Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

@Bogdan H. - da-mi te rog pe PM sau aici pe scurt cum pot taia din parbrizul respectiv (fierastrau oscilant si apoi finisare cu dremel?) ca daca il las asa o sa fac invidosi pe multi posesori de parbrize Harea ...

 

nu-l taia, pune-l pe vstrom :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi,

 

A venit si ala micu' in familie:

attachicon.giffata dreapta.jpg

 

pregatit pentru touring ...

 

@Bogdan H. - da-mi te rog pe PM sau aici pe scurt cum pot taia din parbrizul respectiv (fierastrau oscilant si apoi finisare cu dremel?) ca daca il las asa o sa fac invidosi pe multi posesori de parbrize Harea ...

 

Numai bine,

Paul

Lasa-l asa, sau da-l la schimb pe unul mai mic. Trebuie sa fie un scuterist care ofteaza dupa un parbriz mare. Daca totusi vrei sa-l tai, eu folosesc un flex mic, normal, si o panza din otel cu dinti pt lemn, mai mici. Tai pe drept cat mai aproape de trasaj, apoi finisezi cu acelasi flex si un disc cu lamele de smirghel granulatie (60-80). Trasajul il fac cu banda izolir. Spor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-l asa, sau da-l la schimb pe unul mai mic. Trebuie sa fie un scuterist care ofteaza dupa un parbriz mare. Daca totusi vrei sa-l tai, eu folosesc un flex mic, normal, si o panza din otel cu dinti pt lemn, mai mici. Tai pe drept cat mai aproape de trasaj, apoi finisezi cu acelasi flex si un disc cu lamele de smirghel granulatie (60-80). Trasajul il fac cu banda izolir. Spor.

:)) din pacate posesori de sh150 nu stiu si nici nu am vazut un grup format (tot ce am vazut pe net la vanzare sh150 erau inscrise pe primaria din Cucuieti si cu acte "plouate").

mai vad - inca nu il sacrific.

aseara desfacut smecheria - suna foarte oki motorul, pistonasele de la etrierul fata sunt ruginite si semiblocate - trebuie schimbate (are puncte de rugina in adancime pe suprafata exterioara) si busonul de golire de la ulei e belit capatul hexagonal - i-am pregatit o surpriza cu set nou de extractoare.

In rest - astept actele sa pot sa fac liniutze prin oras.

Oricum - transmisia aia cu curea/variator/ambreiaj mi se pare geniala - desteapta si super simplu de intretinut.

:D

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pleci primul de la semafor si poti mentine distanta fata de masinile din spate cu scutericiul asta?

 

Eu unul nu ma pot plange cu absolut nimic de V-Strom in oras, sunt mult mai vizibil decat un scuter si in aproape toate cazurile in care nu-mi pot face loc de unul singur (pe camp, printre masini, pe contrasens, trotuar niciodata) mi se face loc fie din respect fie de teama (crashbarurile si suportii de cutii laterale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-l asa, sau da-l la schimb pe unul mai mic. Trebuie sa fie un scuterist care ofteaza dupa un parbriz mare. Daca totusi vrei sa-l tai, eu folosesc un flex mic, normal, si o panza din otel cu dinti pt lemn, mai mici. Tai pe drept cat mai aproape de trasaj, apoi finisezi cu acelasi flex si un disc cu lamele de smirghel granulatie (60-80). Trasajul il fac cu banda izolir. Spor.

Si eu zic ca poti gasi unul mai mic...pt. taiat plexi eu folosesc un disc diamantat (pt. gresie) si slefuire cu disc cu smirghel asa cum zice Bogdan...atentie sa nu supraincalzesti plexiglasul...obligatoriu ochelari de protectie !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare stromisti,

 

Treuie sa schimb bujiile la stroama mea. Merita sa pun Iridium ori ba?

 

Multumesc,

Mihai

DA (de trei ori). Nu-sh daca sunt alte avantaje (pornire mai buna la rece, scanteie mai puternica) dar cu siguranta umbli mai rar la ele adica le pui acolo si poti uita de ele.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Paul!

 

Manualul zice ca trebuie inspectate la 6k si schimbate la 12k.

 

 

DA (de trei ori). Nu-sh daca sunt alte avantaje (pornire mai buna la rece, scanteie mai puternica) dar cu siguranta umbli mai rar la ele adica le pui acolo si poti uita de ele.

 

stima,

paul

 

DA (de trei ori). Nu-sh daca sunt alte avantaje (pornire mai buna la rece, scanteie mai puternica) dar cu siguranta umbli mai rar la ele adica le pui acolo si poti uita de ele.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul zice ca trebuie inspectate la 6k si schimbate la 12k.

 

alea standard. Iridium eu am de vre-o 25k-30k - am ajuns pe acolo fara intentie (din cauza pastilelor) - erau ca la prima tinerete.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt urmatorul schimb de bujii am luat si eu in calcul varainta iridium. Nu e pt avantajele scrise in reclama :) ci pt ca sigur vor tine minim 36 de mii de km. Ca si pret e la fel ca si cu bujiile standard, dar ecomonisesc timpii/banii de manopera cu 3 schimburi. Unii se lauda cu 50k sau poate chiar mai multi km cu ele. Au mai tot fost discutii pe tema bujiilior. Altii zic ca schimba bujiile standard la 24 de mii de km si filtru de aer la fel si nu au nici o problema in loc de 12 mii. Pana la urma fiecare stie ce utilaj are, cum il intretine si atunci cand isi face upgrade cu un alt utilaj daca poate cere sau nu mai multi bani pe un service al intretinerilor ca la carte.

Iar daca e sa ne luam dupa ce spune aici https://www.ngk.com/learning-center/article/202/how-long-do-iridium-plugs-last ..... parca parca nu ar mai trebui schimbate bujiile zeci spre sute de mii de km, dar eu raman cu o curiozitate. Oare bujiile iridium care nu au fost sschimbate 100 si de mii de km mai pot fi desfacute :) din blocu motor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt urmatorul schimb de bujii am luat si eu in calcul varainta iridium. Nu e pt avantajele scrise in reclama :) ci pt ca sigur vor tine minim 36 de mii de km. Ca si pret e la fel ca si cu bujiile standard, dar ecomonisesc timpii/banii de manopera cu 3 schimburi. Unii se lauda cu 50k sau poate chiar mai multi km cu ele. Au mai tot fost discutii pe tema bujiilior. Altii zic ca schimba bujiile standard la 24 de mii de km si filtru de aer la fel si nu au nici o problema in loc de 12 mii. Pana la urma fiecare stie ce utilaj are, cum il intretine si atunci cand isi face upgrade cu un alt utilaj daca poate cere sau nu mai multi bani pe un service al intretinerilor ca la carte.

Iar daca e sa ne luam dupa ce spune aici https://www.ngk.com/learning-center/article/202/how-long-do-iridium-plugs-last ..... parca parca nu ar mai trebui schimbate bujiile zeci spre sute de mii de km, dar eu raman cu o curiozitate. Oare bujiile iridium care nu au fost sschimbate 100 si de mii de km mai pot fi desfacute :) din blocu motor ?

Din 25 in 25k le slabim si le stringem la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut iridum NGK pe motor aproximativ 25 000 km si motorul se comporta ca in prima zi in care le-am montat. Conteaza si combustibilul bineinteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pleci primul de la semafor si poti mentine distanta fata de masinile din spate cu scutericiul asta?

he he - azi noapte am terminat revizia generala si facut prima tura.

ca idee - pleci primul de la semafor garantat fara sa te agiti, pana in 80 accelerezi liniar, pana in 100 cu un pic de delay - nu am incercat mai mult ca eram in pulovar, fara parbriz si erau 2 grade afara. ajungi la 80 intre semafoare fara sa fii prea nervos cu acceleratia.

e foarte haios de mers cu el - super manevrabil si usor. sunt foarte curios cum merge in 2 :D.

mai cred ca ar fi fost ok si sh-ul de 125.

schimbat rulmenti roata fata, etrieri piston, ulei furca, ulei motor, ulei transmisie, antigel, curea transmisie (era la limita de jos a uzurii), maselutze (aveau un pic de joc, rolele erau oki), reglat jocul la supape (culbutori), gresat cu vaselina siliconica, MOS2(e sfanta de folosit) sau copper paste - cam tot ce am prins - angrenaje, rulmenti, suruburi, conectori, garnituri. i-am montat manere incalzite :D.

ma asteptam sa fie mai usor de lucrat pe el - dar nu este asa din cauza plasticelor care trebuie date jos tot timpul (este adevarat ca inca nu am mana formata pe ele :D)

sunt curios de consum si daca e cum zice lumea 2.5 - o sa fiu extrem de multumit de "bolid".

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

De curand sunt posesor de V-Strom 650 - 2004 si la prima plimbare de la RAR la garaj, ~ 10 km am observat faptul ca la ~4000 rot/min, in anumite trepte de viteza motocicleta numai tragea, se plafona si cadea treptat turatia motorului. Problema se rezolva in momentul in care cobor o treapta si apoi, din nou, merge normal.

De asemenea, dupa pornire, in momentul in care accelerez pe loc pompa de benzina se aude mult mai strident decat in mod normal, iar daca actionez semnalizarile sau avariile sunetul pompei se aude in ritmul accestora.

Observand faptul ca interiorul rezervorului este ruginit, m-am gandit ca ar putea fi imbacsita pompa de benzina, respectiv sita si alte componente,.

In continuare, am demontat rezervorul si am procedat la curatarea acestuia. Intr-adevar in interior era foarte multa rugina, iar pompa era imbacsita cu rugina si alte sedimente (cel putin sita aproape ca nu se mai vedea de rugina).

La pompa nu am apucat sa-i fac poze insa arata mult mai bine acum, fara mizerii, iar mai jos am atasat poze din timpul curatarii rezervorului prin metoda electrolizei.

Dupa curatarea rezervorului am mers cu el la o spalatorie unde a mai fost curatat cu jetul sub presiune in interior, curgand foarte multa apa ruginie.

 

Zilele viitoare o sa montez rezervorul si pompa si o sa revin cu rezultatul.

 

Din ce am citit pe forum o problema ar putea fi si senzorul TPS, care nu stiu exact ce face, insa am observat ca la dereglarea acestuia motorul moare brusc insa la mine nu se manifesta in acest fel.

 

Orice sfat e bine venit...

post-82721-0-83224500-1422826362_thumb.jpg

post-82721-0-90423100-1422826372_thumb.jpg

post-82721-0-29686700-1422826382_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice sfat e bine venit...

cred ca o sa mearga ok dupa curatirea asta. eventual vezi filtrul de aer sa fie curat si bujiile ok.

daca intentionezi sa tii mobra mai mult timp - poti sa vopsesti in interior rezervorul cu POR15.

toate mufele electrice ce ajungi pe langa ele - curatite si date cu vaselina siliconica (daca tot ai dat rezervorul jos - verifica mufa aia verde prinsa pe plasticul din fata pistonului 1) si mufa neagra ce este pe firul negru cu alb ce ajunge la borna negativa sa nu fie corodata sau semitopita (este cam la 20 cm de borna negativa).

mai poti face o reglare de TPS (pui in dealer mode, liniutza aia afisata sa fie la mijloc si sa treaca sus pe la 1700rpm) si as mai face si o echilibrare.

Si tot la preventii - sa verifici si rulmentii - roti, jug(daca tot desfaci schimbai-i cu cilindrici), bascula, tripod, oase) si pune-le vaselina (MOS2) cu dare de inima.

in rest - sa te bucuri de mobra!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

De curand sunt posesor de V-Strom 650 - 2004 si la prima plimbare de la RAR la garaj, ~ 10 km am observat faptul ca la ~4000 rot/min, in anumite trepte de viteza motocicleta numai tragea, se plafona si cadea treptat turatia motorului. Problema se rezolva in momentul in care cobor o treapta si apoi, din nou, merge normal.

De asemenea, dupa pornire, in momentul in care accelerez pe loc pompa de benzina se aude mult mai strident decat in mod normal, iar daca actionez semnalizarile sau avariile sunetul pompei se aude in ritmul accestora.

Observand faptul ca interiorul rezervorului este ruginit, m-am gandit ca ar putea fi imbacsita pompa de benzina, respectiv sita si alte componente,.

In continuare, am demontat rezervorul si am procedat la curatarea acestuia. Intr-adevar in interior era foarte multa rugina, iar pompa era imbacsita cu rugina si alte sedimente (cel putin sita aproape ca nu se mai vedea de rugina).

La pompa nu am apucat sa-i fac poze insa arata mult mai bine acum, fara mizerii, iar mai jos am atasat poze din timpul curatarii rezervorului prin metoda electrolizei.

Dupa curatarea rezervorului am mers cu el la o spalatorie unde a mai fost curatat cu jetul sub presiune in interior, curgand foarte multa apa ruginie.

 

Zilele viitoare o sa montez rezervorul si pompa si o sa revin cu rezultatul.

 

Din ce am citit pe forum o problema ar putea fi si senzorul TPS, care nu stiu exact ce face, insa am observat ca la dereglarea acestuia motorul moare brusc insa la mine nu se manifesta in acest fel.

 

Orice sfat e bine venit...

 

Fa un test de debit, s-ar putea sa iti fie infundat filtrul din interiorul pompei de benzina caz in care trebuie sa ii faci bypass - ar trebui sa iti scoata pompa minim 300 ml benzina la 3 contacte puse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca o sa mearga ok dupa curatirea asta. eventual vezi filtrul de aer sa fie curat si bujiile ok.

daca intentionezi sa tii mobra mai mult timp - poti sa vopsesti in interior rezervorul cu POR15.

toate mufele electrice ce ajungi pe langa ele - curatite si date cu vaselina siliconica (daca tot ai dat rezervorul jos - verifica mufa aia verde prinsa pe plasticul din fata pistonului 1) si mufa neagra ce este pe firul negru cu alb ce ajunge la borna negativa sa nu fie corodata sau semitopita (este cam la 20 cm de borna negativa).

mai poti face o reglare de TPS (pui in dealer mode, liniutza aia afisata sa fie la mijloc si sa treaca sus pe la 1700rpm) si as mai face si o echilibrare.

Si tot la preventii - sa verifici si rulmentii - roti, jug(daca tot desfaci schimbai-i cu cilindrici), bascula, tripod, oase) si pune-le vaselina (MOS2) cu dare de inima.

in rest - sa te bucuri de mobra!

 

numai bine,

paul

 

Filtru de aer l-am verificat si e in stare perfecta, in sensul ca e foarte curat. Am verificat si bujiile si sunt in stare buna, deci exclud aceasta varianta. O sa verific si cele 2 mufe de care mi-ai zis.

O sa revin cu rezultatul dupa montare.

Multumesc,

Numai bine

 

Fa un test de debit, s-ar putea sa iti fie infundat filtrul din interiorul pompei de benzina caz in care trebuie sa ii faci bypass - ar trebui sa iti scoata pompa minim 300 ml benzina la 3 contacte puse

 

Am desfacut si pompa de benzina, scos filtru, sita si curatate. Era foarte infundat, filtru si sita abia se mai distingeau prin rugina si alte sedimente.

Pompa, dupa demontare, am pus-o la curent si am scufundat-o intr-un vas cu motorina si nu pare sa aiba probleme, avand debit mare.

Zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat este un anakee 2 fata pt un vstrom.am inteles k pe vstromania ar fi redus.pe spate acum am pus nou si as vrea si fata.am avut brigestone bw pe ambele.spatele mort si fata as mai trage de ea ,dar vreau nou.Ms ast ceva informatii.numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu rezultatul operatiunii de curatare rezervor si pompa.

Dupa o prima plimbare se pare ca totul a revenit la normal fara sa mai intrerupa acceleratia.

Totusi in momentul in care actionez, spre exemplu faza lunga, pompa are un sunet putin mai pronuntat, aproape insesizabil. Acest sunet se aude doar o fractiune de secunda cat este actionat butonul fazei lungi dupa care revine la normal. Nu am ascultat la alte Stroame sa imi dau seama daca este normal sau nu, acelasi lucru intamplandu-se si la actionarea semnalizarii sau a avariilor.

Seara faina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...