Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

exista si tub - dar e mai scump.

tub se pune monteaza mai greu - tre' asteptat schimbul de ulei anual.

eu unul nu sunt adeptul neoprenelor ca "cica" tin umezeala.

si mi-am montat acordeoane de cauciuc - dar tot mai scump am iesit decat colegul petrilacocuz.

:)

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau burdufurile care se foloseau pana prin anii '90. Chiar asa, de ce s-a luat decizia de a se renunta la acele burdufuri ?

 

Aha, mi s-a raspuns. Multumesc, Dl. Paul.



si mi-am montat acordeoane de cauciuc - dar tot mai scump am iesit decat colegul petrilacocuz.

:)

 

stima

 

Ce solutie ai ales pentru montarea acordeoanelor ? Ai luat speciale de moto sau burdufuri de planetara de Dacia ?

Editat de Dogaru Florin George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce solutie ai ales pentru montarea acordeoanelor ? Ai luat speciale de moto sau burdufuri de planetara de Dacia ?

am tot cautat pe piata din ro dar nu mi-a iesit.

 

http://www.ebay.de/itm/SUZUKI-DL-650-DL650-FORK-GAITORS-/290860938934?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item43b8a9b6b6

 

cauciucul din care sunt facute este de calitate - sper sa tina.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

burdufurile alea au niste gauri de scurgere in zona inferioara...si pe inaltime in pliurile alea au gauri de aerisire.

nush ce sa zic acum - dar cu siguranta o protectie anti praf/insecte prinde bine in zona aceea prinde bine.

un prieten isi facuse din teava de pvc 10 -12 cm cu diametru potrivit decupat pe jumatate si prins de jamba inverioara cu zona plina ramasa dupa decupaj spre inainte.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere e mai ok cu scai si coliere de plastic. Cand se murdaresc le poti da cu usurinta jos sa le speli.

In ceea ce priveste apa/umezeala, nu stiu ce sa zic... Cert e ca dupa ce le curatam, le puneam ude pe furca si dupa 5-10 min de mers cu mobra nu mai aveau nici cea mai mica urma de umezeala pe ele. (ce-i drept, pe timp de vara).

Noroc!

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cert e ca dupa ce le curatam, le puneam ude pe furca si dupa 5-10 min de mers cu mobra nu mai aveau nici cea mai mica urma de umezeala pe ele. (ce-i drept, pe timp de vara).

Noroc!

 

Unde? La exterior?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am mai remarcat o chestie/anomalie - la 650 cuplul de strangere dat de manual pentru suruburile de la suportii motor (cei prinsi in doua locuri cu cate 2 suruburi identice pe cadru - engine mounting brachet bolts) este de 35 Nm dar "cred" ca este gresit.

Pt cei care obisnuiesc sa stranga cu dinamometrica - este prea mare cuplul si "cred" ca cuplul corect de strangere este 23Nm (la fel ca la 1000).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

ai strans tu la 35 Nm si a mers?

nu rezista filetul din cadru la 35Nm - era sa-l foot. noroc ca m-am prins la timp si m-am oprit.

o sa incerc sa gasesc ceva referinte pe site-urile dedicate.

 

mai o chestie care m -a intrigat dupa patania de mai sus - de ce la 650 e 35nm si la 1000 e 23 nm?

 

stima,

paul



hai ca am gasit - foarte fain tabelul:

http://stromtrooper.wikispaces.com/TorqueCharts

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm, la suruburi de 5, cuplul de strangere e de vreo 10 Nm deobicei. Pt suruburi de 8, 23 pare un cuplu de bun simt. 35 suna mult rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io 25 strang cu surubelnita fara efort. la cadru prefer ceva mai mult decat pot strange cu mana libera. mai ales ca acolo vibreaza la greu. da asta nu inseamna ca trebuyie sa exageram si sa dam in extrema cealalta: strangem pana curge apa, :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am mai remarcat o chestie/anomalie - la 650 cuplul de strangere dat de manual pentru suruburile de la suportii motor (cei prinsi in doua locuri cu cate 2 suruburi identice pe cadru - engine mounting brachet bolts) este de 35 Nm dar "cred" ca este gresit.

Pt cei care obisnuiesc sa stranga cu dinamometrica - este prea mare cuplul si "cred" ca cuplul corect de strangere este 23Nm (la fel ca la 1000).

 

stima,

paul

 

Suruburile originale rexista fara probleme la 35Nm, au gulerul acela si sunt dintr-un aliaj tare, in schimb daca pui crashbar si folosesti suruburile care vin cu crashbarul (cel putin alea de la Givi), le rupi daca stringi la 35Nm (mi s-a intamplat odata).

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

o sa incerc sa testez care cedeaza la 35nm - surubul sau filetul din cadru.

:D

care imi explicati si mie de ce cuplul este 23 la 1000 si 35 la 650?

motorul de 650 vibreaza mai mult?

e mai greu?

:D

stima,

paul



...mi-am mai descoperit un vis umed:

post-18136-0-94836300-1394201455_thumb.jpg

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

o sa incerc sa testez care cedeaza la 35nm - surubul sau filetul din cadru.

:D

care imi explicati si mie de ce cuplul este 23 la 1000 si 35 la 650?

motorul de 650 vibreaza mai mult?

e mai greu?

:D

stima,

paul

 

 

...mi-am mai descoperit un vis umed:

leovince.jpg

 

stima,

paul

Am eu pe miar.Singura hiba e ca s-au decolorat sticker-ele.Nu lua din carbon fiindca se rup in zona niturilor relativ repede....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce pret este scutul acela pe care o sa-l aduci in curand ?

 

Scutul de DL 650 ( 2004-2011 ) va costa 375 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti .

 

Scutul de DL 1000( 2003-2012 ) va costa 395 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti.

 

Snut fabricate in Portugalia , confectionate din Aluminu masiv cu grosime de 4 mm si sunt vopsite in negru texturat.

post-59520-0-82744200-1394212574_thumb.jpg

post-59520-0-97501500-1394213296_thumb.jpg

post-59520-0-98340900-1394213313_thumb.jpg

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu pe miar.Singura hiba e ca s-au decolorat sticker-ele.Nu lua din carbon fiindca se rup in zona niturilor relativ repede....

nu imi plac alea de carbon nicicum. as fi vrut X3 dar nu fac pentru 650 - doar sbk.

vedem cum ne ies pasentele ...

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scutul de DL 650 ( 2004-2011 ) va costa 375 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti .

 

Scutul de DL 1000( 2003-2012 ) va costa 395 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti.

 

Snut fabricate in Portugalia , confectionate din Aluminu masiv cu grosime de 4 mm si sunt vopsite in negru texturat.

Ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scutul de DL 650 ( 2004-2011 ) va costa 375 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti .

 

Scutul de DL 1000( 2003-2012 ) va costa 395 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti.

 

Snut fabricate in Portugalia , confectionate din Aluminu masiv cu grosime de 4 mm si sunt vopsite in negru texturat.

Cam minimaliste.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam minimaliste.

Cei care imi stiu motocicleta....este exact acelasi scut care il am eu. Bogdan tu l-ai vazut sigur.

E o pacoste doar pt Fabio :)) ...ca nu stie ce sa faca la schimbarea uleiului, sa-l dea jos sau sa incerce cu el pus. Intotdeauna alege sa nu demonteze....si apoi vorbeste marunt printre buze cand rasuceste in toate directiile filtrul ca sa-l extraga. Bineinteles apare si o nevoie mare de carpe pt sters uleiul din filtru. :)

Un lucru e cert la el....e solid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...