Ovy71 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Eu cand aveam motorul de viteza nu aveam indicator de benzina ,doar un bec, am folosit tot timpul kilometrajul partial si a functionat foarte bine, am facut si peste 200km cu un plin fara sa raman vreodata fara benzina. La V-strom chiar daca am si indicator de benzina folosesc si kilometrajul partial, mi se pare cea mai eficienta metoda de a verifica benzina ramasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Salut, vreau sa stiu daca persoana de 1,70m, ajunge bine la pamant cu picioarele pe dl 650. E cineva care are model dupa 2012, sa-mi dea cateva repere? Si daca e comoda cu o a doua persoana(sincer nu am rabdare sa citesc toate cele 584 de pagini), cam cati km se pot face pe zi? Rog un posesor, doi..... Multumesc. Editat Iunie 9, 2014 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 salut eu am 1.76m , am modelul din 2005 si pot sa spun ca ajung cam la limita cu picioarele jos, daca pun a 2 a persoana ajung mai bine, inca nu pot sa iti spun cati km poti sa faci pt ca il am doar de 1 sapt. Pot sa iti spun ca chiar daca nu ajung foarte bine jos nu mi se pare dificil de manevrat. daca nu il inclini pe loc foarte mult ii ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) desigur, ma intereseaza si sub 2012 Editat Iunie 9, 2014 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Ajungi cu juma de talpa (ambele picioare) pe pamint cind esti singur pe mobra,cu pasager pui toata talpa, De mers mergi cit te tin puterile are saua comoda.La mine dupa 800km a adormit pasagera in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Merci. Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Posted Today, 08:03 PM Merci. Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi. Bafta. ba r 1200 GS e cel mai potrivit... Quote MultiQuote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grek Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Multumesc mult! Sper sa ma lamuresc daca are sau nu vreo problema la transmisie. Comparativ cu BMW-ul F650 mi se pare foarte zgomotoasa cand e in sarcina. Care ar fi cele doua forumuri dedicate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 dediate cui? *dedicate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Merci. Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi. Bafta. Si eu am facut trecerea de la GSX-R K1 750 la V-strom 650 si nu imi pare rau deloc pana acuma...inca nu am apucat sa fac un drum mai lung cu el dar sigur o sa fie mai bine de cat pe vitezana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Intrebare: cum se manifesta filtrul de benzina infundat si cam cat e de complicata operatiunea de bypass(&costuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 prima si prima data devine pompa mai zgomotoasa la contact. apoi incet incet - intai isi pierde din putere cand ajungi in ture inalte, apoi cand e infundat - nu mai urca in ture deloc. operatiunea de bypass - 2 beri daca esti comod si lucrezi incet - se da pompa jos. se verifica ca nu ai rezervor ruginit (daca da - por15) si daca nu - se curata filtrul si dai o gaura in plasticul de la filtrul de inalta presiune. daca ai chef si 100lei disponibili schimbi si filtrul de la sorb (unii zic ca cel de 650 de dupa 2006 e mai putin permisiv si ar fi recomandat asta). mai jos 2 poze sugestive de cum trebuie gaurit filtrul de inalta presiune. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 dai gaura in filtrul vechi si inlocuiesti sita veche cu filtru tip nou (dupa 2007) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Inca nu is sigur ca e filtrul de benzina.. aseara am observat dupa o tura scurta ca tranzitia de la frana de motor la acceleratie si invers nu mai e asa fina ca de obicei, parca se simtea o mica smucitura. Si cu motorul la relanti, daca trag un pic acceleratia, urca turatia dupa care cade la 1100 o secunda si iar inapoi la 1300 unde sta de obicei. E posibil sa fie ceva de la TPS? Editat Iunie 10, 2014 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Inca nu is sigur ca e filtrul de benzina.. aseara am observat dupa o tura scurta ca tranzitia de la frana de motor la acceleratie si invers nu mai e asa fina ca de obicei, parca se simtea o mica smucitura. Si cu motorul la relanti, daca trag un pic acceleratia, urca turatia dupa care cade la 1100 o secunda si iar inapoi la 1300 unde sta de obicei. E posibil sa fie ceva de la TPS? daca merge ok in ture inalte - nu cred ca e de la filtrul de benzina (poti verifica si ala sa fii sigur - la 3 contacte puse ar trebui sa ai debit 300-350ml). in afara de balbaiala de dupa acceleratie de la relanti - urca ok in ture? schimbat benzina de curand ( pus de 99?). legat de problema ta - as verifica bujii, filtru aer, etanseitate conducte aer. pune in dealer mode sa nu ai ceva eroare stocata si sa vezi daca tps e la mijloc - de verificat la cate ture trece pe pozitia de sus. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Posted Today, 08:03 PM Merci. Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi. Bafta. ba r 1200 GS e cel mai potrivit... Quote MultiQuote prea mare pentru mine, motoare frumoase Editat Iunie 10, 2014 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Inca nu is sigur ca e filtrul de benzina.. aseara am observat dupa o tura scurta ca tranzitia de la frana de motor la acceleratie si invers nu mai e asa fina ca de obicei, parca se simtea o mica smucitura. Si cu motorul la relanti, daca trag un pic acceleratia, urca turatia dupa care cade la 1100 o secunda si iar inapoi la 1300 unde sta de obicei. E posibil sa fie ceva de la TPS? verifica lantul. ori e e slab si neuns ori are joc mare pe foaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 verifica lantul. ori e e slab si neuns ori are joc mare pe foaie pai io inteleg din explicatia lui ca manifestatia cu caderea turatiei pentru o fractiune apare la motor fara sa fie in sarcina. ca cand a zis de smucitura m-am gandit si eu la lantz sau la tampoanele de cauciuc de la angrenaj foaie/roata. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 verifica lantul. ori e e slab si neuns ori are joc mare pe foaieLasa gargara. Nu scrii si tu ceva la "1000 ABS" ca de plimbat te-ai cam plimbat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Lasa gargara. Nu scrii si tu ceva la "1000 ABS" ca de plimbat te-ai cam plimbat ! ba nene e atat de mult de scris.......da o sa fac un review frumos cum o sa inceapa inspiratia sa imi curga prin vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Am observat mai demult, dar in ultima perioada parca a inceput sa-mi stea pe creier, am un zgomot metalic ca si cum ar fi ceva la intinzatorul de lant (de la distributie), undeva intre 4500 si 4700 rpm. Se aude si pe accelerare si pe decelerare, iar daca tin turatia in zona respectiva se aude intr-una! Aveti idee de la ce ar putea fi? Defapt ma intereseaza mai mult daca am motive sa-mi fac griji sau e ceva "normal". La Honda de exemplu, sunetul ala de la intinzator era "de la ei". Il schimbai si in 1000-1500 de km facea la fel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 pune mana pe crashbar in timp ce o tii la turatia aia. vezi bine sa nu provina de acolo sau de la altceva metalic nestrans: scarite, suruburi sau alte alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 ba nene e atat de mult de scris.......da o sa fac un review frumos cum o sa inceapa inspiratia sa imi pcurga prin vene Incepe cu rele, ca ma gandesc ca-s mai putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Daca tot auziti zgomote prin motoare intreb si eu. Cat de normal si/sau cat de tare ar trebui sa fie asa numitul tapping-noise sau knocking noise din motor? Din ce am vazut, doate cloncane, unele mai tare , altele mai incet,inclusiv SV-uri. De la ce e acel zgomot irritant la relanti? Am citit pe un alt forum ca unui tip ii batea atat de tare incat vibrochenul(parca) a facut vraiste prin motor. Am cautat si pe youtube si aceeasi poveste. Deci? care-I Solutia sa-l fac mai silentios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 ma frec cu suportii aia de proiectoare adaptati din suporti universali de oglinzi. merg puse pe bara de 1 inch dar surubul care merge pe filetul de la oglinda e muuult prea mare. maine ma duc sa caut coliere din alea cauciucate - sper sa gasesc pe undeva ca incepe sa ma irite treaba. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.