Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salutare,

Multumesc pentru informatie.Cred ca pretul este OK.

Daca mai este cineva doritor, eu zic sa ne strangem si sa facem o comanda mai mare.

Sincer, nu am cumparat nimic pana acum de pe net, dar totul are un inceput. Daca este cineva cu experienta in astfel de "shopping" si doreste un Madstad, as apela la bunavointa lui (cu comisionul de rigoare...daca este cazul).

Eu deschid lista pentru Madstad:

1. Ion Marinescu - 1 bucata (banul jos); :)

 

Multumesc anticipat.

Cu respect.

Nu vreau sa va intorc din drum, dar am experimentat si eu un suport artizanal pe care sa-l folosesc cu parbrizul original si schimbarea nu este prea mare. Curentul ramane destul de puternic in cap si umeri, iar la zgomot la fel de mare. Parbrizul original oricum l-ai monta tot mic ramane. Pe mine nu m-a convins. Daca-l mai gasesc il dau oricui vrea sa se joace. Mai mult am din incercarile mai vechi un parbriz mare, cu defecte optice, dar care dpdv al formei este bun si poate fi folosit pt probe de zgomot si protectie la mers peste 130km/h. Este de asemenea disponibil pt oricine vrea sa-l probeze cateva zile/saptamani. Primavara cand zboara fulgii de plop in aer se pot face teste aerodinamice adevarate pt parbrize. Atunci vezi exact traiectoria fulgilor pe langa casca, umeri, etc, si poti vedea exact ca si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, ideea mea este sa folosesc suportul ala cu parbrizul de la tine pe el. Vreau sa il cobor cand ies pe forestiere si vreau sa il mai inclin.

Si mai aveam o intrebare: poti sa faci un parbriza care sa nu aiba curbura aia in sus? Deci sa fie o bucata de plastic curbata doar ca un cilindru. Cred ca m-am facut inteles.Daca nu fac si un desen.

Intreb daca se poate, pentru ca stiu ca ai folosit matrita si nu vreau sa faci inca una. daca se poate face asta simplu atunci as comanda un suport din ala si as face teste pe combinatia asta.

Ce vreau sa va mai zic este ca la mine a vanit mosu cu Schuberth C3 si deja zgomotul in casca la viteza mare s-a diminuat sesibil.

Casca asta nu are brizbrizuri pe deasupra asa ca zgomotul facut de turbioane e mic de tot. Am montat si un BT Midland si folosind protocolul A2DP il conectez la telefon si ascult muzica. La 140 auzeam muzica perfect. Nu se mai auzea vantul, in schimb se auzea motorul, dar deloc deranjant.Pe scurt e o minunatie de casca si o recomand cu caldura la toti.

 

Apropo de cumpararea onlin: eu incerc sa imi fac un cont la paypal. Cand o sa fie finalizat anunt. Si vedem cum facem de acolo inainte.

 

Concluzia e ca discutia asta ramane deschisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care fac si enduro ar fi util acest suport in combinatie cu un parbriz din cele fabricate de bogdan dar cu gaurile de prindere un pic mai sus,pentru a se putea cobori mai jos (eu il am pe pozitia de jos si pentru a privi mai in fata rotii ma uit prin el si daca e murdar obtureaza)

cu parbrizul original chiar si in pozitia de sus tot se simt turbioanele la viteze mai mari (si eu consider ca e mic ca dimensiuni)

iar fara acea curbura din partea de sus a parbrizului chiar si cu cel mare nu cred ca e vreo scofala,tocmai acea curbura ajuta la dirijarea aerului pe deasupra capului si pe linga corp

eu unul cum nu prea ies pe coclauri (binenteles daca nu ma duce cumva vrajitorul iar pe forestiere) nu simt nevoia acelui suport, si nici nu ma vad de fiecare data cind o iau pe un drum de tara sa opresc sa potrivesc suportul ,la iesire pe asfalt iar sa-l potrivesc,inainte de a ii da gaz iar sa-l potrivesc,ce am acum mi se pare compromisul cel mai bun...(multumiri lui bogdan)

...parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Multumesc lui "andumi" pentru PM. Am sa incerc un suport. Daca mai este cineva sa-l contacteze pe "andumi", poate facem si o negociere :)

 

Multumesc anticipat.

Daca-i frumos sambata ies si eu la o tura prin Buc. sa mai fac ceva KM pana la rev. de 1000Km.

Cu respect.

Mesaj completat

Bogdane, ideea mea este sa folosesc suportul ala cu parbrizul de la tine pe el. Vreau sa il cobor cand ies pe forestiere si vreau sa il mai inclin.

Si mai aveam o intrebare: poti sa faci un parbriza care sa nu aiba curbura aia in sus? Deci sa fie o bucata de plastic curbata doar ca un cilindru. Cred ca m-am facut inteles.Daca nu fac si un desen.

Intreb daca se poate, pentru ca stiu ca ai folosit matrita si nu vreau sa faci inca una. daca se poate face asta simplu atunci as comanda un suport din ala si as face teste pe combinatia asta.

Ce vreau sa va mai zic este ca la mine a vanit mosu cu Schuberth C3 si deja zgomotul in casca la viteza mare s-a diminuat sesibil.

Casca asta nu are brizbrizuri pe deasupra asa ca zgomotul facut de turbioane e mic de tot. Am montat si un BT Midland si folosind protocolul A2DP il conectez la telefon si ascult muzica. La 140 auzeam muzica perfect. Nu se mai auzea vantul, in schimb se auzea motorul, dar deloc deranjant.Pe scurt e o minunatie de casca si o recomand cu caldura la toti.

 

Apropo de cumpararea onlin: eu incerc sa imi fac un cont la paypal. Cand o sa fie finalizat anunt. Si vedem cum facem de acolo inainte.

 

Concluzia e ca discutia asta ramane deschisa.

 

Felicitari pentru achizitie Shuberth C3. Super Mos ai avut anul asta.

Daca nu te superi, cat a facut si de unde ai luat-o.

Eu plec saptamana viitoare pana in DE (cu munca) si am vazut la POLO.DE la pretul de 450E. O fi bine?

Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie Shuberth C3. Super Mos ai avut anul asta.

Daca nu te superi, cat a facut si de unde ai luat-o.

Eu plec saptamana viitoare pana in DE (cu munca) si am vazut la POLO.DE la pretul de 450E. O fi bine?

Cu respect.

De la united in Buc.

Au reduceri de 25%.

Am ajuns cu ea la 500Eur - 25% ceea ce face pe la 375

in ron a fost 1620 + 80 transport = 1700 ron

si midland BT de pe net de aici: http://www.magazin-online.ro/statii-radio-...omunicare-2.php

367 + 20 trasnport = aprox 400

 

Deci la noi e mai ieftin ca pe louis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, ideea mea este sa folosesc suportul ala cu parbrizul de la tine pe el. Vreau sa il cobor cand ies pe forestiere si vreau sa il mai inclin.

Si mai aveam o intrebare: poti sa faci un parbriza care sa nu aiba curbura aia in sus? Deci sa fie o bucata de plastic curbata doar ca un cilindru.Daca nu fac si un desen.

Am sa incerc in perioada sarbatorilor cand sant mai liber sa fac si alte forme de parbrize pe o matrita universala. Nu ar strica o schita cu ceva cote ca sa stiu latimea si inaltimea si cum sa-l decupez pe margini, macar orientativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc in perioada sarbatorilor cand sant mai liber sa fac si alte forme de parbrize pe o matrita universala. Nu ar strica o schita cu ceva cote ca sa stiu latimea si inaltimea si cum sa-l decupez pe margini, macar orientativ.

nici cum. aceeasi forma. forma mi se pare perfecta.

dar as vrea ca gaurile sa fie exact alea din aia originala.

sa nu fie nevoie sa ii pun inaltatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stapinesti sanatos casca. E o minune de casca eu m-am dat acum ceva timp cu un C2. E ceva deosebit parca nu ai mai fi pe moto, dar in acelasi timp pe kilometraj srcie 150.

Cind ma fac mai mare ma bag si eu la una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stapinesti sanatos casca. E o minune de casca eu m-am dat acum ceva timp cu un C2. E ceva deosebit parca nu ai mai fi pe moto, dar in acelasi timp pe kilometraj srcie 150.

Cind ma fac mai mare ma bag si eu la una.

Mersi. Chiar e minunata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare ptr. care ati auzit ,facut etc...

cica pe V-Strom-urile de 1000,ar fi un senzor de limitare(viteza) undeva in(pe)cutia de viteza care se poate scoate sau fenta intr-un fel sau altul,castigand plus de viteza,forta si demaraj etc..

stiti de asta???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare ptr. care ati auzit ,facut etc...

cica pe V-Strom-urile de 1000,ar fi un senzor de limitare(viteza) undeva in(pe)cutia de viteza care se poate scoate sau fenta intr-un fel sau altul,castigand plus de viteza,forta si demaraj etc..

stiti de asta???

 

descrierea limitarii: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,10828.0.html

 

rezolvarea problemei: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,10921.0.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angry: buna informatia!!10 hp+ nui rau!!daca mai bagi si un PCIII+reglaj pe DYNO=BOMBA!!adevarat ca dupa aceea trebuie umblat serios la reglajul suspnsiilor!! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca daca umblati dupa putere si viteza ati gresit modelul de motocicleta :D

:P daca nu ai fost atent noi vorbim de modelul de 1000!!!! :( avem de motive sa "umblam" dupa putere!!

Acum serios...a facut cineva schema cu tranzistorul? oricum eu am sa incerc!!

Mesaj completat

cred ca tre sa adaptam o furca upside-down de gsx-r :lol:

ideea nui rea!!!dar ceva de KTM!! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in curind o sa am un derestrictor gata. daca e cineva interesat sa faca probe sa-mi spuna.

 

ma intereseaza comportamentul in treptele 2 si 3 la turatii mici si medi la fel de mult ca viteza de top in treptele 5 si 6. derestrictorul modifica si acest comportament; sint foarte curios in ce fel ...

 

 

pentru derestrictor am disponibile 3 perechi de asa ceva:

 

Male connector: 09900-28710-004 Pack of 5 each $11

Female connector: 09900-28710-005 Pack of 5 each $5

 

am dat la elf 72 de lei pe 5 perechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in curind o sa am un derestrictor gata. daca e cineva interesat sa faca probe sa-mi spuna.

 

ma intereseaza comportamentul in treptele 2 si 3 la turatii mici si medi la fel de mult ca viteza de top in treptele 5 si 6. derestrictorul modifica si acest comportament; sint foarte curios in ce fel ...

 

 

pentru derestrictor am disponibile 3 perechi de asa ceva:

 

Male connector: 09900-28710-004 Pack of 5 each $11

Female connector: 09900-28710-005 Pack of 5 each $5

 

am dat la elf 72 de lei pe 5 perechi.

Crede-ma ca imi faceam probleme pt mufe..baga-ma in calcul cu o pereche(sau derestrictor "la gata") si cotizez !!ce sa mai facem proba ,daca tie o sa-ti mearga si la al nostru ar trebuii!!asa ca spor la treaba si astept primele rezultate!in cat timp iti vin mufele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca imi faceam probleme pt mufe..baga-ma in calcul cu o pereche(sau derestrictor "la gata") si cotizez !!ce sa mai facem proba ,daca tie o sa-ti mearga si la al nostru ar trebuii!!asa ca spor la treaba si astept primele rezultate!in cat timp iti vin mufele?

 

mufele au venit de ieri; eu cer 14 lei pe o pereche. derestrictorul il face atw. cu el discuti pentru pretul montajului.

 

eu zic sa ai rabdare pina iese un produs final sa vedem ce efecte are. in acest fel isi face si atw o idee asupra costurilor (piese + manopera). oricum esti primul pe lista cu o pereche de mufe in caz ca le mai vrei dupa teste.

 

in caz ca nu stie toata lumea, atw face si montaje mai complexe care includ si indicator de treapta de viteza. eu prefer in general variantele mai simple si de aceea vreau doar un derestrictor care sa fie si usor de scos/pus. ma gindesc sa nu fie probleme la itp, la masuratori de noxe sau alte chestii/trestii. daca se scoate usor nu mai trebuie sa stau cu grija, il scot inainte de itp si gata.

Editat de adrian cristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mufele au venit de ieri; eu cer 14 lei pe o pereche. derestrictorul il face atw. cu el discuti pentru pretul montajului.

 

eu zic sa ai rabdare pina iese un produs final sa vedem ce efecte are. in acest fel isi face si atw o idee asupra costurilor (piese + manopera). oricum esti primul pe lista cu o pereche de mufe in caz ca le mai vrei dupa teste.

 

in caz ca nu stie toata lumea, atw face si montaje mai complexe care includ si indicator de treapta de viteza. eu prefer in general variantele mai simple si de aceea vreau doar un derestrictor care sa fie si usor de scos/pus. ma gindesc sa nu fie probleme la itp, la masuratori de noxe sau alte chestii/trestii. daca se scoate usor nu mai trebuie sa stau cu grija, il scot inainte de itp si gata.

Spor la treba!! maine intru in R.A.R si cum am numerele de inmatriculare il aduc in Buc pt montat " gadget"-urile produse de "atw" la care trebuie sa-mi fac abonament!! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stie cineva cum se desface bascula, cam ce tip de cheie este acolo? Ma gandesc sa schimb lantul tot cu unul gata inchis si cu ocazia asta sa fac si gresajele necesare. A mai facut cineva asta? Este intr-adevar nevoie sa ung bucsile/rulmentii de la bascula sau sunt "lifetime"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stie cineva cum se desface bascula, cam ce tip de cheie este acolo? Ma gandesc sa schimb lantul tot cu unul gata inchis si cu ocazia asta sa fac si gresajele necesare. A mai facut cineva asta? Este intr-adevar nevoie sa ung bucsile/rulmentii de la bascula sau sunt "lifetime"?

 

Ai probleme cu bascula? Daca nu ai, las-o asa. Pe ce merge bine, nu pune mana. Taie lantul si bate-l. E mai bine......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: am o intrebare tehnica :acum pe moto am kitul de lant urmator.17/41 si 112 zale .daca schimb cu 16/43 imi ajunge acelasi nr de zale sau imi trebuie altul mai lung...cum as putea calcula? :moron:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: am o intrebare tehnica :acum pe moto am kitul de lant urmator.17/41 si 112 zale .daca schimb cu 16/43 imi ajunge acelasi nr de zale sau imi trebuie altul mai lung...cum as putea calcula? :moron:

Suma nr de dinti pe cele doua pinioane din pereche trebuie sa fie oarecum aceeasi. Tu ai 58 versus 59, diferenta nesemnificativa se compenseaza din intinderea lantului. Raportul de transmisie final se modifica cu 11.4%. S-ar putea ca motorul sa mearga mai bine crescand cuplul la turatii mici, dar scazand viteza maxima teoretica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...