Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutari,

 

As vrea sa-mi montez un suport de accesorii asemanator cu cel din link: http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-vibration-damped-gps-holder-suzuki-dl1000-dl650-v-strom-04-11, stiti cumva vreo solutie mai ieftina?

 

Multam fain,

 

 

 

Multam de recomandare, din pacate ghidonul e ocupat deja, si m-as folosi de suportul de parbriz daca gasesc o metoda sa mai atarn si acolo cate ceva.

 

Sanatate,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Poate a incercat cineva kit-ul de inaltare TRW/LUCAS rear jack-up kit (http://www.louis.de/_30a4a894e5662aa9870af0bf41f47a3561/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10026300) si ma ajuta si pe mine cu ceva informatii.

 

Am 1.85 m inaltime si cred ca ar fi mai ok pentru picioare daca ar fi putin mai sus spatele V-Stroamei mele (DL650 2006).

 

Stiti cumva cati centimetri se ridica spatele cu acest kit si care sunt schimbarile de comportament al mobrei atat pe sosea cat si off-road?

 

Multumesc,

Mihai

iar 80 de euro pentru doua bucati de tabla chiar nu merita. le poate face oricine cu ceva indemanare mult mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

... si bine ai venit.

pt mansonul care aluneca de la caldura - scoate-l si pune un strat de banda izolatoare din aia neagra eventual usor treci si cu al doilea strat dar mai rar - apoi bagi mansonul la loc - nu o sa mai miste.

vezi la mine in semnatura este un crashbar givi de vanzare - poze cu el sunt tot la mine in semnatura pe topiocul de vanzare moto - e in stare ok.

 

pt posesorii de 650 cu dureri de dos in ture lungi - shaua de 650 nu se compara la comoditate cu saua de dl1000. azi am dat-o jos pe aia de 1000 si am repus-o pe aia de 650. parca stau pe o scandura de lemn ingusta in comparatie cu aia de 1000. daca aveti ocazia sa incercati - faceti-o si o sa va placa.

 

numai bine,

paul

 

De abia astept ziua de sambata cand trebuie sa primesc "shaua" de DL 1000 modificata de Dan !

Luci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oasele au stock distanta intre gauri de 140mm.

Conform cu ce scriu baietii de pe forumurile V_Strom la fiecare 1mm din oase - rezulta 2.8mm la roata:

http://www.stromtrooper.com/922609-post2.html

 

Atentie, ca sa ridici spatele, trebuie sa micsorezi distanta intre gauri.

 

Si eu mi-am facut niste oase din platbanda de 5mm (oasele originale sunt din aliaj de Al si au 6mm grosime).

Am avut nevoie de ele ca mi-am pus pe spate cauciuc de 140/80/17 si freca in aripa interioara la denivelari mari cu pasager.

Eu le-am facut cu 3mm mai scurte (137mm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

... si bine ai venit.

pt mansonul care aluneca de la caldura - scoate-l si pune un strat de banda izolatoare din aia neagra eventual usor treci si cu al doilea strat dar mai rar - apoi bagi mansonul la loc - nu o sa mai miste.

vezi la mine in semnatura este un crashbar givi de vanzare - poze cu el sunt tot la mine in semnatura pe topiocul de vanzare moto - e in stare ok.

 

pt posesorii de 650 cu dureri de dos in ture lungi - shaua de 650 nu se compara la comoditate cu saua de dl1000. azi am dat-o jos pe aia de 1000 si am repus-o pe aia de 650. parca stau pe o scandura de lemn ingusta in comparatie cu aia de 1000. daca aveti ocazia sa incercati - faceti-o si o sa va placa.

 

numai bine,

paul

 

De abia astept ziua de sambata cand trebuie sa primesc "shaua" de DL 1000 modificata de Dan !

Luci

PS : combinatia aleasa de mine :

- Sa DL 1000 (are din nascare + 2cm fata de DL 650) + 2cm - 3cm de la Dan. rider

 

- http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=137093522725334&ls=en&nc=1370935295-26506&rubnum=brands.suzuki.dl650&artnum=FRS.05.011.10000/S&id=79&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.suzuki.dl650&typid=101429086 rider

 

- http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,13195.0.html rider

 

- http://www.happy-trail.com/Happy-Trails-Universal-Highway-Peg.aspx rider

 

- http://community-2.webtv.net/CHERDAN/MyVStromAccessories/page2.html pentru pasager

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Poate a incercat cineva kit-ul de inaltare TRW/LUCAS rear jack-up kit (http://www.louis.de/_30a4a894e5662aa9870af0bf41f47a3561/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10026300) si ma ajuta si pe mine cu ceva informatii.

 

Am 1.85 m inaltime si cred ca ar fi mai ok pentru picioare daca ar fi putin mai sus spatele V-Stroamei mele (DL650 2006).

 

Stiti cumva cati centimetri se ridica spatele cu acest kit si care sunt schimbarile de comportament al mobrei atat pe sosea cat si off-road?

 

Multumesc,

Mihai

 

Salutari,

 

Mie mi se pare ca acel kit ridica spatele cu tot cu scarite, prin urmare nu vad nici o modificare a pozitiei picioarelor.

Intr-adevar avantajul real va fi garda la sol marita => mai putine probleme la borduri inalte/teren accidentat/inclinari in viraje. Dar pt offroad serios, eu zic ca mai trebe umblat la suspensii, jenti, masa proprie :), etc...

 

Numai bine,

Editat de bibix2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=============================

 

 

 

PS : combinatia aleasa de mine :

- Sa DL 1000 (are din nascare + 2cm fata de DL 650) + 2cm - 3cm de la Dan. rider

=============================

Hmmmm ... Luci - nush de ce zici tu ca shaua de dl1000 e mai inalta cu 2 cm fata de shaua de dl650.

mie mi se pare ca e mai inalta shaua de dl650 - cel putin dupa cum stau acum pe sa de dl650 fata de aia de ieri - dl1000.

nu neg ca s-ar putea sa ma insel eu dupa ce am mers ieri 5 km fara sha deloc la motoreta :D.

ai gasit ceva documentatie scris clar ca e mai inalta shaua de dl1000?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=============================

 

 

 

PS : combinatia aleasa de mine :

- Sa DL 1000 (are din nascare + 2cm fata de DL 650) + 2cm - 3cm de la Dan. rider

=============================

Hmmmm ... Luci - nush de ce zici tu ca shaua de dl1000 e mai inalta cu 2 cm fata de shaua de dl650.

mie mi se pare ca e mai inalta shaua de dl650 - cel putin dupa cum stau acum pe sa de dl650 fata de aia de ieri - dl1000.

nu neg ca s-ar putea sa ma insel eu dupa ce am mers ieri 5 km fara sha deloc la motoreta :D.

ai gasit ceva documentatie scris clar ca e mai inalta shaua de dl1000?

 

stima,

paul

Da, e full de documentatie in care scrie asta. Acum sa fiu sincer, nu am avut ocazia sa folosesc sa de DL 1000 deci ma bazez doar pe ... citite.

Caut si postez ce gasesc in domeniu.

 

O zi buna,Luci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, saua de miar e cu 2 cm mai inalta. le am pe amandoua si scrie si pe undeva prin descrierile motoretei cand a aparut.

pai in descrierea motoretei cand a aparut nu cred ca au scris ca shaua luata individual aia de 1000 e mai inalta decat shaua de dl650 luata separat.

poti sa faci te rog o poza din lateral la cele 2 shei - de 1000 si de 650 asezate pe o suprafata plana unde sa fie evidentiata diferenta de inaltime?

e pacat sa ii iasa la om shaua altfel decat isi doreste ca inaltime.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sau ma afund eu mai tare in shaua de dl1000? din cauza materiaului de absorbtie?

oricum - atunci cand eram cu sa de 1000 ajungeam mai bine pe sol cu talpile fata de acum (sa dl650).

Vad aici niste poze:

http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/5913-dl650-1000-seat-photos.html

 

unde se vede parca ca aia de 1000 e mai inalta dar eu zic ca consistenta materialului de absorbtie de la dl1000 e mult mai prietenos fata de la aia de 650 si poate de aici senzatia mea ca ajung mai bine cu talpa pe sol.

 

 

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-i - din toate descrierile si chiar din pozele de pe stromtroopers shaua de 1000 e mai inalta fata de shaua de dl650.

in acelasi timp eu zic ca materialul de absorbtie e mai gros stratul si mai pufos la dl1000 versus dl650 si atunci cand stai calare pe mobra - te afunzi mai mult in shaua de dl1000 si ajungi mai lejer jos cu tocurile.

 

nush - neimportant oricum pentru ca tu o sa o modifici.

 

ne zici si noua parerile dupa ce o primesti. sau ma duc la dan pana nu ti-o trimite si fac si eu o tura cu ea :D.

 

numai bine,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul de inaltare merita fiecare banut daca ai inaltimea necesara.Cea mai mare imbunatatire o simt pe curbe ca nu mai ating cu scaritele (la aprox 30mm inaltare) decat foarte rar, si mai ales ca se inclina mult mai rapid, raspunde mai bine la schimbarile de directie lucru care ii enerveaza la culme pe prietenii cu vitezane :D. Pe offrod e o idee mai bine ca o dau pe burta mai rar dar tot Nu va ganditi ca se face KTM cu doua platbande. Cricul central trebuie lungit la fel si cel lateral.

Alta observatie este mai ceva stabila pe vant lateral si la viteza mare, posibil din cauza centrului de greutate care este adus spre fata motocicletei.

80 de euro este un pret mare pt niste oase nereglabile. maxim 150 de lei merita bucatile alea de otel.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul de inaltare merita fiecare banut daca ai inaltimea necesara.Cea mai mare imbunatatire o simt pe curbe ca nu mai ating cu scaritele (la aprox 30mm inaltare) decat foarte rar, si mai ales ca se inclina mult mai rapid, raspunde mai bine la schimbarile de directie lucru care ii enerveaza la culme pe prietenii cu vitezane :D. Pe offrod e o idee mai bine ca o dau pe burta mai rar dar tot Nu va ganditi ca se face KTM cu doua platbande. Cricul central trebuie lungit la fel si cel lateral.

Alta observatie este mai ceva stabila pe vant lateral si la viteza mare, posibil din cauza centrului de greutate care este adus spre fata motocicletei.

80 de euro este un pret mare pt niste oase nereglabile. maxim 150 de lei merita bucatile alea de otel.

 

Buna remarca cu modificatul cricurilor. Cum ai facut modificarile? Adica din sistemul de prindere, sau ai insurubat/sudat ceva in partea de jos al cricului?

Editat de bibix2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna remarca cu modificatul cricurilor. Cum ai facut modificarile? Adica din sistemul de prindere, sau ai insurubat/sudat ceva in partea de jos al cricului?

La cel lateral am pus niste distantiere ca tot aveam talpa latita sa nu se mai afunde pe noroi. Cel central asteapta o sudura ca prima tentativa n-a reusit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va cautati o solutie mai ieftina pentru rulmentul de la pinionul spate am gasit la cei de la badi, badi.ro, rulmentul Koyo 62/32 2RS la pretul de 37 de lei

Pt cei din timisoara exista cei de la Rolling pe Bd. Cetatii - aduc cam orice rulment si simeringuri pt ei la preturi decente.

mai scumpi erau cei de jug dar inca mai eftini decat cei de pe piata moto.

 

Pt cine e curios seriile si dim in mm:

6204-2RS for the rear wheel x2 20X47X14
6203-2RS for the front wheel x2 17X40X12
62/32-2RS for the sprocket carrier 32X65X17
jug 32006JR

 

 

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca e cineva interesat (pun si aici pe topic ca lumea zice ca nu se stie de lista):

parbriz MRA Vario - 80eu
scottoiler - 50eu
evacuare Arrow Titan (galerii+toba+silencer) - 350 eu
inaltator ghidon SW-Motech - (3cm high/2cm back) - 50eu
sunt din aluminiu gri mat, nu trebuiesc modificate comenzile
manete scurte reglare rapida - 50eu
2 simeringuri rulmenti jug noi - 20eu
numai bine,
paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu cred sa gasesti in tara, si nici in EU.

Vezi aici:

http://www.adventuretech.biz/dl650-2004-to-20011.html

 

Nu prea renteaza sa iti comanzi singur sau macar ia-ti si kit de coborare scarite.

 

Numai bine,

paul

 

Are cineva fork brace de vanzare? Sau o sursa prin tara/EU?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ivanp, on 11 Jun 2013 - 21:32, said:

 

Pt cei din timisoara exista cei de la Rolling pe Bd. Cetatii - aduc cam orice rulment si simeringuri pt ei la preturi decente.

mai scumpi erau cei de jug dar inca mai eftini decat cei de pe piata moto.

 

Pt cine e curios seriile si dim in mm:

6204-2RS for the rear wheel x2 20X47X14

6203-2RS for the front wheel x2 17X40X12

62/32-2RS for the sprocket carrier 32X65X17

 

jug 32006JR

si simeringurile ? ai codul lor cumva ? Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...