ivanp Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 ok. Pe langa scutul motor si protectia de radiator, mai adauga te rog pe lista si un fork brace (dl650 k7) Numai bine, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 zice vasile ca nu face si nu are pe nimeni prin zona sa verifice. dar - eu din cate stiu jugul superior este acelasi la toate modelele de 650. poti sa verifici cu un prieten cu model mai vechi de dl asa ochiometric? ar fi de verificat - cele 2 suruburi de prindere, pozitia semisferei unde se imbina cu rotundul de la contact, cablurile care trec spre in jos prin clamele alea. numai bine, paul » Post actualizat in 17 Apr 2015 13:28 Salut! Nu, nu se potriveste, dar nu din cauza prinderilor pe jug, ci din cauza plasticului din jurul bordului, care intra in contact cu placa la modelul nou. Deci trebuie practic ca placa sa fie altfel taiata..... Multumesc mult si daca gasesti ceva, da-mi te rog un semn si mie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) @ivanp: intre proiectoarele tale care sunt varza/praf/de cacao e cumva si modelul asta: http://www.mgmotors.ro/ro/lumini/90-proiector-moto-led-cree-2500-lumeni.html ? E nasol ca e gri. In rest e beton. » Post actualizat in 20 Apr 2015 11:50si inca ceva interesant gasit de mine pe net: http://www.mgmotors.ro/ro/incarcatoare-telefon/29-priza-usb-si-voltmetru.html » Post actualizat in 20 Apr 2015 11:54sau pentru cei care au deja priza: http://www.mgmotors.ro/ro/incarcatoare-telefon/128-termometru-voltmetru-incarcator-usb.html Editat Aprilie 20, 2015 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 de la mine nu le merge site-ul: You cannot access this store from your country. We apologize for the inconvenience. ies printr-un ip de germania ... alea ale mele erau negre- CREE 10w de pe ebay ... daca zici ca alea din linkul tau sunt gri - nu sunt alea. stima, paul » Post actualizat in 20 Apr 2015 12:10LE - m-am conectat de acasa - ale mele nu sunt la fel ca proiectoarele din linkul tau. PS - pentru posesorii de prize de brichete expuse intemperiilor (pe placa de bord) pentru a evita acumularea de apa de ploaie in interiorul prize este recomandat de dat o gaura in fundul brichetei, in punctul cel mai de jos (motocicleta pe cricul lateral si ghidon blocat). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) si inca ceva interesant gasit de mine pe net: http://www.mgmotors.ro/ro/incarcatoare-telefon/29-priza-usb-si-voltmetru.html De la 12 dolari la 102 lei e cam mare diferenta. De aia prefer sa cumpar tot de pe china. http://www.aliexpress.com/item/2014-Hot-Sell-Motorcycle-Car-Boat-2in1-LCD-Waterproof-Dual-USB-Charger-Voltage-Meter-1STL/32222245436.html Si proiector exact ca ala dar pe negru http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Motorcycle-12V-30W-CREE-U2-LED-Fog-Spot-Head-Light-Waterproof-Working-Lamp-Black/32229607910.html Editat Aprilie 20, 2015 de xsebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 alea ale mele erau negre- CREE 10w de pe ebay ... daca zici ca alea din linkul tau sunt gri - nu sunt alea. stima, paul adica astea: http://www.aliexpress.com/item/2-INCH-10W-CREE-LED-WORK-LIGHT-FLOOD-SPOT-for-OFF-ROAD-USE-FOG-LAMP-C76/32261850643.html gen. au crapat in draci! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 misto priza cu voltmetru. oare se poate roti voltmetrul ala cu 90 de drade ca sa il putem pune si in alte parti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) PS - pentru posesorii de prize de brichete expuse intemperiilor (pe placa de bord) pentru a evita acumularea de apa de ploaie in interiorul prize este recomandat de dat o gaura in fundul brichetei, in punctul cel mai de jos (motocicleta pe cricul lateral si ghidon blocat). stima, paul Ms pt info Bine ca nu ai zis si sa fie mobra oprita. Deci ms inca odata, pt freza afro, facuta gratis. Editat Aprilie 20, 2015 de Horia_Long_Xiao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 misto priza cu voltmetru. oare se poate roti voltmetrul ala cu 90 de drade ca sa il putem pune si in alte parti ? da, se poate roti. Ms pt info Bine ca nu ai zis si sa fie mobra oprita. Deci ms inca odata, pt freza afro, facuta gratis. ma scuzati daca am dat prea multe detalii dar cateodata e mai bine. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 stimati ingineri nu s-a gandit nimeni sa faca cineva un cablaj low budget cu 2 fire, stanga dreapta ? Cand te inclini intr-o curba pe stanga cu trotineta se aprinde halogenu/ledu de pe stanga cand te inclini pe dreapta celalalat sau no, amandoua. In felu asta nu poate comenta nimeni nimic. Cornering light e la ordinea zilei la masinile din ziua de azi. Daca nu s-a gandit inca cineva la treaba asta, ma gandesc sa imi fac mie unu si cu ocazia asta poate mai e careva interesat si poate fac mai multe. Sau de ce nu poate are cineva asaceva de vanzare. Careva/cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Exista asa ceva dar vine direct cu motocicleta: KTM 1290 Super Adventure la modicul pret de 16 K EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Las ca rezolvam si mai ieftin de atat Idea e ca atunci cand am renuntat la 4 roti in favoarea a 2, am spus ca nu voi conduce niciodata seara/noaptea .... doar am zis, deci caut solutii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Ehee,maestre a venit si brake.Sa zica cum ,ce si cat a taiat.altii au taiat si in interior.deci,xsebi cum e.ai taiat asa la intamplare sau ceva mai tehnic.asta vreau sa fac saptamana asta ,.ast un rasp .ms . Cum e? Esti multumit de modificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Las ca rezolvam si mai ieftin de atat Idea e ca atunci cand am renuntat la 4 roti in favoarea a 2, am spus ca nu voi conduce niciodata seara/noaptea .... doar am zis, deci caut solutii Am vazut la plecarea de la V-Stromania de anul trecut! Nuuuuu conduci noaptea. Da daaaa.... stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 stimati ingineri nu s-a gandit nimeni sa faca cineva un cablaj low budget cu 2 fire, stanga dreapta ? Cand te inclini intr-o curba pe stanga cu trotineta se aprinde halogenu/ledu de pe stanga cand te inclini pe dreapta celalalat sau no, amandoua. In felu asta nu poate comenta nimeni nimic. Cornering light e la ordinea zilei la masinile din ziua de azi. Daca nu s-a gandit inca cineva la treaba asta, ma gandesc sa imi fac mie unu si cu ocazia asta poate mai e careva interesat si poate fac mai multe. Sau de ce nu poate are cineva asaceva de vanzare. Careva/cineva ? Obtii un pom de Craciun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Salutare. Din 2013 sunt posesorul unui V-Strom 650, an fabricatie 2005. Acum 2 zile m-am intors din Germania pe el, iar in Ungaria motorul a inceput sa moara in relanti, iar la 3000-3500 rot/min facea uneori socuri. Ieri am mai condus fara probleme, dar seara a inceput sa faca la fel. Astazi nu a mai pornit deloc. A dat doar semne de pornire si a puscat in toba de vreo 2 ori, insa atat. Inainte cu o saptamana am schimbat bujiile. Ati mai patit careva asa ceva? Poate ma ajutati cu un sfat, pana gasesc un mecanic disponibil in zona mea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Salutare. Din 2013 sunt posesorul unui V-Strom 650, an fabricatie 2005. ... eu as incepe cu circuitul de alimentare. rezervor fara mizerii si benzina proaspata. a stat la iernat inainte de a pleca cu el la drum? alimentat dintr-o benzinarie mai ciudata? bujiile sunt cele recomandate? ceva modificari in ultimul timp? stima, paul Editat Aprilie 21, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 In februarie l-am dus in Germania. Am circulat si acolo cateva sute de km fara probleme. L-am realimentat ieri de la Petrom si rezervorul nu a stat niciodata gol. Nu cred ca e benzina de vina, deoarece cand a puscat in toba mirosea a benzina nearsa. Bujiile sunt cele recomandate, identice cu cele vechi. Vreau sa incerc maine sa ii schimb bobinele de inductie cu cele de pe un GS500. Mecanicul din zona mea e cam ocupat zilele astea... Cu stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Da,xsebi.e bn,as vrea mai mult dar de. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 In februarie l-am dus in Germania. Am circulat si acolo cateva sute de km fara probleme. L-am realimentat ieri de la Petrom si rezervorul nu a stat niciodata gol. Nu cred ca e benzina de vina, deoarece cand a puscat in toba mirosea a benzina nearsa. Bujiile sunt cele recomandate, identice cu cele vechi. Vreau sa incerc maine sa ii schimb bobinele de inductie cu cele de pe un GS500. Mecanicul din zona mea e cam ocupat zilele astea... Cu stima, Ovidiu ar fi primul caz cu bobine busite . dar este si aceea o pista - eventual fisele crapate cu scanteie slaba? becul FI se aprindea cand murea motorul/rateuri? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Da,xsebi.e bn,as vrea mai mult dar de. Si eu as vrea mai mult dar mai bine fac o tura frumoasa decat sa dau cateva sute pe o evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Nu se aprindea nici becul rosu si nici nu aparea F1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Salut, eu am patitceva similar, inițial am crezut ca benz proasta, bujii șamd dar doar după ce am ridicat rezerv am găsit defazare între airbox si cilindru. Am inteles ca se mai intampla la 1000 (ce am eu) - sare de la rateuri, cică, Sau orice altceva ca inca nu am raspunsuri. Se îneca in mers, dădea rateuri... Deci daca i ai dat fustele jos verifica si asta. Succes! Salutare. Din 2013 sunt posesorul unui V-Strom 650, an fabricatie 2005. Acum 2 zile m-am intors din Germania pe el, iar in Ungaria motorul a inceput sa moara in relanti, iar la 3000-3500 rot/min facea uneori socuri. Ieri am mai condus fara probleme, dar seara a inceput sa faca la fel. Astazi nu a mai pornit deloc. A dat doar semne de pornire si a puscat in toba de vreo 2 ori, insa atat. Inainte cu o saptamana am schimbat bujiile. Ati mai patit careva asa ceva? Poate ma ajutati cu un sfat, pana gasesc un mecanic disponibil in zona mea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Salut, eu am patitceva similar, inițial am crezut ca benz proasta, bujii șamd dar doar după ce am ridicat rezerv am găsit defazare între airbox si cilindru. Am inteles ca se mai intampla la 1000 (ce am eu) - sare de la rateuri, cică, Sau orice altceva ca inca nu am raspunsuri. Se îneca in mers, dădea rateuri... Deci daca i ai dat fustele jos verifica si asta. Succes! da, si asta ar putea cauza comportamentul descris. Cutia filtrului este prinsa doar prin cele doua mansoane de cauciuc pe corpul "carburatoarelor", cu coliere. Daca nu sunt stranse colierele corect si/sau cele doua gaturi date cu vaselina - posibil sa sara - am vazut o poza cu un airbox sarit de pe gatul din spate si legat cu sarma pentru siguranta . Ideea de plecare - dl nu se strica (are niste puncte slabe in zona electrica - far alimentat fara relee si regulator tensiune cu tehnologie invechita (SCR shunt) dar cam atat). da-i carenele si rezervorul jos si verifica mufe sa fie impinse bine, fise, furtune crapate care pot duce la admisie de aer fals. daca tot esti acolo - poti sa arunci o privire si in rezervor . numai bine, paul » Post actualizat in 22 Apr 2015 01:43 Intr-un final s-a facut si plata la grec. (au grecii nene un stiiiil ... 2 zile pana a trimis o factura pe paypal ). La final s-au platit 506 euro, 2314 lei, fara comision paypal - nu sunt foarte sigur daca este din cauza ca s-a platit de pe un card de credit in spate sau pentru ca am facut o modificare sugerata de Emilian legata de cine sa faca cursul de schimb (paypal sau banca). dar vom vedea. Produsele comandate au fost in valoare listata de 476 euro si el a rotunjit suma la 450.Transportul pana in Timisoara - 56 euro. Pentru usurinta in calculele mele am considerat ca produsele s-au vandut la pretul afisat de vasile pe site si transportul 30 de euro. Pe sorin666 care a comandat 2 capace rezervor lichid frana l-am exclus de la transport (are pondere 0) din 2 motive: 1. daca as fi comandat pentru mine tinand cont de dimensiunile/greutatea celor doua placutze versus restul produselor - sunt nesemnificative 2. ca bonus la comanda - fiecare bicicleta primeste o bucata capac rezervor lichid frana (excluzand motocicleta lui Sorin) Atasez tranzactia paypal catre cosmo din contul meu de raiffeisen si fisierul pe baza caruia am tinut o oarecare evidenta: cosmo 21.04.pdf Din pacate nu pot sa uploadez xls ca sa fie mai usor de inteles calculele dar: coloana pret produs - pretul afisat de vasile pe site transport individual - pretul de transport daca fiecare si-ar fi comandat singur comision paypal individual - comision cerut de vasile (nu vrea sa si-l acopere din pretul lui si mi se pare ciudat) daca comanda fiecare la cosmo pe site, nu este inclus in pret pondere - ponderea fiecaruia in cost transport final in functie de valoarea transportului individual transport final - cat a costat transportul pe fiecare pana in timisoara cost final - pret produs + transport final pentru fiecare pret final in lei - suma in euro convertita la cursul tranzactiei Va rog sa verificati si voi calculele (urasc calculele financiare) si daca sunt greseli, scapari in logica - da-ti-mi un semn. Cand pachetul ajunge in Timisoara - produsele din zona (xsebi si Emi - ne vedem si le primiti), pentru ceilalti - discutam si gasim pe cineva sa le transporte gratuit in Bucuresti. Contul meu pentru transferuri: Paul Ivan ING Bank RO15INGB0000999900627746 Cand faceti tranzactia mai ales daca faceti de prin alte conturi va rog sa specificati userul de pe motociclism.ro. La Vasile am facut niste observatii de care sper sa tina cont: 1. bila de la GPS mount trebuie regandita ca sa isi atinga scopul 2. cablurile incluse de alimentare pentru placa de bord sunt mult prea groase (este indicat este sa va conectati voltmetrul respectiv direct la baterie pentru a indica tensiunea cat mai exact - daca alimentati dintr-un alt circuit din zona din fata apare o diferenta in jos - eu am alimentat din conectorul OEM pentru manere incalzite) 3. trebuie sa fie mai atent cu impachetatul la transport (data trecuta de la impachetat neglijent forkbrace-ul lui Vraji a fost (foarte) usor personalizat) 4. i-am mai sugerat ca poate sa imi trimita cateva chestii gen 1 forkbrace, 1 placa bord sau 1 kit coborare scarite pe care I le pot distribui in tara la pretul lui si ii transfer banii prin paypal de fiecare data ce sunt vandute (vedem insa cat e de deschis) 5. i-am reamintit ca eu astept cu nerabdare sa isi puna pe lista de produse extensiile de oglinzi. Daca aveti intrebari - sunt prin zona! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Cum facem cu banii, vin maine pana la Timisoara sau dau o tura cand ajunge pachetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.