vrajitoru Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 sau de aici: original http://www.motorteam.ro/motociclete-suzuki-piese-accesorii-echipamente-moto-service-bucuresti/magazin-accesorii-motociclete-suzuki?page=7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Cred ca Touratech mai face scut pentru V-Strom. Si pe urma sopune-i sa se uite la imaginile astea si sa isi aleaga din ele modelul si sa intre pe magazinul care il vinde: https://www.google.com/search?q=V-Strom+skid+plate&espv=2&biw=1858&bih=995&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=0msaVKmhIo-WarHegcAB&ved=0CDEQsAQ sunt o groaza si de particulari care fac asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 .... Incerc sa-l ajut,nu sa-l dadacesc! Atunci subscriu! Fa-i o comanda online cu livrare acasa si plata ramburs! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Stai sa aleaga si apoi vedem! Mersi oricum!Astept inca oferte! Acum 2 luni am vb.cu Dl.Harea despre un scut.La fel vreau si eu unul,spunea ca nu mai face ca este tabla scumpa si nu poate cumpara 1buc de tabla doar pentru scutul meu. Ma gandesc daca prietenul tau se combina cu mine sa cumparam 1buc de tabla ,sa vb.cu Dl.Harea si ne face cate un scut la fiecare.Il sunam vedem ce si cum,poate iese ceva...astept un raspuns aici sau PM. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 salut, mai o tampenie la dl de care tot am zis ca o sa scriu. tabla pe care este prins releul de incarcare are marginile indoite spre interior la 90 de grade (un fel de ranforsare pt rigidizare). problema e ca fix prin spatele acelei table trece un manunchi de cabluri care sta fix pe o margine din aia si au contact. puteau sa ruteze altfel acel manunchi sau sa puna un cauciuc/burete in zona respectiva - de la vibratii/socuri prin frecare cu muchia tablei izolatia acelor cabluri se poate perfora in timp. daca ajungeti prin zona (cand dati cutia filtrului de aer jos) poate mai puneti 4 straturi de power tape pe manunchiul de cabluri in zona de contact cu tabla sau lipiti pe muchia tablei un tampon de cauciuc/burete. numai bine, paul » Post actualizat in 19 Sep 2014 07:31cautam poze pe net sa exemplific spusele si se pare ca chiar se manifesta (deci inca o data atentie): http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=160675 poze cu locatia: stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 pana acum cred ca nu s-a ros nici macar un cablu la nici o stroma din lume. da tu cum gasesti astea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Fabio ...never say never! Stii bine ca Paul este bine intentionat in propunerea de solutii care sa faca motorul si instalatia electrica mai sigura decat a iesit din fabrica. Poate s-au gandit si aia cand o proiectau dar dand la pace cu cei de la marketing (care strigau PRET MIC si sa se mai strice cate ceva la ea altfel dam faliment- vezi Mercedes prin anii '80) au ajuns la solutia scoasa pe piata. Acum daca Paul vine si zice, faceti un acoperis de tabla deasupra mobrei sa nu ploua pe ea, ca dupa un timp rugineste ceva, nu sarim noi ca n-am vazut niciuna ruginita Si de aici progres si intelegere.... » Post actualizat in 19 Sep 2014 09:10... am avut in lucru un V-strom de 650 din 2012,care avea simptome ciudate:.... Cristian, noi avem din'alea bune, mai ales alea Gri! Alea albastre si negre mai au cate un tacanit dar alea gri , o minune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 sunt de acord ca pot fi si exceptii. si e bine de stiut si de invatat din ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Mno,imi cer scuze daca am insinuat,cumva ceva! Stiu ca ale voastre nu se strica,doar astea italiene! Incercam sa va expun o problema de care m-am batut cu colegii mei in service!Poate foloseste cuiva... Drumuri bune sa aveti! PS:Mai bine taceam! Este o gluma intre V-Stromisti referitoare problemele ce apar la motociclete in functie de culoare. Nu a fost cu rea intentie, sunt sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutbv Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 La ce mai foloseste un batator de covoare in ziua de azi?... la schimbat uleiul din furci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Imbatranesc sau devin mai moale...da' sa va povestesc cum m-a determinat un politist sa-mi schimb xenoanele. Stiti ca de obicei.."-Buna ziua , politia x, agent y prezentati actele, sa vedem cum stam cu omologarea,inginerul de RAR (WTF!!!!) in preajma....si eu in mintea mea " futu-i, chiar ca sezonul asta sunt bun de plata, 3 radare si vreo doua negocieri". DARRR...... Politist: - Buna ziua, politia orasului x, agent y, actele dumneavoastra! Eu: - Buna ziua! P: - V-am oprit sa verificam omologarea farurilor, desi se vede ca sunt xenon. Dvs le-ati montat? E: - Nu, le-a montat dealerul Suzuki din Portugalia, da stiti de ce folosesc solutia asta, nu-i asa? P: - Da, stiu ca vreti un plus de vizibilitate in trafic, dar totusi nici dvs cum nici mie, nu-mi plac intalnirile de noapte cu posesori de asemenea sisteme de iluminare. E: - E adevarat, dar eu le-am coborat maxim raza si evit drumurile de noapte! P: - Nu-i asa ca nici macar nu e mare diferenta in distanta de iluminare pe timp de noapte? E: - As zice ca e foarte intensa , dar apoi se termina brusc, pe cand celelalte dispar treptat. Ma gandeam la un moment dat sa le schimb, dar....uite-ma aici cu musca pe caciula. P: - Stiu eu daca merita? E si amenda vreo 500 de lei si talonul retinut pana la remediere. In acest moment se apropie adevaratul pericol...INGINERUL RAR !!! Si m-am gandit eu atunci, ca futu-i, unii are noroc, altii n-are! RAR: - Buna ziua, xenon!? Si o privire din aia dojenitoare cu buze tuguiate. ....Si aici intervine primul politist din lume care s-a gandit ca se poate si altfel. P: - Domnule inginer, am discutat cu domnul motociclist si a promis ca isi schimba sistemul. O sa mearga la reprezentanta sau unde poate si remediaza problema cat de repede poate. Amandoi uitandu-se la mine, dar inginerul cu o fata mirata, crezand ca eram vreo pila de a agentului. E: - Ok, promit ca le schimb! Si fratilor , daca am promis, m-am dus mi-am cumparat halogene si am dat jos instalatia. DACA AM PROMIS!!!!!! No, vine si ultima parte! Or fi unii care n-au promis nimic la nici un politist. Dau o instalatie HID BiXenon H4, cu 2 becuri 6000 Kelvin, 2 balasturi slim, cutie de comanda ( ii lipseste soclul cu siguranta de 20 A) folosita 4 ani pe motorul meu. Nu stiu ce firma e, am dat pe ea la reprezentanta Suzuki in Portugalia 120 de euro (desi e tot o alta chinezarie, sa nu credeti ca e vreo Bosch). Habar n-am ce pret ar avea azi , da poate are cineva ceva care poate fi dat la schimb. Las discutia deschisa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Adevarul e ca VStrom ar fi cam ultima mobra care ar avea nevoie de xenoane la faruri luminoase are.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 copilasi, sambata trecuta am pus si eu posteriorul pe un Dl 650. Comparativ cu TDM-ul pare mai putina de jur imprejur( yama e mai dolofanica) insa senzatia a fost faina. Astept cu interes sa incerc si pe ala de un litru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Adevarul e ca VStrom ar fi cam ultima mobra care ar avea nevoie de xenoane la faruri luminoase are.... Da si nu! Marele avantaj al xenonului pe Vstrom este vizibilitatea pe timp de zi a motocicletei. Un fapt care l-am constatat destul de des pe drumurile patriei. Practic, nici un smecher care vine din fata nu mai intra in depasire si sa te forteze sa treci pe marginea drumului (pe principiul eu sunt mai mare). Al doilea avantaj este tot pe timp de zi. Luminile galbene nu te ajuta cand intri in pricare din pasajele subterane. Practic daca e o groapa, o furi. Ochiul nu se obisnuieste asa de repede cu lumina halogenului (cam 3000K) in schimb poti distinge mai multe cu 6000K.(intensitatea luminii naturale) Al treilea avantaj este imprastierea mai mare a luminii, asta din cauza ca farul este supradimensionat pt un asemena bec. Un alt avantaj este faptul de la 2x 55W treci la 2x35w adica din start castigi vreo 40W, in cazul in care ai manere incalzite, proiectoare si alte adaugiri la consumatori...Si asta conteaza. desigur cine are...eu n-am avut. Dezavantaje? Pai..Politie+RAR= 500RON si talon, Daca se arde un bec, in Vitan este vreo 100ROn si daca nu te pricepri sa-l montezi alti banuti. Din 2 in doi ani , jos becurile sus becurile pt ITP (cand il faci pe bune) In 4 ani de folosinta mi s-a ars unul, m-a oprit politia o data (nu mi-a facut nimic, dar vezi povestea de mai sus). M-am bucurat de mai multa siguranta in trafic. De cand le-am schimbat am inceput sa folosesc claxonul iarasi, pentrui cei care schimba benzile aiurea. Am circulat cu ele in Europa prin Portugalia, Spania, Ungaria. Nu m-a oprit nimeni pt ele. Si am lasat la urma cel mai neimportant aspect, dar care a contat cel mai mult la motivul montarii. SUNT MAI FRUMOASE! https://www.facebook.com/micadu.ro/photos/a.341281792593546.92770.226035540784839/506756589379398/?type=1&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 salutare, din seria "slabiciunilor" la dl650, categoria "igiena instalatiei electrice" (pe langa conectorul galben de sub cutia filtrului de aer in fata cilindrului din fata) verificati-va si conectorul tip "spada" care duce toata masa instalatiei electrice - este la vre-o 15-20 cm dupa borna de minus, pe cablul negru cu alb. in timp tinde sa se oxideze, apoi contact imperfect, caldura si apoi paloare cadaverica (incepe sa se topeasca). cand v-am scris mai demult cu kitul de faruri, bla, igiena, vaselina siliconica pe conectori diversi, bla - pe asta am incercat sa il "igienizez" dar nu a mers din prima si mi-a fost lene sa insist (dar era la mintea cocosului de ce nu a mers scos, nu?). eu o sa il inlocuiesc cu un conector mai potrivit pt curenti mari (o sa investighez pt ce curent este recomandat conectorul spada) ca la prima vedere mi se pare stupid ca au pus acolo sarma de 1.5 sectiune pe care l-au trecut prin conector spada dar daca ma insel o sa imi cer scuze la prietenul nostru suzi. PS (cred ca) este ultima chestie negativa pe care o am de zis despre dl650. noi sa fim sanatosi! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Asta cu mufele inca nu au rezolvat-o. Tot naspa sunt. Da la mai toate modelel e asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Pui niste apa sau pietre in topcase atunci cand e pe cricul central pana se ridica roata fata si intepenesti niste caramizi (plus o bucata de scandura) sub galeria de evacuare fata si nu mai ocupi bara de batut covoarele La ce mai foloseste un batator de covoare in ziua de azi?... la schimbat uleiul din furci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joebrown Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Salutare! La sfarsit de sezon mobra mea de 1000, din 2007, necesita revopsire si schimbare niste piese. Din anul 2008 Vstromul 1000 iese din fabrica cu teava de esapament, de pe cilindrul din fata, care cu timpul nu se face mat la textura si maro deschis, ci ramane lucios, cu totul ca se decoloreaza, devine asa albastru-roz, ca cele cromate. Pe mine (din pacate) ma deranjeaza faptul, cum arata al meu prapadit si daca nu e o groaza de bani, sunt un stare, ca sa-mi schimb. Intrebarea mea este, dac pot cumpara folosit din asta mai lucioasa, unde si la ce bani? Daca nu, de unde se cumpara piese originale noi, la pret accesibil? Mai am nevoie si de un semnalizator dreapta fata, alb. Orice idee este binevenita. Mersi frumos, Joe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 (editat) Ceva lejer de seara, inainte de culcare: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=1008505 De la postul 53 incolo se discuta alternativele la GS. Se pare ca solutia de a sta fara griji la BMW e de a avea mereu motocicleta in garantie, ceea ce inseamna garantie extinsa/trade-in pentru alta noua la expirearea garantiei. Adica o relatie financiara pe termen limitat doar de portofel cu producatorul. » Post actualizat in 21 Sep 2014 18:56PS: nu sunt hater BMW, imi doresc un X-challenge in viitor, dar doar atat. Editat Septembrie 21, 2014 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 There are alot of these broken down/ignored & laughed at by BMW USA threads lately. After reading about so so many of these cases, I'll never buy a BMW. bmw nu se dezminte, e consecvent, chiar si la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 salutare, verificati-va si conectorul tip "spada" care duce toata masa instalatiei electrice - este la vre-o 15-20 cm dupa borna de minus, pe cablul negru cu alb. in timp tinde sa se oxideze, apoi contact imperfect, caldura si apoi paloare cadaverica (incepe sa se topeasca). stima, paul inlocuit conectorul respectiv - crimpat, cositorit apoi izolat cu tub termo - de vis. am uitat sa va zic de cum incarca releul shindengen fh020 - de vis, pacat ca e shunt - 13.8V la relanti si 13.9V la 5k ture. de incalzit - nu are nici o treaba si in trafic pe caldura poti sa pui mana pe el fara stres. astep sa soseasca si sh775 sa vedem ala cum se manifesta in realitate. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Vei deveni colectionar de relee de incarcare Am pus si eu mana pe al meu, e caldut, nimic de speriat. inlocuit conectorul respectiv - crimpat, cositorit apoi izolat cu tub termo - de vis. am uitat sa va zic de cum incarca releul shindengen fh020 - de vis, pacat ca e shunt - 13.8V la relanti si 13.9V la 5k ture. de incalzit - nu are nici o treaba si in trafic pe caldura poti sa pui mana pe el fara stres. astep sa soseasca si sh775 sa vedem ala cum se manifesta in realitate. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Vei deveni colectionar de relee de incarcare Am pus si eu mana pe al meu, e caldut, nimic de speriat. OEM? - daca oem - din cate stiu ala frige cand e cald afara si doar dupa cateva minute de mers cu mobra, chiar si in mers. acum dupa ce am schimbat si conectorul ala de pe firul principal de masa pot spune nu am nici cea mai mica indoiala inainte de a pleca cu ea la drum si dupa toate modificarile (alea esentiale) pot spune ca e mobra mea de vis. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2fast4you Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Salut Paul. Pot sa ofer 600 ron pentru valvele Ricor. Daca e ok da-mi de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Salut Paul. Pot sa ofer 600 ron pentru valvele Ricor. Daca e ok da-mi de veste. salut, multumesc de oferta dar nu. mi s-au mai oferit 700 dar tot nu a fost (si atunci tocmai luasem o amenda de 400 de lei si a durut tare). atat m-au costat (un pic mai mult) si consider ca nu se degradeaza cat stau la mine. chiar isi merita banii aia (cel putin din punctul meu de vedere) pentru ca fac din suspensia standard precara o suspensie acceptabila (fara deepdive-ul ala groaznic, cu atenuare mult mai buna si la gropi mari cat si la alea marunte care imi tocau nervii, fara sa fie afectata cursa maxima). vezi ca pe site la ei costa 180 de dolari (620 lei) si acum userul Garcya poate sa aduca cumva fara taxe vamale (el are ceva taxa de transport + transportul de la producator la adresa lui Garcya din US) si posibil ca iesi mai eftin de 750 de lei dar nu cred ca mai putin de 600 de lei. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.