bozoro Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 (editat) Mai mult sau mai putin, arcul e diferit, dar ca si idee generala, daca pe parcursul curbei roata spate aluneca e moale arcul, daca topaie, e tare. Editat Septembrie 22, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 Mai mult sau mai putin, arcul e diferit, dar ca si idee generala, daca pe parcursul curbei roata spate aluneca e moale arcul, daca topaie, e tare. Perfect, multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 https://www.amazon.co.uk/Scottoiler-Crampbuster-Standard/dp/B002ULP5RK are cineva pe stoc sau vinde cineva modelul asta.asa as vrea cum e asta.am vz si altele dar parca imi place asa.Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 China, sub 1$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Din china nu-ti mai ajung in ultima vreme, cel putin in bucuresti e buba cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Fac probă cât de curând, voi comanda niște nimicuri. Sub 10$, să vină în localitatea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 (editat) pai asta e si buba: ca indiferent ce valoare are pachetul, acesta nu mai vine la oficiul postal de care apartii, cum era inainte pt pachetele de sub 10 euro, ci la unul cu vama Editat Septembrie 26, 2017 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 De cand asta? Prin mai sau iunie am primit pachete sub 10 euro si au venit la oficiul postal din localitate, nu la biroul vamal (unicul din judet) din Piatra Neamt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 14 Aug http://www.breakfix.ro/coletele-extracomunitare-ajung-posta-vamala/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Fuck, iar fac plimbari de 80 km pentru cate un cacastus?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Sal, am fost in nordul tarii, am facut 860 de km in doua zile, dus intors, iar la venire in ultimii 200 de km, mi s a intins lantul, in momentul in care inchideam gazul un pic mai brusc, se auzea cum freaca pe cadru cred, sau teava de esapament. A mai patit cineva ceva similar? Ma tot gandesc daca nu cumva este rodul stilului meu de pilotaj, obijnuit pe vitezane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Era nou montat lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Nu era nou. Am motocicleta de aprox 2 luni, nu parea sa fie nou, dar arata foarte bine. Poate fi si de la faptul ca nu trage liniar intre 3500 si 4500? Si sa il fi fortat prea tare in turele astea? E inevitabil sa nu trec prin plaja asta de turatii, dar sacadeaza, zgaltaie destul de tare motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Lantul era uns corect? Ai prins cumva si ceva ploaie? Ceva de genul am patit si eu, dupa 2 ore de ploaie torentiala era lantul uscat (am ungator de lant, uleiul este mai usor spalat de apa). Cand am auzit cum face eram convins ca s-a lungit. Din fericire nu, dupa ce am scapat de ploaie (adica a doua zi) am uns lantul si dupa liniste si pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Da da, uns corect, atat la plecare, cat si la venire. M am uitat mai atent si am observat ca a frecat jos, pe esapament... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Trebuie verificat sa nu fie intins inegal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Uns corect, atat la plecare cat si la venire. La o uitatura mai atenta am obs ca a frecat in esapament, cred ca s a cam dus lantul meu... Arata ca si cum ar fi ruginit extrem de repede, asta inseamna ca s a incins tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 sau poate sa insemne ca si in cazul meu ca parchezi motoru afara si ai niste caini comunitari carora le place sa se pise pe roata prin lant. Asta a patit lantul meu dinainte de asta, nu a rezistat decat o iarna. Acum intru in a 2 iarna cu lantu asta, dar am o protectie ce o pun peste lant, sa vedem cat va rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 Dus azi la service, verificat, a rezultat lant intins, inegal, trebuie un kit nou, tampoanele de cauciuc din interiorul rotii spate, bulite si ele, deci altele noi. Ma gandesc daca nu cumva zgaltaielile alea intre 3500 si 4000 de ture au vreun rol in toata treaba asta... Si am mai observat ceva: cand pornesc motorul, la rece, pe teava din stanga iese mult abur (sau fum), iar pe cea din dreapta aproape deloc. Este normal sa se intample asa? Sper ca nu va plictisesc cu intrebari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 480 kitul de lanț (transport inclus), cam 40 lei per tampon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Octombrie 3, 2017 Share Postat Octombrie 3, 2017 Salut. Intrebare stupida de noob: voi cam ce turatie "folositi" in regim de croaziera? Eu prefer sa merg intre 4k si 5k, in mod normal schimb cam pe la 6k treptele, dar in caz de nevoie nu am nicio emotie sa o duc la 10k. Bine, nu e niciodata "nevoie" sa schimbi la 10k, dar ca idee. Sub 4k am vazut ca da semne de subturare, mai ales in trepte superioare, iar 6k, sa zicem mi se pare ca urla prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 3, 2017 Share Postat Octombrie 3, 2017 (editat) Dus azi la service, verificat, a rezultat lant intins, inegal, trebuie un kit nou, tampoanele de cauciuc din interiorul rotii spate, bulite si ele, deci altele noi. Ma gandesc daca nu cumva zgaltaielile alea intre 3500 si 4000 de ture au vreun rol in toata treaba asta... Si am mai observat ceva: cand pornesc motorul, la rece, pe teava din stanga iese mult abur (sau fum), iar pe cea din dreapta aproape deloc. Este normal sa se intample asa? Sper ca nu va plictisesc cu intrebari... La ce service l-ai dus in Brasov? Sa nu fie cumva la aia care iau compresia cu motorul pornit intr-un piston ca nu e de bine. ))))) La toate miarele iese mai mult abur pe o teava decat pe alta. Una e mai lunga si are timp sa se formeze. Aia scurta se incalzeste mai repede. Editat Octombrie 3, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 3, 2017 Share Postat Octombrie 3, 2017 Salut. Intrebare stupida de noob: voi cam ce turatie "folositi" in regim de croaziera? Eu prefer sa merg intre 4k si 5k, in mod normal schimb cam pe la 6k treptele, dar in caz de nevoie nu am nicio emotie sa o duc la 10k. Bine, nu e niciodata "nevoie" sa schimbi la 10k, dar ca idee. Sub 4k am vazut ca da semne de subturare, mai ales in trepte superioare, iar 6k, sa zicem mi se pare ca urla prea tare. cate o data schimb la 4k alta data la 5k altata data la 6k alta data la 10k totul depinde de cat de tare accelerez si daca urc cobor, daca imi tre putere daca e numai in oras, daca nu. Iar croaziera e la 100-120 depinde de drum, autostrada e la 120-140-150 daca ne grabim tare Eu sunt printre putinii care am un dinte in plus la pinionul de fata pt a avea treptele mai lungi si a avea o viteza de croaziera mai mare cu o turatie mai scazuta. Ah am uitat, ceteodata sar 1 2 sau chiar 3 trepte in sus sau in jos, depinde de multi factori Daca accelerez cu 1 a la 60 in oras, apai o bag apoi in a 4 direct. Sau cand deaccelerez si sunt in a 6 a si am nevoie de a 2a, nu direct, cu frana evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Octombrie 3, 2017 Share Postat Octombrie 3, 2017 voi cam ce turatie "folositi" in regim de croaziera? Cat de jos permite drumul, dar in asa fel incat sa ai suficienta turatie pentru o frana de motor. La modul ideal incerc sa folosesc frana cat mai putin si sa ma joc cat pot de mult din turatii/frana de motor. Dar la modul statistic, in regim de mers in linie dreapta, pe plat, in jur de 4.500RPM, cum ai observat si tu ca-i place. In ce priveste turatia maxima, conform dyno-ului atasat, cred ca cel mai bine ar fi de schimbat in jur de 9.000RPM (de acolo nu mai ai nici un plus de putere) plus un pic, cat sa "cazi" la ~8.500 dupa ce ai schimbat. Gresesc oare? PS - la Stroama is cele mai curate curbe din toata lista, chestie care explica destul de multe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Octombrie 3, 2017 Share Postat Octombrie 3, 2017 Uite ca nu m-a dus capul sa ii caut si curba. Totusi, din ce imi dau eu seama din curba aia, scaderea de putere (nu cuplu) este infima, de la 9k la 10k, mai ales cand compari cu celelalte modele. Vad ca si cuplul maxim e la turatie mai mare decat toate celelalte. Interesanta panta aia a cuplului dintre 5.2k si 6k. Dar da, ai dreptate, poate nu e chiar atat de util sa o urci in 10k. Si eu folosesc mult frana de motor, de obicei retrogradez pentru asta, sa imi asigur "ture" de la care sa fie eficienta. Mersi de explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.