Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

salut,

 

sintetic? semi-sintetic?

p ca semisintetic.

 

nush ce sa zic - nu am folosit niciodata dar cu siguranta as merge pe un ulei sintetic indiferent de producator.

si eu daca ai veni la mine la atelier (ala pe care nu il am) ti-as recomanda uleiul pe care il vand eu - asa ajunge omul sa isi schimbe uleiul singur acasa (sau langa bloc) si sa isi dezvolte relatia personala cu motoretzul din dotare.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

: ))))

m-ai facut curios - o sa caut dupa puya (sa vad daca e de bine sau de rau).

ar mai fi:

toba leovince (sau la schimb cu arrow-ul curent) - inca e pe lista

am vazut ca s-ar putea pune roata de 17" (sv650)

vreau un alt ghidon

alte oglinzi - sunt pe drum

am mai vazut ca cu axe cu came de sv ar creste simtitor potenta - asta ramane de investigat

kid coborare scarite

modificare sa

 

cam astea ar fi in acest moment - lista e deschisa.

dar nu cred ca asteptai neaparat un raspuns stiindu-ti pasiunile de timp liber ... doar faci mishto de oamenii seriosi

:)

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

: ))))

m-ai facut curios - o sa caut dupa puya (sa vad daca e de bine sau de rau).

ar mai fi:

toba leovince (sau la schimb cu arrow-ul curent) - inca e pe lista

am vazut ca s-ar putea pune roata de 17" (sv650)

vreau un alt ghidon

alte oglinzi - sunt pe drum

am mai vazut ca cu axe cu came de sv ar creste simtitor potenta - asta ramane de investigat

kid coborare scarite

modificare sa

 

cam astea ar fi in acest moment - lista e deschisa.

dar nu cred ca asteptai neaparat un raspuns stiindu-ti pasiunile de timp liber ... doar faci mishto de oamenii seriosi

:)

 

numai bine,

paul

Ai uitat pistoanele de busa care maresc compresia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel am patit si eu cu Vstromul adus din Italia. Macaronarii trec in acte anul primei inmatriculari, pe cand ai nostrii se uita dupa serie la data de fabricatie, comunicata de japonezi, care si aia poate fi incorecta pt ca se bazeaza pe o alocare de serii de catre producator pt productia estimata a modelului respectiv, in anul urmator, dar functie de situatia vanzarilor pot fi fabricate efectiv, inainte sau dupa anul planificat. Mai rar, dar se poate si asa.

Frumoasa ! S-o stapanesti cu placere.

Mda.... S-a lamurit "problema". E 2010 pana la urma. Oricum si functionarul avea ceva "probleme"... timp de aprox. 5 min am discutat de culoarea motoretei. El se gandea ca e neagra... Ii zic "dom'le e alba! uita-te si in acte". La care imi replica ca in acte nu scrie, ce-i drept, nu scria.... Si imi arata aripa fata, plasticele din jurul farului, codita spate... In viziunea lui chiar era convins ca predomina negrul. I-am explicat ca pana si producatorul o vinde ca fiind alba si ca ar fi bine s-o treaca alba... M-a ascultat in cele din urma. Oricum, fantastic....

Sper sa rezolv poimaine cu numerele si sa scap...

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate bordeie, atatea obiceiuri...

Cei de la RAR Cluj l-au trecut in acte mai batran cu un an si nu s-a suparat (pentru stroama de 650 ar fi fost jignire), iar la culoare au scris negru-albastru, dar nu au precizat proportiile.

Sunt curios cati posesori de Suzuki DL1000 "V-STORM" (asa scrie in carte si talon) mai sunt in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

: ))))

m-ai facut curios - o sa caut dupa puya (sa vad daca e de bine sau de rau).

ar mai fi:

toba leovince (sau la schimb cu arrow-ul curent) - inca e pe lista

am vazut ca s-ar putea pune roata de 17" (sv650)

vreau un alt ghidon

alte oglinzi - sunt pe drum

am mai vazut ca cu axe cu came de sv ar creste simtitor potenta - asta ramane de investigat

kid coborare scarite

modificare sa

 

cam astea ar fi in acest moment - lista e deschisa.

dar nu cred ca asteptai neaparat un raspuns stiindu-ti pasiunile de timp liber ... doar faci mishto de oamenii seriosi

:)

 

numai bine,

paul

bre, matale esti sigur ca nu vrei alta mobra? ca nu prea seamana cu stroama ce faci tu! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va suparati, dar asta inseamna "strom" in lb nordice. Furtuna. (eng. "Storm").

 

Ar trebui sanctionati cei care va tot plangeti de calitatile serviciilor statului. Ba mai mult, a fost un favor pt tine, la traducatori se plateste taxa si pe tine te-au scutit.

 

Cam ostila atitudine pe aici, astea sunt off topic, critici la adresa preafericitei conduceri, se poate lua si si ban pt off topic.

 

 

Si acum ceva on topic: voi ce ulei folositi pt furca. Pt nevoile mele (extrem de rar off road dificil, ocazional un forestier), inclin spre un Medium/Heavy de la Motul:

http://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/fork-oil-expert-medium-heavy-15w?f%5Bapplication%5D=145&f%5Brange%5D=21

 

acesta este mai bun?

http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/suzuki/650/dl-650-v-strom/?good_detail=ulei-de-furca-high-performance-fork-oil-15w-23439

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sanctionati cei care va tot plangeti de calitatile serviciilor statului. Ba mai mult, a fost un favor pt tine, la traducatori se plateste taxa si pe tine te-au scutit.

 

Cam ostila atitudine pe aici, astea sunt off topic, critici la adresa preafericitei conduceri, se poate lua si si ban pt off topic.

Ai fost ironic, nu?

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum ceva on topic: voi ce ulei folositi pt furca. Pt nevoile mele (extrem de rar off road dificil, ocazional un forestier), inclin spre un Medium/Heavy de la Motul:

http://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/fork-oil-expert-medium-heavy-15w?f%5Bapplication%5D=145&f%5Brange%5D=21

 

acesta este mai bun?

http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/suzuki/650/dl-650-v-strom/?good_detail=ulei-de-furca-high-performance-fork-oil-15w-23439

vezi ca gasesti si pentru furca ulei sintetic.

15w mi se pare cam gros chiar si doar pentru stradal - mai ales strazile noastre care nu-s intotdeauna ok.

eu tot oscilam de la an la an intre 7.5 si 10w.

stima,

paul

 

primit si cheia aia misto - mai am de reglat strangerea la jug (nu are joc dar se misca stanga/dreapta prea usor acum):

stima,

paul

imi era teama ca nu o sa iasa reglajul la rulmentii cilindrici. dar e oki si procedura din manual (pentru rulmentii cu bile) merge si pentru cei cilindrici. teoretic nu ar trebui sa fie la fel - suprafata de contact la cilindrici este mult mai mare ca la cei cu bile.

dar cu strans la 45Nm prima piulitza apoi desfacut un sfert de tura - merge ok acum ghidonul.

piulita de blocaj 80Nm apoi cea cromata la 90Nm.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine ar fi sa existe varianta de rulmenti conici pt jug. Eu, la Africa Twin, am cu bile originali (ca la biciclete), dar mi-am cumparat conici. Conicii sunt niste rulmenti cu role dar reglabili.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu prin cilindrici la astia m-am referit:

post-18136-0-77986600-1394603344_thumb.jpg

 

si cei cu bile si cei cu cilindri sunt reglabili.

 

probabil eu le zic cilindrici la aia la care tu le zici conici ( :D) - dar intr-adevar denumirea corecta cred ca e de "conici" - mai studiez.

 

si unii si altii sunt reglabili dar ma asteptam ca metodele sa fie diferite (suprafetele de contact fiind diferite).

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt sunt conici cu role sau cu bile. Cei cu role rezista mai bine la suprasarcina. Reglati si unsi corest sunt indestructibili. Neunsi suficient se strica la fel ca si ceilalti. Am patit-o la BMW F650 care din fabrica avea vaselina furata de broscari si au ruginit intre role. Cand suceai de ghidon se opintea in straturile de rugina si abia apoi scapa. O fericire, ziceai ca esti beat pe mobra, nu puteai tine trasa in curbe.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, astia.

Aia cu bile fac gropite imediat. Astia cu role mai greu. Ca la Dacia 1310. Pe fata avea cilindrici cu bile si ii schimbai des iar pe spate avea conici cu role si doar ii mai strangeai cand capatau oarece joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doresc niste pareri despre astea: http://www.louis.de/_40af628158f9d51685e250e2a31e1b3f82/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008405

Postez la sectiunea de V-strom, chiar daca ar intra bine la discutii generale. Stiu ca s-a mai tot discutat, dar nu gasesc concret o concluzie.

E vorba despre perna cu gel de la Louis - au doua marimi - care s-ar potrivi mai bine la locul din fata de la Strom ? Asta ar fi o prima intrebare, a doua ar fi daca merita la pretul asta redus si daca isi face cat de cat treaba sau dau banii degeaba. Airhawk mi se pare scump si parca spunea cineva ca iti da o senzatie stranie de lipsa de contact cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea de gel o am si am pus-o in sa(am sos din burete si am pus perinita de gel marimea xl) si se simte o imbunatatire dar la drumuri lungi de 5 ani(etape zilnice intre 400-1000km) merg cu Airhawk(nu exista ceva mai bun ) si daca o reglezi cum trebuie nu simti aceea lipsa de contact ..singurul inconvenient este ca daca mergi off road si te ridici in picioare isi mai modifica pozitia si de aceea pt aceste etape am bagat cea cu gel in sa si pe acesta o pun in bagaje..si asa am comfort maxim la Africa Twin care are o sa dintre cele mai incomode!!

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra.

Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele.

Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra.

Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele.

Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri.

Multumesc anticipat!

Confunzi V-Stromul cu vreun CBR. Daca nu era de mers pe drumuri proaste, nu-mi luam V-Strom.

 

In alta ordine de idei, am reusit in sfarsit sa schimb arcul din amortizorul spate cu unul de la Wilbers. Maine testez sa vad cum se comporta,

Intre timp a murit bateria de la stat pe bara, Invarte dar nu destul de tare incat sa pormeasca motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...