ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Cum facem cu banii, vin maine pana la Timisoara sau dau o tura cand ajunge pachetul? n-are rost sa vii pana aci doar ca sa imi aduci banii ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 In februarie l-am dus in Germania. Am circulat si acolo cateva sute de km fara probleme. L-am realimentat ieri de la Petrom si rezervorul nu a stat niciodata gol. Nu cred ca e benzina de vina, deoarece cand a puscat in toba mirosea a benzina nearsa. Bujiile sunt cele recomandate, identice cu cele vechi. Vreau sa incerc maine sa ii schimb bobinele de inductie cu cele de pe un GS500. Mecanicul din zona mea e cam ocupat zilele astea... Cu stima, Ovidiu salut. lasa bobinele in pace, da jos rezervorul, curata pompa si fa bypas la filtrul de inalta presiune, schimba filtrul de plasa cu unul de model dupa 2007 sau pune filtru extern. nu are treaba aprinderea. mai verifica si TPS-ul. si ala poate cauza simptome ca astea. spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 (editat) salut. lasa bobinele in pace, da jos rezervorul, curata pompa si fa bypas la filtrul de inalta presiune, schimba filtrul de plasa cu unul de model dupa 2007 sau pune filtru extern. nu are treaba aprinderea. mai verifica si TPS-ul. si ala poate cauza simptome ca astea. spor! eu zic ca ar merge verificat debitul la pompa inainte de a face bypass-ul, e f usor de facut, scoti furtunul si pui contactul de 3 ori - ar trebui sa ai 300-350ml de benzina pompati la 3 contacte @ivanp: cam pe cand ajung jucariile? Editat Aprilie 22, 2015 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 eu zic ca ar merge verificat debitul la pompa inainte de a face bypass-ul, e f usor de facut, scoti furtunul si pui contactul de 3 ori - ar trebui sa ai 300-350ml de benzina pompati la 3 contacte @ivanp: cam pe cand ajung jucariile? mda, buna intrebare! data trecuta comanda a marcat-o ca si shipped in 2 apr si a fost in TM in data de 8aprilie. sper sa se miste repede (zicea ca le are toate facute). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 eu zic ca ar merge verificat debitul la pompa inainte de a face bypass-ul, e f usor de facut, scoti furtunul si pui contactul de 3 ori - ar trebui sa ai 300-350ml de benzina pompati la 3 contacte @ivanp: cam pe cand ajung jucariile? Am avut surpriza sa verific pompa pe loc si sa scoata cantitatea corecta iar in mers sa nu mai bage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Am avut surpriza sa verific pompa pe loc si sa scoata cantitatea corecta iar in mers sa nu mai bage. gaseste el o varianta sa verifice debitul din mers ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Multumesc pentru sfaturi. Astazi am demontat rezervorul si am curatat sorbul. Intr-adevar era mizerie pe fundul rezervorului si in filtru. Am montat rezervorul, am verificat debitul la pompa si a pornit fara probleme. Acum constat ca merge mai bine socul automat decat inainte. In concluzie, cauza a fost mizeria stransa in timp in rezervor... Inca o data, multumesc pentru ajutor! Cu stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Transfer efectuat, dl Paul Ivan. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Transfer efectuat, dl Paul Ivan. Multumesc merci. sper ca dl acolo in "dl paul ivan" e pus ironic. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addy2all Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 @ivanp: Din pacate n-am ajuns in timp util la banca astazi. Maine voi face transferul. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 @ivanp: Din pacate n-am ajuns in timp util la banca astazi. Maine voi face transferul. Multumesc fara stres ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 merci. sper ca dl acolo in "dl paul ivan" e pus ironic. stima, paul Atunci hai sa zicem ca dl e de la Suzuki DL Ne formalizam dupa ce ne cunoastem; Sunt mai multe sanse sa ajung, decat sa nu, la intrunire anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Salutare, voi incerca sa imi aduc un mic aport la aceste discutii despre DL printr-un "review" scris de mine .... Sper sa ajute cuiva macar o vorba din povestea de mai jos. Inspirat de o postare si dupa o iesire de 450 km facuti intr-o zi si dupa care nu mai puteam intoarce capul, am purces la achizitii. Am comandat si primit de la MetricMotion (ii recomand pe baieti cu caldura) un inaltator de ghidon sau riser sau cum ii zice. Am luat un produs ROX, ceva american, ce pentru un pret ok comparativ cu Louis are avantajul ca poate fie ridica destul de mult ghidonul, fie sa il apropie de motoretist. Exista 2 variante : de 5 cm (pe care l-am luat eu ) si de 9 (parca 9 ... oricum necesita prelungirea cablurilor). Am mers si m-am apucat de montat de unul singur , teoretic nu e mare lucru , dar ... Am desfacut ghidonul din vechea prindere si surpriza ... cablurile nu ajungeau direct. Aici a intervenit ajutorul baietilor de la Metric, ce au refacut prinderea unui cablu. Ajungeau ele dar nu exact in pozitia originala. Le-am prins si am plecat la defilare la Slowriders. Dupa maxim 10km am realizat ca le-am pus atat de sus ca ramasesem cu mainile suspendate ca o domnisoara de pension. Niciodata nu m-au durut asa tare mainile dupa atat de putin drum. Dar pentru mersul in picioare pe scarite era perfect. Asa ca daca vedeti un cocostarc in defilarea aia , sunt eu. E o pozitie buna pentru enduro. Parca ma vad la marginea drumului , inainte de a o lua pe camp , cu imbusul de 6.... Apoi am dat ghidonul spre mine si am descoperit alta motoreta. La capatul a 120 de km am realizat in schimb ca toate comenzile au ramas intoarse. Pozitia devenise mult mai confortabila dar manetele si mai ales oglinzile imi dadeau peste maini. Numai 3 suruburi de desfacut si strans. Am facut operatiunea cu "ajutorul lu' tata" (pe el nu il recomand ca in 5 minute a reusit sa ma enerveze.. ). Dupa inca 120 de km pot sa spun ca inaltatoarele de ghidon pentru un vstrom 650 din 2004 condus de o persoana de 175 cm sunt foarte bine venite. Ghidoanele ajung mult mai aproape de conducator , facand astfel facila manevrarea fara a fi nevoie sa stai aplecat nici un pic. Mai degraba incepe sa se asemenea pozitia mainilor cu cea de la cruisere, dar pastrand manevrabilitatea enduro-tourerelor. Cred ca se poate ajunge astfel la ture lungi fara efort (la sfarsitul lui mai va voi comunica si rezultatele dupa o astfel de tura). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Salutare, Am luat un produs ROX, ceva american... Salut, Da, Rox sunt inaltatoarele care ofera cea mai mare flexibilitate in pozitionarea mainilor. Multa vreme puteai sa ti le iei doar din america dar pretul devenea nesimtit. In ultimul timp am vazut ca sunt in catalogul de la parts-europe.eu si sunt multi distribuitori cam in toate zonele de prin tara. Ce m-a distrat cel mai tare cand le-am vazut si in oferta lui Cosmo la 55 euro si par foarte fain facute. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addy2all Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 @ivanp : Transfer efectuat ! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 merci si eu. @ivanp : Transfer efectuat !Multumesc PS - daca sunteti curiosi de alarme - defender L711, RSI2009 sau starlink ebike(gsm/gps) si aveti intrebari - va raspund cu placere. am scris cateva randuri despre ebike ( pe scurt toata stima pentru israelieni in domeniul echipamentelor astea): ====================================================================================== Pe scurt - cred ca este cea mai potenta alarma cu GPS si GSM de pe piata (si nu doar piata din Ro). Pe langa functiile de baza ale unei alarme clasice ofera si posibilitatea de tracking prin SMS-uri cu coordonatele GPS. Foarte fain gandit si modul de intrare in standby (pentru a reduce consumul in situatii de depozitare) dar evident daca apare un eveniment alarma iese din standby si isi face treaba. Tot aici din standby face o verificare din 30 in 30 de minute ca sa verifice daca au fost trimise sms-uri catre cartela. Foarte util mi se pare si telecomanda tip buton pentru armari/dezarmari scurte daca esti grabit si nu vrei sa dai un bip/sms catre alarma. Este foarte simplu de conectat - mai ales daca nu vrei sirena si semnal de contact pus - se leaga doar cele 2 fire la + si masa. In modul acesta de conectare, ascuns bine pe motocicleta pastrezi factorul surpriza de partea ta in cazuri de "doamne-fereste". Chiar daca se taie bornele generale de alimentare de la bateria moto - alarma are baterie interna de backup care tine active functiile pentru inca 10-12 ore (parca asa imi amintesc) - timp suficient sa te deplasezi dupa coordonatele trimise. Daca este ascunsa in subsol unde nu ai semnal gsm sau gps - oricum ai coordonatele de la ultima locatie si poti localiza obiectul. Versus alarmele cu pager (excluzand facilitatile in plus) scapi de inca un obiect de carat cu tine si cel putin din experienta de pana acum - pagerele tind foarte usor sa iti scape din mana si cand ajung pe suprafata tare cam cedeaza . De-alungul timpului am schimbat vre-o 4 alarme cu pager - fie ca s-a vandut mobra cu alarma, fie ca s-a belit pagerul de la socuri. A fost a doua oara in decurs de 1 saptamana in care mi-am spus ca jos palaria pentru israelieni in domeniul securitatii (zilele trecute a trebuit sa instalez/configurez o centrala de alarma pentru casa Crow - tot israel) ================================================= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Problema cu inaltatoarele e ca aduc ghidonul prea aproape de pilot si pe curbe ajungi sa iei virajul din ghidon ca nu mai ai cum sa apesi pe el din cauza pozitiei prea drepte. oricum tine de senzatiile fiecaruia si de stilul de condus. eu as vrea ceva gen ROX pe off si original pentru strada. da e cam greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Are cineva de dat ceva genti laterale HeavyDuties? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Problema cu inaltatoarele e ca aduc ghidonul prea aproape de pilot si pe curbe ajungi sa iei virajul din ghidon ca nu mai ai cum sa apesi pe el din cauza pozitiei prea drepte. oricum tine de senzatiile fiecaruia si de stilul de condus. eu as vrea ceva gen ROX pe off si original pentru strada. da e cam greu. da, am vrut sa scriu si eu asta in postul anterior (insa m-am temut ca o sa influenteze lumea negativ). toate accesoriile din zona touring pt dl - inaltatoare, coborare scarite, modificari de sa mai jos/sus si mai lat modifica pozitia rider-ului mai spre comod. Cel putin la mine te cam loveste comoditatea si iti cam vine lene sa te inclini, muti poponeata intr-o parte sau sa impingi in ghidon - eu asa am perceput. oricum nu mai ai pozitia initiala cu aplecat spre ghidon si cu genunchii mai stransi, poponeata mai spre spatele sheii - pozitie mai "racing" . dar cum zice si bozoro - tine de senzatiile fiecaruia si de stilul de condus numai bine si bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klocky Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Salutare, voi incerca sa imi aduc un mic aport la aceste discutii despre DL printr-un "review" scris de mine .... Sper sa ajute cuiva macar o vorba din povestea de mai jos. Inspirat de o postare si dupa o iesire de 450 km facuti intr-o zi si dupa care nu mai puteam intoarce capul, am purces la achizitii. Am comandat si primit de la MetricMotion (ii recomand pe baieti cu caldura) un inaltator de ghidon sau riser sau cum ii zice. Am luat un produs ROX, ceva american, ce pentru un pret ok comparativ cu Louis are avantajul ca poate fie ridica destul de mult ghidonul, fie sa il apropie de motoretist. Exista 2 variante : de 5 cm (pe care l-am luat eu ) si de 9 (parca 9 ... oricum necesita prelungirea cablurilor). Am mers si m-am apucat de montat de unul singur , teoretic nu e mare lucru , dar ... Am desfacut ghidonul din vechea prindere si surpriza ... cablurile nu ajungeau direct. Aici a intervenit ajutorul baietilor de la Metric, ce au refacut prinderea unui cablu. Ajungeau ele dar nu exact in pozitia originala. Le-am prins si am plecat la defilare la Slowriders. Dupa maxim 10km am realizat ca le-am pus atat de sus ca ramasesem cu mainile suspendate ca o domnisoara de pension. Niciodata nu m-au durut asa tare mainile dupa atat de putin drum. Dar pentru mersul in picioare pe scarite era perfect. Asa ca daca vedeti un cocostarc in defilarea aia , sunt eu. E o pozitie buna pentru enduro. Parca ma vad la marginea drumului , inainte de a o lua pe camp , cu imbusul de 6.... Apoi am dat ghidonul spre mine si am descoperit alta motoreta. La capatul a 120 de km am realizat in schimb ca toate comenzile au ramas intoarse. Pozitia devenise mult mai confortabila dar manetele si mai ales oglinzile imi dadeau peste maini. Numai 3 suruburi de desfacut si strans. Am facut operatiunea cu "ajutorul lu' tata" (pe el nu il recomand ca in 5 minute a reusit sa ma enerveze.. ). Dupa inca 120 de km pot sa spun ca inaltatoarele de ghidon pentru un vstrom 650 din 2004 condus de o persoana de 175 cm sunt foarte bine venite. Ghidoanele ajung mult mai aproape de conducator , facand astfel facila manevrarea fara a fi nevoie sa stai aplecat nici un pic. Mai degraba incepe sa se asemenea pozitia mainilor cu cea de la cruisere, dar pastrand manevrabilitatea enduro-tourerelor. Cred ca se poate ajunge astfel la ture lungi fara efort (la sfarsitul lui mai va voi comunica si rezultatele dupa o astfel de tura). 20150404_123405.jpg De acord cu tine. Iarna asta am montat si au un inaltaltaor de 30 de mm si trebuie sa recunosc ca deja este alta viata, chiar daca eu am 1.80. Si stai sa vezi ce misto este la mersul in picioare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Are cineva de dat ceva genti laterale HeavyDuties? ia din-alea de la Bogdan Harea și o sa fii mulțumit cele de la HD au coltarele din plastic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Sunt de acord sportivitatea poate sa sufere destul de mult de la inaltatoare, dar acum am nevoie de valentele de tourer ale motocicletei. Partea mea sportiva este oricum deficitara (problema este intre sa si ghidon ) Un lucru bun la inaltatoare este ca revenirea se poate face in 10-15 minute. Odata ce a fost refacuta acea prindere a cablului de frana, montarea si demontarea riserelor devine o operatiune facila.Zic eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Intrebare tehnica: am un prieten cu un dl650 care are ceva probleme electrice care apar mai ales dupa ce sta in soare o vreme: - cand pune cheia pe off ramane bordul aprins cu tot cu becul rosu - in mers se tot opreste bordul, isi revine face toata treaba aia cu check, iar se opreste si tot asa Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Cred ca prima idee e sa curete contactele si mufele si sa le dea un spray de contacte. Daca nu taie contactul cred ca asta ar fi buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 my bad, trebuia sa specific: a curatat toate mufele, si cea mare de langa far, cea de dupa radiator, comenzile de pe ghidon, contactul, mufa ce intra in bord - ca si eu ma gandeam ca sigur e ceva contact imperfect, ca am patit cu farurile - probleme standard de vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.