Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Misto accesoriile. Scut vreau sa iau unul de la touratech care permite pastrarea celui original de la XT. Avea colegul Vraji la intalnirea de la Herculane. Problema este ca pe site la producator se face referire doar la modelul pana la 2016. Oare sunt diferente, ca mie nu mi s-a parut?

 

Au cateva accesorii interesante, dar unele de calitate indoielnica.

Ex: Mare plus pentru tabla aia eleganta de pe ghidon, din jurul cablurilor/furtunelor de acceeleratie, frana si ambreiaj, pentru prize si indicatoare. Mare minus pentru accesoriile cu carevine tabla aia :D

 

 

Un lucru la care trebuie sa fii atent la scutul de la cosmo: Daca il prinzi de crashbar din asta mai mare (nu alea de protejeaza doar motorul), exista riscul sa vina prea aproape de aripa rotii din spate, iar la o groapa, cand furca e in compresie, sa agate aripa in scut si sa ramai cu ghidonul blocat. A patit un prieten asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băi, să am aluminiu de 3-4 mm, o mașină de îndoit și aparat WIG, aș face scuturi la prețuri de bun simț.

Am incercat si noi pe aici. La cat costa aluminiul si sudura in argon ieseam cu manopera de bun simt la 15-20 euro sub ala de la swmotech. Alora le convine pentru ca fac volume uriase si se scot la aluminiu.

 

Au cateva accesorii interesante, dar unele de calitate indoielnica.

Ex: Mare plus pentru tabla aia eleganta de pe ghidon, din jurul cablurilor/furtunelor de acceeleratie, frana si ambreiaj, pentru prize si indicatoare. Mare minus pentru accesoriile cu carevine tabla aia :D

 

 

Un lucru la care trebuie sa fii atent la scutul de la cosmo: Daca il prinzi de crashbar din asta mai mare (nu alea de protejeaza doar motorul), exista riscul sa vina prea aproape de aripa rotii din spate, iar la o groapa, cand furca e in compresie, sa agate aripa in scut si sa ramai cu ghidonul blocat. A patit un prieten asta.

Pentru ca nu au fost atenti la montaj. Trebuie sa fie prins cel mult la nivelul crashbar-ului daca nu chiar in spatele lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De evitat cele din mai multe bucati, sunt din bucati nituite si la prima lovitura se desfac si e greu sa le mai aduci la forma initiala. De preferat cele dintr-o bucata.

Pai si asta de la cosmo e din mai multe bucati? Ca nu-mi dau seama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe Vstromania:

Da mai, gata! Eu m-am hotarat, comand astea de sus plus asta ca merge cu plasticul de la XT...

ravetechmotorcycles.com/store/en/product...mini-skid-plate.html

 

Daca mai sunt doritori, astept o saptamana, apoi bag comanda!

 

Mi-a placut un scut, protectia de far 😉, si bara aceea de accesorii.

 

Daca mai sunt doritori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mini skidplate... nu aș da banii pe așa ceva.

Gresit. Acolo e lovitura. Si modele noi au un scut de plastic in jurul motorului foarte fain. Un scut din asta mic intra sub ala de plastic si protejeaza motorul jos. E perfect. Nu stiu cat de ok sunt prinderile la asta de aici dar eu am touratech si e exact ceea ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am facut inteles: nu as da banii pe porcaria aia mica, nu ca n-as lua scut. Da, as lua varianta de pe Cosmo, care e cam 100 euro (sau ceva de genul), dar slapul ala mic... nu as da 75 euro pe el. Pe motorul meu e ceva home-made, de la fostul proprierat. Si-a facut treaba de cateva ori, dar observ ca nu prea ii mai place sudat, crapa, ocazional pe ici, pe colo, de la atatea suduri pe care i le-am facut ulterior.

post-92464-0-94523700-1507468763_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare atentie la tigania aia care se prinde de motor nu de crashbar. La o lovitura mai serioasa poate sparge carcasa motorului (2000-2500 eiuro, nu cine stie ce!). Ala e mai de pietricele si mizerii de pe drum, nu de inpact major cu bolovani sau stancile de pe offroad-ul pe care halduim noi. Nici un scut gandit si pentru offroad nu se fixeaza de motor ci de cadru sau de crash-bar. Caricatura aia de plastic de pe ele e facuta sa ia ochii nu sa protejeze.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ok, acopera si filtrul de ulei - adica problema cea mai mare...

Filtul de ulei e cea mai mica problema. Este ata de sus incat pana sa ajungi la el o proptesti in evacuare sau altceva. De cand a aparut dl-ul nu am vazut nici una cu filtrul lovit. Nici macar pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume.De curând sunt fericitul posesor al acestui model .Atelajul e nascut in 2015 si înmatriculat prin primavara lui 2016 cu vre-o 4000km la bord 😁. ce as vrea sa intreb daca stie cineva cum se muta parbrizul la el. Am desfăcut cele 4 șuruburi cu care e prins si...m- am blocat .l- am pus la loc si..???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,intreb aici,cine indreapta jambe AG- Bucuresti.am un tov cu chopper .Multumesc.


» Post actualizat in 12 Oct 2017 18:50

Salut,intreb aici,cine indreapta jambe AG- Bucuresti.am un tov cu chopper .Multumesc. PM sau 0722318215

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...