglezi la 1000km si tot slab este dupa cateva sute de km. Intrebarea mea este pt cei cu mai multi km pe V-Stromul de 650 si anume dupa cati km a fost nevoie de schimbat kit-ul de lant? Aceiasi nelamurire legat si de viata placutelor de frana originale pe care inca la mai am pe motor si care ar mai avea 2-3 mm de ferodo, dar la fel nu stiu cat vor mai rezista. Intentionam sa fac schimbul la sfarsitul sezonului, deci peste inca 6-7000 de km. Asfalt uscat tuturor si sa auzim numai de bine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bogdan! Eu am 34.500 km cu kit-ul original de lant si nu sunt probleme - pinioanele si lantul arata ok si e intins aproape la jumatate. Placutele au fost schimbate la 30.000km. Drum bun! si sa faci poze frumoase! :) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...