D3LeiCuie Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 @de3leicuie Domnu, era vorba de motorul de Busa, nu de SV. Hai salut. Nu vii la Vstromania - inchidere de sezon? mai am si momentele mele cand fac pe seriosu salutam pana la urma a ramas 28-30.09? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Acum serios cand o sa vreau sa merg mai tare cu siguranta o voi schimba cu surioara de 1000. Deocamdata motorul asta este perfect pentru nevoile mele, se potriveste ca o manusa de la dainese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 1348294609[/url]' post='3238518']Nu la toate ... la a ta spre exemplu toate mi se par premium, frane, suspensii, materialele folosite sunt de alta calitate... mai putin comutatorul la manerele incalzite :lol: ala zgarie retina la bmw-isti @gospodarul Daca sunt liber weekend-ul in care va hotarati vin cu cea mai mare placere Bugetul este fix, dar nu este acelasi pt toate motocicletele, ca si pretul de vanzare. Manerele incalzite au costat 40euro si sunt super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) @bogdan harea Apropo de manere incalzite, ale mele incalzesc inegal, stangul mau mult decat dreptul, astfel incat pina se incalzeste dreptul, manerul stang aproape frige. Care o fi problema? P.S. Nu vii la Bran sau unde o fi, weekendul urmator? Scuze ca ma bag in seama dar ar fi bine sa verifici lungimea cablului de la intrerupator la fiecare maner. Pentru a se incalzi la fel trebuie sa aibe aceeasi lungime. Daca vrei povestea lunga dami un pm Editat Septembrie 23, 2012 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Pai as veni si eu la w-end-ul de sf de sezon. Ziceti unde, si daca nu e nevoie de cort ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) Care a mai schimbat discurile de fata la v-strom? Ce alternative sunt la cele originale? Ele sunt pe la 4,6mm si aia mici cu ochii oblici spun ceva de 4,5mm minim deci nu as mai avea mult. Nu sunt strambe, nu vibreaza insa nu stiu cat de sanatos este sa merg cu ele mai tocite. Pareri? Cele mai ieftine pe ebay sunt niste chinezarii tip wave dar parca nu as pune asa ceva. Sau are ceva daca merg cu ele pana pe la 4,3-4,4mm? Editat Septembrie 23, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 io am mers pana sub 4. ai pus frane de ss si pui discuri chinezesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) io am mers pana sub 4. ai pus frane de ss si pui discuri chinezesti? Alea chinezesti au picat din start. Le-am adus in discutie doar ca si pret minim. Daca vroiam ceva chinezesc luam bmw Am gasit originale noi la 200 de lire perechea ceea ce e ok odata la 4-5 ani... Daca la tine a mers a mers pana sub 4mm inseamna ca mai stau linistit o perioada (facand analogie s-au dus 0,4mm in aproape 85.000 si acum au 4,6mm daca merg pe aceeasi tipuri de placute macar 50.000km tot mai trag de ele) Credeam ca exista riscul sa se rupa ceva pe la ele sub 4,5mm da m-am mai linistit. Multam de pont Editat Septembrie 23, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Daca vroiam ceva chinezesc luam bmw .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Alea chinezesti au picat din start. Le-am adus in discutie doar ca si pret minim. Daca vroiam ceva chinezesc luam bmw Am gasit originale noi la 200 de lire perechea ceea ce e ok odata la 4-5 ani... Daca la tine a mers a mers pana sub 4mm inseamna ca mai stau linistit o perioada (facand analogie s-au dus 0,4mm in aproape 85.000 si acum au 4,6mm daca merg pe aceeasi tipuri de placute macar 50.000km tot mai trag de ele) Credeam ca exista riscul sa se rupa ceva pe la ele sub 4,5mm da m-am mai linistit.Multam de pont ideea este ca eu am avut franele originale de am mers asa. tu acum ai frane mult superioare, sa nu cedeze mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ale mele au 5.35 mm. Cum domne 5,35mm la tine in loc sa se consume cresc? Stiam ca se depune material din placute pe disc dar nu atat de gros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 e moldovean. asta ar fi singura explicatie probabil si ale mele au mai crescut oleaca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 pai si la ardeleni ce se intampla? sa stiu la ce sa ma astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Pai as veni si eu la w-end-ul de sf de sezon. Ziceti unde, si daca nu e nevoie de cort ma bag te rog baga un ochi aici http://www.vstromania.ro/forum/51-2012/5007-vstromania-editie-de-sfarsit-de-sezon- si scrie-te pe lista. Nu la toate ... la a ta spre exemplu toate mi se par premium, frane, suspensii, materialele folosite sunt de alta calitate... mai putin comutatorul la manerele incalzite :lol: ala zgarie retina la bmw-isti @gospodarul Daca sunt liber weekend-ul in care va hotarati vin cu cea mai mare placere e weekendul asta, daca vrei sa vii, baga o linie noua la lista, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Nu am inteles unde e gluma. Care se mai inscrie la iesirea din weekend-ul asta, zona Bran Moeciu? eu is mai moldovean ca tine...poate de asta nu ne intelegem ....hai nu mai fi ca o fata mare ai mai multe detalii despre ieșirea asta ? eu am în plan o ieșire la Veliko cu o pisi noua...dar dacă se răzgândește fata și nu mai are chef de plimbare, vin și eu la Bran. sincer eu am chef de plimbare. daca e intalnire de betivaneala nu vin ca nu ma tine ficatu' ....10 minute mai tarziu.... am gasit si eu topicul pe vstromania, dar nimic despre ce se va intampla acolo . deci e cu betivaneala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt! Editat Septembrie 25, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt! 98 de cai la roata A crescut si top-speed-ul? Ca oricum asta de 1000 alerga ca un drac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) In sfarsit am rezolvat problema cu opririle motorului,smuceli,etc...Era TPS-ul dus.L-am schimbat la unguri si acum merge bine.Si in aceeasi zi am facut o vizita la un centru dyno tuning.Cam asta a iesit:98,4 CP reali,pusi la sol(119 la ambreiaj) si cuplu de 98,6 NM,ceea ce nu e rau deloc.In viteza a 5-a de la vreo 8800 RPM in sus,se pierd cca.20 CP,de aceea i-am pus un derestrictor.Cei care au V Strom 1000 K8 sa nu dea bani pe kituri de eliminat lambda.Trebuie anulat doar un fir din ECM.Concluzia:daca vrei sa mearga de sa rupa,fara sa ridici consumul aproape deloc,iata:un PCIII,un derestictor si un tuner care stie ce face...Si cand ma gandesc,,ca in Romania asta,asa ceva e de-a dreptul imposibil...Ce e al lor,e al lor!Ungurii te rezolva cu orice si la preturi de bun simt! Limitarea puterii in ultimile trepte era pt micsorarea vitezei max, care depaseste cu mult 200km/h, iar restul motocicletei, suspensie, ciclistica, pozitie, nu sunt facute pt aceasta viteza in conditii de siguranta.Prima varianta 2002 nu era restrictionata si au fost probleme. Editat Septembrie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Vin bre, vin si io. Si daca nu vin, bere Am incercat sa scriu pe vstromania, dar am uitat userul si parola, acum nu mai am timp sa le recuperez ca sunt pe fuga. Solo ma prezint, asa ca trebuie sa impart camera cu cineva... Editat Septembrie 26, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Chiar ca cu ursu am nimerit Deci stau cu Big Boy. Cei care plecati vineri din Buc de la ce ora si de unde plecati, trebuie sa vad daca pot sa plec de vineri sau de sambata de la prima ora (cu Big Boy) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Limitarea puterii in ultimile trepte era pt micsorarea vitezei max, care depaseste cu mult 200km/h, iar restul motocicletei, suspensie, ciclistica, pozitie, nu sunt facute pt aceasta viteza in conditii de siguranta.Prima varianta 2002 nu era restrictionata si au fost probleme. Asa e!Acum merge de rupe asfaltul(nu ca n-ar fi mers si inainte)in orice viteza,cu bagaje grele si 2 persoane,fie dealul cat o fi...Eu nu merg tare decat rareori,dar acum merge rotund,nu mai vibreaza chiar asa si acolo unde mergeam cu a 2-a acum merg cu a 3-a.Plus ca in situatii mai nasoale un sprint instant te poate scoate.Nu a fost tocmai ieftina "afacerea"dar merita din plin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 referirotor la "intrunirea" de la Fundata... in 20 min ma pornesc (5pm )...e cam tarziu ...dar mai este careva care merge acum ? 0740072363 o iau prin targoviste, rucar, fundata o sa merg mai alert decat de obicei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) O idee pentru amplasarea afisajului vitezelor(daca aveti derestrictor cu afisaj).Nu il ploua si nici nu atrage privirea celor care nu prea isi tin mainile acasa.Cand e stins se confunda cu "peisajul". Editat Septembrie 29, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) Se poate monta si in bord in partea de jos a turometrului. Firele de legatura trec prin garnitura de burete care etansaza cele doua jumatati ale bordului, Este protejat si de ploaie si la loviri accidentale. Montarea este relativ usoara, dar afisajul trebuie sa fie neprotejat de o carcasa, cum este cazul mai sus. Cel mai greu este sa faci rost de un indicator, ca fabricantul nostru s-a pensionat!!!!! Buna treaba ai facut. Inca oftez dupa un indicator de treapta pt ST. Pe Vstrom era minunat. Editat Septembrie 29, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) Se poate monta si in bord in partea de jos a turometrului. Firele de legatura trec prin garnitura de burete care etansaza cele doua jumatati ale bordului, Este protejat si de ploaie si la loviri accidentale. Montarea este relativ usoara, dar afisajul trebuie sa fie neprotejat de o carcasa, cum este cazul mai sus. Cel mai greu este sa faci rost de un indicator, ca fabricantul nostru s-a pensionat!!!!! Buna treaba ai facut. Inca oftez dupa un indicator de treapta pt ST. Pe Vstrom era minunat. M-am gandit si la asta,dar riscam sa distrug afisajul daca incercam sa-l deschilotez si la o eventuala demontare merge mai usor.Personal nu prea ma coafeaza afisajul,dar daca derestrictorul asa a venit,asa l-am lasat,desi ma gandeam sa-l indepartez.Apropo! ST e Pan European?Ma batea gandul,dar dupa ce am mers cu cea de 1100 am renuntat.Nu aveam loc la genunchi,ghidonul cam in fata si cam jos si pe drumuri foarte virajate mi s-a parut cam dulap...dar ma rog,per ansamblu e o touring adevarata.Motorul,mai ales lipsa vibratiilor,calitatea fabricatiei si cutia mi se par remarcabile. Editat Septembrie 29, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.