Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Interesant rackul de pe topcase, e facut de tine sau e de la Givi? Pune mai multe poze, eventual iti dau o adresa de mail pe privat sa le trimiti acolo. Multumesc

foto nu am acum dar am sa fac numai sa ma eliberez un pic cu munca..dar cred ca este home made(dar facut cu simt de raspundere la nikelat in loc de vopsit)...eu asa l-am luat cu topcase-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu macar sint in delegatie (sper ca saptamina asta sa termin cu ele pentru un timp) dar ceilalti ? ce pustiu e pe acolo.a plouat asa rau de i-a alungat pe toti ?...nu cumva ai facut poza marti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a desfintat cumva intrunirea de miercuri de la Arc?e ceva ce eu nu stiu?imagini de azi, la arc ora 19.00. Nu ca nu erati voi,dar nu era nimeni.........

 

am trecut tot in jur de 7... era o multistrada uitata peacolo... am luat la cunostinta si am plecat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oficial am terminat cu tuningul la motor. De acum numai motociclesc. :)

Fotografii cu scutul Suzuki prins de crashbar Givi.

O piesa in forma de T care inlocuieste distantierul dintre cele doua urechi care tin barile impreunate si care face legatura cu scutul. Pare solid. I-am dat cateva picioare si a rezistat eroic.

Piesa respectiva are gaurile care se potrivesc cu cele din scut filetate, deci nu a mai fost nevoie de piulita (nici nu mai intra pentru ca fiind suruburi de 10 (de o fi filetat meseriasul cu 10 nu stiu) sunt mari si sunt aproape de urechile de prindere.

Folosind acest sistem nu trebuie sa gauresc, sudez, modific nimic.

Si e si solid.

Si scuzati mizeria dar la noi ploua in draci si nu am apucat sa imi spal moto.

post-39728-1277366891_thumb.jpgpost-39728-1277366915_thumb.jpg

 

Si acum niste poze cu inaltatoarele montate. E ceva de vis. Pozitia s-a imbunatatit foarte mult. Ramane sa vad la drum mai lung care e rezultatul.

post-39728-1277366925_thumb.jpgpost-39728-1277366940_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oficial am terminat cu tuningul la motor. De acum numai motociclesc. :)

Fotografii cu scutul Suzuki prins de crashbar Givi.

O piesa in forma de T care inlocuieste distantierul dintre cele doua urechi care tin barile impreunate si care face legatura cu scutul. Pare solid. I-am dat cateva picioare si a rezistat eroic.

Piesa respectiva are gaurile care se potrivesc cu cele din scut filetate, deci nu a mai fost nevoie de piulita (nici nu mai intra pentru ca fiind suruburi de 10 (de o fi filetat meseriasul cu 10 nu stiu) sunt mari si sunt aproape de urechile de prindere.

Folosind acest sistem nu trebuie sa gauresc, sudez, modific nimic.

Si e si solid.

Si scuzati mizeria dar la noi ploua in draci si nu am apucat sa imi spal moto.

post-39728-1277366891_thumb.jpgpost-39728-1277366915_thumb.jpg

 

Si acum niste poze cu inaltatoarele montate. E ceva de vis. Pozitia s-a imbunatatit foarte mult. Ramane sa vad la drum mai lung care e rezultatul.

post-39728-1277366925_thumb.jpgpost-39728-1277366940_thumb.jpg

 

 

intrebare : cand ai pus inlatatoarele de ghidon, nu a fost nici o problema cu cablurile ?

 

vreau si eu sa imi inlat ghidonul cativa cm si sa il aduc spre mine alti cm.

de unde ai luat inlatatoarele, cat au costat, probleme cu cabluril prea scurte nu sunt ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a desfintat cumva intrunirea de miercuri de la Arc?e ceva ce eu nu stiu?imagini de azi, la arc ora 19.00. Nu ca nu erati voi,dar nu era nimeni.........

 

 

parca esti pompierul de serviciu .......de unul singur asa acolo................ :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de inaltatoare de ghidon, de unde pot afla care este pozitia corecta pe motocicleta caci poate imi modific si eu ghidonul sau pe mine :). Pozitia corecta = pozitia in care poti sa stai cat mai mult pe motor sa nu te doara spatele. eu sincer, in actuala configuratie a ghidoanelor mele si cu fizicul meu, cam dupa 3 - 4 ore spatele are nevoie de o gimnastica.....dehhh varsta

 

voi ce siti despre acest subiect ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltatoare: impresiile mele.

Am 1.80 (nu zic kilele ca da prost)

Pana acum trebuia sa stau putin aplecat in fata si la un moment dat incepeau sa ma doara mainile (podurile palmelor care se sprijineau de ghidon).

Pozitia era mai repede sportiva decat touring.

Cu inaltatoarele pot sa stau drept, mainile imi stau lejer pe ghidon. Pe gropi simt mult mai putin tangajul motocicletei, pot sa o las sa se balangane in voie fata sa imi zdragane si mie ficatii.

 

Modificarile necesare pentru cabluri si furtune au fost urmatoarele:

- furtunul de frana are un suport prins de jugul de jos care a trebuit indoit putin in sus.

- cablurile de acceleratie le-am indreptat in jos (la mine mergau in sus si pe urma coborau in carena)

 

Inaltatoarele le-am cumparat de la Kronau (de pe Louis). Codul este: 10021488. Si au costat 60 EUR.

Le-am ales astea pentru ca au si inaltat ghidonul si l-au si adus catre mine.

 

Si cam asta e tot.

 

Concluzie: pana acum banii au fost investiti cu success.

 

Am facut si un inventar la adaugirile aduse motocicletei (aprox 650 EUR)

- scut 160 EUR

- protectii de maini 70 EUR

- ungator (partea electronica) 200 RON

- inaltatoare de ghidon 60 EUR

- cric central (200 RON + 60 RON transport)

- indicator de treapta 100 sau 150 RON (nu mai tin minte exact)

- suport parbriz MadStad 400 RON

- suport de palma pentru acceleratie 10 EUR

- priza de bricheta 10 EUR (nici asta nu mai stiu sigur)

- crashbar GIVI 109 EUR

 

Mesaj completat

Si cum spuneam:

Oficial am terminat cu tuningul la motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltatoare: impresiile mele.

Am 1.80 (nu zic kilele ca da prost)

Pana acum trebuia sa stau putin aplecat in fata si la un moment dat incepeau sa ma doara mainile (podurile palmelor care se sprijineau de ghidon).

Pozitia era mai repede sportiva decat touring.

Cu inaltatoarele pot sa stau drept, mainile imi stau lejer pe ghidon. Pe gropi simt mult mai putin tangajul motocicletei, pot sa o las sa se balangane in voie fata sa imi zdragane si mie ficatii.

 

Si cum spuneam:

Oficial am terminat cu tuningul la motor

Asa zici tu? :)

Pai si GPS, detector de radar, cruise control, DVD player, muzica, etc, etc? :)

 

In legatura cu inaltatoarele, eu chiar ma gandeam ca stau prea pe spate (de fapt stau prea drept), uneori mi-ar placea sa stau usor aplecat in fata, cand incepe sa ma doara spatele.

Inaltatoarele alea ale tale se pot monta si invers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa zici tu? :D

Pai si GPS, detector de radar, cruise control, DVD player, muzica, etc, etc? :P

 

In legatura cu inaltatoarele, eu chiar ma gandeam ca stau prea pe spate (de fapt stau prea drept), uneori mi-ar placea sa stau usor aplecat in fata, cand incepe sa ma doara spatele.

Inaltatoarele alea ale tale se pot monta si invers?

Ia sa vad daca pot sa te demontez: :)

GPS am de pe telefon => investitie 0

Muzica tot de pe telefon => investitie 0

Cruise control = pedala aia de pe acceleratie (deci e pus), ca din celalalt nu imi pun ca nu am unde sa il folosesc. Am vazut ca nu poti sa mergi constant cu motocicleta. Ba mai tare, ba mai incet, ba accelerezi in draci, ba franezi... si asta pentru ca eu pe aici nu am autostrada sa pot sa merg constant. Si pedala aia e excelenta. Nu trabuie sa strang de masonul de la acceleratie. Doar apas cu podul palmei. Si pot sa merg si cu 2 degete pe maneta de frana ca sa le dezmortesc.

DVD Player = nu merge ca sare pe offroad :)

 

SIIIIIII

Am uitat sa pun o kestie importanta:

- alarma Scorpio = 1200 RON (montata la SMAEB)

 

Deci ne apropiem de 1000 de iepuroi.

 

Si, apropo de inaltatoare: nu stiu daca le poti monta invers, dar poti sa mai ridici ghodonul (sa il desfaci din prinderi si sa il impingi mai in spate).

Nu stiu ce motocicleta ai tu de stai prea drept pe ea. Ca nici tu nu esti mic de inaltime.

Dar daca o faci sa stai mai aplecat atunci ... o sa te doara mainile in draci, pentru ca protectia la vant e buna si trebuie sa iti sustii greutatea corpului in maini (ca nu te impinge aerul inspre spate).

O sa vad daca acum o sa ma doara spatele mai tare ca inainte. Dar pot sa pun ca la acceleratii simt cu fundul partea ridicata din spate a seii, ceea ce e reconfortant.

Deocamdata ma simt foarte bine pe motor asa cum e acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: care are drum pe la Brasov wk-endul acesta ..am de trimis un pachet IMPORTANT pt Fabio la Buc sau as putea sa dau eu o fuga pana la Ploiesti daca vrea cineva sa se intalnesca cu mine si dupa aceea sa-l duca sau sa-l tina pana vine Fabio sa-l ia !!! :D Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ vlad :

 

azi dimineata am trimis si eu avansul pt intrunirea de la frumoasa,,, sper ca nu e cam tarziu

Apropo.....cum stam cu banii?!?!?

S-au strans ceva?

Cu respect,

I.Marinescu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: care are drum pe la Brasov wk-endul acesta ..am de trimis un pachet IMPORTANT pt Fabio la Buc sau as putea sa dau eu o fuga pana la Ploiesti daca vrea cineva sa se intalnesca cu mine si dupa aceea sa-l duca sau sa-l tina pana vine Fabio sa-l ia !!! :D

 

Salut,

 

Eu am drum maine pana la Breaza.

E mai aproape decat Ploiestul.

Daca e ok pt tine suna-ma.

Ti-am dat pe privat nr de tel mobil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am drum maine pana la Breaza.

E mai aproape decat Ploiestul.

Daca e ok pt tine suna-ma.

Ti-am dat pe privat nr de tel mobil.

Multumesc!! am rezolvat!!oricum am sa bag in agenda nr tau de tel!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viata grea in dupa-amiaza asta la vreo 25 de km de Bucuresti,resedinta Ioanei si a lui Fabio,am dezbatut problemele stringente ale societatii,am ales solutii si intr-un final am facut gratar.Au lipsit restul baietilor,alcoolul si lamiia pt somon.

post-1424-1277583173_thumb.jpg

post-1424-1277583184_thumb.jpg

post-1424-1277583205_thumb.jpg

post-1424-1277583222_thumb.jpg

post-1424-1277583255_thumb.jpg

post-1424-1277583273_thumb.jpg

post-1424-1277583303_thumb.jpg

post-1424-1277583333_thumb.jpg

post-1424-1277583344_thumb.jpg

post-1424-1277583388_thumb.jpg

post-1424-1277583412_thumb.jpg

post-1424-1277583430_thumb.jpg

post-1424-1277583446_thumb.jpg

post-1424-1277583463_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am facut o tura scurta ieri.

ca doar s-au oprit ploile.

/index.php?...t&p=2494247

 

Mesaj completat

Dupa tura asta pot sa spun ca pozitia in sa cu inaltatoarele de ghidon este ideala. Am avut in tura asta cam 15 km de off curat (adica drum de tara) si cam inca 15 de off murdarit pe alocuri de asfalt (adica sosea care se termina brusc si incepe a100 - 200 m de drum neasfaltat).

Acum pot sa stau drept si sa la motocicleta sa tangheze sub mine fara sa ma traga de maini in fata.

Pot sa schimb pozitiile de la cocosat-relaxat, la spate drept, la spate drept si aplecat in fata (mai sportiv). Din cauza ca pot sa schimb pozitiile nici fundul nu amorteste asa de tare.

Cu parbrizul ridicat la maxim si inclinat la maxim spre mine pot sa merg pana la 100 km/h cu casca cu botul ridicat si numai cu ochelarii de soare coborati fara sa am nici o problema de vant sau de turbulente.

 

Sunt din ce in ce mai multumit de motor.

Nu ma mai doare de uns lantul (doar ma mai uit din cand in cand la el sa vad daca e umed), am tot ce mi-am dorit pe el, are un aspect care imi place la nebunie, asa ca ... ramane :laugh:

La serviciu ies pe balcon la tigara si il admir. Cred ca incep sa ma duc cu pluta pe Siret. Pe Bistrita eram dus.... dar cred ca se adanceste nebunia. Asta e... daca iti vine ... te duci si faci.

 

Abia astept sa ne vedem la Miercurea Ciuc.

AMR 3 saptamani.

 

Si abia astept sa ma duc pe Transalpina.

AMR 2 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...........

Sunt din ce in ce mai multumit de motor.

Nu ma mai doare de uns lantul (doar ma mai uit din cand in cand la el sa vad daca e umed), am tot ce mi-am dorit pe el, are un aspect care imi place la nebunie, asa ca ... ramane :laugh:

La serviciu ies pe balcon la tigara si il admir. Cred ca incep sa ma duc cu pluta pe Siret. Pe Bistrita eram dus.... dar cred ca se adanceste nebunia. Asta e... daca iti vine ... te duci si faci.

 

Abia astept sa ne vedem la Miercurea Ciuc.

AMR 3 saptamani.

 

Si abia astept sa ma duc pe Transalpina.

AMR 2 saptamani.

 

Sigur nu esti dus cu pluta pentru ca si eu am exact aceleasi sentimente iar la ultimul control psihologic cica am iesit bine. Si eu stau si o admir in fata blocului sau la spital cand ies la tigara si nu cred ca o alta motocicleta m-ar putea caracteriza mai bine. Se pare ca avem fani si printre alti motociclisti. Am fost sambata la concert la Metallica imbracat in tricoul Vstromania, cu sapca de rigoare in cap si am primit aprecieri despre model de la cativa motociclisti anonimi care mi-au vazut sigla. Unii dintre ei chiar nu ne urmaresc pe forum si cand au vazut Vstromania pe spatele tricoului, au compilat imediat ca este posibil sa fie vorba de Vstrom, respectiv Suzuki. Deci se pare ca se naste un brand.

Legat de rise-erele puse pe ghidon, chiar vroiam sa te intreb o chestie. Avem cam aceeasi inaltime si cred ca si mie mi-ar prinde foarte bine. Imi dau seama ca iti ridica spatele si se amelioreaza pozitia in sa, in sensul confortului. Pentru off este excelent, mai ales daca te ridici in scari, dar mi se pare ca pe curbe nu mai simti motorul cum ar trebui. Totusi pozitia aia putin aplecata face sa ai un control mai bun asupra contravirarii la intrarea in curba. Cred ca simti mai bine gradul de inclinare si-l poti controla mai bine. Tu cum te descurci?

Referitor la intalnirea noastra, totul a ramas exact asa cum am stabilit. In dupa-amiaza asta ma duc sa iau un extras de cont si o sa postez situatia banilor. Tot am amanat plecarea spre M. Ciuc din cauza vremii capricioase si n-am vrut sa-l deranjez pe Silviu sa duca el avansul ca si asa a fost mai mult decat amabil. Daca totusi pana la sfarsitul saptamanii nu am un semn de vreme buna, n-am ce face si o sa-l rog respectos pe Silviu sa se ocupe de rezolvarea problemei. Pe mine ma interesa sa ajung acolo, nu atat ca sa vad locatia, ca sunt convins ca este excelenta pentru ce vrem noi, ci sa stau de vb cu propietara si sa stabilim un meniu pentru cina cu mancare lor secuiasca (aoleo...iar imi ploua in gura la gandul gulasului ala).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de rise-erele puse pe ghidon, chiar vroiam sa te intreb o chestie. Avem cam aceeasi inaltime si cred ca si mie mi-ar prinde foarte bine. Imi dau seama ca iti ridica spatele si se amelioreaza pozitia in sa, in sensul confortului. Pentru off este excelent, mai ales daca te ridici in scari, dar mi se pare ca pe curbe nu mai simti motorul cum ar trebui. Totusi pozitia aia putin aplecata face sa ai un control mai bun asupra contravirarii la intrarea in curba. Cred ca simti mai bine gradul de inclinare si-l poti controla mai bine. Tu cum te descurci?

Na aici e o mica diferenta.

Pozitia e ok. Pe curbe le simt foarte bine (ma pot apleca in fata si nu simt ca mainile le am puse in sold ca o gospodina desavarsita).

Pe off, daca stau in sa, e ideal. Cum spuneam: pot sa fac motoreta sa tangheze sub mine fara prea mare efort (o las pe ea sa joace si eu stau nemiscat). Treaba asta e valabila si pe drumurile asfaltate dar denivelate.

In schimb, daca ma ridic in scarite.... nu mai e asa placut pentru ca odata cu inaltarea ghidonului, el a venit si spre mine si am impresia ca stau cu mainile pe genunchi. Acum, ca sa am senzatia veche, trebuie sa flectez putin genunchii ca sa stau mai in spate si sa am control la ghidon. Dar probabil ca o sa ma obisnuiesc si cu asta. O sa te las sa faci o tura cu bivolul cu inaltatoare sa vezi daca ti se potrivesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...