berbec Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 La un V-strom 2005,intinzatorul de la lantul de distributie este pe arc sau hidraulic? As vrea sa-l schimb...stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) La un V-strom 2005,intinzatorul de la lantul de distributie este pe arc sau hidraulic? As vrea sa-l schimb...stie cineva? arc. ca mai jos: ... in urmatorul post probabil de la Fabio: "dar de ce ai vrea sa il schimbi?" stima, paul Editat Iunie 12, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Pai treaba sta asa: Eu am motorul la vanzare.Ieri un potential client a venit cu un mecanic sa se uite la motocicleta. La final ,mecanicul respectiv si-a dat cu parerea ca motorul este stricat,nevoie de schimb cuzineti,vibrochen etc,uleiul prea subtire ( 5100 10w40 ) ptr caldura de afara. Mi-a recomandat sa schimb uleiul . ok...El a lasat motorul sa se incalzeasca apoi la sprit din acceleratie imi expica ca pe revenire se aude un huruit fin care nu este normal si ca motorul este dus. In fine,el a recomandat cumparatorului ca nu face afacere cu acest V-Strom. Ce mi s-a parut haios ,la final.....eu il intreb - ok,cum fac sa am grija de motor, sa nu se agraveze situatia...el - stai linistit,schimb uleiul cu unul semisintetic apoi pui niste aditivi sa se duca sunetul de huruit , apoi poti pleca fara grija la capatul lumii In fine. Nu dorm toata noaptea ,zic gata ,am pus-o (stiu povestea cu jhonn si vlad de pe vstromania - refacerea motorului )...Apoi ma gandesc ca zgomotul respectiv ar veni de la distributie via intinzator.... de aceea intrebarea despre intinzatorul de lant, daca sa-l il schimb plus alt ulei poate zgomotul dispare. O sa ma duc la Fabio sa o asculte si el sa vad ,el ce parere are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Pai treaba sta asa: Nu dorm toata noaptea ,zic gata ,am pus-o (stiu povestea cu jhonn si vlad de pe vstromania - refacerea motorului )...Apoi ma gandesc ca zgomotul respectiv ar veni de la distributie via intinzator.... de aceea intrebarea despre intinzatorul de lant, daca sa-l il schimb plus alt ulei poate zgomotul dispare. O sa ma duc la Fabio sa o asculte si el sa vad ,el ce parere are )) lasa bre prostiile - du-te cu motorul la Fabio sa il auda. Oricum - daca e zgomot de lant de distributie trebuie vazut ca nu e lungit lantul (se masoara intre doi pini) - intinzatorul poate sa se uzeze dar nu am auzit sa aibe astea de suzuki o problema. (oricum - la solutia mecanicului de pus aditivi ca sa se duca sunetul de huruit eu i-as fi cerut atestatul de mecanic). ideea cu schimbat uleiul cu unul cu vascozitatea la caldura mai mare nu ar fi rau (gen 10w50 sau 10w60). bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Mecanici de coltu' blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 eu am printer 3D asa ca daca proiectezi ceva pentru a tine telefonul eu pt sa iti pintez obiectul. multe obiecte deja facute gasesti aici:https://www.thingiverse.com/ Un site ca si asta dar cu proiecte pentru cnc gasesc? Am cautat dar nu gasesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Zgomotul de lant de distributie se aude si in mers. Eu cred ca sunt singurul de pe aici care am schimbat lanturile de distributie. Dar se aude zgomot diferit (zornait de lant) la motor cand sunt intinse. Si daca te-ai dat ceva vreme cu motorul ala atunci auzi ca e ceva diferit. Mecanicul ala suna tare ciudat. Adica cum poti sa spui ca e dus vibrochenul si cuzinetii numai din sunet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 sunt chiar curios cum il cheama pe mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) Gigi de la scularie. Aaaaaa... nu, ca ala era renumit! Editat Iunie 12, 2015 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Nu am experienta,sunt praf la mecanica la motoare....Nu vreau sa il vorbesc de rau pe baiatul respectiv,probabil a avut motivele lui sa catalogheze "la ureche"motorul. Nu stiu,poate are dreptate,habar nu am. dar mi sa parut totusi absurd sa-mi spuna ca motorul e pe duca si in maxim 10k orice ,oricum as da-o tre sa desfac motorul. Am inteles ca are un service in spate la gradina zoo din Buc., Dl.Bogdan Padure.......Cumparatorul a apelat la el . O sa ma duc la " Il Dottore " sapt.viitoare,sa vad el ce "vede" la ureche Motorul are 38000km,eu l-am cumparat la 32000,el spunea ca imposibil sa fie km reali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 (editat) Ba io ma las de mecanica. Ie unii care ma intrece. Un motor cu probleme la cuzineti bate la greu. la inceput se aude ca o masina de cusut apoi suna a fier. in nici un caz nu suiera. in cel mai rau caz e lantul de distributie. da nu cred ca la km astia e gata. saptamana asta le schimb pe ale mele. si au ceva km la bord. de ce ar trebui sa le schimbi tu la 40k??? Bine ca nu ti-a zis sa bagi rumegus in el sa nu mai faca zgomot. Da o fuga pe la mine sa ne lamurim. PS: De ce ai vrea sa schimbi intinzatorul??? Editat Iunie 13, 2015 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 (editat) salutare, am o rugaminte, nu reusesc sa gasesc in cele 600 de pagini cu search.. problema este ca nu imi trece de check, am lumini, semnalizatoare, indicator de neutru e verde frumos si aprins, nu trece insa de check. nu incarca pompa benzina, nimic. am incercat si dealer mode, dar tot la fel. nu reusesc sa gasesc in manual si nici aici care e tip over senzor si cum sa il verific/anulez, ma puteti ajuta? alte idei? daca e in neutru ma gandesc ca nu conteaza senzorul de cric lateral...!? ati avut /stiti ce cum? merci! » Post actualizat in 13 Jun 2015 14:16 salutare, am o rugaminte, nu reusesc sa gasesc in cele 600 de pagini cu search.. problema este ca nu imi trece de check, am lumini, semnalizatoare, indicator de neutru e verde frumos si aprins, nu trece insa de check. nu incarca pompa benzina, nimic. am incercat si dealer mode, dar tot la fel. nu reusesc sa gasesc in manual si nici aici care e tip over senzor si cum sa il verific/anulez, ma puteti ajuta? alte idei? daca e in neutru ma gandesc ca nu conteaza senzorul de cric lateral...!? ati avut /stiti ce cum? merci! a fost mai simplu de data asta:), siguranta de 10 la ignition (fuse boxul de langa baterie revenind la problema initiala pentru care l-am desfacut de fuste: dupa o calatorie la cluj si plimbari frumoase in apuseni, la intoarcere, la iesire de pe autostrada in centura Buc, incetinesc si schimb in treapta inferioara - rezultat=> mi se opreste motorul (in mers). am reusit sa il duc acasa cu pornit si ambalat in mers de fiecare data cand schimbam in treapta inferioara. nu se oprea de la maneta ambreiaj ci doar in momentul in care schimbam in treapta inferioara - daca schimbam in superioara nu se oprea.. . dupa ce l-am adus acasa nu tinea motorul, pornea si se oprea...sa anulez senzorul de cric- va rog, cum? sau? azi, dupa schimbarea de siguranta si demontat:) pare a tine - a sta pornit. o sa il scot prin jurul casei sa il verific, dar totusi nu cred in probleme care se rezolva singure...asa ca daca doriti, daca aveti posibilitatea, ceva pareri (constructive, sper eu) multumesc pentru atentie! Editat Iunie 13, 2015 de kog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Mecanici de duminica frate.care are un motor gata stie mecanica.am eu uni pe linga mine la fel ,stiu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 (editat) revenind la problema initiala pentru care l-am desfacut de fuste: dupa o calatorie la cluj si plimbari frumoase in apuseni, la intoarcere, la iesire de pe autostrada in centura Buc, incetinesc si schimb in treapta inferioara - rezultat=> mi se opreste motorul (in mers). am reusit sa il duc acasa cu pornit si ambalat in mers de fiecare data cand schimbam in treapta inferioara. nu se oprea de la maneta ambreiaj ci doar in momentul in care schimbam in treapta inferioara - daca schimbam in superioara nu se oprea.. . dupa ce l-am adus acasa nu tinea motorul, pornea si se oprea...sa anulez senzorul de cric- va rog, cum? sau? azi, dupa schimbarea de siguranta si demontat:) pare a tine - a sta pornit. o sa il scot prin jurul casei sa il verific, dar totusi nu cred in probleme care se rezolva singure...asa ca daca doriti, daca aveti posibilitatea, ceva pareri (constructive, sper eu) multumesc pentru atentie! probabil e TPS-ul. asa imi facea si mie uneori TPS-ul vechi dupa mers constant gen autostrada. pe loc rezolvi asa: tragi pe dreapta, tai contactul, pui contactul fara sa pornesti motorul, faci cursa completa la acceleratie de 10 ori (adica rotesti mansonul complet de 10 ori), pornesti motorul si vezi daca se mai opreste. eventual repeti procedura inca o data. dupa un timp te enervezi si cumperi un TPS nou cu 80-90 de euro. pentru ca suzuki vstrom, mai ales de 1000 ... ma abtin! pina sa invat ca e de la TPS cel mai nasol mi s-a intimplat pe centura-autostrada Budapestei intr-un loc unde nu era banda de urgenta. treceau tiruri la juma de metru de mine intr-o usoara curba si eu incercam sa fac fierul sa mearga. pentru ca vstrom ... ma abtin! Editat Iunie 13, 2015 de adrian cristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 (editat) salutare, am o rugaminte, nu reusesc sa gasesc in cele 600 de pagini cu search.. problema este ca nu imi trece de check, am lumini, semnalizatoare, indicator de neutru e verde frumos si aprins, nu trece insa de check. nu incarca pompa benzina, nimic. am incercat si dealer mode, dar tot la fel. nu reusesc sa gasesc in manual si nici aici care e tip over senzor si cum sa il verific/anulez, ma puteti ajuta? alte idei? daca e in neutru ma gandesc ca nu conteaza senzorul de cric lateral...!? ati avut /stiti ce cum? merci! » Post actualizat in 13 Jun 2015 14:16 a fost mai simplu de data asta:), siguranta de 10 la ignition (fuse boxul de langa baterie revenind la problema initiala pentru care l-am desfacut de fuste: dupa o calatorie la cluj si plimbari frumoase in apuseni, la intoarcere, la iesire de pe autostrada in centura Buc, incetinesc si schimb in treapta inferioara - rezultat=> mi se opreste motorul (in mers). am reusit sa il duc acasa cu pornit si ambalat in mers de fiecare data cand schimbam in treapta inferioara. nu se oprea de la maneta ambreiaj ci doar in momentul in care schimbam in treapta inferioara - daca schimbam in superioara nu se oprea.. . dupa ce l-am adus acasa nu tinea motorul, pornea si se oprea...sa anulez senzorul de cric- va rog, cum? sau? azi, dupa schimbarea de siguranta si demontat:) pare a tine - a sta pornit. o sa il scot prin jurul casei sa il verific, dar totusi nu cred in probleme care se rezolva singure...asa ca daca doriti, daca aveti posibilitatea, ceva pareri (constructive, sper eu) multumesc pentru atentie! Dupa cum spunea Adrian 90% e devina tps-ul. Armai pute fi si pomoa dar de obicei la pompa nu trage nici bine in ture inalte. Poti incerca intai cu pompa ca e mai ieftin. Apoi cu tps-ul. Editat Iunie 14, 2015 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 .... Nu dorm toata noaptea ,zic gata ,am pus-o (stiu povestea cu jhonn si vlad de pe vstromania - refacerea motorului )...Apoi ma gandesc ca zgomotul respectiv ar veni de la distributie via intinzator.... de aceea intrebarea despre intinzatorul de lant, daca sa-l il schimb plus alt ulei poate zgomotul dispare. O sa ma duc la Fabio sa o asculte si el sa vad ,el ce parere are Cu Jhon a fost alta problema. Ceva, cumva a mancat uleiul. Habar nu avem ce anume s-a intamplat. De pierdut, nu l-a pierdut pentru ca Jhon isi pune mobra si acasa si la serviciu in acelasi loc si nu gasit pete de ulei pe asfalt. Gigel, mecanicul lu' peste ori e prost ori inteles cu eventualul cumparator sa te faca pentru un pret cat mai mic. Eu n-am auzit de vreun vstrom cu motorul pus pe butuci. Chiar astept cu interes, cu trecerea timpului, sa vad/citesc un posesor care a fost nevoie sa refaca motorul pentru ca patina timpului si sutele de mii de km si-au spus cuvantul. E totusi un motor. Candva o sa cedeze si e normal, dar cu trecerea anilor ma minunez tot mai mult de fiabilitatea vstrom-ului. Un mobra care nu se strica nu e profitabila pentru compania care o produce )) Mihai, nu-ti pierde somnul !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 probabil e TPS-ul. asa imi facea si mie uneori TPS-ul vechi dupa mers constant gen autostrada. pe loc rezolvi asa: tragi pe dreapta, tai contactul, pui contactul fara sa pornesti motorul, faci cursa completa la acceleratie de 10 ori (adica rotesti mansonul complet de 10 ori), pornesti motorul si vezi daca se mai opreste. eventual repeti procedura inca o data. dupa un timp te enervezi si cumperi un TPS nou cu 80-90 de euro. pentru ca suzuki vstrom, mai ales de 1000 ... ma abtin! pina sa invat ca e de la TPS cel mai nasol mi s-a intimplat pe centura-autostrada Budapestei intr-un loc unde nu era banda de urgenta. treceau tiruri la juma de metru de mine intr-o usoara curba si eu incercam sa fac fierul sa mearga. pentru ca vstrom ... ma abtin! Dupa cum spunea Adrian 90% e devina tps-ul. Armai pute fi si pomoa dar de obicei la pompa nu trage nici bine in ture inalte. Poti incerca intai cu pompa ca e mai ieftin. Apoi cu tps-ul. Multumesc pentru ajutor. Pompa am verificat-o ieri, curata ca lacrima - ochiometric, iar la 3 chei:) a dat 350 ml....deci nu. Ref TPS, nu inteleg de la ce si de ce simtomele erau cu trecere in viteza inferioara....am cum sa verific daca e TPS? exceptand varianta de a lua unul nou? Zile frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Nu am experienta,sunt praf la mecanica la motoare....Nu vreau sa il vorbesc de rau pe baiatul respectiv,probabil a avut motivele lui sa catalogheze "la ureche"motorul. Nu stiu,poate are dreptate,habar nu am. dar mi sa parut totusi absurd sa-mi spuna ca motorul e pe duca si in maxim 10k orice ,oricum as da-o tre sa desfac motorul. Am inteles ca are un service in spate la gradina zoo din Buc., Dl.Bogdan Padure.......Cumparatorul a apelat la el . O sa ma duc la " Il Dottore " sapt.viitoare,sa vad el ce "vede" la ureche Motorul are 38000km,eu l-am cumparat la 32000,el spunea ca imposibil sa fie km reali hmmmm....bogdan ionescu zis si padure e chiar meserias. sunt surprins ca a zis asa ceva. probabil nu i-ai parut suspect cu kilometrii si a vrut sa aiba un motiv sa n-o cumpere ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Pentru ca Bucuresti si pentru ca oameni de rahat, mi-am gasit ieri mobra trantita de un/o idiot/idioata care a dat cu spatele in ea si a impins-o de pe cric (si da, avea loc atat in fata sa iasa fara sa dea in marsarier cat si undeva intre 1.5 si 2m in spate pana la motorul meu). A cazut pe stanga, rezervorul, barend-ul, scarita, crashbar-ul si topbox-ul sunt julite, handguard-ul este crapat. Cu ocazia asta am descoperit ca crashbar-ul de la Suzuki nu degeaba poarta numele de accessory bar, pentru ca dpdv al protectiei motocicletei impotriva trantelor de genul nu este foarte eficient (clar, o fi protejat el ceva, ca era zgariat destul de bine si asta). Ce imi recomandati? Crashbar-ul asta poate fi "cracanat" astfel incat sa protejeze mai mult/mai bine, sau e materialul prea casant pentru asa ceva si mai bine iau altul, mai solid? Editat Iunie 15, 2015 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Pentru ca Bucuresti si pentru ca oameni de rahat, mi-am gasit ieri mobra trantita de un/o idiot/idioata care a dat cu spatele in ea si a impins-o de pe cric (si da, avea loc atat in fata sa iasa fara sa dea in marsarier cat si undeva intre 1.5 si 2m in spate pana la motorul meu). A cazut pe stanga, rezervorul, barend-ul, scarita, crashbar-ul si topbox-ul sunt julite, handguard-ul este crapat. Cu ocazia asta am descoperit ca crashbar-ul de la Suzuki nu degeaba poarta numele de accessory bar, pentru ca dpdv al protectiei motocicletei impotriva trantelor de genul nu este foarte eficient (clar, o fi protejat el ceva, ca era zgariat destul de bine si asta). Ce imi recomandati? Crashbar-ul asta poate fi "cracanat" astfel incat sa protejeze mai mult/mai bine, sau e materialul prea casant pentru asa ceva si mai bine iau altul, mai solid? Crashbar Givi sau Kappa protejeaza cum trebuie, ala de la Suzuki e aproximativ la protectie. Cu crashbarurile mai sus amintite singurele pagube pot fi semnalele daca le ai pe cele originale si manetele. Daca montezi manete si semnale inguste protectia e totala. » Post actualizat in 15 Jun 2015 07:45 Pai treaba sta asa: Eu am motorul la vanzare.Ieri un potential client a venit cu un mecanic sa se uite la motocicleta. La final ,mecanicul respectiv si-a dat cu parerea ca motorul este stricat,nevoie de schimb cuzineti,vibrochen etc,uleiul prea subtire ( 5100 10w40 ) ptr caldura de afara. Mi-a recomandat sa schimb uleiul . ok...El a lasat motorul sa se incalzeasca apoi la sprit din acceleratie imi expica ca pe revenire se aude un huruit fin care nu este normal si ca motorul este dus. In fine,el a recomandat cumparatorului ca nu face afacere cu acest V-Strom. Ce mi s-a parut haios ,la final.....eu il intreb - ok,cum fac sa am grija de motor, sa nu se agraveze situatia...el - stai linistit,schimb uleiul cu unul semisintetic apoi pui niste aditivi sa se duca sunetul de huruit , apoi poti pleca fara grija la capatul lumii In fine. Nu dorm toata noaptea ,zic gata ,am pus-o (stiu povestea cu jhonn si vlad de pe vstromania - refacerea motorului )...Apoi ma gandesc ca zgomotul respectiv ar veni de la distributie via intinzator.... de aceea intrebarea despre intinzatorul de lant, daca sa-l il schimb plus alt ulei poate zgomotul dispare. O sa ma duc la Fabio sa o asculte si el sa vad ,el ce parere are Mecanicul ala era mai mult ca sigur specializat pe 4L. V2-ul cel putin cel de la Suzuki e un motor cu o gramada de zgomote "suspecte" care apar in timp fara a afecta in mod negativ performanta. Intinzatorul de lant la DL e mecanico-hidraulic adica are un arc care tine lantul tensionat in absenta presiunii pe rampa de ulei, presiune care face treaba cand motorul merge. Deasemenea e un mecanism destept care nu-i permite tijei care apasa lantul sa se retraga. Doar Intinzatorul ala nu prea are motive sa dea gres, decat daca ai probleme cu presiunea de ulei. Acu' in cea ce priveste lanturile de distributie, se poate verifica destul de usor daca lantul necesita schimbare, se demonteaza surubul central al intinzatorului, se scoate arcul si apoi se demonteaza intinzatorul cu totul si se observa pozitia tijei care apasa lantul. Daca tija este spre capatul cursei (numarand numarul de click-uri pe care le scoate cand tragi de tija), atunci trebuie schimbate lanturile sau cel putin patinele. Spor la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Pentru ca Bucuresti si pentru ca oameni de rahat, mi-am gasit ieri mobra trantita de un/o idiot/idioata care a dat cu spatele in ea si a impins-o de pe cric (si da, avea loc atat in fata sa iasa fara sa dea in marsarier cat si undeva intre 1.5 si 2m in spate pana la motorul meu). A cazut pe stanga, rezervorul, barend-ul, scarita, crashbar-ul si topbox-ul sunt julite, handguard-ul este crapat. Cu ocazia asta am descoperit ca crashbar-ul de la Suzuki nu degeaba poarta numele de accessory bar, pentru ca dpdv al protectiei motocicletei impotriva trantelor de genul nu este foarte eficient (clar, o fi protejat el ceva, ca era zgariat destul de bine si asta). Ce imi recomandati? Crashbar-ul asta poate fi "cracanat" astfel incat sa protejeze mai mult/mai bine, sau e materialul prea casant pentru asa ceva si mai bine iau altul, mai solid? crash barul poti sa il "resudezi". nu ar fi prima oara. dar e adevarat ca daca vrei ceva rezistent si durabil poate te rezolva Bogdan Harea. daca l-a lovit in roata fata poate ar trebui sa vezi si daca nu se aude ceva la jug, furca, etc. nu cred doar sa il fi atins usor, poate nu ar fi cazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 in cel mai rau caz e lantul de distributie. da nu cred ca la km astia e gata. saptamana asta le schimb pe ale mele. si au ceva km la bord. de ce ar trebui sa le schimbi tu la 40k??? Cati km si cu motorul de schimbi lanturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 crash barul poti sa il "resudezi". nu ar fi prima oara. dar e adevarat ca daca vrei ceva rezistent si durabil poate te rezolva Bogdan Harea. daca l-a lovit in roata fata poate ar trebui sa vezi si daca nu se aude ceva la jug, furca, etc. nu cred doar sa il fi atins usor, poate nu ar fi cazut. Nu e cazul de sudat, nu a crapat, cel putin nu din ce mi-am dat seama atunci, pe loc. Am sa ma uit astazi mai atent la el. M-a impins din spate, motorul nu era lasat in viteza (my bad..) si l-a impins de pe cric. Se vede ca si aripa din spate este zgariata un pic unde s-a harsait cu bara de protectie a masinii. Multam de sfaturi, ma uit acum dupa crash-uri Givi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 @xtx: am vazut acum ca e L2. Sa stii ca nici Givi pentru L2 nu are o protectie extraordinara. Nu e suficiente de inalt si L2 are cocoasele alea pe plastice. Vezi ca ce e julit pe lateral nu e rezervor ci e un plastic vopsit. Uite aici cum arata L2 cu givi pe el: si din spate: L-am luat de la gentimoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) E un plastic, stiu, bine ca l-au pus acolo, e mai usor de revopsit decat tot rezervorul. Din ce vad in poze, cel de la Givi sta mult mai bine decat ala de la Suzuki, care e cam la acelasi nivel cu cocoasa aia. Plus ca teava pare mai groasa asa ca nici nu se indoaie atat de usor. Editat Iunie 15, 2015 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.