marcone Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 stimati ingineri nu s-a gandit nimeni sa faca cineva un cablaj low budget cu 2 fire, stanga dreapta ? Cand te inclini intr-o curba pe stanga cu trotineta se aprinde halogenu/ledu de pe stanga cand te inclini pe dreapta celalalat sau no, amandoua. In felu asta nu poate comenta nimeni nimic. Cornering light e la ordinea zilei la masinile din ziua de azi. Daca nu s-a gandit inca cineva la treaba asta, ma gandesc sa imi fac mie unu si cu ocazia asta poate mai e careva interesat si poate fac mai multe. Sau de ce nu poate are cineva asaceva de vanzare. Careva/cineva ? Obtii un pom de Craciun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Salutare. Din 2013 sunt posesorul unui V-Strom 650, an fabricatie 2005. Acum 2 zile m-am intors din Germania pe el, iar in Ungaria motorul a inceput sa moara in relanti, iar la 3000-3500 rot/min facea uneori socuri. Ieri am mai condus fara probleme, dar seara a inceput sa faca la fel. Astazi nu a mai pornit deloc. A dat doar semne de pornire si a puscat in toba de vreo 2 ori, insa atat. Inainte cu o saptamana am schimbat bujiile. Ati mai patit careva asa ceva? Poate ma ajutati cu un sfat, pana gasesc un mecanic disponibil in zona mea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Salutare. Din 2013 sunt posesorul unui V-Strom 650, an fabricatie 2005. ... eu as incepe cu circuitul de alimentare. rezervor fara mizerii si benzina proaspata. a stat la iernat inainte de a pleca cu el la drum? alimentat dintr-o benzinarie mai ciudata? bujiile sunt cele recomandate? ceva modificari in ultimul timp? stima, paul Editat Aprilie 21, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 In februarie l-am dus in Germania. Am circulat si acolo cateva sute de km fara probleme. L-am realimentat ieri de la Petrom si rezervorul nu a stat niciodata gol. Nu cred ca e benzina de vina, deoarece cand a puscat in toba mirosea a benzina nearsa. Bujiile sunt cele recomandate, identice cu cele vechi. Vreau sa incerc maine sa ii schimb bobinele de inductie cu cele de pe un GS500. Mecanicul din zona mea e cam ocupat zilele astea... Cu stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Da,xsebi.e bn,as vrea mai mult dar de. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 In februarie l-am dus in Germania. Am circulat si acolo cateva sute de km fara probleme. L-am realimentat ieri de la Petrom si rezervorul nu a stat niciodata gol. Nu cred ca e benzina de vina, deoarece cand a puscat in toba mirosea a benzina nearsa. Bujiile sunt cele recomandate, identice cu cele vechi. Vreau sa incerc maine sa ii schimb bobinele de inductie cu cele de pe un GS500. Mecanicul din zona mea e cam ocupat zilele astea... Cu stima, Ovidiu ar fi primul caz cu bobine busite . dar este si aceea o pista - eventual fisele crapate cu scanteie slaba? becul FI se aprindea cand murea motorul/rateuri? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Da,xsebi.e bn,as vrea mai mult dar de. Si eu as vrea mai mult dar mai bine fac o tura frumoasa decat sa dau cateva sute pe o evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Nu se aprindea nici becul rosu si nici nu aparea F1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Salut, eu am patitceva similar, inițial am crezut ca benz proasta, bujii șamd dar doar după ce am ridicat rezerv am găsit defazare între airbox si cilindru. Am inteles ca se mai intampla la 1000 (ce am eu) - sare de la rateuri, cică, Sau orice altceva ca inca nu am raspunsuri. Se îneca in mers, dădea rateuri... Deci daca i ai dat fustele jos verifica si asta. Succes! Salutare. Din 2013 sunt posesorul unui V-Strom 650, an fabricatie 2005. Acum 2 zile m-am intors din Germania pe el, iar in Ungaria motorul a inceput sa moara in relanti, iar la 3000-3500 rot/min facea uneori socuri. Ieri am mai condus fara probleme, dar seara a inceput sa faca la fel. Astazi nu a mai pornit deloc. A dat doar semne de pornire si a puscat in toba de vreo 2 ori, insa atat. Inainte cu o saptamana am schimbat bujiile. Ati mai patit careva asa ceva? Poate ma ajutati cu un sfat, pana gasesc un mecanic disponibil in zona mea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Salut, eu am patitceva similar, inițial am crezut ca benz proasta, bujii șamd dar doar după ce am ridicat rezerv am găsit defazare între airbox si cilindru. Am inteles ca se mai intampla la 1000 (ce am eu) - sare de la rateuri, cică, Sau orice altceva ca inca nu am raspunsuri. Se îneca in mers, dădea rateuri... Deci daca i ai dat fustele jos verifica si asta. Succes! da, si asta ar putea cauza comportamentul descris. Cutia filtrului este prinsa doar prin cele doua mansoane de cauciuc pe corpul "carburatoarelor", cu coliere. Daca nu sunt stranse colierele corect si/sau cele doua gaturi date cu vaselina - posibil sa sara - am vazut o poza cu un airbox sarit de pe gatul din spate si legat cu sarma pentru siguranta . Ideea de plecare - dl nu se strica (are niste puncte slabe in zona electrica - far alimentat fara relee si regulator tensiune cu tehnologie invechita (SCR shunt) dar cam atat). da-i carenele si rezervorul jos si verifica mufe sa fie impinse bine, fise, furtune crapate care pot duce la admisie de aer fals. daca tot esti acolo - poti sa arunci o privire si in rezervor . numai bine, paul » Post actualizat in 22 Apr 2015 01:43 Intr-un final s-a facut si plata la grec. (au grecii nene un stiiiil ... 2 zile pana a trimis o factura pe paypal ). La final s-au platit 506 euro, 2314 lei, fara comision paypal - nu sunt foarte sigur daca este din cauza ca s-a platit de pe un card de credit in spate sau pentru ca am facut o modificare sugerata de Emilian legata de cine sa faca cursul de schimb (paypal sau banca). dar vom vedea. Produsele comandate au fost in valoare listata de 476 euro si el a rotunjit suma la 450.Transportul pana in Timisoara - 56 euro. Pentru usurinta in calculele mele am considerat ca produsele s-au vandut la pretul afisat de vasile pe site si transportul 30 de euro. Pe sorin666 care a comandat 2 capace rezervor lichid frana l-am exclus de la transport (are pondere 0) din 2 motive: 1. daca as fi comandat pentru mine tinand cont de dimensiunile/greutatea celor doua placutze versus restul produselor - sunt nesemnificative 2. ca bonus la comanda - fiecare bicicleta primeste o bucata capac rezervor lichid frana (excluzand motocicleta lui Sorin) Atasez tranzactia paypal catre cosmo din contul meu de raiffeisen si fisierul pe baza caruia am tinut o oarecare evidenta: cosmo 21.04.pdf Din pacate nu pot sa uploadez xls ca sa fie mai usor de inteles calculele dar: coloana pret produs - pretul afisat de vasile pe site transport individual - pretul de transport daca fiecare si-ar fi comandat singur comision paypal individual - comision cerut de vasile (nu vrea sa si-l acopere din pretul lui si mi se pare ciudat) daca comanda fiecare la cosmo pe site, nu este inclus in pret pondere - ponderea fiecaruia in cost transport final in functie de valoarea transportului individual transport final - cat a costat transportul pe fiecare pana in timisoara cost final - pret produs + transport final pentru fiecare pret final in lei - suma in euro convertita la cursul tranzactiei Va rog sa verificati si voi calculele (urasc calculele financiare) si daca sunt greseli, scapari in logica - da-ti-mi un semn. Cand pachetul ajunge in Timisoara - produsele din zona (xsebi si Emi - ne vedem si le primiti), pentru ceilalti - discutam si gasim pe cineva sa le transporte gratuit in Bucuresti. Contul meu pentru transferuri: Paul Ivan ING Bank RO15INGB0000999900627746 Cand faceti tranzactia mai ales daca faceti de prin alte conturi va rog sa specificati userul de pe motociclism.ro. La Vasile am facut niste observatii de care sper sa tina cont: 1. bila de la GPS mount trebuie regandita ca sa isi atinga scopul 2. cablurile incluse de alimentare pentru placa de bord sunt mult prea groase (este indicat este sa va conectati voltmetrul respectiv direct la baterie pentru a indica tensiunea cat mai exact - daca alimentati dintr-un alt circuit din zona din fata apare o diferenta in jos - eu am alimentat din conectorul OEM pentru manere incalzite) 3. trebuie sa fie mai atent cu impachetatul la transport (data trecuta de la impachetat neglijent forkbrace-ul lui Vraji a fost (foarte) usor personalizat) 4. i-am mai sugerat ca poate sa imi trimita cateva chestii gen 1 forkbrace, 1 placa bord sau 1 kit coborare scarite pe care I le pot distribui in tara la pretul lui si ii transfer banii prin paypal de fiecare data ce sunt vandute (vedem insa cat e de deschis) 5. i-am reamintit ca eu astept cu nerabdare sa isi puna pe lista de produse extensiile de oglinzi. Daca aveti intrebari - sunt prin zona! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Cum facem cu banii, vin maine pana la Timisoara sau dau o tura cand ajunge pachetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Cum facem cu banii, vin maine pana la Timisoara sau dau o tura cand ajunge pachetul? n-are rost sa vii pana aci doar ca sa imi aduci banii ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 In februarie l-am dus in Germania. Am circulat si acolo cateva sute de km fara probleme. L-am realimentat ieri de la Petrom si rezervorul nu a stat niciodata gol. Nu cred ca e benzina de vina, deoarece cand a puscat in toba mirosea a benzina nearsa. Bujiile sunt cele recomandate, identice cu cele vechi. Vreau sa incerc maine sa ii schimb bobinele de inductie cu cele de pe un GS500. Mecanicul din zona mea e cam ocupat zilele astea... Cu stima, Ovidiu salut. lasa bobinele in pace, da jos rezervorul, curata pompa si fa bypas la filtrul de inalta presiune, schimba filtrul de plasa cu unul de model dupa 2007 sau pune filtru extern. nu are treaba aprinderea. mai verifica si TPS-ul. si ala poate cauza simptome ca astea. spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 (editat) salut. lasa bobinele in pace, da jos rezervorul, curata pompa si fa bypas la filtrul de inalta presiune, schimba filtrul de plasa cu unul de model dupa 2007 sau pune filtru extern. nu are treaba aprinderea. mai verifica si TPS-ul. si ala poate cauza simptome ca astea. spor! eu zic ca ar merge verificat debitul la pompa inainte de a face bypass-ul, e f usor de facut, scoti furtunul si pui contactul de 3 ori - ar trebui sa ai 300-350ml de benzina pompati la 3 contacte @ivanp: cam pe cand ajung jucariile? Editat Aprilie 22, 2015 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 eu zic ca ar merge verificat debitul la pompa inainte de a face bypass-ul, e f usor de facut, scoti furtunul si pui contactul de 3 ori - ar trebui sa ai 300-350ml de benzina pompati la 3 contacte @ivanp: cam pe cand ajung jucariile? mda, buna intrebare! data trecuta comanda a marcat-o ca si shipped in 2 apr si a fost in TM in data de 8aprilie. sper sa se miste repede (zicea ca le are toate facute). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 eu zic ca ar merge verificat debitul la pompa inainte de a face bypass-ul, e f usor de facut, scoti furtunul si pui contactul de 3 ori - ar trebui sa ai 300-350ml de benzina pompati la 3 contacte @ivanp: cam pe cand ajung jucariile? Am avut surpriza sa verific pompa pe loc si sa scoata cantitatea corecta iar in mers sa nu mai bage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Am avut surpriza sa verific pompa pe loc si sa scoata cantitatea corecta iar in mers sa nu mai bage. gaseste el o varianta sa verifice debitul din mers ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Multumesc pentru sfaturi. Astazi am demontat rezervorul si am curatat sorbul. Intr-adevar era mizerie pe fundul rezervorului si in filtru. Am montat rezervorul, am verificat debitul la pompa si a pornit fara probleme. Acum constat ca merge mai bine socul automat decat inainte. In concluzie, cauza a fost mizeria stransa in timp in rezervor... Inca o data, multumesc pentru ajutor! Cu stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Transfer efectuat, dl Paul Ivan. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Transfer efectuat, dl Paul Ivan. Multumesc merci. sper ca dl acolo in "dl paul ivan" e pus ironic. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addy2all Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 @ivanp: Din pacate n-am ajuns in timp util la banca astazi. Maine voi face transferul. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 @ivanp: Din pacate n-am ajuns in timp util la banca astazi. Maine voi face transferul. Multumesc fara stres ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 merci. sper ca dl acolo in "dl paul ivan" e pus ironic. stima, paul Atunci hai sa zicem ca dl e de la Suzuki DL Ne formalizam dupa ce ne cunoastem; Sunt mai multe sanse sa ajung, decat sa nu, la intrunire anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Salutare, voi incerca sa imi aduc un mic aport la aceste discutii despre DL printr-un "review" scris de mine .... Sper sa ajute cuiva macar o vorba din povestea de mai jos. Inspirat de o postare si dupa o iesire de 450 km facuti intr-o zi si dupa care nu mai puteam intoarce capul, am purces la achizitii. Am comandat si primit de la MetricMotion (ii recomand pe baieti cu caldura) un inaltator de ghidon sau riser sau cum ii zice. Am luat un produs ROX, ceva american, ce pentru un pret ok comparativ cu Louis are avantajul ca poate fie ridica destul de mult ghidonul, fie sa il apropie de motoretist. Exista 2 variante : de 5 cm (pe care l-am luat eu ) si de 9 (parca 9 ... oricum necesita prelungirea cablurilor). Am mers si m-am apucat de montat de unul singur , teoretic nu e mare lucru , dar ... Am desfacut ghidonul din vechea prindere si surpriza ... cablurile nu ajungeau direct. Aici a intervenit ajutorul baietilor de la Metric, ce au refacut prinderea unui cablu. Ajungeau ele dar nu exact in pozitia originala. Le-am prins si am plecat la defilare la Slowriders. Dupa maxim 10km am realizat ca le-am pus atat de sus ca ramasesem cu mainile suspendate ca o domnisoara de pension. Niciodata nu m-au durut asa tare mainile dupa atat de putin drum. Dar pentru mersul in picioare pe scarite era perfect. Asa ca daca vedeti un cocostarc in defilarea aia , sunt eu. E o pozitie buna pentru enduro. Parca ma vad la marginea drumului , inainte de a o lua pe camp , cu imbusul de 6.... Apoi am dat ghidonul spre mine si am descoperit alta motoreta. La capatul a 120 de km am realizat in schimb ca toate comenzile au ramas intoarse. Pozitia devenise mult mai confortabila dar manetele si mai ales oglinzile imi dadeau peste maini. Numai 3 suruburi de desfacut si strans. Am facut operatiunea cu "ajutorul lu' tata" (pe el nu il recomand ca in 5 minute a reusit sa ma enerveze.. ). Dupa inca 120 de km pot sa spun ca inaltatoarele de ghidon pentru un vstrom 650 din 2004 condus de o persoana de 175 cm sunt foarte bine venite. Ghidoanele ajung mult mai aproape de conducator , facand astfel facila manevrarea fara a fi nevoie sa stai aplecat nici un pic. Mai degraba incepe sa se asemenea pozitia mainilor cu cea de la cruisere, dar pastrand manevrabilitatea enduro-tourerelor. Cred ca se poate ajunge astfel la ture lungi fara efort (la sfarsitul lui mai va voi comunica si rezultatele dupa o astfel de tura). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Salutare, Am luat un produs ROX, ceva american... Salut, Da, Rox sunt inaltatoarele care ofera cea mai mare flexibilitate in pozitionarea mainilor. Multa vreme puteai sa ti le iei doar din america dar pretul devenea nesimtit. In ultimul timp am vazut ca sunt in catalogul de la parts-europe.eu si sunt multi distribuitori cam in toate zonele de prin tara. Ce m-a distrat cel mai tare cand le-am vazut si in oferta lui Cosmo la 55 euro si par foarte fain facute. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.