bozoro Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 verifica sa nu fie de la lant........probabil e foarte uscat. s-a mai intamplat. P.S. stroama e vacuta nu vaca!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) verifica sa nu fie de la lant........probabil e foarte uscat. s-a mai intamplat. P.S. stroama e vacuta nu vaca!!! Mersi, o sa verific. L-am uns inainte de plecare, dar e adevarat ca am mers prin destul de mult praf... sper sa fie asta ca scap usor Am facut abuz de limbaj ca sa se pupe cu numarul de inmatriculare Editat Mai 3, 2010 de skullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Banuiesc ca ceva intra in rezonanta, sau fluiera vantul pe undeva ... daca turez motorul pe loc nu se aude nimic suspect, deci nu cred sa fie de la motor. De asemenea, nu se aude nimic dubios sub 70 km/h. Am incercat sa vad daca nu s-a slabit vreun surubel de la vreo carena dar nu am gasit mimic...A mai avut careva dintre voi problema asta? Vreo idee cum s-o rezolv? La mine exact acelasi fasait deranjant, depistat tot pe A2, venea de la parbrizul original in colaborare cu vantul lateral si curentul normal de aer peste 80km/h. S-a rezolvat cu un parbriz turing mai inalt si mai lat, montat usor inclinat spre spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 verifica sa nu fie de la lant........probabil e foarte uscat. s-a mai intamplat. P.S. stroama e vacuta nu vaca!!! e vaca in toata regula. vacute sunt pana in 200 kg al meu e bivol, ca e negru si mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Mai era bancul ala.........la virsta ta e normal ca auzi fluieraturi,ce vrei sa auzi? aplauze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugur400 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Mai era bancul ala.........la virsta ta e normal ca auzi fluieraturi,ce vrei sa auzi? aplauze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licuriciul Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 de 1 mai am fot in vama veche cu cortul si a fost beton, dar si mai beton a fost drumul de intoarcere: vama, mangalia, negru voda, cobadin, adamclisi, ion carvin si am urcat spre cernavoda....beton bine v-am gasit dragilor nu stiu daca motorul meu suiera pt ca aveam muzica in casti wk viitor ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDR2D2 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutari tuturor Vstrom-istilor, MULTA BAFTA ! si drum uscat ! In final dupa o saptamana de asteptare am reusit sa-mi deschid un cont. Mai usor ma intalnesc cu voi pe traseu decat pe site. Motoreta asta chiar merita un club exclusivist. Mi-am luat-o acum un an si sunt incantat de ea. Un echilibru excelent intre fiabilitate, putere, imagine, on/off....ma bucur de fiecare iesire cu ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare ! Fost posesor de vitezana, viitor posesor de enduro-touring ! Drept sa fiu , visul meu era un bmw r1200gs, dar bani de el nu am (ma incanta ca are cardan, abs si FIABILITATE MARITA) Drept urmare, m-am hotarat sa optez pentru un suzuki V-strom, de vreo 2 ore tot citesc topicul, dar poate nu am fost suficient de atent sa-mi dau seama ce-mi trebuie exact.. O sa fie folosit la drumuri lungi + oras , foarte rar drum forestier (drum de tara mai mult) si va fi folosit in mare parte cu pasager + bagaje. Eu 100 kg + prietena ~ 45-50 kg + bagaje = v-strom 650 sau v-strom 1000 ? Nu as vrea sa-l gatui, si vreau sa-l tin o perioada buna de timp. Astept parerile voastre dragi posesori de v-strom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 gata si cu plimbarea de azi, iar m-am dat pe curbe toata ziua...am gasit si o portiune de vreo 35km intre cimpulung (valea mare) si tirgoviste (voinesti) de drum bombardat realmente ,cred ca si un drum forestier era mai usor Daca ma intrebai pe mine, iti spuneam ca nu prea e de mers pe acolo Am facut o singura data greseala sa ma duc la Campulung prin Targoviste, si n-o s-o mai repet pana nu se repara drumul ala, adica la sf. asteapta! de 1 mai am fot in vama veche cu cortul si a fost beton, dar si mai beton a fost drumul de intoarcere: vama, mangalia, negru voda, cobadin, adamclisi, ion carvin si am urcat spre cernavoda....beton Ha, am avut exact acelasi traseu, dar eu am plecat pe la 16:30 din vama, nu cred ne-am intersectat. Chiar ma intrebam ce mai e cu tine. Weekendul viitor sigur dam o tura pe undeva! Salutari tuturor Vstrom-istilor, MULTA BAFTA ! si drum uscat ! In final dupa o saptamana de asteptare am reusit sa-mi deschid un cont. Mai usor ma intalnesc cu voi pe traseu decat pe site. Motoreta asta chiar merita un club exclusivist. Mi-am luat-o acum un an si sunt incantat de ea. Un echilibru excelent intre fiabilitate, putere, imagine, on/off....ma bucur de fiecare iesire cu ea.... Felicitari... pt primul post, ca inteleg ca ai motorul de ceva timp! Poate ne si intalnim anul asta! Salutare ! Fost posesor de vitezana, viitor posesor de enduro-touring ! Drept sa fiu , visul meu era un bmw r1200gs, dar bani de el nu am (ma incanta ca are cardan, abs si FIABILITATE MARITA) Drept urmare, m-am hotarat sa optez pentru un suzuki V-strom, de vreo 2 ore tot citesc topicul, dar poate nu am fost suficient de atent sa-mi dau seama ce-mi trebuie exact.. O sa fie folosit la drumuri lungi + oras , foarte rar drum forestier (drum de tara mai mult) si va fi folosit in mare parte cu pasager + bagaje. Eu 100 kg + prietena ~ 45-50 kg + bagaje = v-strom 650 sau v-strom 1000 ? Nu as vrea sa-l gatui, si vreau sa-l tin o perioada buna de timp. Astept parerile voastre dragi posesori de v-strom Eu am 75kg, nevasta avea vreo 65kg la ultimul drum, deci suma tot pe acolo e. Am mers destul de mult cu pasager si bagaje si n-am avut nici un fel de probleme pe 650, dar ma limitez la 140-160 in conditiile astea, si merg mult mai potolit decat atunci cand sunt singur. Consumul creste si el spectaculos, de la 5 si un pic la 140 ajunge la 7-8 la 160-180. Tu venind de pe o vitezana s-ar putea sa ai alte standarde, asa ca ar fi bine sa incerci ambele variante ca sa nu-ti para rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salutari tuturor Vstrom-istilor, MULTA BAFTA ! si drum uscat ! In final dupa o saptamana de asteptare am reusit sa-mi deschid un cont. Mai usor ma intalnesc cu voi pe traseu decat pe site. Motoreta asta chiar merita un club exclusivist. Mi-am luat-o acum un an si sunt incantat de ea. Un echilibru excelent intre fiabilitate, putere, imagine, on/off....ma bucur de fiecare iesire cu ea.... Salutare si bine ai venit in comunitatea noastra. Desi vad ca o ai de ceva timp, iti doresc sa ai parte de multe satisfactii in saua ei si asteptam sa ni te alaturi in iesirile noastre. Sambata trecuta am facut o tura pe Nehoiu-Siriu-Intorsura Buzaului-Brasov-Sacele-Cheia. Vremea splendida, drumul excelent, compania de nota 10. Din Bucuresti am plecat 3 stroame (Mugur, Fabio si cu mine) dar la Nehoiu ni s-au alaturat doua motoare: o Africa Twin (Codrut) si o familie pe un Hornet (imi cer scuze dar nu-mi amintesc numele lor) ambii din Ploiesti. Mi-a parut tare bine ca i-am cunoscut si ca am putut petrece cateva ore alaturi de ei. Singurul regret a fost ca n-am stat peste noapte undeva la un spritz, dar poate altadata. La barajul de la Siriu l-am intalnit si pe DDR2D2. Pentru mine a fost pentru prima oara cand am incercat curbele acestui traseu devenit de la clasic la banal pentru multi dintre voi, dar am fost foarte incantat. Abordarea curbelor nu a fost dintre cea mai fericita pentru mine desi nu m-am simtit nici un moment in pericol. Poate si pentru faptul ca n-am fost singur pe mobra, m-a facut sa fiu mai fricos, dar sigur tehnica a lasat de dorit si necesita o imbunatatire. Eu am mers in trepte inferioare si inainte de curbe inchideam gazul intrand in frana de motor pentru a reduce viteza desi teoria spune ca in viraj intrii cu gazul deschis iar la jumatatea curbei il deschizi si mai mult pentru redresarea mobrei. Poate o sa facem si un topic pe viitorul nostru site cu tehnica virajului. Multi dintre voi, prin prisma experientei acumulate simt care este metoda cea mai buna si tare as vrea sa aflu parerile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Mai 4, 2010 Autor Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Salutari tuturor Vstrom-istilor, MULTA BAFTA ! si drum uscat ! In final dupa o saptamana de asteptare am reusit sa-mi deschid un cont. Mai usor ma intalnesc cu voi pe traseu decat pe site. Motoreta asta chiar merita un club exclusivist. Mi-am luat-o acum un an si sunt incantat de ea. Un echilibru excelent intre fiabilitate, putere, imagine, on/off....ma bucur de fiecare iesire cu ea.... Bine ai venit in rindurile noastre. Îti doresc sa ai parte numai de Asfalt uscat Mesaj completat Salutare ! Fost posesor de vitezana, viitor posesor de enduro-touring ! Drept sa fiu , visul meu era un bmw r1200gs, dar bani de el nu am (ma incanta ca are cardan, abs si FIABILITATE MARITA) Drept urmare, m-am hotarat sa optez pentru un suzuki V-strom, de vreo 2 ore tot citesc topicul, dar poate nu am fost suficient de atent sa-mi dau seama ce-mi trebuie exact.. O sa fie folosit la drumuri lungi + oras , foarte rar drum forestier (drum de tara mai mult) si va fi folosit in mare parte cu pasager + bagaje. Eu 100 kg + prietena ~ 45-50 kg + bagaje = v-strom 650 sau v-strom 1000 ? Nu as vrea sa-l gatui, si vreau sa-l tin o perioada buna de timp. Astept parerile voastre dragi posesori de v-strom Salut. Eu iti recomand Dl 650. Dar vezi ca de3leicuie vrea sa-l vinda pe al lui, e un Dl 1000. Poate faci un road test da-ti dai seama. Din cite am inteles nu e mare diferenta intre ele, doar ca consum, dar nu e o parere autorizata pt. ca nu am mers cu cel de 1000. Ce motor ai avut inainte? Bafta si sa faci o alegere corecta. Editat Mai 4, 2010 de AS25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Salutare, multam pentru cele doua reply-uri . Pai momentan sunt in cautari de motireta, bugetul este in jur de 3800-4000 E In banii astia am gasit modelul 650 an mai nou (2006-2007) si 1000 mai vechi (2004-2005) Nu am mai avut motor in v(2), iar vreo 50.000 km am mers pe 4 linie , nu ar fi o problema asta, nu o sa ma astept la v-strom sa imi indeplineasca cerintele de forja, pentru ca tocmai d-aia am renuntat la vitezana, vreau mers linistit, la drum lung fara spate inchilozat si fara ganduri ca imi sare pasagera din spate cu tot cu bagaje. Ideea este ca sunt destul de greut + pasager + bagaje si nu vreau sa fortez motorul ca sa traga cu noi, vreau sa-l tin o perioada buna de timp, nu vreau sa-l lesin. Daca voi ziceti ca 650 e ok si nu o sa-mi crape in urma "sodomizarii" o sa iau la test drive una, mai astept pareri totusi.. @AS25 : am avut zx10 - 2004 Editat Mai 4, 2010 de IceCube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Mai 4, 2010 Autor Share Postat Mai 4, 2010 Salutare, multam pentru cele doua reply-uri . Pai momentan sunt in cautari de motireta, bugetul este in jur de 3800-4000 E In banii astia am gasit modelul 650 an mai nou (2006-2007) si 1000 mai vechi (2004-2005) Nu am mai avut motor in v(2), iar vreo 50.000 km am mers pe 4 linie , nu ar fi o problema asta, nu o sa ma astept la v-strom sa imi indeplineasca cerintele de forja, pentru ca tocmai d-aia am renuntat la vitezana, vreau mers linistit, la drum lung fara spate inchilozat si fara ganduri ca imi sare pasagera din spate cu tot cu bagaje. Ideea este ca sunt destul de greut + pasager + bagaje si nu vreau sa fortez motorul ca sa traga cu noi, vreau sa-l tin o perioada buna de timp, nu vreau sa-l lesin. Daca voi ziceti ca 650 e ok si nu o sa-mi crape in urma "sodomizarii" o sa iau la test drive una, mai astept pareri totusi.. @AS25 : am avut zx10 - 2004 Diferenta e enorma intre zx10 si Dl 650. Dar sigur iti spun ca DL merge cu 200 kg pe el dar sa nu depasesti 160 km/h. Acum tu stii ce iti doresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salutari tuturor Vstrom-istilor, MULTA BAFTA ! si drum uscat ! In final dupa o saptamana de asteptare am reusit sa-mi deschid un cont. Mai usor ma intalnesc cu voi pe traseu decat pe site. Motoreta asta chiar merita un club exclusivist. Mi-am luat-o acum un an si sunt incantat de ea. Un echilibru excelent intre fiabilitate, putere, imagine, on/off....ma bucur de fiecare iesire cu ea.... salutari si bine ai venit in gasca !!!n-o sa fie un club de fite ci un site cu informatii utile. motocicleta merita multe laude dar noi sintem oameni normali . Mesaj completat Salutare, multam pentru cele doua reply-uri . Pai momentan sunt in cautari de motireta, bugetul este in jur de 3800-4000 E In banii astia am gasit modelul 650 an mai nou (2006-2007) si 1000 mai vechi (2004-2005) Nu am mai avut motor in v(2), iar vreo 50.000 km am mers pe 4 linie , nu ar fi o problema asta, nu o sa ma astept la v-strom sa imi indeplineasca cerintele de forja, pentru ca tocmai d-aia am renuntat la vitezana, vreau mers linistit, la drum lung fara spate inchilozat si fara ganduri ca imi sare pasagera din spate cu tot cu bagaje. Ideea este ca sunt destul de greut + pasager + bagaje si nu vreau sa fortez motorul ca sa traga cu noi, vreau sa-l tin o perioada buna de timp, nu vreau sa-l lesin. Daca voi ziceti ca 650 e ok si nu o sa-mi crape in urma "sodomizarii" o sa iau la test drive una, mai astept pareri totusi.. @AS25 : am avut zx10 - 2004 este un tip printre vstromisti care singur are cam 130 kg (daca nu si mai mult) si nu are greturi cu motorul, ,esti motociclist mai vechi si stii treba cu frinarea,totusi iti recomand sa-ti iei una cu abs ,merita ceva bani in plus...chiar duminica sistemul m-a scos din impas in doua rinduri,daca n-avem abs ma dadeam pe jos cu ea (de, soferi de duminica care uita de prioritate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) verifica sa nu fie de la lant........probabil e foarte uscat. s-a mai intamplat. P.S. stroama e vacuta nu vaca!!! BINGO! Am uns lantu' azi dimineata si nu mai face galagie! Se pare ca motoreta mea a invatat sa huiduie cand nu-i convine ceva Salutare ! Fost posesor de vitezana, viitor posesor de enduro-touring ! Drept sa fiu , visul meu era un bmw r1200gs, dar bani de el nu am (ma incanta ca are cardan, abs si FIABILITATE MARITA) Drept urmare, m-am hotarat sa optez pentru un suzuki V-strom, de vreo 2 ore tot citesc topicul, dar poate nu am fost suficient de atent sa-mi dau seama ce-mi trebuie exact.. O sa fie folosit la drumuri lungi + oras , foarte rar drum forestier (drum de tara mai mult) si va fi folosit in mare parte cu pasager + bagaje. Eu 100 kg + prietena ~ 45-50 kg + bagaje = v-strom 650 sau v-strom 1000 ? Nu as vrea sa-l gatui, si vreau sa-l tin o perioada buna de timp. Astept parerile voastre dragi posesori de v-strom DL 650 fara griji. Eu am 100 si ceva si nevasta 60 + ceva bagaje n-am avut probleme. Salutare si bine ai venit in comunitatea noastra. Desi vad ca o ai de ceva timp, iti doresc sa ai parte de multe satisfactii in saua ei si asteptam sa ni te alaturi in iesirile noastre.Sambata trecuta am facut o tura pe Nehoiu-Siriu-Intorsura Buzaului-Brasov-Sacele-Cheia. Vremea splendida, drumul excelent, compania de nota 10. Din Bucuresti am plecat 3 stroame (Mugur, Fabio si cu mine) dar la Nehoiu ni s-au alaturat doua motoare: o Africa Twin (Codrut) si o familie pe un Hornet (imi cer scuze dar nu-mi amintesc numele lor) ambii din Ploiesti. Mi-a parut tare bine ca i-am cunoscut si ca am putut petrece cateva ore alaturi de ei. beer.gif Singurul regret a fost ca n-am stat peste noapte undeva la un spritz, dar poate altadata. La barajul de la Siriu l-am intalnit si pe DDR2D2. Pentru mine a fost pentru prima oara cand am incercat curbele acestui traseu devenit de la clasic la banal pentru multi dintre voi, dar am fost foarte incantat. Abordarea curbelor nu a fost dintre cea mai fericita pentru mine desi nu m-am simtit nici un moment in pericol. Poate si pentru faptul ca n-am fost singur pe mobra, m-a facut sa fiu mai fricos, dar sigur tehnica a lasat de dorit si necesita o imbunatatire. Eu am mers in trepte inferioare si inainte de curbe inchideam gazul intrand in frana de motor pentru a reduce viteza desi teoria spune ca in viraj intrii cu gazul deschis iar la jumatatea curbei il deschizi si mai mult pentru redresarea mobrei. Poate o sa facem si un topic pe viitorul nostru site cu tehnica virajului. Multi dintre voi, prin prisma experientei acumulate simt care este metoda cea mai buna si tare as vrea sa aflu parerile voastre. Maine seara la arc o sa iti aduc un DVD cu doua chestii esentiale dupa parerea mea pentru orice motociclist: cartea "Proficient Motorcicling" si un film numit "A twist of the wrist" ... o sa gasesti aici teoria virajelor... cu practica e nitel mai greu apoi... Editat Mai 4, 2010 de skullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 vorbind de comfort ar trebui s-o pun pe sotia mea sa-si scrie parerile,dar odata ce rezista 12 ore pe sa si nu se plinge e ceva,atit ca vrea opriri mai dese din cauza de tutun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Ok, o sa pun acum o intrebare pentru care probabil o sa ma huiduiti, care e viteza de croaziera "admisa" de legea bunului simt la un v-strom 650 fara sa-l ucid ? Referitor la ABS, din ce an s-a pus ? Editat Mai 4, 2010 de IceCube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDR2D2 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 salutari si bine ai venit in gasca !!!n-o sa fie un club de fite ci un site cu informatii utile. motocicleta merita multe laude dar noi sintem oameni normali .Mesaj completat daca merg cu un V-Strom, prin definitie sunt cat se poate de normal si fara fite este un tip printre vstromisti care singur are cam 130 kg (daca nu si mai mult) si nu are greturi cu motorul, ,esti motociclist mai vechi si stii treba cu frinarea,totusi iti recomand sa-ti iei una cu abs ,merita ceva bani in plus...chiar duminica sistemul m-a scos din impas in doua rinduri,daca n-avem abs ma dadeam pe jos cu ea (de, soferi de duminica care uita de prioritate) Mesaj completat Felicitari... pt primul post, ca inteleg ca ai motorul de ceva timp! Poate ne si intalnim anul asta! Deabia astept sa depanam una alta la o bere ... Oricand cu placere ... Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andumi Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Ok, o sa pun acum o intrebare pentru care probabil o sa ma huiduiti, care e viteza de croaziera "admisa" de legea bunului simt la un v-strom 650 fara sa-l ucid ? Referitor la ABS, din ce an s-a pus ? Salut si bine ai venit printre noi! Din cate stiu eu ABS-ul este disponibil din 2007. Editat Mai 4, 2010 de andumi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Ok, o sa pun acum o intrebare pentru care probabil o sa ma huiduiti, care e viteza de croaziera "admisa" de legea bunului simt la un v-strom 650 fara sa-l ucid ? Referitor la ABS, din ce an s-a pus ? Pai eu zica ca vre-o 160 - 180 e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Ok, o sa pun acum o intrebare pentru care probabil o sa ma huiduiti, care e viteza de croaziera "admisa" de legea bunului simt la un v-strom 650 fara sa-l ucid ? Referitor la ABS, din ce an s-a pus ? Eu zic ca undeva in jur de 160. Am mers ceva si cu 180-200, mai ales cand trebuia sa ma tin dupa vitezane, dar aveam senzatia ca nu e bine ce fac , motorul asta nu e facut pt asa ceva. Plus ca la vitezele astea incepe sa pape ulei. Deci, "legea bunului simt" mie imi zice undeva pana in 160 (adica ~7000rpm), mai ales cu pasager si bagaje. Iar daca te uiti la portofel, undeva pana in 140, pentru ca peste 130-140 creste vertiginos consumul. ABS-ul s-a bagat optional din 2007, si merita toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 mie imi place cum toarce la 140,aud doar un zumzet la motor si vintul pe linga casca,la un drum am tinut-o in 130-160 de la turnu severin pina la bucuresti fara probleme ,eram si cu pasager.iar consumul a fost pina in 5% , (inca n-am ajuns la un consum de 7% nici in oras,dar nici peste 150/h nu prea alerg)...din cite am auzit abia de la 150 in sus se face diferenta intre cel de 650 si cel de o 1000,se simte diferenta de putere...din 2007 au bagat abs pe dl 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugur400 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salutare, multam pentru cele doua reply-uri . Pai momentan sunt in cautari de motireta, bugetul este in jur de 3800-4000 E In banii astia am gasit modelul 650 an mai nou (2006-2007) si 1000 mai vechi (2004-2005) Nu am mai avut motor in v(2), iar vreo 50.000 km am mers pe 4 linie , nu ar fi o problema asta, nu o sa ma astept la v-strom sa imi indeplineasca cerintele de forja, pentru ca tocmai d-aia am renuntat la vitezana, vreau mers linistit, la drum lung fara spate inchilozat si fara ganduri ca imi sare pasagera din spate cu tot cu bagaje. Ideea este ca sunt destul de greut + pasager + bagaje si nu vreau sa fortez motorul ca sa traga cu noi, vreau sa-l tin o perioada buna de timp, nu vreau sa-l lesin. Daca voi ziceti ca 650 e ok si nu o sa-mi crape in urma "sodomizarii" o sa iau la test drive una, mai astept pareri totusi.. @AS25 : am avut zx10 - 2004 salut, vad ca esti in dilema cu alegerea intre 650 si 1000...greu de spus, pe 650 il poti gasi cu abs, pe 1000 din cite stiu nu s-a pus. cred ca cel mai bine ar fi sa le testezi ambele variante. personal am optat pentru 1000, am cam tot ce-mi doresc de la un motor, pot merge la turatii mici in oras, pot avea si cuplu foarte bun in momentul cind accelerez, si pot merge si cu 240 daca e cazul (o singura data am incercat) . acum am 40 000 km si nu am avut nici o problema cu el si este din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salut la toată lumea IceCube a spart gheața, vin Âşi eu după el Tocmai mi-am vândut cbr-ul Âşi următoarea cel mai porbabil o să fie V-Strom. Însă aceeaÂşi dilemă o am Âşi eu. 650 sau 1000? Am tot citit topicul Âşi am văzut că în trecut au fost niÂşte discuții 650 vs. 1000, dar nu m-au lămurit foarte tare. Înainte de cbr am avut sv1000 Âşi fiind acelaÂşi motor Âşi pe DL1000 înclin foarte tare spre varianta asta (am fost foarte impresionat de V-twin-ul de 1000 ) Acum, dilema mea e diferența de consum dintre cele două modele. ÂŞtiu consumul la 650 Âşi în oraÂş Âşi pe autostradă la 130 - 140, însă poate cineva să mă lămurească cu cel de 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.