Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

;) si eu m-as combina la o Transalpina+Transfagarasan!!numai sa anuntati din timp daca se merge sa stiu cum fac programul!! :P

Mesaj completat

Vreau sa dau miarul meu la schimb cu un 650 ca sa ma apuc de executat un proiect numit :Motocicleta perfecta !!...pt. mine si familia mea!! :)

da' miaru' ce are? nu il poti cheli asa ca pe 650?

sau iti e mila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' miaru' ce are? nu il poti cheli asa ca pe 650?

sau iti e mila?

mila?? nu stiu ce este aia! ;) sunt mai multe motive dar cel mai important este motorul..nu este asa de bland ca cel de la 650 si asta este foarte important pe off!!am pe el Power commander si am sa dau o fuga sa-l pun pe DYNO la Timisoara si daca baietii de acolo reusesc sa-mi faca o harta de injectie care sa-l mai "imblanzesca " atunci ramane miarul pt operatie..oricum eu ma apuc de strans componente!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Licuriciule,geam portocaliu si bec alb iti dau eu, Vlade eu n-am apucat sa iti dau avansul,te sun miine(vineri) cind ma intorc si eu acasa.nu ma lasati pe afara.....................cius

 

 

Multumesc lui ALEX pt ajutor. Mi-am refacut motrul sa arate beton cum era si inainte !

 

 

In wk am fost si eu la mare in vama cu cortul, iar la intoarcere pt ca prietenii mi-au spus ca ploua pe autostrada am luat-o cat mai la sud pe Ostrov. Super tare drumul mai ales ca a fost o combinatie ciudata de astfalt si de noroi pe carosabil datorita ploii. Mai nasol a fost un coleg de al meu cu un Hornet a cazut datorita noroiului (nu are nimic rupt dar e inca in spital). La bac, ne-am mai intalnit cu un vstrom si cu inca un Hornet. Si aici stromul a ramas pe roti pe cand hornetul a cazut si el. Si tot pe acelasi drum a mai cazut un hornet dar mult mai nasol caci l-au lasat intr-un sat si au venit cu o masina la bac.....A fost f tare drumul...am ajuns pe la 1 si ceva noaptea acasa :)

 

Cu Transalpina vreau si eu dar in alta data nu in acel wk caci sunt prins cu altceva (nici pe 10 nu pot)

 

Ne vedem :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mila?? nu stiu ce este aia! :) sunt mai multe motive dar cel mai important este motorul..nu este asa de bland ca cel de la 650 si asta este foarte important pe off!!am pe el Power commander si am sa dau o fuga sa-l pun pe DYNO la Timisoara si daca baietii de acolo reusesc sa-mi faca o harta de injectie care sa-l mai "imblanzesca " atunci ramane miarul pt operatie..oricum eu ma apuc de strans componente!! :)

strangi chei de desfacut componente :D

ca in afara de aripa aia (care e urata cu spume) nu e nimic in plus.

in schimb, in minus, sunt fooooaarrrteee multe.

 

azi imi vin inaltatoarele de ghidon. sunt tare curios cum o sa mi se modifice pozitia. daca se modifica in sensul in care ma gandesc eu o sa fiu extrem de incantat.

aaa... is inca ceva: mi-am comandat un comutator pentru frana de spate, pe care o sa il montez undeva langa cricul lateral sa imi pun in practica ideea mea cu stinsul farurilor cand cobor cricul lateral.

sper sa imi iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

strangi chei de desfacut componente :P

ca in afara de aripa aia (care e urata cu spume) nu e nimic in plus.

in schimb, in minus, sunt fooooaarrrteee multe.

 

azi imi vin inaltatoarele de ghidon. sunt tare curios cum o sa mi se modifice pozitia. daca se modifica in sensul in care ma gandesc eu o sa fiu extrem de incantat.

aaa... is inca ceva: mi-am comandat un comutator pentru frana de spate, pe care o sa il montez undeva langa cricul lateral sa imi pun in practica ideea mea cu stinsul farurilor cand cobor cricul lateral.

sper sa imi iese.

:) te contrazic un pic ..in afara de aripa mai sunt 2 lucruri esetiale pt off:furca up-side down si rota 21inch!! :D abia astept sa stam de vorba la intrunire!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant rackul de pe topcase, e facut de tine sau e de la Givi? Pune mai multe poze, eventual iti dau o adresa de mail pe privat sa le trimiti acolo. Multumesc

foto nu am acum dar am sa fac numai sa ma eliberez un pic cu munca..dar cred ca este home made(dar facut cu simt de raspundere la nikelat in loc de vopsit)...eu asa l-am luat cu topcase-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu macar sint in delegatie (sper ca saptamina asta sa termin cu ele pentru un timp) dar ceilalti ? ce pustiu e pe acolo.a plouat asa rau de i-a alungat pe toti ?...nu cumva ai facut poza marti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a desfintat cumva intrunirea de miercuri de la Arc?e ceva ce eu nu stiu?imagini de azi, la arc ora 19.00. Nu ca nu erati voi,dar nu era nimeni.........

 

am trecut tot in jur de 7... era o multistrada uitata peacolo... am luat la cunostinta si am plecat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oficial am terminat cu tuningul la motor. De acum numai motociclesc. :)

Fotografii cu scutul Suzuki prins de crashbar Givi.

O piesa in forma de T care inlocuieste distantierul dintre cele doua urechi care tin barile impreunate si care face legatura cu scutul. Pare solid. I-am dat cateva picioare si a rezistat eroic.

Piesa respectiva are gaurile care se potrivesc cu cele din scut filetate, deci nu a mai fost nevoie de piulita (nici nu mai intra pentru ca fiind suruburi de 10 (de o fi filetat meseriasul cu 10 nu stiu) sunt mari si sunt aproape de urechile de prindere.

Folosind acest sistem nu trebuie sa gauresc, sudez, modific nimic.

Si e si solid.

Si scuzati mizeria dar la noi ploua in draci si nu am apucat sa imi spal moto.

post-39728-1277366891_thumb.jpgpost-39728-1277366915_thumb.jpg

 

Si acum niste poze cu inaltatoarele montate. E ceva de vis. Pozitia s-a imbunatatit foarte mult. Ramane sa vad la drum mai lung care e rezultatul.

post-39728-1277366925_thumb.jpgpost-39728-1277366940_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oficial am terminat cu tuningul la motor. De acum numai motociclesc. :)

Fotografii cu scutul Suzuki prins de crashbar Givi.

O piesa in forma de T care inlocuieste distantierul dintre cele doua urechi care tin barile impreunate si care face legatura cu scutul. Pare solid. I-am dat cateva picioare si a rezistat eroic.

Piesa respectiva are gaurile care se potrivesc cu cele din scut filetate, deci nu a mai fost nevoie de piulita (nici nu mai intra pentru ca fiind suruburi de 10 (de o fi filetat meseriasul cu 10 nu stiu) sunt mari si sunt aproape de urechile de prindere.

Folosind acest sistem nu trebuie sa gauresc, sudez, modific nimic.

Si e si solid.

Si scuzati mizeria dar la noi ploua in draci si nu am apucat sa imi spal moto.

post-39728-1277366891_thumb.jpgpost-39728-1277366915_thumb.jpg

 

Si acum niste poze cu inaltatoarele montate. E ceva de vis. Pozitia s-a imbunatatit foarte mult. Ramane sa vad la drum mai lung care e rezultatul.

post-39728-1277366925_thumb.jpgpost-39728-1277366940_thumb.jpg

 

 

intrebare : cand ai pus inlatatoarele de ghidon, nu a fost nici o problema cu cablurile ?

 

vreau si eu sa imi inlat ghidonul cativa cm si sa il aduc spre mine alti cm.

de unde ai luat inlatatoarele, cat au costat, probleme cu cabluril prea scurte nu sunt ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a desfintat cumva intrunirea de miercuri de la Arc?e ceva ce eu nu stiu?imagini de azi, la arc ora 19.00. Nu ca nu erati voi,dar nu era nimeni.........

 

 

parca esti pompierul de serviciu .......de unul singur asa acolo................ :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de inaltatoare de ghidon, de unde pot afla care este pozitia corecta pe motocicleta caci poate imi modific si eu ghidonul sau pe mine :). Pozitia corecta = pozitia in care poti sa stai cat mai mult pe motor sa nu te doara spatele. eu sincer, in actuala configuratie a ghidoanelor mele si cu fizicul meu, cam dupa 3 - 4 ore spatele are nevoie de o gimnastica.....dehhh varsta

 

voi ce siti despre acest subiect ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltatoare: impresiile mele.

Am 1.80 (nu zic kilele ca da prost)

Pana acum trebuia sa stau putin aplecat in fata si la un moment dat incepeau sa ma doara mainile (podurile palmelor care se sprijineau de ghidon).

Pozitia era mai repede sportiva decat touring.

Cu inaltatoarele pot sa stau drept, mainile imi stau lejer pe ghidon. Pe gropi simt mult mai putin tangajul motocicletei, pot sa o las sa se balangane in voie fata sa imi zdragane si mie ficatii.

 

Modificarile necesare pentru cabluri si furtune au fost urmatoarele:

- furtunul de frana are un suport prins de jugul de jos care a trebuit indoit putin in sus.

- cablurile de acceleratie le-am indreptat in jos (la mine mergau in sus si pe urma coborau in carena)

 

Inaltatoarele le-am cumparat de la Kronau (de pe Louis). Codul este: 10021488. Si au costat 60 EUR.

Le-am ales astea pentru ca au si inaltat ghidonul si l-au si adus catre mine.

 

Si cam asta e tot.

 

Concluzie: pana acum banii au fost investiti cu success.

 

Am facut si un inventar la adaugirile aduse motocicletei (aprox 650 EUR)

- scut 160 EUR

- protectii de maini 70 EUR

- ungator (partea electronica) 200 RON

- inaltatoare de ghidon 60 EUR

- cric central (200 RON + 60 RON transport)

- indicator de treapta 100 sau 150 RON (nu mai tin minte exact)

- suport parbriz MadStad 400 RON

- suport de palma pentru acceleratie 10 EUR

- priza de bricheta 10 EUR (nici asta nu mai stiu sigur)

- crashbar GIVI 109 EUR

 

Mesaj completat

Si cum spuneam:

Oficial am terminat cu tuningul la motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltatoare: impresiile mele.

Am 1.80 (nu zic kilele ca da prost)

Pana acum trebuia sa stau putin aplecat in fata si la un moment dat incepeau sa ma doara mainile (podurile palmelor care se sprijineau de ghidon).

Pozitia era mai repede sportiva decat touring.

Cu inaltatoarele pot sa stau drept, mainile imi stau lejer pe ghidon. Pe gropi simt mult mai putin tangajul motocicletei, pot sa o las sa se balangane in voie fata sa imi zdragane si mie ficatii.

 

Si cum spuneam:

Oficial am terminat cu tuningul la motor

Asa zici tu? :)

Pai si GPS, detector de radar, cruise control, DVD player, muzica, etc, etc? :)

 

In legatura cu inaltatoarele, eu chiar ma gandeam ca stau prea pe spate (de fapt stau prea drept), uneori mi-ar placea sa stau usor aplecat in fata, cand incepe sa ma doara spatele.

Inaltatoarele alea ale tale se pot monta si invers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa zici tu? :D

Pai si GPS, detector de radar, cruise control, DVD player, muzica, etc, etc? :P

 

In legatura cu inaltatoarele, eu chiar ma gandeam ca stau prea pe spate (de fapt stau prea drept), uneori mi-ar placea sa stau usor aplecat in fata, cand incepe sa ma doara spatele.

Inaltatoarele alea ale tale se pot monta si invers?

Ia sa vad daca pot sa te demontez: :)

GPS am de pe telefon => investitie 0

Muzica tot de pe telefon => investitie 0

Cruise control = pedala aia de pe acceleratie (deci e pus), ca din celalalt nu imi pun ca nu am unde sa il folosesc. Am vazut ca nu poti sa mergi constant cu motocicleta. Ba mai tare, ba mai incet, ba accelerezi in draci, ba franezi... si asta pentru ca eu pe aici nu am autostrada sa pot sa merg constant. Si pedala aia e excelenta. Nu trabuie sa strang de masonul de la acceleratie. Doar apas cu podul palmei. Si pot sa merg si cu 2 degete pe maneta de frana ca sa le dezmortesc.

DVD Player = nu merge ca sare pe offroad :)

 

SIIIIIII

Am uitat sa pun o kestie importanta:

- alarma Scorpio = 1200 RON (montata la SMAEB)

 

Deci ne apropiem de 1000 de iepuroi.

 

Si, apropo de inaltatoare: nu stiu daca le poti monta invers, dar poti sa mai ridici ghodonul (sa il desfaci din prinderi si sa il impingi mai in spate).

Nu stiu ce motocicleta ai tu de stai prea drept pe ea. Ca nici tu nu esti mic de inaltime.

Dar daca o faci sa stai mai aplecat atunci ... o sa te doara mainile in draci, pentru ca protectia la vant e buna si trebuie sa iti sustii greutatea corpului in maini (ca nu te impinge aerul inspre spate).

O sa vad daca acum o sa ma doara spatele mai tare ca inainte. Dar pot sa pun ca la acceleratii simt cu fundul partea ridicata din spate a seii, ceea ce e reconfortant.

Deocamdata ma simt foarte bine pe motor asa cum e acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: care are drum pe la Brasov wk-endul acesta ..am de trimis un pachet IMPORTANT pt Fabio la Buc sau as putea sa dau eu o fuga pana la Ploiesti daca vrea cineva sa se intalnesca cu mine si dupa aceea sa-l duca sau sa-l tina pana vine Fabio sa-l ia !!! :D Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ vlad :

 

azi dimineata am trimis si eu avansul pt intrunirea de la frumoasa,,, sper ca nu e cam tarziu

Apropo.....cum stam cu banii?!?!?

S-au strans ceva?

Cu respect,

I.Marinescu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: care are drum pe la Brasov wk-endul acesta ..am de trimis un pachet IMPORTANT pt Fabio la Buc sau as putea sa dau eu o fuga pana la Ploiesti daca vrea cineva sa se intalnesca cu mine si dupa aceea sa-l duca sau sa-l tina pana vine Fabio sa-l ia !!! :D

 

Salut,

 

Eu am drum maine pana la Breaza.

E mai aproape decat Ploiestul.

Daca e ok pt tine suna-ma.

Ti-am dat pe privat nr de tel mobil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am drum maine pana la Breaza.

E mai aproape decat Ploiestul.

Daca e ok pt tine suna-ma.

Ti-am dat pe privat nr de tel mobil.

Multumesc!! am rezolvat!!oricum am sa bag in agenda nr tau de tel!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...