bogdan_harea Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) )) l-am tinut in mana acum o saptamana si mi-am zis (pt prima data in viata) "hai dracu sa nu mai cumpar toate prostiile pe care apoi le tin pe 'mileu'!" si ia ghici - ieri ma suna nevasta de la distanta ca s-a descarcat bateria la moto si ca cum o porneste fara sa o dea jos. cel mai comod - ma gandeam sa fac o smecherie cu un stecher de priza 12 v la redresor si sa o incarce prin priza de bricheta existenta (priza este legata direct la baterie). daaar ... cred ca la lidl redresoarele au fost saptamana trecuta si nu mai sunt saptamana asta ... cel putin in timisoara. merci, paul Sunt din nou la oferta/lichidare stoc la 39,90 roni. eu am luat acum cca o luna cu 80. » Post actualizat in 27 Nov 2014 00:41 Salutare lume, Iarna aceasta nu am cum sa duc motorul la ierna.. i-am facut plinul... urmeaza sa mai trag un start de ulei pe lant... Am inteles ca ar trebuii sa adaug un aditiv la benzina. Daca da... Ce aditiv ar trebuii si de unde sa cumpar? Multumesc Sau faci ultimul plin cu benzina de 100. Se mai "inmoaie" pana in primavera, dar tot suficient de buna va ramane. Editat Noiembrie 27, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Acum sa le montam maestre. Spor la treaba. Salut, Are cineva pastile pt dl650 (D 7.48)? Ma intereseaza pt schimb sau cumparat: 2 x 174 176 166 168 158 162 Eu as avea disponibile pt schimb: 2 x 178 2 x 180 2 x 170 1 x 172 PS . Am 2 axe de evacuare de vanzare ... in stare perfecta , Mi-a luat 6 ore (din care o ora am futut la intinzatorul spate - nu era neaparat de dat jos intinzatorul dar am vrut sa ii schimb garnitura ca umezea un pic de ulei). Dupa instalare a pornit la prima cheie - ca am avut emotii . Jocul la care vreau sa ajung este de 0.15 pe admisie si 0.27 pe evacuare. Numai bine, Paul » Post actualizat in 30 Nov 2014 23:37 pana mea, vad ca si pastilele OEM sunt tot din 005 in 005. n-aveti idee unde gasesc din 002 in 002? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Nu exista "in comert" pastile cu pas asa de fin pentru ca nu ai nevoie. Ai un interval de 0.1 mm in care poti jongla cu pastilele, adica 2 dimensiuni: 1.74 pui de 1.75 1.76 reutilizezi 1.78 1.66 pui 165 168 reutilizezi 170 158 si 162 pui 160 Eu am pastile si te pot ajuta insa incearca intai pe plan local, scutesti trasportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Nu exista "in comert" pastile cu pas asa de fin pentru ca nu ai nevoie. inteleg ce zici tu dar as vrea sa duc jocul fix unde vreau eu - 0.15 admisie si 0.27 evacuare. o sa incerc in prima faza sa gasesc din alea OEM date jos de pe motor - vad ca sunt din 002 in 002 sau o alta varianta ar fi reectificare pe masa magnetica dar trebuie sa dau niste telefoane. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 inteleg ce zici tu dar as vrea sa duc jocul fix unde vreau eu - 0.15 admisie si 0.27 evacuare. o sa incerc in prima faza sa gasesc din alea OEM date jos de pe motor - vad ca sunt din 002 in 002 sau o alta varianta ar fi reectificare pe masa magnetica dar trebuie sa dau niste telefoane. numai bine, paul Iarna-i lunga, timp ai destul dar efortul e in van, jocurile se modifica in timp datorita uzurii normale a supapelor si scaunelor supapelor. Spor la cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 a mea clampane in draci. trebuiau facute pe la 86.000 am facut 2 si m-am plictisit. acu are 150k si cred ca am pierdut vreo 10 cai da inca nu am facut jocul. da porneste la sfert si merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 ) pai teoretic pe masura ce trece timpul jocul scade - deci clampanitul din motivul asta de joc cam dispare. poate ie altceva ... . io unul consider ca daca jocul e facut o data pe la 12-14k - poti sa mergi linistit pana spre 100k. mai faci o data jocul acolo si apoi mai o suta. adica jocul de la prima verificare (10-20k) e cel mai important - dupa aia jocul variaza mult mai putin. si a mea merge si porneste perfect ... dar intotdeauna caut un mai perfect. ... cum ziceam acum ceva timp ... am si eu stresurile mele! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 manualul spune ca la fiecare 24 de mii se verifica jocu si daca nu e in parametri se ajusteaza in schimb din povesti de pe forumuri nu am auzit pe cineva care sa fie nevoit sa ajusteze la revizia de 48 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 sincer, in cele cateva zeci de strome in care am bagat mainile numai la 6 am facut supapele. si sigur erau trecute binisor de 100k. restul erau in parametri abundent. poate o fi nevoie si mai repede daca abzezi de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 sincer, in cele cateva zeci de strome in care am bagat mainile numai la 6 am facut supapele. ... si nu iti ramasera niste pastile prin garaj din alea din 002 in 002? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 manualul spune ca la fiecare 24 de mii se verifica jocu si daca nu e in parametri se ajusteaza in schimb din povesti de pe forumuri nu am auzit pe cineva care sa fie nevoit sa ajusteze la revizia de 48 Chiar pe acest forum am scris ca a trebuit sa ajustez jocul la 24000km, din punctul meu de vedere, verificarea este obligatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 cat sa discutat pe aici deja reglam pastilele cu ce aveam pe motor. intodeauna se prefera un joc putin mai mare adica 001 002 003 nu se va auzi nimic in plus. sint n masini cu pastile doar ca la moto sant mai mici atat..ceea ce vad ca nu spune nimeni pe aici este ca paharul in care sta pastila trebuie sa se miste usor in chiulasa el se roteste in timpul mersului altfel apare pe pastila o urma de uzura facuta de axa cu came! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 ... si nu iti ramasera niste pastile prin garaj din alea din 002 in 002? stima, paul o sa ma uit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 o sa ma uit am rezolvat - cei de la honda fac pastile cu pas 0.025 cu care reusesc sa imi acopar fixurile. atasat un fisier util pt reglarea jocului si un pdf cu ce am gasit la mine: DL650_ShimCalc.xls.zipshims_DL650_03.12.2014.pdf stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Ce nu fac bine? Suruburile respective se desfac in sens invers acelor de ceasornic, nu? le-ai mai desfacut vre-odata? sa nu fie prinse stramb de la proprietarul anterior (nu ca ar conta prea mult acum). se desfac asa cum zici, ca un surub normal. surubul e de otel, materialul in care e prins e aluminiu - cred ca ajuta incalzit sau inghetat cu ceva spray - nu imi vine acum cum se numeste. pana una alta mai da-l cu wd40 poate isi da drumul. cand le pui inapoi sa dai cu pasta de cupru pe suruburi, 23 Nm. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 (editat) Salutare! Am incercat sa dau jos galeriile astazi (defapt vreau sa slabesc galeria fata pentru a putea monta un sistem de evacuare aftermarket)...Aseara am dat cu un spray degripant pe suruburi (ele arata bine...nu sunt ruginite) iar astazi am incercat sa le desfac...nici o sansa. Am batut putin in suruburi cu un ciocan, am pus un imbus in surub, o bara de metal pe imbus si am batut cu un ciocan in bara (nu foarte tare)...nimic, apoi am tras manual de bara...la fel nimic...pana cand imbusul a inceput sa dea rateuri si sa se deformeze. Am mai dat iarasi cu spray degripant. Ce nu fac bine? Suruburile respective se desfac in sens invers acelor de ceasornic, nu? Ineaca-l in spray degripant (oricat de ieftin) si dupa da-i cu flama (merge si un feon profi, nu de par, daca nu ai lampa) si ii dai iar cu degripant. Dupa il mai incalzesti un pic (incerci la material, desi aluminiul se dilata mai usor) si vezi daca merge usor. Ar trebui sa se desfaca ff usor. Ce galerie ti-ai tras? Editat Decembrie 10, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Mai poti face o smecherie. Incearca sa pornesti motorul si lasi sa se incalzeasca un pic. E cel mai probabil oxidul ala de care zici. Daca il incingi si dai cu degripant, vapori, temperatura ce masa face pe acolo, probabil intra mai bine si dupa apuci sa scoti surubul usor. Aceeasi chestie am facut-o la un compresor la munca acu vreo luna si ceva. Nu iesea neam surubul, nici incalzit. Dat cu niste degripant, racit, dat iar si incalzit si a iesit imediat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 (editat) E 30 de ron o lampa si 5 ron o butelie. Ca banuiesc ca nu vrei si tu ceva 'de firma' PS: la niste semighidoane am avut locktite rosu. Incalzite cu feonul si fortat cu un imbus mai mare si am rezolvat problema. Deci nu cred ca e de asta... Editat Decembrie 10, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Salutare! Am incercat sa dau jos galeriile astazi (defapt vreau sa slabesc galeria fata pentru a putea monta un sistem de evacuare aftermarket)...Aseara am dat cu un spray degripant pe suruburi (ele arata bine...nu sunt ruginite) iar astazi am incercat sa le desfac...nici o sansa. Am batut putin in suruburi cu un ciocan, am pus un imbus in surub, o bara de metal pe imbus si am batut cu un ciocan in bara (nu foarte tare)...nimic, apoi am tras manual de bara...la fel nimic...pana cand imbusul a inceput sa dea rateuri si sa se deformeze. Am mai dat iarasi cu spray degripant. Ce nu fac bine? Suruburile respective se desfac in sens invers acelor de ceasornic, nu? Solutia ar fi , sa incerci intai cu scule de calitate. "CR-V" parca trebuie sa scrie pe ele.altfel strici cheia,inbusul..etc.incearca ceva de calitate.mergi pe la brico si cauta la specificatiile materialului din care e facuta unealta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Am incercat cu imbusul dat de "japoneji" din trusa OEM...am zis ca-i de calitate. Dar vad ca nu este "combinatie" cu imbus...cred ca o sa pun un cap imbus intr-o cheie cu cricket...asta ca sa nu mai flexeze. o sa ti se invarta materialul aiurea.ai incredere.am stricat/rupt si chei si inbusuri.du te la cora ca e langa tine si cauta ce ti am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 (editat) Poate cine a mai desfacut galerii iti poate sa un sfat (ma gandesc la incalzit chiulasa in jurul surubului + impact la surub). In orice caz, daca se reteaza surubul in chiulasa, o sa ai de furca bine de tot. Editat Decembrie 11, 2014 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Ce se intimpla?De 9 zile nu sa discutat nimic aici.Nici nu a inceput bine iarna si deja am epuizat subiectele?Va astept k tare imi place sa citesc aici.Intru de 4-5 ori pe zi pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 incearca pe forumul vstromania, sunt mult mai in toi discutiile acolo mai pe subiecte ca sa zicem asa, vstromski si intalnirea internationala a posesorilor de vstrom din germania la vara urmata evident de vstromania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 ce naiba sa mai dezbatem? mobra nu se strica, despre probleme s-a tot discuta in astea 600 de pagini.....acum suferim si astaptam vara in tacere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.