Sergiu_Q Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Confederatia Elvetiana unde in svitzerlandia ? eu mai merg in Lausanne cu treaba...si deja ma bate si pe mine un gand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Berna, insa astept permisul de munca de la autoritati . Inca nu e sigur 100%/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 o alta intrebare: axele cu came admisie actuale vor fi mutate pe evacuare si semnele trebuie remarcate ca mai jos: intrebarea ar fi cu ce pot sa vopsesc permanent acele semne? merge cu vopsea? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Salutare! De unde pot procura într-un timp relativ scurt, în Bucureşti un set de manşoane încălzite? De dimineaţă mi-au cam degerat degetele, cu toate protecţiile şi mănuşile pentru timp rece Mulţumesc frumos, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 http://oxfordmoto.ro/catalog/accesorii-ghidon-64 vezi la ei - ca aveau promotii tentante ... nush cum e partea cu timpul. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 o alta intrebare: axele cu came admisie actuale vor fi mutate pe evacuare si semnele trebuie remarcate ca mai jos: 03intake-front.jpg 03intake-rear.jpg intrebarea ar fi cu ce pot sa vopsesc permanent acele semne? merge cu vopsea? stima, paul Ne spui si noua care-i povestea cu axele astea cu came? De ce-ai vrea sa le schimbi? Imi pare cel putin periculos ce vrei sa faci, motorul fiind unul de interferenta, orice greseala de aliniament al distributiei e costisitoare de reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Ne spui si noua care-i povestea cu axele astea cu came? De ce-ai vrea sa le schimbi? Ideea a pornit de vre-o 2 ani de aici: http://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?s=&threadid=154847 axele difera la inaltimea camelor. In principiu modificarea a tot fost facuta fara sa fie probleme si poate fi usor verificat daca nu se greseste la montare prin rotatii la liber inainte de a da cheie. cele existente de admisie se pun pe evacuare si cele SV (admisie) se pun pe admisie. din masuratori apare o crestere de putere de 4-6-8 hp si crestere de cuplu pe toata plaja de turatii - exista cred ca pe acel topic cateva masuratori dyno. pentru mine ar fi fix puterea ce imi lipseste atunci cand sunt cu pasager+bagaje. m-am tot gandit in cei doi ani daca merita cheltuiala - au fost perioade in care am renuntat, au fost perioade in care a revenit idea si tot asa. acum a revenit si nu mi-a mai iesit din cap. nu as fi facut modificarea daca nu trebuia sa schimb pastile. vedem cum o fi dupa ce le inlocuiesc. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Salutare! De unde pot procura într-un timp relativ scurt, în Bucureşti un set de manşoane încălzite? De dimineaţă mi-au cam degerat degetele, cu toate protecţiile şi mănuşile pentru timp rece Mulţumesc frumos, Cristi L. cred ca am eu oxford la 230 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am comandat azi un set de la Oxford. Mâine merg cu ele la service să le montez. Mulţumesc fain! Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am comandat azi un set de la Oxford. Mâine merg cu ele la service să le montez. Mulţumesc fain! Cristi L. pai tu de ce nu ti le montezi? vezi macar sa ti le lege pe circuitul de la ventilatorul radiator sau la mufa OEM lasata de zuzuki pentru manere incalzite. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) Pe motiv de garanţie. Cam pe unde e mufa cu pricina? Merci, Cristi L. Editat Octombrie 29, 2014 de Leontiev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Pe motiv de garanţie. Cam pe unde e mufa cu pricina? Merci, Cristi L. chiar in in spatele plasticului de langa radiator, in partea de sus. posibil sa fie dat cu banda izoliera peste si prins peste un cablu existent. vezi mai jos 2 poze: PS - nu stiam cum sa ma bucur ca nu am garantie la motocicleta. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Ieri am pornit stroama dupa app. o luna de stat nepornita si a pornit foarte greu. Noroc ca am scos bateria si am pus-o la incarcat cu vreo doua zile inainte de asta, ca am dat mult la automat. Iarna trecuta a stat 4 sau 5 luni nepornita si a pornit "la sfert de cheie", de parca as fi pornit-o cu o ora inainte. Atunci ii pusesem stabilizator in benzina si a stat in garaj incalzit. A mai stat si in timpul verii cate o luna nepornita si a pornit foarte usor. Acum a prins niste nopti mai reci, dar nu cred ca dat inghet in vreuna. Rezervorul plin ochi. Ei, acum efectiv nu a vrut decat dupa ce am inceput sa ciupesc cate un pic acceleratia. Stiu ca la injectie nu se face asa, dar altfel nu a vrut si am zis sa incerc si asta. In aproape un an de cand o am, mi-a facut doar o singura data o figura asemanatoare anul trecut, dar a pornit pana la urma mai usor, si neajutata din acceleratie. Ca si acum, imi amintesc ca umplusem rezervorul ochi. Bine, nu am pus sa dea pe-afara, doar ca am depasit nivelul gaurii interioare. Sa aibe vreo legatura asta ? Ce altceva ar mai putea fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Asa se mai intampla si la mine dupa intervale de pauza prelungite, cred ca are legatura cu pozitia arborelui cotit in repaus. Cu deschisul acceleratiei se rezolva insa de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Ieri am pornit stroama dupa app. o luna de stat nepornita si a pornit foarte greu. cold idle functioneaza? adica cand pornesti la rece iti porneste cu relanti-ul la 1500-1700 si apoi coboara incet spre relanti la cald (1300)? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Am facut in ultimele saptamani circa 2500 km pe asfalt bun, in conditii bune, de trafic lejer si conditii meteo favorabile . Tendinta generala a fost sa schimb vitezele in zona de 3000 - 4000 ture . Ca o consecinta directa m-am pomenit de foarte multe ori incercand sa schimb a 7-a , care evident ca nu exista acolo unde o cautam eu . Care e solutia ? Sa schimb pinionul de atac cu unul mai mic sau sa schimb vitezele la turatii mai ridicate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Am facut in ultimele saptamani circa 2500 km pe asfalt bun, in conditii bune, de trafic lejer si conditii meteo favorabile . Tendinta generala a fost sa schimb vitezele in zona de 3000 - 4000 ture . Ca o consecinta directa m-am pomenit de foarte multe ori incercand sa schimb a 7-a , care evident ca nu exista acolo unde o cautam eu . Care e solutia ? Sa schimb pinionul de atac cu unul mai mic sau sa schimb vitezele la turatii mai ridicate ? schimba vitezele mai sus ...5-6k macar. 3-4k e un fel de relanti mai agitat pt vstrom. uita-te si la curba de cuplu la dl650 - la 4000 abia incepe sa traiasca cu un max pe la 6500. daca nu te dai offroad - pinion de atac cu un dinte mai mare - 16 dinti o sa iti placa mai mult. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 (editat) schimba vitezele mai sus ...5-6k macar. 3-4k e un fel de relanti mai agitat pt vstrom. uita-te si la curba de cuplu la dl650 - la 4000 abia incepe sa traiasca cu un max pe la 6500. daca nu te dai offroad - pinion de atac cu un dinte mai mare - 16 dinti o sa iti placa mai mult. bafta! Mersi de sfaturi , o sa le urmez . Desi manualul mi-a creat confuzia asta. El recomanda schimbarea treptei 3 la 30 km/h , 4 la 40 , 5 la 50 , 6 la 60 km/ora . Pai aia e subturare serioasa . Asta inseamna ca pe toata plaja intre 60 - max km/ora nu schimbi deloc ? Si ca pana in 60 km /ora schimbi de innebunesti , din 10 in 10 ? Nu sunt atat de tipicar incat sa ma uit in manual litera cu litera , ba chiar dimpotriva , as zice . Insa japonezul a avut o logica atunci cand a scris cifrele acolo . La ce i-o fi folosit ? Editat Noiembrie 3, 2014 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Insa japonezul a avut o logica atunci cand a scris cifrele acolo . La ce i-o fi folosit ? ... si inca modul ala de schimbat mai sus e unul ... batranesc se zice . sa nu uitam ca pe rosu se intra la 10500 rpm (parca). nu stiu unde scrie in manual - ai un link, ceva? ... ca intr-adevar trebuie sa fie o logica in spate. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Din manualul de utilizator pentru k9: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Asa e in manualele tuturor anilor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Asa e si la fratiorul mai mic sv650, si eu m-am mirat cand am citit in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ba , mai mult , japonezul scrie negru pe alb in manual , de parca ar vrea sa se justifice , i-auzi : " The gear ratios had been carefully chosen to meet the characteristics of the engine " si mai zice : " Never slip the clutch to control road speed , but rather downshift ... " Cumva e contrar a ceea ce obisnuim noi sa facem si credem ca e corect , asa e ? Pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Niciodată nu l-am ținut din ambreiaj. Întotdeauna am schimbat în jos, eu așa știu ca e mai sănătos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cu a 6-a nu cred ca ma duc mai jos de 80.. mi se pare ca nu ii place la motor. De schimbat tot asa, pe la 5-6k mi se pare cel mai ok. Ciudate rau cifrele alea Are idee cineva cat curent consuma incalzitoarele de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.