bogdan_harea Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Stie cineva noutati despre politica Suzuki fata de DL1000 model 2009? Vad ca la DL650 au miscat in timp cate ceva respectiv: ABS, doua bujii pe cilindru, bascula lungita cu 15mm, dar la cel mare NIMIC si asta de cand l-au scos. Anul asta am impresia ca nici nu s-au putut vinde in RO din cauza noxelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Stie cineva noutati despre politica Suzuki fata de DL1000 model 2009? Vad ca la DL650 au miscat in timp cate ceva respectiv: ABS, doua bujii pe cilindru, bascula lungita cu 15mm, dar la cel mare NIMIC si asta de cand l-au scos. Anul asta am impresia ca nici nu s-au putut vinde in RO din cauza noxelor. Daca nu ma insel nu s-a vandut nicaieri in Europa, si s-ar putea sa nici nu se mai vanda de-acum incolo. Motorul este destul de vechi (de pe TL1000S din 97) si s-ar putea sa nu reuseasca sa scoata Euro III din el. De modificat s-a modificat cate ceva, stiu sigur ca s-a schimbat parbrizul si bordul, din 2004 ceasurile aratau ca la DL650. S-ar putea sa se fi schimbat si alte chestii. In America din cate stiu se vinde in continuare, neschimbat fata de ultimii ani. Bascula la DL650 a fost lungita ca sa faca loc pt unitatea ABS. In sfarsit am facut rost de genti laterale - multumesc mult spd pentru ajutor! Am facut o extensie pt suportul de topcase si l-am mutat ceva mai in spate, ca sa fie mai mult loc pt pasager si sa pot sa dau jos saua mai usor. Am pus si un stop suplimentar pe suportul de topcase, pt ca cel original parca e prea ascuns acum. Are fundul cam mare cu gentile puse, cam 110cm latime, dar din cate am vazut cam toate sistemele de genti pt DL650 au 100-120cm latime. Asta e, sper sa nu ma apuce strecuratul printre masini din obisnuinta. O mica problema: in timp ce montam gentile, un vecin mi-a atras atentia ca-mi curge ulei din motor. Initial am crezut ca e apa, dar cand m-am uitat mai bine am vazut ca scapa pe la capacul din stanga: Evident, multe dintre suruburi erau slabite, desi n-a trecut mult timp de la revizie, cand ar fi trebuit sa le stranga. Banii mi i-au luat, oricum. Inca un motiv sa nu aruncati banii la reprezentante. In Romania, cel putin. Sper sa-mi fac revizia de 6000km saptamana viitoare in Grecia, sa vedem cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) O mica problema: in timp ce montam gentile, un vecin mi-a atras atentia ca-mi curge ulei din motor. Initial am crezut ca e apa, dar cand m-am uitat mai bine am vazut ca scapa pe la capacul din stanga: Evident, multe dintre suruburi erau slabite, desi n-a trecut mult timp de la revizie, cand ar fi trebuit sa le stranga. Banii mi i-au luat, oricum. Inca un motiv sa nu aruncati banii la reprezentante. In Romania, cel putin. Sper sa-mi fac revizia de 6000km saptamana viitoare in Grecia, sa vedem cum e. Nu ai probleme la radiatorul de ulei ? Editat Septembrie 19, 2008 de spd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Nu ai probleme la radiatorul de ulei ? Nu, furtunul de la radiator era uscat, inclusiv la imbinare. Daca te uiti atent in poza la imbinarea dintre capacul lateral si motor se vad urme de ulei, le-am mai sters eu cu degetul ca sa ma asigur ca e intradevar ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Se intamla uneori sa se slabeasca suruburile carcaselor si sa se mai prelinga ceva ulei. La BMW F650/99 le strangeam in fiecare primavara si dupa un sezon le gaseam un pic slabite. Atunci dadeam vina pe vibratiile monocilindrului. La V-Strom chiar nu mi-a curs nimic pana acum, desi pe site-uri se mai plang unii de scurgeri de ulei si antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 @bogdan harea: Imi poti spune te rog latimea fasiei de tabla din care ai facut lazile laterale? Si ce grosime are tabla. M-am apucat si eu sa-mi fac din acelasi model de cutii si dupa masuritorile mele am ajuns undeva la 300 mm latimea tablei. Mi-e frica sa nu le fac prea inalte sa imi frece pe jos in curbe. Vreau sa le prind pe suporti Givi PL dar inca nu stiu cum. As vrea sa nu se monteze/demonteze prea greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Suze am uitat de rugamintea ta mai veche, dar dupa concediu am avut foarte putin timp liber. Revenind la cutiile pe care vrei sa le faci, tabla are latimea de 300mm, astfel incat rezulta o inaltime a cutiilor de 380mm.Am folosit tabla de inox satinata de 0.8mm. Dintr-o coala ies trei cutii. Intentionam sa folosesc tabla de aluminiu de 1.5mm, dar nu am gasit eloxata si atunci nu stiam un atelier unde s-o eloxez.Aluminiu natur se oxideaza si in timp arata urat si murdareste ingrozitor lucrurile in interior. Cateva poze sa te lamuresti asupra modului de prindere si fixare pe suport si de inchidere. Pe fundul cutiilor am pos o intaritura din tabla de aluminiu de 2,5mm pt a supota o parte din greutatea bagajelor si pt rigidizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Cam asa arata cu carenele montate...din pacate vopsitorul nu prea a ghicit culoarea originala, desi i-am dat codul Una peste alta nu ma deranjeaza, desi i-as cam trimite si restul componentelor ca sa le aduca la acelasi numitor. In alta ordine de idei, vara asta am batut tara in ung si in lat... Buc - Iasi - Buc - Cluj - Buc - Sibiu + alte drumuri mai scurte. S-a comportat admirabil cu pasger basca bulendre. Viteza medie 120km/h si un consum mediu de 5,5 - 6. Acum ca a venit frigul o las sa se ,,hodine''...i-am promis un kit de lant nou si opinci basca o vizita la doctor pt. verificat clapete si ,,valve clearence. By the way....Service-le Motor Team este recomandabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Desi nu sant adeptul motocicletelor pictate, asta arata chiar bine. Spectaculos, dar totusi discret. Daca ar exista un top, ar fi pe primul loc la categoria DL1000.S-o stapanesti sanatos si fara cabluri pe traseu. Cat au rezistat cauciucurile si kit-ul de lant, avad in vedere ca sant la fel ca la DL650, dar suporta niste cai in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Cauciucurile sunt Pirelli Scorpion, au tinut ca 18000 (mai au cam 2-3mm pana la martor), lantul este cel original si acum moto are 27500. Ar mai tine la o ajustare dar daca tot vine iarna...de ce sa nu-l schimb. Mai ales ca la anul vreau sa ajung pana la Capul Nord...sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) Prima data am vazut asta insa nu am dat mare importanta. Acum revad aici la "Rider in the sky acelasi" acelasi lucru : Kawasaki KLV 1000. Pina la urma care e treaba: Kawasaki KLV 1000 sau Suzuki DL 1000? Poate s-a mai discutat insa eu nu am vazut pina acum. Numai bine. Editat Septembrie 21, 2008 de GDan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Este aceeasi motocicleta, dar asamblata partial de Kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 GDan....am fost in Iasi asta vara, mai precis prin Iulie (am stat o luna), daca vii prin fundatie sigur m-ai vazut pe acolo....motorul este negru mat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Este aceeasi motocicleta, dar asamblata partial de Kawasaki. Interesant..... Nu am mai auzit asa ceva pina acum. Care a fost scopul acestei colaborari? Sunt deosebiri, din punct de vedere tehnic, intre aceste motociclete? Au acelasi pret? GDan....am fost in Iasi asta vara, mai precis prin Iulie (am stat o luna), daca vii prin fundatie sigur m-ai vazut pe acolo....motorul este negru mat. Sincer nu-mi amintesc. Am mai trecut prin fundatie insa nu foarte des. Daca mai treci prin Iasi, poate imi dai un semn, caci as vrea sa-ti vad motorul si sa-mi fac o idee despre cu mi-ar sta pe unul la fel. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Azi am descoperit ca scurgerea mea s-ar putea sa fie lichid de racire, si nu ulei. Sau SI lichid de racire, pe langa ulei. M-am trezit cu o baltuta albastra in "groapa" dintre cei doi cilindri, care parea ca s-a scurs si pe capacul lateral. Cu motorul cald, nivelul este mult sub minim, cam cat distanta dintre minim si maxim. Partea proasta e ca nici nu stiu cat timp am mers asa. Partea buna e ca temperatura n-a sarit niciodata de 3 linii, si nici n-am prea abuzat motorul. Sper sa fie OK. Completez doar cu antigel, sau 50/50? Stie cineva ce antigel e recomandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Antigelul recomandat este cel pentru radiatoare din aluminiu....practic orice antigel pentru autoturisme moderne. Cat despre concentratie...vezi ca scrie pe bidon la cat rezista, din cate imi aduc aminte, la o concentratie de 50/50, rezista la -20.... GDan, Kawa KLV1000 este V-Strom din cap in coada, singurele diferente ar fi culorea originala (s-au facut numai portocalii), pe bord scrie Kawasaki in loc de Suzuki (atat), pe cheie scrie Kawasaki si intre faruri are un ornament cromat care nu este prezent la V-Strom. Din ce stiu, Kawa doar vopsea modelul....anyway, pe placuta de pe cadru scrie SUZUKI MOTOR CO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boxitoth Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Dragi posesori de Wee. De mult nu am mai fost pe aici , nu am mai postat de ... nici nu stiu de cand. Initial in anul 2008 am vrut sa fac 2-3000 km , dar am facut aproape 12000. Si pot spune doar lucruri bune despre aceasta motocicleta.Am schimbat(la service) uleiul si filtrul de ulei de 2-ori la 6000 si 12000 km(avand in vedere ca M-ciuc e un oras mai mic , prietenii din ciuc m-au sfatuit sa bag ulei Putoline ), mi-am cumparat aparatoare de maini , cei de la service au curatat filtrul de aer , au strans suruburi si atat. Si merge si merge si merge fara sa am ceva de reprosat . Ca concluzie : nu mi-as scimba V-stromul de 650 cu nici un alt model de motocicleta . Merge cu 140-160 fara probleme , peste aceasta viteza doar fara bagaj merge tot asa pana la 180-190 peste atat nici mie nici lui nu convine , cu bagaje (am sidebaguri textile de la IXS ) pe autostrada peste 160km/h se leagana din cauza ca pe partea unde este toba de esapament sacul este mai departe de sa. Am circulat 90% din rute pe drumuri "normale" , iar 10% pe autostrazi. Consumul daca merg cu pana la 110-120 km fara bagaj este in jur de 4-4,5l/100km , pe autostrada sau daca trag de acceleratie fara sa ma implic sufleteste poate urca si pana la 6l/100km (eu bag benzina de 98 - 100 de la Petrom sau Mol). Distanta maxima ce am parcurs intr-o zi a fost de 820km (de la lacul Balaton pana la Ciuc) cu durerile de fund aferente , dar mai mult am obosit psihic din cauza traficului tipic de la noi din Romania .Distanta cea mai lunga ce am facut , fara sa ma dau jos de pe motor a fost de 310-320 km intre Deva si M-ciuc parcurs in 4,5 ore (atunci mai mult am avut dureri de gat din cauza castii si a drumurilor proaste - am o casca integrala Shoei cu greutate de cca 1300g - dar din cauza denivelarilor mai ales pe drumuri nereparate sau reparate ad-hoc era aproape soft enduro). Ung lantul cu spray Motul sau Putoline , de curatat curat cu sprayuri tot din aceste doua branduri , dar am primit un pont de curatare cu petrol si pensula si mi se pare multmai practic. Motocicleta mi-o spal acasa eu cu curatator cu presiune(sper ca am definit bine - daca nu scuze) ca merita sa fie curat . Singurul lucru ce i-mi pare rau ca majoritatea drumetiilor am facut cu motociclisti de weekend sau singur si nu prea am avut parte de "camarazi" la fel de dusi cu pluta (ca mine)cu cine as-i fi putut discuta(la aceasi lungime de unda) despre motoretele noastre despre acest stil de viata (Multi ma intreba cum ma simt pe motocicleta dupa accidentul de anul trecut , si le spun : Cand sunt acasa cu ai mei si am pe fiica mea in brate sunt cel mai bucuros om, am sufletul impacat , dar cand sunt pe motor atunci simt ca sunt liber si sufletul i-mi zburda intre nori - asa ma simt eu). Am facut o promisiune la ai mei : in fiecare an la 1 apr i-mi scot motorul din naftalina iar pe 1 oct o bag iar in naftalina , deci anu asta mai fac 300-400km si gata.Sper ca ma voi intilni in viitor cu cat mai multi dintre voi , iar daca treceti prin zona va rog sa nu ezitati sa ma contactati (0740-173-223)- m-as simti onorat sa dam mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg_escu Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 La vant este excelent dar din punctul meu de vedere face turbulente prea mari.Am pus o poza cu diferenta dintre al meu(MRA) si asta. Ma intereseaza pe mine parbrizul. Da-mi te rog detalii (pret, locatie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) A fost cineva la service-le Motor Team, sunt ok? Editat Septembrie 24, 2008 de Rider in the sky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Azi am descoperit ca scurgerea mea s-ar putea sa fie lichid de racire, si nu ulei. Sau SI lichid de racire, pe langa ulei.M-am trezit cu o baltuta albastra in "groapa" dintre cei doi cilindri, care parea ca s-a scurs si pe capacul lateral. Cu motorul cald, nivelul este mult sub minim, cam cat distanta dintre minim si maxim. Partea proasta e ca nici nu stiu cat timp am mers asa. Partea buna e ca temperatura n-a sarit niciodata de 3 linii, si nici n-am prea abuzat motorul. Sper sa fie OK. Completez doar cu antigel, sau 50/50? Stie cineva ce antigel e recomandat? Am elucidat si misterul scurgerii de antigel - toate colierele de la furtunele de lichid de racire erau slabite. Pe unul din ele am reusit chiar sa-l invart cu mana. Am completat cu antigel gata diluat 50/50, lipseau cam 250-300ml. Am avut in schimb mari probleme cu unul dintre suruburile care tin plasticele de deasupra rezervorului, nici n-am apucat sa invart bine inbusul ca s-a si rotunjit hexagonul. Pana la urma a trebuit sa-i fac o crestatura cu bomfaierul si am reusit sa-l scot cu o surubelnita supradimensionata. Duminica ar trebui sa plec in Grecia, maine cred ca stau toata ziua si strang suruburi, cine stie ce surprize mai am! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Ciudat...am dat carenele jos de 4-5 ori...cred si nu s-au rotunjit deloc, sigur ai folosit imbusul corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Unele dintre suruburile carenajelor sant din duraluminiu, daci cam moi si daca ai cheia inbus uzata se poate invarti usor in locasul suruburilor. Alte suruburi din mamaliga sant si cele de pretensionare a amortizoarelor fata. Se mutileaza foarte usor fara o scula speciala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Am folosit inbusul din trusa de scule a motorului, cu uzura zero, tocmai pt ca se potrivea cel mai bine pe suruburile alea. Oricum, ambele suruburi din partea de sus au iesit cu un mare "TROSC", probabil au fost date cu Loctite sau ceva asemanator. Asta in timp ce suruburile mai importante de la motor pareau stranse la misto. S-or fi gandit ca e important sa nu-ti zboare carenele in timp ce se dezmembreaza motorul sub ele... Bine ca mi-ai zis de suruburile de la pretensionarea pe fata, chiar vroiam sa umblu la ele. Deocamdata cred ca le las asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Pt suruburile de pretensionare a suspensiei fata eu mi-am facut o cheita speciala, simpla dintr-o platbanda ce constitue deseu la mine la servici. Daca crezi ca-ti trebuie suna-ma si cand treci prin Militari ai una. 0722646373 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Salut pe toti posesorii de motociclete (in curand si eu),mai ales pe cei ce au V-Strom (pt. ca pe asta o vreau din primavara).Am citit toate paginile de pana acum ,am aflat de toate calitalile acestui motor ,de problemele care pot aparea in timp ,ce ulei e bun ,ce cauciuc ,ce reglaje , ce mai pui pe ea ,cum se intretine ,de unde se poate cumpara aia.. aia.. De cand am vazut-o am indragito pe loc si nu stiam de ce ,acum am vazut ca multi o plac si o lauda .Sunt hotarat si la primavara oricum o cumpar ,nu mai sunt la prima tinerete dar nu conteaza ....o vreau....Am o rugaminte la voi ,imi puteti spune (daca stiti)cum se poate cobora saua 2,3cm mai jos ,daca exista model de sa mai subtire ,daca se poate lasa ceva mai jos fara sa dauneze cu ceva motoretei ,am inaltimea de 1,71m ,motoreta are 190 de kg. o sa-mi fie cam greu daca nu ajung jos cu toata talpa piciorului ,...dar nu ma las .Multumesc si pentru toate informatiile care le-am gasit aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.