Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

:))) aia mi-a trecut si mie prin cap - initial am zis ca le dau jos si sa vad diferenta apoi mai dam cate o gaura.

ie ceva diferente fata de standard?

 

stima

Da, este diferenta, trage perfect din orice regim, uita de limitare, nu da rateuri in decelerare si nu face zgomot in airbox

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f bine codita, are si semnalizatoare integrate.

E facuta custom sau se potriveste de la alt model?

Dupa atatia ani inca mi se pare o mobra f frumoasa V-Strom-ul, cu exceptia semnalelor, tu ai rezolvat si pe fata si pe spate.

 

Observ si aripa de la roata spate, e prima Stroama pe care o vad ochii mei cu asa ceva.

 

 

Cand vin Fabio piesele alea?

Cu ocazia asta ii multumesc lui Bogdan Harea ca mi-a pus pe presa piesa si a indreptat-o, intr-o zi de duminica, dupamasa. Abea astept sa o montez si sa vad cum sta ca nou crash bar-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f bine codita, are si semnalizatoare integrate.

E facuta custom sau se potriveste de la alt model?

Dupa atatia ani inca mi se pare o mobra f frumoasa V-Strom-ul, cu exceptia semnalelor, tu ai rezolvat si pe fata si pe spate.

 

 

 

 

Custom

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este diferenta, trage perfect din orice regim, uita de limitare, nu da rateuri in decelerare si nu face zgomot in airbox

ai dat direct cele 8 gauri? pp ca de 1cm? sau ai facut ceva teste intermediare?

daca le dai jos complet - are vre-un efect versus de cum ai acum?

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dat direct cele 8 gauri? pp ca de 1cm? sau ai facut ceva teste intermediare?

daca le dai jos complet - are vre-un efect versus de cum ai acum?

 

stima

diametrul gaurilor 6mm, daca le dai jos accelerarea este mai brutala si e zgomot mai mare in admisie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diametrul gaurilor 6mm, daca le dai jos accelerarea este mai brutala si e zgomot mai mare in admisie

o sa testez si eu la un moment dat ... dar intai axele.

... cu modificarea de fluturasi cu siguranta scapi de echilibrarea anuala :D.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa testez si eu la un moment dat ... dar intai axele.

... cu modificarea de fluturasi cu siguranta scapi de echilibrarea anuala :D.

 

stima,

paul

pai nu cred ca scapi, ramane echilibrarea clapetelor primare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

"Vrajitoru" : asta e cel mai frumos facelift care l-am vazut pana acum. E din alta era si din alt film V-Stromul tau. Vii la V-Stromania ca mi-ar placea sa il vad pe viu? Foarte frumos. Semnalele sunt extrem de bine facute iar farurile alea multiple .... pfuai!!! Imi place mult ce ai facut la ea.

Ma bucur ca apreciezi munca mea...

Farul are reglaj electric al inaltimii...

Parbriz reglabil electric:

www.youtube.com/watch?v=yWIj1odKcyY

 

 

Codita cum e?

 

attachicon.gifWP_20140114_004.jpg

 

Valve secundare modificate,

attachicon.gifWP_20140303_001.jpg

 

Parbrizul reglabil electric e foarte tare dar trebuie prima data sa pun mana pe el. Eu am dat jos suportul de la MadStad ca imi zdraganea pe forestiere, Si ma enerveaza la culme sa zdrangane ceva. Vreau sa stiu daca se misca (cred ca se misca pentru ca altfel nu prea poate sa gliseze). La viteza e ok ca il tine curentul de aer in tensiune dar la adventure nu prea merge. Pe langa asta vibratiile alea sigur nu ii fac bine sistemului de culisare. Si cum prin jurul 'casei' e plin de drumuri neasfaltate ... am un dracusor care ma indeamna sa o iau pe acolo.

 

Codita arata foarte bine dar fara partea de semnalizare. Semnalizatoarele alea seamana mult cu alea de la ZZR care nu imi plac. Semnalele de spate de la V-Strom mi-au placut cum arata pentru ca se incadreaza cumva cu motorul. Pe fata e alta poveste. Mi-ar placea semnale cum ai tu dar la intrebarile noastre ai fost destul de zgarcit in detalii.

 

La partea cu valvele... nu ma bag ca nu ma stiu.

Eu la motocicleta mea nu i-am facut nici o modificare prin maruntaie. Nimic nimic. Mi se pare ca si asa cum e acum poate mai mult ca mine. Cand o sa pot eu si ea o sa ma limiteze o sa incep sa fac upgrade sau trec la aia noua. Pana atunci stau cuminte.

Dar, functional vorbind, semnalele alea mi se par perfecte. Schimbarea originalelor cu unele mici nu cred ca da bine. Nu spun 100% pana nu vad una. Dar cu ele bagate in aerisirile alea cred ca e foarte frumos. Cel putin asa arata in poze.

 

Astept cu interes sa ne vedem odata-si-odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa mai comentez si eu cate ceva:

@cuclas si @sergiuq: sfat: nu mai incercati sa iesiti de pe sleau cand sunteti pe forestiere din astea. Daca ai intrat acolo stai acolo pana dai de uscat. Incercarea de iesire se pedepeste cu cadere. Aceeasi greseala a facut-o si prietenul cu F650 si acolo se vede foarte clar. Alt sfat: pe forestiere incercati sa evitati partea din mijlocul drumului daca nu e uscata. Acolo e doar noroi si de regula suprafata e convexa = alunecare = buf. Stai in sleau ca sub apa, de cele mai multe ori, e fie apa fie namol moale care are pe fund piatra tare = verticalitate. Nu incercati sa iesiti din sleau cand e marginea uda ca rezultatul va fi buf. Ce facem noi merge foarte bine cu un dual. Nu e nevoie de caramele si alte cacaturi. Alea sunt pentru locurile unde nu e drum deloc. Iar daca e uscat afara merge si dual-ul in locurile alea. Daca iesi in padure sau vaioage atunci clar ca nu e de dual si ai nevoie de dedicate, dar atuci ai avea nevoie si de mobra dedicata. V-Stromul poate foarte multe in configuratia standard. Nu poate asa de bine ca un KTM LC4 de ex sau un Tenere, adica ramane in urma dar nu se intoarce inapoi din drum. Forestierele sunt partea de Adventure din Adventure-Touring. Si sunt frumoase.

 

@Sorin 666 : asta e cel mai frumos facelift care l-am vazut pana acum. E din alta era si din alt film V-Stromul tau. Vii la V-Stromania ca mi-ar placea sa il vad pe viu? Foarte frumos. Semnalele sunt extrem de bine facute iar farurile alea multiple .... pfuai!!! Imi place mult ce ai facut la ea.

 

Apreciez pe toti care isi fac cu mana lor toate tiganiile pe la motoare: florin.radu, transilvania72, ivanp... Modificari care mai de care mai necesare (sau nu), dar ce am observat pana acum: nu mai au bani baietii astia ca pe niciunul dintre ei nu i-am vazut la vreo intalnire sa ne putem si noi da seama daca ce au facut ei la motoare e util sau nu!? Ca numai din povesti si calcule tehnice... Toate motoarele astea mi-ar placea sa le vad, sa le pipai, sa le aud sa vedem daca merita modificarile. Pentru testat nu spun nimic ca stiu ca mobra nu se da. Deci: de ce nu veniti la intalniri? V-Stromania e pe-aproape si nu vad pe niciunul dintre voi pe lista. Haideti fratilor ca nu muscam.

 

Hai cu vara ca iar s-a facut frig,

 

Asta nu se invata decat experimentand :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara un PC3 sau 5 sau alt modul pentru optimizarea injectiei,datorita acestor modificari cred ca nu se rezolva nimic...In special la mersul constant pe perioade lungi...Vrajitorule!Singurele "tiganii"facute de mine sunt modificarea distantierului roata spate,instalarea unui PC3 si setat pe banc,la unguri si un derestrictor.Si astea sunt toate reversibile.Restul doar accesorii bolt-on si mici modificari mai mult sau mai putin importante....

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara un PC3 sau 5 sau alt modul pentru optimizarea injectiei,datorita acestor modificari cred ca nu se rezolva nimic...In special la mersul constant pe perioade lungi...

nici aia nu-i un capat de lume ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se demonteaza STP,atunci in motor intra o cantitate mai mare de aer la aceeasi cantitate de benzina,de aici rezultand un amestec sarac.Iar asta putand duce la probleme cu valvele,erori cauzate de senzorul O2,rateuri,depuneri,motor incins peste limita normala,bujii,etc.Injectia fiind close-loop,nu se autoajusteaza.Asta se poate face doar cu PCIII-V,Teka,Yosh,etc,pe stand Dyno.Prin eliminarea sau gaurirea STP nu se obtine performanta ci doar un raspuns mai nervos la acceleratii bruste si un zgomot mare in airbox.La acceleratii care trec de mijlocul plajei de turatii,senzatia de acceleratie sanatoasa dispare....Plus ca STP are un rol crucial in comportamentul liniar,consum si dece nu, noxe.Personal m-am ferit de astfel de modificari.Dar pana la urma,fiecare face ce doreste cu motorul sau!

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu se invata decat experimentand :)

 

La ce te referi? La partea "adventure"?

Ba nu! Se invata si din povestile altora. Am citit gramada despre 'point fixation' si la primul bolovan luat in roata mi-am dat seama ca de acolo vine. Acum fac 'point fixation' fortat pe locul pe unde trebuie sa o iau. Ma fortez sa nu ma uit la bolovani, crengi pe drum sau alte locuri care sunt susceptibile de 'buf'. Gasesc iute (da' iute, nu ardeleneste) trasa pe care vreau sa o iau si pe urma acolo ma uit. Altfel intervine fixatia pe locurile 'cu probleme' si nu vreau sa fac buf. Nu tin minte sa o fi pus jos pe off dar tin minte cel mai bine cand, voind sa trec un paraias ce traversa drumul, din lipsa de gaz, am ramas cu picioarele in gaura si era cat pe ce sa pice. Eram ultimul din grup (toti cu Dominatoare - ca sa vedeti pe unde mergeam) si m-am chinuit pana l-am pus la verticala. In prima faza l-am sprijit cu crash-bar-ul de genunchi si pe urma am inceput sa ma contorsionez si sa trag cu ambele maini de ghidon si crash-bar ridicandu-l putin cate putin. Cred ca am tras vreo 5 minute de ea pana a ajuns la pozitia in care sa o pot stapani. De atunci foarte rar mai merg incet - incet. In scarite cu mana in gas. Mobra asta nu prea merge incet (IGI o sa ma contrazica fiindca a castigat la Brasov concursul de mers incet, da' IGI asta e oricum un fenomen in sine asa ca nu se pune). Ea trebuie sa se miste ca sa stea vertical.

Dar motocicleta asta merge pe oriunde e un pic de drum, da' sa fie un pic de drum. O singura data am intrat cu ea in padure si a doua zi aveam febra musculara de la brau in sus. E grea ca boala si are centrul de greutate sus. Nu e facuta de padure, dar de drumuri prin padure DA!!!! Oricine zice altceva minte sau ii e frica sa se dea cu ea pe unde poate.

Si nu sunt un expert, sa nu ma intelegeti gresit, nu merg cu scaritele pe asfalt, nu intru in curbe cu roata din spate derapand, nu fac drifturi pe asfalt sau macadam dar imi place sa o folosesc la maxim (maximul meu). La intrunirea de la Durau, la sfarsitul bucatii de macadam, mergeam cu 90-100 pe drumul ala prafuit, ridicat in scarite, cu motorul 'plutind' peste pietre si aveam cel mai mare zambet existent in casca, iar gandul ce imi trecea prin cap atunci era "mama ce motocicleta tare am".

Am schimbat rulmenti la roti si semeringuri la telescoape la fel ca toata lumea. Am facut forestiere si drumuri de tara impreuna cu altii cu motoare mai dedicate decat a mea, am ramas in urma lor dar nu m-am intors din drum. Catinel, catinel am ajuns putin in urma lor. Mi-ar place sa incerc aceleasi senzatii pe o motocicleta mai mare. As fi curios daca ar merge. Singura incercata pe drum de tara a fost F800 intr-un test-drive acum 3 ani (acum nu te mai lasa sa o scoti de pe sosea dar atunci puteai face ce vrei). A mers foarte bine dar aia nu e mult mai mare ca a mea. Un ST, un GSA sau un CrossTourer as incerca. Dar cine iti da motorul sa te dai tu de nebun pe coclauri cu ea!? Poate in alta tara. Dar aia nu au drumurile care le avem noi.

 

...

Sa le ia naiba de taste. Am scris inca pe atat despre motor, putere am ajuns la oamenii care il calaresc, la comunitate si dracu stie ce am apasat din viteza de tastare ca s-a dus naibii tot. Nu mai scriu inca odata. Veniti la V-Stromania si povestim la o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorine fa-ti pomana si mai insira odata, intr-un singur loc, toate modificarile DL-ului tau eventual si cu poze de detaliu la fiecare. Ar fi o lectie complete despre ce se poate face la 1000 pt a-l aduce in zilele noastre.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

h58.pdf

Daca se demonteaza STP,atunci in motor intra o cantitate mai mare de aer la aceeasi cantitate de benzina,de aici rezultand un amestec sarac.Iar asta putand duce la probleme cu valvele,erori cauzate de senzorul O2,rateuri,depuneri,motor incins peste limita normala,bujii,etc.Injectia fiind close-loop,nu se autoajusteaza.Asta se poate face doar cu PCIII-V,Teka,Yosh,etc,pe stand Dyno.Prin eliminarea sau gaurirea STP nu se obtine performanta ci doar un raspuns mai nervos la acceleratii bruste si un zgomot mare in airbox.La acceleratii care trec de mijlocul plajei de turatii,senzatia de acceleratie sanatoasa dispare....Plus ca STP are un rol crucial in comportamentul liniar,consum si dece nu, noxe.Personal m-am ferit de astfel de modificari.Dar pana la urma,fiecare face ce doreste cu motorul sau!

Nu sunt de acord cu "saracirea amestecului", cantitatea de benzina e ajustata de senzor oxigen; eliminarea stp nu creste noxele. STP are rol in "retardul" acceleratiei, admisie in turatii mici,medii si limitarea puterii

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...