bogdan_harea Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Daca ai trecut la Vstrom, mai cauta-ti o activitate de distractie. Pescuit, tras cu arcul, Cu Suzuki te plictisesti groaznic. Nu se strica mai deloc. Nu tu personalitate, nu tu caracter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 o mizerie nu alta. @bio: daca e din cu 2 bujii are filtru mic si ieftin . trebuie doar demontat rezervorul si pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 n-am nici cea mai mica problema dar ma gandeam ca daca tot le-am dat jos sa fac si treaba asta daca se merita . trage de-o ia naiba lpana ajunge pe rosu ) . ca dupa aia ii taie gazul automat ) daca e asa , nu-i mai fac nimic pana nu da semne ca ar avea nevoie nu e chiar asa de plictisitor v-stromul. din cand in cand mai trebuiesc schimbate cauciucurile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) Si lantul si uleiul si filtrele, o nenorocire !!! In schimb Suzuki l-a inbunatatit in fiecare an..., schimband gama de culori si mai ales abtipildele de pe rezervor. Editat Februarie 11, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) o mizerie nu alta. @bio: daca e din cu 2 bujii are filtru mic si ieftin . trebuie doar demontat rezervorul si pompa. Aha, am inteles. Este vorba despre codul asta 15420-05H00 , reperul 2 din imagine? Sau ma insel eu? . Editat Februarie 12, 2013 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 ala e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Pompa veche este inlocuibila cu cea noua? Fara alte modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_r Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 dl harea sunt offtopic dar pt freewindu meu gasim o solutie la parbriz ? ceva in genul astuia de pe strom : asta de l-ati facut reglabil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 In principiu orice este posibil. La Freewind am facut parbrIze cu suport incorporat, dar fara reglaj. Chiar si mie mi se pare usor excesiv pt genul asta de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Buna dimineata! Am cateva intrebari: - cine a folosit produse Yacoo? o parere va rog, aici ma refer la toate lichidele de pe motocicleta - vreau sa schimb uleiul din furca si semeringurile, numai ca la vanzare se gaseste doar la 1l si noua cica ne trebuie 0.52 l pe jamba, intrebarea este daca pot sa combin cu alta marca sau vascozitate - mai face careva ungator automat de lant? merita sa-mi cumpar Scotoiler la 450 ron? - a lustruit cineva parbrizul oem? e destul de matuit, arata ca dracu' si am doar 1.65m Atat imi aduc aminte momentan, revin. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Uleiul din amortizoare, original, este W8. Poti lua 1L W10 si-l combini cu W5 , adica inca un litru, daca nu gasesti ramasite la altcineva. Parbrizul de poate polisa, dar trebuie scule si materiale speciale, rabdare si tutun sau bere. Daca zgarieturile sunt adanci se matuieste cu smirghel de apa, 600, 800, 1000,2000, pana se elimina zgarieturile si parbrizul este ca si sablat,adica opac complet, apoi cu un polizor special, cu turatie mica si reglabila, cu bureti si paste dedicate, se lustruieste pana-si recapata trasparenta si stralucirea. Un meserias il scoate perfect. Pe cont propriu trebuie indemanare si rabdare. Ungatoare, din stirea mea, nu mai face niminea. Asteptem sa ramana somer Andrei si sa-i vina cheful de mesterit. Nu recomand varianta mecano-pneumatica ,deci cea veche de la Scotoiler, decat daca nu esti pretentios la murdarirea in exces, a lantului, basculei, rotii spate. Daca vrei ungere fara mizerie, indiferent de conditiile meteo, cauta unul cu reglaj electronic. Editat Februarie 13, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Buna dimineata! Am cateva intrebari: - cine a folosit produse Yacoo? o parere va rog, aici ma refer la toate lichidele de pe motocicleta - vreau sa schimb uleiul din furca si semeringurile, numai ca la vanzare se gaseste doar la 1l si noua cica ne trebuie 0.52 l pe jamba, intrebarea este daca pot sa combin cu alta marca sau vascozitate - mai face careva ungator automat de lant? merita sa-mi cumpar Scotoiler la 450 ron? - a lustruit cineva parbrizul oem? e destul de matuit, arata ca dracu' si am doar 1.65m Atat imi aduc aminte momentan, revin. Multumesc anticipat! Eu am polishat mai multe parbrize, geamurile la bord, stopul de spate si stopurile de pe gentile givi cu cu XERAPOL iese bine, nu ca nou, dar muncesti de iti ies ochii Daca vrei ungator de lant de ce nu te orientezi catre un loobman pana incepe Bogdan sa le produca iar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Cea mai gratis formula este o sticluta de picaturi de ochi cu picurator si dop etans din plastic, plina cu ulei de lant de drujba, purtata in buzunar. Plecand de la premiza ca un lant uns rezista 100 km si ca din suta in suta in general oprim pt dezmorteala, poti cu aceasta ocazie sa torni 20 picaturi pe lant cu motorul pornit, bagat in vit pe cricul central. Unii o sa considere operatia peste mandria lor de bikeri, dar este gratis si functioneaza. Pe ploaie, atat timp cat ploaua se unge cu apa, dar obligatoriu trebuie uns cu ulei, tot 20 pic, cand ploaia inceteaza. Cu aproximativ aceasta metoda, dar aplicata destul de neglijent am dus lantul cca 30000km. Daca nu se depasesc cele 20 pic odata, motorul ramane destul de curat, iar uleiul amestecat cu praf se curata usor doar cu apa si sampon, odata cu spalarea generala a motocicletei, fara sprayuri sau alte produse petroliere. Editat Februarie 13, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Bogdan mie mi se pare ca rezista mai mult de 100km uleiul de drujba folosit de mine dolmar/makita. Strang bidonasul cand plec de acasa si la constanta este uns ok, repet manevra la intoarcere si aia e. 19ron litrul de ulei si s-a intamplat sa-mi ajunga si 20000km un bidon. Cand ungeam cu spray-uri cheltuiam cam 100 de lei la 5000km, acum din banii economistiti cumpar kitul de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Ce ungator ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) [pentru ca n-am avut cont de paypall cand am descoperit loobmanul pe net mi-am facut eu unul cu fantasticul cost de 1 leu bidonas de 50ml ceva mai moale, furtun subtire ca ala pt acvarii si un cap de ungere dublu de la tine pe care l-am tot carpit si lipit ca sa mai trag de el. Simplu si eficient, nu curge cand opresc si eu aleg cand sa ung lantul. Era sa o patesc grav cu robinetii de acvarii care s-au desfacut de la vibratii si mi-au scaldat roata spate in ulei, noroc ca era drumul drept. Variante de genul asta nu o sa mai folosesc niciodata, am luat frica. se vede in poza asta: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=870871 Editat Februarie 13, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 bine ca ai pus poza din nou chiar vroiam sa te intreb...de unde ai luat husa aia pentru rezervor ? si o intrebare pentru toata lumea. ce uleiuri mai folosim anul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 husa Bagster. se poate monta pe ea o geanta cu prinderile speciale. uite aici am eu si husa si geanta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Sergiu eu am luat de aici: http://www.bagster.com/fr/distributeur2.php?id_pays=53 foarte seriosi, recomand si tankbag-ul ca este foarte calitativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Cu jambele m-am lamurit, eu doar vroiam sa evit cumpararea unui bidon in plus, vad eu cum fac. Cu ungatorul e complicata treaba, adica nu chiar, inteleg ca iti iei sau confectionezi unul simplu ca al domnului florin.radu, in niciun caz nu-mi iau vreunul scump, nu stiam daca 450 ron pt scotoiler inseamna mult. Multumesc! Dar de Yacco nimic? Eu am folosit cativa ani buni pe doua SV-uri 650 si mi se pare foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 daca ti-a placut la sv pune si la v-strom ca e acelasi drac e mai important sa-l schimbi des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Cu jambele m-am lamurit, eu doar vroiam sa evit cumpararea unui bidon in plus, vad eu cum fac. Cu ungatorul e complicata treaba, adica nu chiar, inteleg ca iti iei sau confectionezi unul simplu ca al domnului florin.radu, in niciun caz nu-mi iau vreunul scump, nu stiam daca 450 ron pt scotoiler inseamna mult. Multumesc! Dar de Yacco nimic? Eu am folosit cativa ani buni pe doua SV-uri 650 si mi se pare foarte bun. http://www.chainoiler.co.uk/ vreo 100 de lei si scapi de grija. sau marog trei sa iti aduci aminte sa apesi pe un buton odata la 200 de km. @sergiu: daca ai timp treci pe la mine sa vezi husa si geanta. le vand. Editat Februarie 13, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 http://www.chainoiler.co.uk/ vreo 100 de lei si scapi de grija. sau marog trei sa iti aduci aminte sa apesi pe un buton odata la 200 de km. @sergiu: daca ai timp treci pe la mine sa vezi husa si geanta. le vand. sigur. iti dau un telefon zilele astea daca reusesc sa scap mai repede de la serviciu sau daca nu in weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.