Marius Mihasan Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Salut baieti Marius sunt si de cateva saptamani sunt posesor de V-Strom, mai exact acest exemplar: Sper sa rezolv cu zilele libere si sa ne cunoastem mai pe indelete la Durau. Pana atunci va salut cu farul din Iasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 de la Oreste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Salut baieti Marius sunt si de cateva saptamani sunt posesor de V-Strom, mai exact acest exemplar: Sper sa rezolv cu zilele libere si sa ne cunoastem mai pe indelete la Durau. Pana atunci va salut cu farul din Iasi zici ca-i noua...ce an este? sa te bucuri de ea si cati mai multi km fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 totusi n-ai spus daca ai coborit si fata la mobra insasi prin natura dl are orintare catre turing si enduro, se subintelege ca ar trebui sa aiba suspensia mai moale ,sa asigure un comfort sporit,problema mea cel putin a aparut doar in anumite cazuri si incarcata la greu ,altfel totul e ok. dl de 1000 fata de fratiorul mai mic difera doar ca are citeva kg in plus si are doua tobe,in rest sint identice nu difera decit la felul cum e prins parbrizul...senzatia ca cea mica ar avea ciclistica mai buna sa nu te pacaleasca din faptul ca trage din turatii mai mici si puterea e livrata foarte liniar,o poti manevra fara zmucituri. dl mic e derivat din cel mare si a aparut pe piata dupa 4ani,timp in care s-a mai ajustat cite ceva pe ici pe colo. nu vreau sa intru in polemica cu bmw-isti dar gs de 650 e mult mai slab decit stromul de 650 la toate capitolele,exceptie partea de enduro (pentru ca are garda la sol mai inalta si cred ceva kg in minus) n-am coborat fata. acum m-a pornesc spre garaj s-o mai ajustez. nu e vorba de polemica dar nu se poate compara cu GS-ul si gata . cred ca ma voi schimba la loc si oasele originale ) (o sa stau ca balerina pe ea ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 de la Oreste ? Nu, nu e de la Oreste, dar el ma ajutat atat la vanzarea mobrei anterioare cat si la cumpararea acesteia. Am luat-o din Bucuresti. zici ca-i noua...ce an este?sa te bucuri de ea si cati mai multi km fara probleme! Anul de fabricatie din certificat e 2006, dar e modelul k7 cu doua bujii. Am fotografiat-o pe partea ei buna , pe stanga are ceva zgarieturi superficiale. Mersi de urari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) dar nu se poate compara cu GS-ul si gata . tu ti-o cauti cu lumanarea!!! nici geseu nu se compara cu Multistrada!!!! ps. niciodata nu o sa poti sa compara o balerina cu un macaragiu. Editat Aprilie 22, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) tu ti-o cauti cu lumanarea!!! nici geseu nu se compara cu Multistrada!!!! ps. niciodata nu o sa poti sa compara o balerina cu un macaragiu. azi mi-am cautat-o cu lanterna ca sa zic asa. in loc sa ies sa ma plimb si eu ca omu'...m-am apucat de înjurat japonezi. cum beeep a mea sa pui o grămada de tipuri de șuruburi pe o singura mobra? astia-s cu capu. au pus security torx t25 pe senzorii TPS si STPS. sa înnebunesc , dupa ce am desfacut toata motoreta ca sa reglez tps-ul constat ca imi trebuie bit torx cu gaura ...duminica la ora 5 . am frecat tot orasul sa gasesc bit-ul ala intr-o versiune sub 20 ron ca doar n-am înnebunit sa dau 99 ron pe un set de biti din care am nevoie doar de unul singur fabio...si doar ma gandeam sa ti-o las vreo saptamana sa mi-o reglezi si sa nu ma mai ating de nici un surub (acum radeam eu de tine )...dar nu..eu batman...batman. boala grea mecanica asta. daca va intrebati de unde mi se trage mancarimea asta, asa arata nepra mea iarna cand ii faceam revizia ) (2003 cred) Editat Aprilie 22, 2012 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 haide bre si matale confunzi nepra cu zuzuchi, asta e cu ochi oblici au maini micute si minte intortocheata. daca tot ai dereglat-o treci pe la mine sa o dam la loc. la tps de aia au pus surubul ala: sa nu se umble. de obicei tps-ul nu se deregleaza, se strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 ...sunt nevoit sa revin la planul initial...peste aproximativ o luna vreau Strom Salut, Vezi si asta ...poate iti iti surade ... /index.php?/topic/673509-motociclete-la-vanzare-motofly-ploiesti/page__st__30 moto-fly ploiesti Stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 vezi ca zilele aste lui Catalin ai mai vine una..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 de obicei tps-ul nu se deregleaza, se strica. pe forumurile din afara la dl 1000 e recomandat sa fie reglat la putin timp dupa achizitie. eu am citit de abia anul trecut si dupa reglarea tps-ului motorul poate fi mai usor controlat la turatii mici din maneta de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 cati km poate duce un kit de lant? eu am vreo 22000km cu kitul actual si in vara mi-am propus o tura mai lunga de vreo 5000km... Stiu, am vb cu el, mai asteapta 2 saptamana asta, dar nu cred ca mai e timp, pt el sa ia numere rosii si pt mine sa fac un drum dus-intos Rm. Valcea-Comanesti....cand ma intorc deacuma. O sa vb cu el din timp sa-mi pregateasca ceva frumos pe cand ma intorc. http://www.motoideea.ro/index.php?pageId=3&adId=2645 sau incearca sa vb cu Cosmin Biris id mess...cos75mari...si impreuna cu el iti alegi ce motocicleta vrei(de pe moto.it, ebay.it, motousate.it) din Italia(din zonele de langa el)...el o verifica, o negociaza si o trimite la Oradea fara sa dai vreun avans vad ca esti din Comanesti...ce sa zic...bafta la cumparare...merita un Vstrom pentru zona ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 pe forumurile din afara la dl 1000 e recomandat sa fie reglat la putin timp dupa achizitie. eu am citit de abia anul trecut si dupa reglarea tps-ului motorul poate fi mai usor controlat la turatii mici din maneta de acceleratie. asa o fi . eu stiu ca se regleaza de fiecare data cand este dereglat . se pune motoreta in dealer mode si vezi repede daca e dereglat sau nu. nu e o chestie ochiometrica ci iti spune ECU daca e bine sau nu. am gasit si torx cu gaura. 3 lei bitu fabio la tine o sa vin sa-mi verifici jocul la supape si eventual o sincronizare...numai ca nu stiu cand o sa fie ziua aia mai ales ca inca nu e o problema care sa-mi stea pe creier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 asa o fi . eu stiu ca se regleaza de fiecare data cand este dereglat . se pune motoreta in dealer mode si vezi repede daca e dereglat sau nu. nu e o chestie ochiometrica ci iti spune ECU daca e bine sau nu. am gasit si torx cu gaura. 3 lei bitu fabio la tine o sa vin sa-mi verifici jocul la supape si eventual o sincronizare...numai ca nu stiu cand o sa fie ziua aia mai ales ca inca nu e o problema care sa-mi stea pe creier da, normal ca se regleaza si cind este dereglat, eu nu am spus ca se regleaza doar o data dupa achizitie ci ca e recomandat sa o faci cit mai repede pentru ca nu vine din fabrica reglat cum trebuie. eu nu am stiut acest lucru si nu am cerut la service reglarea de tps decit 3 ani si ceva mai tirziu. de acum o sa cer o data la 2 ani verificarea de tps. mi se si blocheaza uneori dupa mers constant; probabil la un moment dat o sa-l schimb, poate am noroc si dau de unul care nu se blocheaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 cred ca se deregleaza oricum in timp. iti dai seama ca fiind V motorul asta are ceva vibratii deci in timp suruburile se mai defac iar tps-ul nu e o piesa exclusiv metalica sa strangi ca la balamuc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 (editat) asa o fi . eu stiu ca se regleaza de fiecare data cand este dereglat . se pune motoreta in dealer mode si vezi repede daca e dereglat sau nu. nu e o chestie ochiometrica ci iti spune ECU daca e bine sau nu. am gasit si torx cu gaura. 3 lei bitu fabio la tine o sa vin sa-mi verifici jocul la supape si eventual o sincronizare...numai ca nu stiu cand o sa fie ziua aia mai ales ca inca nu e o problema care sa-mi stea pe creier Fa-i doar o sincronizare, de reglat supapele m-am atacat degeaba la vreo 55000km si erau toate in specificatii ... Am primit un sfat de la un mecanic de incredere cand i-am zis ca vreau sa unblu la ele la 75000km ... "regleaza-le bah cand incepe sa porneasca greu dimineata ca altfel umblii degeaba" nah si asa voi face bafta Editat Aprilie 23, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 cred ca se deregleaza oricum in timp. iti dai seama ca fiind V motorul asta are ceva vibratii deci in timp suruburile se mai defac iar tps-ul nu e o piesa exclusiv metalica sa strangi ca la balamuc . eu sint de acord, mai trebuie doar sa-l convingem pe fabio, miercuri sau joi ma duc la el la schimb de simeringuri, poate-mi da cu ele-n cap Fa-i doar o sincronizare, de reglat supapele m-am atacat degeaba la vreo 55000km si erau toate in specificatii ... Am primit un sfat de la un mecanic de incredere cand i-am zis ca vreau sa unblu la ele la 75000km ... "regleaza-le bah cand incepe sa porneasca greu dimineata ca altfel umblii degeaba" nah si asa voi face bafta azi sint pus pe contrazis, eu le-am verificat la 30.000 si pe la 48.000 km si au necesitat mici rectificari. nu cred ca e bine sa puneti semn de egalitate intre dl650 si dl1000 la intretinere ca da cu virgula. in plus mai e si chestia aia cu ce scrie in manual; uneori sint operatiuni facute degeaba (se verifica si se constata ca e totul ok), alteori nu (se verifica si se rezolva problema). unii aleg sa le faca chiar daca nu au inca simptome ca ar trebui sa le faca. parerea mea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 eu le-am verificat la 30.000 si pe la 48.000 km si au necesitat mici rectificari. nu cred ca e bine sa puneti semn de egalitate intre dl650 si dl1000 la intretinere ca da cu virgula. in plus mai e si chestia aia cu ce scrie in manual; uneori sint operatiuni facute degeaba (se verifica si se constata ca e totul ok), alteori nu (se verifica si se rezolva problema). unii aleg sa le faca chiar daca nu au inca simptome ca ar trebui sa le faca. parerea mea, Nu te contrazic da eu m-am saturat sa verific lucruri ca la carte si sa le gasesc perfecte Bafta mea ca am prieteni cu alte tipuri de motoare si am la ce repara ca altfel ma plictiseam rau. da cum se spune Honda-i Honda si BMW-ul e BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Nu te contrazic da eu m-am saturat sa verific lucruri ca la carte si sa le gasesc perfecte norocosule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Inainte de Paste am schimbat tobele stock cu o pereche Roads Italia. Prima mare diferenta e greutatea, ambele tobe Roads cantarind mai putin decat una stock. Plusul de putere se simte, i-am schimbat si filtrul de aer cu un K&N, iar sunetul este supermisto, mai gutural. "Plusul de putere" din pacate il simtim cu urechile, zgomot mai mare=putere mai mare. Oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 "Plusul de putere" din pacate il simtim cu urechile, zgomot mai mare=putere mai mare. Oare? deci o sa simt și eu plusul de putere când treci pe sub geamul meu stii cumva cate kg au tobele originale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) "Plusul de putere" din pacate il simtim cu urechile, zgomot mai mare=putere mai mare. Oare? Nici eu nu cred in plusul de putere! Am facut chestia asta la un LC4 si la un SV - nu eram tanar, doar nelinistit! E drept se simte o schimbare dar nu e de putere, ci mai degraba de raspuns la acceleratie si o modificare a cuplului in raport cu turatiile. Senzatia e asemanatoare cu cea de "putere". Dar si asta si ce spuneam mai devreme se obtine doar prin schimbarea intregului sistem de evac si retunarea motorului [poate chiar alta harta de aprindere, etc]. Pentru 300 de euro [doar finala] nu castigi decat un minus de 5-6kg [la 650], estetica si multa carne la frigider. Editat Aprilie 24, 2012 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 ... mi-am schimbat si eu toba de curand cu arrow ...nu ma exprim legat de putere pt ca poate fi subiectiva parerea dar cred ca se gasesc pe net diagrame de putere si de la useri - sa nu ziceti ca alea de la producator "e marketing"! Ca si comportament - relantiul a urcat brusc cam cu 500 de rotatii dupa schimbarea de toba+galerie si a trebuie desurubat din greu la reglaj - cred ca corelat cu KN trece mult mai usor aerul prin motor. Nu am schimbat toba nici pt putere si nici pt oo ... pur si simplu ma deranja sunetul prea silentios cand treceam printre masini si soferii tresareau cand ma observau langa geam. Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 eu la hornet am vazut diferenta intre toba cu si fara silencer . cu silencer nu mai tragea prea bine in ture joase . banuiesc (nu stiu pt ca nu am schimbat niciodata tobele cu unele sport) ...deci banuiesc ca e cam echivalent cu schimbarea tobei. sincer mi-a schimba si eu tobele cu unele Leo vince (model mai vechi , aluminiu , oval sbk2 )...dar pana la tobe am altele de rezolvat ..si 500e nu ma incurca prin buzunare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Salut Baieti, Am si eu o curiozitate legata de acest model de motocicleta si am zis sa intreb detinatorii. Povestea incee asa: de multa vreme cochetez cu achizitionarea unui V-strom insa abia acum am posibilitatea sa achizitionez un exemplar Despre fiabilitatea lui 650 am auzit multe insa mi-as dori 1000. Rugamintea mea este sa imi spuneti care sunt diferentele intre cele doua, mai ales din punct de vedere al fiabilitatii, intretinerii si consumului precum si alte diferente constructive . Multumesc anticipat, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.