Dan Alexandru Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Vrei neaparat din Italia?Care e bugetul tau?Am un cunoscut in Bucuresti cu V-strom din 2006 cred ,a mers foarte putin cu el. Suna-ma si poate rezolvam: 0722.675.842 Mufa pt GPS mi-am pus si eu, am legat-o direct de baterie si functioneaza normal. N-am mai avut chef sa mai umblu prin mate (mai ales ca mufa vine prevazuta cu siguranta proprie) Jhon, suna la 0722675842. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Intrebare intrebatoare, a inceput cuiva sa-i bazaie pompa de benzina, nu tot timpul dar din cand in cand? Mie de la o vreme mi se pare ca bazaie pompa de benzina mai tare ca la inceput, iar de cand s-a lasat frigul parca si mai tare. Se aude cand stau la semafor sau cand merg cu viteza f mica, dar e un bazait continuu. Variaza un pic cu turatia, si isi schimba tonalitatea cand trag frana sau cand clipesc semnalizatoarele, pt ca variaza tensiunea. Alte simptome n-are, debitul pare sa fie ok (n-am masurat, dar motorul nu se balbaie deloc, nici macar pe autostrada la viteza mare), dar ma ingrijoreaza ca se aude destul de tare, chiar si cu rezervorul plin. Aici zice ca in mod normal n-ar trebui sa se auda cand e rezervorul plin: http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...&artlang=en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 si la mine se aude din cand in cand,nu am urmarit daca face cand e rezervorul gol sau plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 La mine bazaie tot timpul. In timpul mersului nu o aud, doar cand stau pe loc. Dar cat timp bazaie inseamna ca functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Asa-i, in timpul mersului nu se aude, cand sta la relanti mai incepe uneori, nu de fiecare data. Am remarcat ca daca opresc si pornesc motorul nu se mai aude....macar o perioada. Din ce am remarcat, n-are importanta la ce nivel se afla benzina, feedback-uri negative de la motor n-am primit.... Ce ciudati si astia de la Suzuki, sa capsuleze filtrul de benzina in pompa, doh..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 La mine, la DL650, bazae numai cand bag cheia in contact, cateva secunde ( pana se amorseaza probabil), dupa care nu se mai aude nimic, indiferent daca rezervorul este gol sau plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 La mine, la DL650, bazae numai cand bag cheia in contact, cateva secunde ( pana se amorseaza probabil), dupa care nu se mai aude nimic, indiferent daca rezervorul este gol sau plin. Cand pui contactul functioneaza cateva secunde, dupa care se opreste daca nu pornesti motorul. Cand pornesti motorul incepe sa functioneze din nou. Poate nu o mai auzi din cauza castii. Maine ii schimb kitul de lant si rulmentul si semeringul de la caroana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 La mine, la DL650, bazae numai cand bag cheia in contact, cateva secunde ( pana se amorseaza probabil), dupa care nu se mai aude nimic, indiferent daca rezervorul este gol sau plin. Cat de bine stai cu auzul? Dupa ce pornesti motorul se aude un bazait de sub rezervor, doar ca la unele se aude mai tare decat la altele. Igi, cati km ai reusit sa faci cu lantul asta? Si ce simptome ai de zici ca vrei sa schimbi rulmentul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Cu auzul multumesc lui Dumnezeu stau bine, si astazi am fost si mai atent si chiar asa este. Bag cheia in contact, bazae cateva secunde dupa care tace. Pornesc motorul si nu se mai aude nici un bazait. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Nici la mine nu mai bazaie dupa primele secunde, chiar dc pornesc motorul si indiferent ca este rezervorul plin sau gol. Oricum este posibil sa bazaie mai incet sau sa nu o mai aud de la zgomotul motorului, cine stie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Bai da ce se intampla cu V-strom de 1000? Nu se mai fabrica? Stiu ca nu e un model asa de reusit ca cel de 650. Nu trege bine la ture joase. am rezolvat-o doar cu Power Commander si tobe leovince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 DL1000 nu mai figureaza in lista de moto pe 2009. Poate si-au luat astia de la Suzuki un an de pauza in fabricatie sa-l mai perfectioneze, sau sa-l schimbe cu unul nou. Daca ar fi dupa mine le-as da cateva sugestii. Max 200kg, cca 800 cmc, min 85 CP, suspensii si frane mai adevarate, parbriz turing, iar din cea veche as pastra cadrul,rotile,rezervorul, farul si saua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 DL1000 se fabrica in continuare, doar ca nu se mai vinde in Europa pt ca nu e Euro III. Pe site-ul Suzuki USA a aparut modelul 2009: http://suzukicycles.com/Products/DL1000K9 Multi viseaza la un DL800, dar cred ca mai avem cativa ani de asteptat... Eu deocamdata sunt super-multumit de DL650, cu toate micile ei neajunsuri e o motocicleta excelenta in foarte multe imprejurari. Daca avea etriere Brembo radiale cu 4 pistonase, furca inversata, amortizor Ohlins si alte de-astea cred ca multi dintre noi nu si-o mai permiteau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Daca avea etriere Brembo radiale cu 4 pistonase, furca inversata, amortizor Ohlins si alte de-astea cred ca multi dintre noi nu si-o mai permiteau. Probabil ca ar costa 9-11000 euro in loc de 7000 cat costa DL650 si tot ar fi mai ieftina decat F800 de la BMW si ar fi o super motocicleta numai buna de turing pe orice drum, 10 ore/zi, dar si de oras. Sper sa le vina mintea la cap si celor de la Suzuki. Intr-un fel ar fi o evolutie fireasca intr-un segment unde nu cred ca ar avea concurenta, respectiv enduroturing mediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 salut Bogdan, mi-a venit mufa pt incalzitoare maini dar la codul respactiv care e scris pe punga in care e mufa si firele zice cablu instalacion claxon si are doi papuci intr-un capat si o iesirecu doua fire dincolo firele imi par cam subtiri ca sa duca consumul de curent pt instalatia de incalzire. incerec mai incolo sa pun o poza poate poti sa-mi confirmi daca e aceasta piesa de care am nevoie nu de alta dar nu vreau sa desfac si sa nu portveasca salut Bogdan, mi-a venit mufa pt incalzitoare maini dar la codul respactiv care e scris pe punga in care e mufa si firele zice cablu instalacion claxon si are doi papuci intr-un capat si o iesirecu doua fire dincolo firele imi par cam subtiri ca sa duca consumul de curent pt instalatia de incalzire. incerec mai incolo sa pun o poza poate poti sa-mi confirmi daca e aceasta piesa de care am nevoie nu de alta dar nu vreau sa desfac si sa nu portveasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) DA, asta este mufa. Intr-o parte intra papuci obisnuiti ca la Dacia si se leaga la manere si partea cealalta intra in mufa pt manere incalzite din instalatia originala de pe moto. Eu am gasit codul pe un site din SUA si intradevar este un cablu de la claxon. Acum ai manere incalzite, dar cred ca s-a terminat sezonul Manerele nu consuma mult, max 54W pe start si cca 16-18 W pe functionare continua. Cand este foarte frig afara eu le-am lasat pe puterea maxima pana au inceput sa friga (15-20 min) si apoi le treceam pe normal si n-au fost probleme. Firele din instalatie dedicate manerelor incalzite sant la fel de subtiri. Editat Noiembrie 17, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 DA, asta este mufa. Intr-o parte intra papuci obisnuiti ca la Dacia si se leaga la manere si partea cealalta intra in mufa pt manere incalzite din instalatia originala de pe moto. Eu am gasit codul pe un site din SUA si intradevar este un cablu de la claxon. Acum ai manere incalzite, dar cred ca s-a terminat sezonul Manerele nu consuma mult, max 54W pe start si cca 16-18 W pe functionare continua. Cand este foarte frig afara eu le-am lasat pe puterea maxima pana au inceput sa friga (15-20 min) si apoi le treceam pe normal si n-au fost probleme. Firele din instalatie dedicate manerelor incalzite sant la fel de subtiri. ok multumesc mai departe ma descurc. daca mai am probleme cu alte lucruri si nu te deranjeaza o sa mai apelez la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 co98 spune-mi te rog de unde ai comandat-o si cat a costat? La B&S mi-au spus ca nu exista asa ceva. Poate nu am vorbit cu cine trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) Pt mufa du-te cu codul si insista sa-l gaseasca in calculatorul lor. Parca era la repere auto, si nu in lista lor curenta de piese moto.Oricum reperul exista si cu ceva insistente, l-am cumparat tot de la B&S, si asta dupa ce initial mi-au spus si mie ca nu exista. Costa 7-8 euro. Editat Noiembrie 19, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Multumesc Bogdan! Cred ca o sa le dau si un mail cu poza in cazul in care sustin ca nu au asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Igi, cati km ai reusit sa faci cu lantul asta? Si ce simptome ai de zici ca vrei sa schimbi rulmentul? Nu stiu cati km avea lantul ca am luat motorul second. Eu am facut 12000 cu el si motorul are 33000, dar s-a dus pentru ca l-am bagat pe plaja si am mai facut vreo 400 km pana am curatat lantul .Lantul era DID dar nu stiu daca era original. Pinionul avea uzura foarte mica si coroana era ca noua dar din lant mi-au sarit si O-ringurile... Rulmentul l-am schimbat pentru ca avea coroana joc destul de mare dar m-am inselat... E din cauza distantoarelor... Ieri mi-am comandat kit de reglaj al clapetelor de acceleratie si crash-baruri Givi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Igi, fa si tu o fapta buna si pune pe forum o poza cu continutul kitului pt reglaj clapete de acceleratie, ca tare-s curios. O verificare macar ar trebui sa fac si eu in iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 La mine ralantiul variaza cu 300 rpm. Am facut consumul si mi-a iesit 6,2 , mers destul de sportiv cu ridicat pe o roata, plecari rapide de la semafor,80% prin oras. Inca o chestie: a scazut temperatura afara sub 10 grade si a inceput sa imi bata si mie furca fata . Cred ca "s-a ingrosat" uleiul si de-aia bate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Noiembrie 21, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2008 Salutare baieti. Nu am mai intrat pe forum de ceva timp. Vad subiecte din ce in ce mai interesante pe acest topic. Am citit ultimile 5 pagini. Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Salutare baieti.Nu am mai intrat pe forum de ceva timp. Vad subiecte din ce in ce mai interesante pe acest topic. Am citit ultimile 5 pagini. Felicitari Ce model de esapament ai pe motorul tau?A trebuit sa faci modificari la montare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.